Firma Business Bridge Group to zaufany partner w obszarze rekrutacji. Od ponad dekady skutecznie łączy ambitnych pracowników z dynamicznie rozwijającymi się firmami zarówno w Polsce, jak i za granicą. Siedziba znajduje się we Wrocławiu, jednak działania rekrutacyjne obejmują także rynki zagraniczne, w tym Anglię, Irlandię, Włochy, Koreę, Niemcy oraz Norwegię.

Business Bridge Group specjalizuje się w poszukiwaniu najlepszych specjalistów, inżynierów, handlowców oraz menedżerów dla branż tak różnorodnych jak produkcja, HVAC, meblarstwo, automotive, IT oraz usługi. Dzięki doświadczeniu oraz umiejętności budowania efektywnych relacji między pracodawcami a pracownikami, firma nie tylko realizuje procesy rekrutacyjne, ale także dąży do tworzenia zespołów, które przynoszą konkretne korzyści biznesowe klientom.

Misją Business Bridge Group jest stworzenie idealnego połączenia pomiędzy oczekiwaniami pracodawców a kompetencjami pracowników. Zespół wierzy, że każdy indywidualny potencjał może rozkwitnąć w odpowiednim środowisku, przynosząc wzajemne korzyści. Właśnie dlatego oferta firmy obejmuje nie tylko rekrutację, lecz także organizację szkoleń, konferencji, a także eventów firmowych, które są istotne dla budowania silnych i zintegrowanych zespołów.

Dzięki 13-letniemu doświadczeniu na rynku, Business Bridge Group wypracowała pozycję eksperta w dziedzinie rekrutacji, a międzynarodowe sukcesy potwierdzają skuteczność i globalny zasięg działań firmy. Zespół jest otwarty na nowe wyzwania oraz możliwości, które przynosi przyszłość. Współpraca z Business Bridge Group to szansa na połączenie firmy z najlepszymi talentami na rynku.

Oferty pracy Business Bridge Group Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta sportowa
  • Kursy językowe
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.03.2025

Mapa Business Bridge Group Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Business Bridge Group Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Business Bridge Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Poznań
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków
  5. Warszawa
  6. Jawor
  7. Sobotka

Praca Business Bridge Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Trener (b. motoryzacyjna)

    BBG
    • Bydgoszcz
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • przeprowadzanie analizy zapotrzebowania na rodzaj działań rozwojowych dla Klientów z branży automotive,
      • projektowanie i planowanie wyszczególnionych działań,
      • realizacja wyznaczonego planu działania rozwojowego dla Klienta,
      • analiza wyników i osiągniętych celów wdrożonego planu oraz kontynuacja doskonalenia prowadzonych działań.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • możesz wykazać się doświadczeniem na stanowisku Trenera oraz min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku Kierowniczym lub jako Sprzedawca u Dealera/Importera w branży automotive, bądź posiadasz kilkuletnie doświadczenie w roli Trenera/Konsultanta w projektach dla branży motoryzacyjnej,
      • posiadasz pasję do motoryzacji, interesujesz się nowinkami technicznymi oraz na bieżąco monitorujesz rynek automotive,
      • jesteś gotowy do pracy na wyłączność, a także do przemieszczania się w różne regiony Polski,
      • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz z łatwością nawiązujesz kontakty,
      • cechuje Cię: dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, a także szczegółowość, bystrość i różnokierunkowość w myśleniu i działaniu,
      • możesz wykazać się dobrą znajomością obsługi komputera,
      • posiadasz prawo jady kat. B.

