!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Krakowski Bank Spółdzielczy

Krakowski Bank Spółdzielczy

Krakowski Bank Spółdzielczy

jest polskim bankiem o wieloletniej tradycji, ukierunkowanym na rozwój i inwestycję w kapitał ludzki. Oferujemy pracę w przyjaznym zespole nastawionym na współpracę oraz docelowo zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6750006027

REGON: 000500286

KRS: 0000078979

Rynek Kleparski 8 31-150 Kraków województwo małopolskie powiat kraków gmina kraków-śródmieście

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Opiekun Klienta

    Krakowski Bank Spółdzielczy
    • Nowy Sącz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • Krakowski Bank Spółdzielczy ogłasza nabór do KBS Oddział Nowy Sącz na stanowisko:

      Opiekun Klienta

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
      • budowanie długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta,
      • realizacja zespołowych zadań sprzedażowych w ramach produktów bankowych,
      • przygotowywanie umów, dokumentów dot. prawnych zabezpieczeń,
      • przygotowywanie dokumentów do przeprowadzania monitoringu sytuacji ekonomiczno-finansowej Klientów,
      • monitorowanie prawnych zabezpieczeń, w tym aktualizacja wartości zabezpieczeń hipotecznych.

      Wymagania

      • wiedza i doświadczenie z zakresu kredytowania działalności gospodarczej,
      • pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany,
      • doskonalenie umiejętności niezbędnych na stanowisku pracy,
      • odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność, odporność na stres,
      • otwartość na pracę zespołową,
      • dobra organizacja czasu pracy,
      • wykształcenie średnie/wyższe w dziedzinie ekonomii.

      Oferujemy

      Benefity pozapłacowe:

      • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • dopłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      W CV należy zamieścić klauzulę:

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Bank Spółdzielczy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko opiekun klienta. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie. Zostałam/łem poinformowana/ny, że zgodę na przetwarzanie moich danych mogę wycofać w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

  • Specjalista ds. zarządzania ciągłością działania

    Krakowski Bank Spółdzielczy
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. zarządzania
    • specjalista (mid/regular)
    • Krakowski Bank Spółdzielczy ogłasza nabór do KBS Centrala, na stanowisko:

      Specjalista ds. zarządzania ciągłością działania

      miejsce pracy Kraków.

      Zakres obowiązków

      • koordynacja zagadnień związanych z ciągłością działania w Banku,
      • wykonywanie zadań określonych w procedurach wewnętrznych z zakresu ciągłości działania,
      • koordynacja czynności wynikających z planu ciągłości działania w sytuacjach kryzysowych,
      • współpraca z Komitetem Kryzysowym,
      • nadzór i aktualizacja dokumentów dotyczących systemu zarządzania ciągłością działania,
      • wykonywanie przeglądu Systemu Zarządzania Ciągłością Działania,
      • sporządzanie protokołów z wykonania testów procesów i zasobów krytycznych Banku,
      • nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących w ramach Planu BCP, dokonywania oceny ich wdrożenia,
      • przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z obszaru ciągłości działania.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym, informatycznym,
      • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany,
      • łatwość w budowaniu relacji,
      • umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku,
      • odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu,
      • mile widziane certyfikaty potwierdzające kwalifikacje na stanowisko ds. ciągłości działania.

      Oferujemy

      Benefity pozapłacowe:

      • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • dopłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

      W CV należy zamieścić klauzulę:


      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Bank Spółdzielczy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko specjalisty. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie. Zostałam/łem poinformowana/ny, że zgodę na przetwarzanie moich danych mogę wycofać w każdym czasie,
      a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

  • Konsultant Zespołu Infolinii

    Krakowski Bank Spółdzielczy
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • specjalista (mid/regular)
    • Krakowski Bank Spółdzielczy ogłasza nabór do KBS Centrala na stanowisko:

      Konsultant Zespołu Infolinii

      Zakres obowiązków

      • obsługa połączeń przychodzących od Klientów i potencjalnych Klientów Banku,
      • raportowanie stanu usług i incydentów IT oraz innych danych,
      • badanie potrzeb Klientów, rekomendowanie najlepszych rozwiązań,
      • pierwsza linia wsparcia w trybie 24/7,
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
      • zachowanie najwyższej jakości obsługi Klientów.

      Wymagania

      • otwartość oraz pozytywne nastawienie,
      • umiejętność szybkiego uczenia się,
      • dyspozycyjność,
      • punktualność oraz systematyczność,
      • znajomość obsługi komputera,
      • dobra dykcja i miły głos,
      • bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      Benefity pozapłacowe:

      • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • dopłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.


      W CV należy zamieścić klauzulę:


      Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Krakowski Bank Spółdzielczy danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko Konsultant Zespołu Infolinii Krakowskiego Banku Spółdzielczego. Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie. Zostałam/łem poinformowana/ny, że zgodę na przetwarzanie moich danych mogę wycofać w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.