HELIO S.A. to firma o stabilnej sytuacji oraz renomie, budowanej przez wiele lat. Od początku działalności największym kapitałem tej organizacji są jej pracownicy. Każdy produkt firmy jest rezultatem pracy jej zespołów. Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i pracy zespołowej możliwy jest ciągły rozwój firmy. Istotna jest dla niej przyjazna i dobra atmosfera pracy.

Firma stwierdziła, że różnorodność w zespołach sprzyja rozwojowi pracowników, umożliwiając im poszerzanie kompetencji oraz zdobywanie cennego doświadczenia zawodowego. Rozwój pracowników jest postrzegany jako kluczowy element rozwoju zarówno firmy, jak i oferowanych przez nią produktów.

JAKOŚĆ, RZETELNOŚĆ i UCZCIWOŚĆ to zasady, którymi kieruje się w swojej działalności.

Oferty pracy HELIO S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość zdobycia uprawnień
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.03.2025

Mapa HELIO S.A.

Siedziba główna

HELIO S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
HELIO S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Sochaczew
  3. Lomianki
  4. Lublin
  5. Plock
  6. Bielsko-Biała
  7. Radom
  8. Sosnowiec
  9. Kraków
  10. Katowice

Praca HELIO S.A. - oferty archiwalne

  • Key Account Manager

    HELIO S.A.
    • Brochów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ekspert/lider
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja strategii sprzedaży w stosunku do przydzielonych klientów sieciowych
      • Opieka nad powierzonymi klientami (prezentacja oferty, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad płatnościami)
      • Prowadzenie analiz rynkowych dla przydzielonego obszaru działania
      • Przygotowanie oraz wprowadzenie rocznych planów sprzedaży
      • Przygotowanie prezentacji na spotkania z klientami
      • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży
      • Całkowita kontrola procesu współpracy z klientem
      • Wprowadzanie nowości do oferty zakupowej klientów
      • Budowanie optymalnych relacji z klientami poprzez bieżące kontakty indywidualne
      • Przygotowywanie bieżącej dokumentacji swojej pracy oraz kontaktów z klientami (plan pracy, raporty ze spotkań)

      Wymagania

      • Doświadczenia we współpracy z sieciami handlowymi w sektorze FMCG – warunek konieczny
      • Biegłej znajomość języka angielskiego zapewniającej swobodną komunikację i korespondencję – warunek konieczny
      • Wykształcenia wyższego
      • Umiejętności analitycznych
      • Zdolności negocjacyjnych popartych doświadczeniem
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych
      • Pracy zorientowanej na cel i osiąganie wyników

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
      • Szanse realizacji ambicji zawodowych w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Pakiet benefitów oraz narzędzia niezbędne do pracy
      • Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji
      • Pracę w przyjaznej atmosferze i ze zgranym zespołem