      Oferujemy

      • stałą pracę w oparciu o zatrudnienie na podstawie B2B,
      • pracę w trybie zdalnym,
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
      • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kompetencji trenerskich,
      • współpracę z liderami w branży motoryzacyjnej w Polsce,
      • możliwość własnej inicjatywy i wdrażania pomysłów.
  • Kierownik budowy

    BBG
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • nadzorowanie i koordynowanie budowy,

      • przestrzeganie i kontrolowanie harmonogramu robót i budżetu inwestycyjnego,

      • nadzór nad dokumentacją powykonawczą i odbiorową,

      • przeprowadzanie oraz koordynowanie procesów wyboru podwykonawców, dostawców, projektantów i innych zespołów technicznych,

      • kontrola podwykonawców zgodnie z postanowieniami kontraktu,

      • koordynowanie sporządzania zamówień sprzętu, transportu, materiałów i usług koniecznych do realizacji prac budowlanych,

      • prowadzenie odbiorów zgodnie z normami jakościowymi,

      • opracowywanie raportów,

      • wdrażanie i kontrolowanie działań zapewniających bezpieczeństwo i ochronę zdrowia w trakcie robót budowlanych.


      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

      • posiadasz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,

      • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B1,

      • posiadasz wykształcenie wyższe na kierunku: Budownictwo,

      • posiadasz praktyczną znajomość prawa budowlanego, norm technicznych, a także przepisów prawa niezbędnych do realizacji robót budowlanych,

      • jesteś komunikatywny i z łatwością nawiązujesz nowe kontakty,

      • jesteś zaznajomiony z programem AutoCAD,

      • cechuje Cię doskonała organizacja pracy, fachowość, systematyczność, odpowiedzialność, odporność na stres,

      • jesteś zaangażowany i dyspozycyjny,

      • posiadasz prawo jazdy kat. B


      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • możliwość rozwoju zawodowego.


  • Inżynier sprzedaży (OZE)

    BBG
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • efektywna realizacja planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (sprzedaż pomp ciepła),
      • przygotowywanie ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • aktywne monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, wyszukiwanie projektów inwestycyjnych, stały kontakt z inwestorami, projektantami, generalnymi wykonawcami itp.
      • kompleksowy nadzór nad realizacją zamówień w firmie,
      • udział w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży pomp ciepła, a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język holenderski)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • kontakt z klientem biznesowym/indywidualnym (telefoniczny oraz mailowy),

      • obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych,

      • realizowanie zamówień w systemach księgowych,

      • bezpośredni kontakt z zagranicznym magazynem,

      • tłumaczenie ofert produktowych na język holenderski.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz biegłą znajomość języka holenderskiego,

      • szybko się uczysz i zdobywasz nowe umiejętności – doświadczenie zawodowe nie jest wymagane,

      • interesujesz się branżą e-commerce,

      • cechują Cię: ciekawość, inicjatywa w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia,

      atuty mile widziane: znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • elastyczną formę zatrudnienia wg preferencji Kandydata,

      • możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie i w środowisku międzynarodowym,

      • szkolenia związane z objęciem stanowiska pracy,

      • samodzielność w działaniu oraz swobodę we wdrażaniu kreatywnych rozwiązań.

  • Specjalista ds. projektów unijnych

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje obowiązki na tym stanowisku pracy:

      • Identyfikacja potrzeb Klientów oraz ich kompleksowa obsługa w zakresie programów dotacyjnych,
      • Koordynacja prowadzonych projektów dla Klientów,
      • Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach funduszy UE oraz innych instrumentów (dotacje rządowe, lokalne i centralne, programy wspólnotowe itp.),
      • Utrzymywanie relacji z Klientami

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie jeśli:

