!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Ganso Sp. z o.o.

Ganso Sp. z o.o.

                                     

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6322008134

REGON: 242887576

KRS: 0000419067

ul. Podwale 128 F 43-606 Jaworzno województwo śląskie powiat jaworzno gmina jaworzno

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 25-04-2012
Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Specjalista ds. wdrożeń i serwisu

    Ganso Sp. z o.o.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • wdrożeniowiec
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 3 000 - 7 000 PLN / mies.
    • Jako firma mocno nastawiona na rozwój, skupiająca swe dotychczasowe działania wokół ICT i nowoczesnych technologii, szukamy osoby, która dobrze czuje się w pracy zespołowej, charakteryzuje się dużą samodzielnością w powziętych działaniach, wykazuje inicjatywę w podejmowaniu decyzji pod presją czasu, jest odpowiedzialna i sumienna, a jednocześnie prezentuje wysoki poziom kultury osobistej.

      Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej w oparciu o potrzeby i wymagania klienta,

      • Konfigurowanie środowiska systemu operacyjnego i aplikacji,

      • Przeprowadzanie prezentacji systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A. u potencjalnych klientów, na targach branżowych i eventach tematycznych,
      • Wdrażanie systemu w jednostkach sektora publicznego, placówkach szpitalnych i innych instytucjach medycznych,

      • Przeprowadzanie szkoleń z personelem placówki,

      • Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,

      • Wsparcie Klienta w zakresie utrzymania wysokiego poziomu wdrożonych rozwiązań w oparciu o platformę helpdesk.


      Wymagania

      • Doświadczenie i wiedza merytoryczna z zakresu wdrażania zintegrowanych rozwiązań informatycznych w placówkach medycznych,

      • Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego,

      • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,

      • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,

      • Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych,

      • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,

      • Prawo jazdy kat. B,





      • Certyfikaty branżowe będą dodatkowo punktowane.

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,

      • Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,

      • Premie uznaniowe,
      • Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,

      • Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,

      • Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

      • Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,

      • Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,

      • Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
      • Możliwość pracy zdalnej,
      • Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
  • Kierownik projektów

    Ganso Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • project manager
    • kierownik/koordynator
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 4 000 - 7 000 PLN / mies.
    • Jako firma mocno nastawiona na rozwój, skupiająca swe dotychczasowe działania wokół ICT i nowoczesnych technologii, szukamy osoby, która dobrze czuje się w pracy zespołowej, charakteryzuje się dużą samodzielnością w powziętych działaniach, wykazuje inicjatywę w podejmowaniu decyzji pod presją czasu, jest odpowiedzialna i sumienna, a jednocześnie prezentuje wysoki poziom kultury osobistej.

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie i koordynowanie projektów, w tym m.in.: tworzenie planów, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, zarządzanie ryzykiem i problemami, raportowanie oraz prowadzenie dokumentacji projektowej przy pomocy dedykowanych narzędzi,
      • Współpraca z Klientem ukierunkowana głównie na obszar Instytucjonalny;
      • Wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania i rozwoju zespołu IT wewnątrz organizacji, w tym: opracowanie i wdrożenie planu szkoleń, wprowadzenie i nadzorowanie standardów w procesie rekrutacji, zatrudnienia i wprowadzenia nowego pracownika na stanowisko pracy w pionie podległym, opracowanie planu gratyfikacji pracowników w oparciu o wyniki ich pracy;
      • Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, w tym m.in.: coroczny nadzór i audyt wewnętrznych procesów i działań projektowych, korekta działań i opracowanie planu naprawczego w oparciu o przegląd zrealizowanych projektów;
      • Opracowanie i wdrożenie z pozostałymi pionami firmy czynności mających na celu rzetelne badanie satysfakcji Klienta oraz bieżące i elastyczne działania mające na celu korygowanie działań podległych pionów po analizie i ewaluacji wyników;
      • Dobór i sprawne zarządzanie podwykonawcami i dostawcami celem terminowej realizacji projektów;
      • Asysta na wszystkich etapach realizacji projektu z działami jednostki oraz pracownikami zespołu wdrożeniowego;
      • Kontrolowanie postępów prac podległego zespołu nad zgłoszeniami serwisowymi przy pomocy platformy help desk;
      • Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi;
      • Wsparcie procesu sprzedaży i prezentacji usług;
      • Uczestnictwo w targach branżowych, wydarzeniach i eventach promujących firmę oraz oferowane rozwiązania.

      Wymagania

      • Doświadczenie w prowadzeniu projektów IT, ze wskazaniem na placówki medyczne/sektor publiczny;
      • Praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prowadzenia projektów metodyką Prince2, IPMA lub równoważną;
      • Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego w opiece zdrowotnej;
      • Zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych;
      • Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych;
      • Elastyczność, sumienność, odporność na pracę pod presją czasu, kreatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
      • Prawo jazdy kat. B;
      • Chęć do nauki, rozwoju i pracy w zespole;
      • Certyfikaty branżowe, znajomość systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A., wykształcenie wyższe kierunkowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i wyższym będą dodatkowo punktowane.

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,

      • Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,

      • Premie uznaniowe,
      • Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,

      • Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,

      • Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

      • Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,

      • Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,

      • Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
      • Możliwość pracy zdalnej,
      • Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
  • Specjalista ds. wdrożeń i serwisu

    Ganso Sp. z o.o.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • wdrożeniowiec
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 3 000 - 7 000 PLN / mies.
    • Jako firma mocno nastawiona na rozwój, skupiająca swe dotychczasowe działania wokół ICT i nowoczesnych technologii, szukamy osoby, która dobrze czuje się w pracy zespołowej, charakteryzuje się dużą samodzielnością w powziętych działaniach, wykazuje inicjatywę w podejmowaniu decyzji pod presją czasu, jest odpowiedzialna i sumienna, a jednocześnie prezentuje wysoki poziom kultury osobistej.

      Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej w oparciu o potrzeby i wymagania klienta,

      • Konfigurowanie środowiska systemu operacyjnego i aplikacji,

      • Przeprowadzanie prezentacji systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A. u potencjalnych klientów, na targach branżowych i eventach tematycznych,
      • Wdrażanie systemu w jednostkach sektora publicznego, placówkach szpitalnych i innych instytucjach medycznych,

      • Przeprowadzanie szkoleń z personelem placówki,

      • Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,

      • Wsparcie Klienta w zakresie utrzymania wysokiego poziomu wdrożonych rozwiązań w oparciu o platformę helpdesk.


      Wymagania

      • Doświadczenie i wiedza merytoryczna z zakresu wdrażania zintegrowanych rozwiązań informatycznych w placówkach medycznych,

      • Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego,

      • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,

      • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,

      • Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych,

      • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,

      • Prawo jazdy kat. B,





      • Certyfikaty branżowe będą dodatkowo punktowane.

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,

      • Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,

      • Premie uznaniowe,
      • Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,

      • Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,

      • Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

      • Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,

      • Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,

      • Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
      • Możliwość pracy zdalnej,
      • Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.