      • Posiadasz minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w samodzielnym i skutecznym przygotowywaniu, koordynowaniu i rozliczaniu projektów w ramach: m.in. RPO, PO IR, COSME oraz innych instrumentów (dotacje rządowe, lokalne i centralne, programy wspólnotowe itp.)
      • Posiadasz wykształcenie wyższe,
      • Umiesz samodzielnie opracowywać wnioski o dofinansowanie projektów,
      • Znasz przepisy i specyfikę realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych, masz wiedzę z zakresu kwalifikowalności wydatków oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami,
      • Biegle obsługujesz pakiet MS Office,
      • Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, jesteś samodzielny i odpowiedzialny.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • Możliwość realizacji ambicji zawodowych i własnych pomysłów,
      • Różnorodność zadań, praca przy ciekawych projektach i rozwój
      • Pełen pakiet narzędzi potrzebnych do pracy,
      • Umowę o pracę, ale również otwartość na inne formy zatrudnienia - poszukujemy osoby, która jest otwarta do współpracy w dłuższej perspektywie,
      • Posiadamy i przestrzegamy wypracowanych na przestrzeni 13 lat standardów pracy (m.in. ISO, akredytacja PARP),
      • Pracujemy elastycznie i po partnersku, w miłej atmosferze z nieograniczonym dostępem do pysznej kawy.
  • Specjalista ds. przygotowania umów i ofertowania

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • przygotowaniem i sporządzaniem ofert z obszaru SEM/SEO oraz prezentowaniem ich treści kontrahentowi,
      • analizą i zbieraniem materiałów niezbędnych do opracowania atrakcyjnej oferty handlowej,
      • bieżącą weryfikacją zgodności realizacji umów z warunkami kontraktu,
      • monitorowaniem realizowanych umów poprzez bezpośredni kontakt z kontrahentem,
      • przeprowadzaniem rozmów handlowych oraz utrzymaniem pozytywnych relacji biznesowych.

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w zakresie ofertowania i sporządzania umów handlowych,
      • cechują Cię dokładność, systematyczność oraz zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
      • jesteś osobą o wysokich kompetencjach komunikacyjnych prezentującą postawę prokliencką, swobodę wypowiedzi oraz tzw. „lekkość pióra”,
      • jesteś zainteresowany budowaniem swojej ścieżki rozwoju w branży interaktywnego marketingu internetowego.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z motywującymi premiami,
      • możliwość współtworzenia kampanii realizowanych dla różnych branż i firm z Polski oraz zagranicy,
      • wsparcie oraz możliwość uczestnictwa w różnorodnych kursach i szkoleniach branżowych,
      • grafik dzienny dostosowany do Twoich preferencji i możliwości,
      • pracę w wyjątkowo przyjaznej atmosferze w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój.
  • Montażysta Mebli

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • produkcja mebli na wymiar,
      • montaż mebli oraz nowoczesnej zabudowy meblowej.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz praktyczne doświadczenie w wykonywaniu podstawowych prac stolarskich z wykorzystaniem płyt meblowych,
      • potrafisz sprawnie montować meble,
      • potrafisz efektywnie planować czas pracy i wywiązywać się ze zleconych zadań,
      • cechują Cię sumienność, odpowiedzialność i zdyscyplinowanie.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilną pracę w nowoczesnym zakładzie stolarskim,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjny system premiowy (również za wykonanie dodatkowych prac wykończeniowych).
  • Inżynier Produktu

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Na tym stanowisku zajmiesz się:

      • sporządzeniem koncepcji technicznej na podstawie specyfikacji produktu dostarczonej przez klienta,
      • tworzeniem modeli 3D i dokumentacji 2D w programie SolidWorks i Solidworks PDM zgodnie ze standardami wewnętrznymi, standardami klienta oraz normą EN-1176,
      • opracowywaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań optymalizacji produkcji, procesów, technik i technologii,
      • doborem metod montażu i przygotowaniem wytycznych do tworzenia instrukcji,
      • przygotowaniem danych do testów, certyfikacji i weryfikacji produktów dla podmiotów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i jakość w zakładzie oraz zewnętrznych audytorów,
      • zarządzaniem i udziałem w projektach wewnętrznych (międzywydziałowych) i zewnętrznych (między oddziałami spółki zlokalizowanymi w Belgii, Czechach i Danii).

      Wymagania

      To praca dla Ciebie, jeśli:

      • znasz zasady mechaniki, materiałoznawstwa oraz rysunku technicznego,
      • obsługujesz oprogramowanie Solidworks lub pokrewny system projektowania (CAD),
      • posiadasz doświadczenie w firmie produkcyjnej,
      • chciałbyś połączyć projektowanie z testowaniem gotowych wyrobów,
      • posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego (min. B1),
      • cenisz pracę w grupie i jesteś zaangażowanym członkiem zespołów projektowych,
      • jesteś zorientowany na osiąganie celów oraz gotowy na pracę pod presją czasu.

      Oferujemy

      Co zyskasz pracując na tym stanowisku:

      • stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju,
      • szkolenia przygotowawcze umożliwiające osiągnięcie pełnej samodzielności,
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i roczne premie uznaniowe,
      • dodatkowe benefity tj.: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne, kursy języków obcych,
      • szkolenia wewnętrzne i zewnętrze dopasowane do potrzeb pracownika.

  • Inżynier sprzedaży (OZE)

    BBG
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • efektywna realizacja planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (sprzedaż pomp ciepła),
      • przygotowywanie ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • aktywne monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, wyszukiwanie projektów inwestycyjnych, stały kontakt z inwestorami, projektantami, generalnymi wykonawcami itp.
      • kompleksowy nadzór nad realizacją zamówień w firmie,
      • udział w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży z zakresu Odnawialnych Źródeł Energii, inżynierii sanitarnej, fotowoltaiki itp., a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Samodzielny Księgowy

    BBG
    • Kliczków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych,
      • księgowanie dokumentów oraz ich weryfikacja pod względem księgowym i podatkowym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
      • przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych: CIT i VAT,
      • kontrola nad zobowiązaniami z tytułu leasingu.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • masz min. 2 lata doświadczenia w pracy jako Samodzielny Księgowy,
      • bardzo dobrze obsługujesz komputer (pakiet MS Office, głównie Excel),
      • posiadasz prawo jazdy kat. B,
      • cechują Cię: terminowość, systematyczność, dokładność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pakiet medyczny,
      • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, komputer stacjonarny).
  • Trener (b. motoryzacyjna)

    BBG
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • przeprowadzanie analizy zapotrzebowania na rodzaj działań rozwojowych dla Klientów z branży automotive,
      • projektowanie i planowanie wyszczególnionych działań,
      • realizacja wyznaczonego planu działania rozwojowego dla Klienta,
      • analiza wyników i osiągniętych celów wdrożonego planu oraz kontynuacja doskonalenia prowadzonych działań.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • możesz wykazać się doświadczeniem na stanowisku Trenera oraz min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku Kierowniczym lub jako Sprzedawca u Dealera/Importera w branży automotive, bądź posiadasz kilkuletnie doświadczenie w roli Trenera/Konsultanta w projektach dla branży motoryzacyjnej,
      • posiadasz pasję do motoryzacji, interesujesz się nowinkami technicznymi oraz na bieżąco monitorujesz rynek automotive,
      • jesteś gotowy do pracy na wyłączność, a także do przemieszczania się w różne regiony Polski,
      • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz z łatwością nawiązujesz kontakty,
      • cechuje Cię: dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, a także szczegółowość, bystrość i różnokierunkowość w myśleniu i działaniu,
      • możesz wykazać się dobrą znajomością obsługi komputera,
      • posiadasz prawo jady kat. B.

      Oferujemy

      • stałą pracę w oparciu o zatrudnienie na podstawie B2B,
      • pracę w trybie zdalnym,
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
      • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kompetencji trenerskich,
      • współpracę z liderami w branży motoryzacyjnej w Polsce,
      • możliwość własnej inicjatywy i wdrażania pomysłów.
  • Trener (b. motoryzacyjna)

    BBG
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • przeprowadzanie analizy zapotrzebowania na rodzaj działań rozwojowych dla Klientów z branży automotive,
      • projektowanie i planowanie wyszczególnionych działań,
      • realizacja wyznaczonego planu działania rozwojowego dla Klienta,
      • analiza wyników i osiągniętych celów wdrożonego planu oraz kontynuacja doskonalenia prowadzonych działań.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • możesz wykazać się doświadczeniem na stanowisku Trenera oraz min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku Kierowniczym lub jako Sprzedawca u Dealera/Importera w branży automotive, bądź posiadasz kilkuletnie doświadczenie w roli Trenera/Konsultanta w projektach dla branży motoryzacyjnej,
      • posiadasz pasję do motoryzacji, interesujesz się nowinkami technicznymi oraz na bieżąco monitorujesz rynek automotive,
      • jesteś gotowy do pracy na wyłączność, a także do przemieszczania się w różne regiony Polski,
      • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz z łatwością nawiązujesz kontakty,
      • cechuje Cię: dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, a także szczegółowość, bystrość i różnokierunkowość w myśleniu i działaniu,
      • możesz wykazać się dobrą znajomością obsługi komputera,
      • posiadasz prawo jady kat. B.

      Oferujemy

      • stałą pracę w oparciu o zatrudnienie na podstawie B2B,
      • pracę w trybie zdalnym,
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
      • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kompetencji trenerskich,
      • współpracę z liderami w branży motoryzacyjnej w Polsce,
      • możliwość własnej inicjatywy i wdrażania pomysłów.
  • Trener (b. motoryzacyjna)

    BBG
    • Białystok
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • przeprowadzanie analizy zapotrzebowania na rodzaj działań rozwojowych dla Klientów z branży automotive,
      • projektowanie i planowanie wyszczególnionych działań,
      • realizacja wyznaczonego planu działania rozwojowego dla Klienta,
      • analiza wyników i osiągniętych celów wdrożonego planu oraz kontynuacja doskonalenia prowadzonych działań.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • możesz wykazać się doświadczeniem na stanowisku Trenera oraz min. 3-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku Kierowniczym lub jako Sprzedawca u Dealera/Importera w branży automotive, bądź posiadasz kilkuletnie doświadczenie w roli Trenera/Konsultanta w projektach dla branży motoryzacyjnej,
      • posiadasz pasję do motoryzacji, interesujesz się nowinkami technicznymi oraz na bieżąco monitorujesz rynek automotive,
      • jesteś gotowy do pracy na wyłączność, a także do przemieszczania się w różne regiony Polski,
      • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz z łatwością nawiązujesz kontakty,
      • cechuje Cię: dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista, a także szczegółowość, bystrość i różnokierunkowość w myśleniu i działaniu,
      • możesz wykazać się dobrą znajomością obsługi komputera,
      • posiadasz prawo jady kat. B.

      Oferujemy

      • stałą pracę w oparciu o zatrudnienie na podstawie B2B,
      • pracę w trybie zdalnym,
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
      • wsparcie w rozwoju i podnoszeniu kompetencji trenerskich,
      • współpracę z liderami w branży motoryzacyjnej w Polsce,
      • możliwość własnej inicjatywy i wdrażania pomysłów.
  • SZEF KUCHNI

    BBG
    • Zbąszyń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • tworzenie atrakcyjnego menu,
      • nadzorowanie i dbanie o wysoki poziom efektywności pracy podległego zespołu, w tym tworzenie grafiku dla personelu,
      • przygotowywanie receptur i tworzenie dań w oparciu o najwyższe standardy,
      • współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu atrakcyjnych ofert promocyjnych,
      • kontrola i optymalizacja kosztów pracy w kuchni,
      • nadzór nad przygotowywaniem imprez okolicznościowych i firmowych,
      • zarządzanie procesami zamawiania w tym negocjowanie cen z dostawcami, racjonalne gospodarowanie towarami, a także nadzór nad gospodarką magazynową, inwentaryzacjami etc.,
      • utrzymywanie i ścisłe przestrzeganie norm sanitarnych, bezpieczeństwa oraz przepisów HACCP,
      • znajomość i przestrzeganie procesów oraz standardów hotelowych, a także ścisła współpraca z Zarządem.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
      • masz wykształcenie min. średnie kierunkowe,
      • posiadasz praktyczną wiedzę ze znajomości technik przechowywania potraw, optymalizacji kosztów, HACCP i BHP,
      • gotowanie to twoje zamiłowanie i pasja,
      • posiadasz znajomość kuchni polskiej, międzynarodowej, a także aktualnych trendów kulinarnych,
      • masz doświadczenie w przygotowywaniu dużych przyjęć i bankietów,
      • jesteś energiczny w działaniu, zaangażowany, a także potrafisz zarządzać pracę własną i podległego zespołu,
      • cechują Cię: kreatywność, sumienność, a także dbałość o wysoką jakość i estetykę przygotowywanych potraw,
      • znasz dobrze pakiet MS Office,
      • posiadasz ważną książeczkę sanepidowską.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stałą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • pracę w dynamicznym, pozytywnym i kreatywnym zespole,
      • szansę rozwoju zawodowego + szkolenia,
      • odpłatne zakwaterowanie i zniżki pracownicze,
      • możliwość korzystania z saun i basenów.
  • Technik utrzymania ruchu

    BBG
    • Świdnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • usuwanie awarii i nadzór nad pracą maszyn i urządzeń,
      • przeprowadzanie przeglądów i konserwacji maszyn,
      • zapewnienie ciągłości pracy maszyn poprzez kontrolowanie ich stanu technicznego,
      • wsparcie projektowe przy modyfikacji i modernizacji maszyn,
      • weryfikacja dokumentacji technicznej.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie średnie lub zawodowe (najlepiej elektryka lub automatyka),
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku,
      • potrafisz czytać schematy elektryczne i znasz systemy sterowania,
      • masz uprawnienia SEP do 1kV,
      • swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office,
      • cechują Cię: komunikatywność, zaangażowanie, otwartość i nastawienie na współpracę z innymi,
      • znasz układy mechaniki, pneumatyki i hydrauliki, a także posiadasz uprawnienia do obsługi suwnic - atuty mile widziany.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • premię miesięczną regulaminową do 15% (po 3 m-cach),
      • premię kwartalną za brak absencji,
      • możliwość pracy i rozwoju w środowisku międzynarodowym, a także szkolenia zewnętrzne w firmie macierzystej,
      • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie zdrowotne).
  • INŻYNIER SPRZEDAŻY (OZE)

    BBG
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • efektywna realizacja planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (sprzedaż pomp ciepła),
      • przygotowywanie ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • aktywne monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, wyszukiwanie projektów inwestycyjnych, stały kontakt z inwestorami, projektantami, generalnymi wykonawcami itp.
      • kompleksowy nadzór nad realizacją zamówień w firmie,
      • udział w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży pomp ciepła, a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Technolog procesu odlewania ciśnieniowego aluminium

    BBG
    • Świebodzice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą zadania na tym stanowisku pracy:

      • udział w tworzeniu nowych projektów,
      • tworzenie opisów procesu produkcyjnego oraz jego modyfikacje,
      • współpraca przy bieżącym usprawnianiu procesów produkcyjnych,
      • optymalizowanie kosztów i kontrola procesu produkcji,
      • wsparcie projektowe,
      • prowadzenie szkoleń dla operatorów w obszarze nowych instrukcji, obsługi nowych narzędzi, urządzeń i przyrządów kontrolno-pomiarowych, a także zmian w procesie produkcyjnym,
      • współpraca z uczelniami i firmami zewnętrznymi.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne (najlepiej odlewnictwo),
      • masz bogate doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej z branży automotive,
      • znasz język angielski i/lub niemiecki na poziomie komunikatywnym,
      • posiadasz wiedzę w zakresie odlewnictwa ciśnieniowego w aluminium, a także procesów produkcji w tej technologii,
      • dobrze znasz normy ISO 9001 oraz systemy jakości ISO,
      • swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office,
      • posługujesz się programem AutoCAD i znasz systemy ERP,
      • potrafisz tworzyć dokumentację techniczną i odczytywać rysunki techniczne,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
      • cechują Cię: umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, kreatywność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest jednym z liderów w swojej branży,
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + premię miesięczną regulaminową do 15% (po 3 m-cach),
      • niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
      • szkolenia językowe,
      • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo szkoleniach wewnętrznych i w firmie macierzystej,
      • pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Inżynier sprzedaży (OZE)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku pracy:

      • efektywna realizacja planów sprzedażowych w sektorze Odnawialnych Źródeł Energii (sprzedaż pomp ciepła),
      • przygotowywanie ofert handlowych, w tym doradztwo i dobór techniczny produktów/urządzeń/systemów,
      • aktywne monitorowanie rynku inwestycji budowlanych, wyszukiwanie projektów inwestycyjnych, stały kontakt z inwestorami, projektantami, generalnymi wykonawcami itp.
      • kompleksowy nadzór nad realizacją zamówień w firmie,
      • udział w działaniach marketingowych, a także szkoleniowych firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz wykształcenie wyższe techniczne,
      • możesz pochwalić się doświadczeniem w sprzedaży pomp ciepła, a także znajomością zagadnień technicznych z nimi związanych,
      • posiadasz wysokie kompetencje sprzedażowe takie jak: autoprezentacja, komunikatywność, samodzielność, skuteczność w działaniu itp.,
      • cechują Cię: świetna organizacja pracy, a także łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • wyróżniasz się silną determinacją w dążeniu do celu,
      • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja od sprzedaży),
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego, liczne programy motywacyjne,
      • bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • niezbędne narzędzia pracy: służbowy telefon, laptop oraz samochód,
      • liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń),
      • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (język holenderski)

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • kontakt z klientem biznesowym/indywidualnym (telefoniczny oraz mailowy),

      • obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na platformach sprzedażowych,

      • realizowanie zamówień w systemach księgowych,

      • bezpośredni kontakt z zagranicznym magazynem,

      • tłumaczenie ofert produktowych na język holenderski.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • posiadasz biegłą znajomość języka holenderskiego,

      • szybko się uczysz i zdobywasz nowe umiejętności – doświadczenie zawodowe nie jest wymagane,

      • interesujesz się branżą e-commerce,

      • cechują Cię: ciekawość, inicjatywa w działaniu i umiejętność analitycznego myślenia,

      atuty mile widziane: znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • elastyczną formę zatrudnienia wg preferencji Kandydata,

      • możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie i w środowisku międzynarodowym,

      • szkolenia związane z objęciem stanowiska pracy,

      • samodzielność w działaniu oraz swobodę we wdrażaniu kreatywnych rozwiązań.

  • Telefoniczny Doradca ds. Klienta Biznesowego

    BBG
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku:

      • pozyskiwanie i obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny,
      • budowanie oraz podtrzymywanie relacji z Klientami,
      • przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie umów oraz warunków cenowych,
      • współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:

      • jesteś chętny do nauki i rozwoju zawodowego - nie jest wymagane doświadczenie,
      • dobrze obsługujesz pakiet MS Office,
      • jesteś zorientowany na współpracę z klientem oraz na osiąganie założonych celów,
      • cechują Cię: zaangażowanie, rzetelność i komunikatywność.

      Oferujemy

      Pracodawca oferuje:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy,
      • ambitne wyzwania, duże możliwości rozwoju osobistego,
      • pakiet benefitów (opieka medyczna),
      • stałe godziny pracy 08:00 - 16:00.