Ferro S.A

Ferro S.A

Grupa FERRO to jeden z największych producentów i dystrybutorów armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej z blisko 30-letnim doświadczeniem w branży na rynkach międzynarodowych. Grupa jest w gronie największych dostawców w segmencie zarządzania ekonomicznym zużyciem wody i ekologicznymi źródłami ciepła w Europie Centralnej. FERRO prowadzi swoją działalność głównie w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Mołdawii, Bułgarii, Rosji, Białorusi, Chorwacji na Węgrzech i Litwie.

W efekcie dynamicznego rozwoju, do Grupy FERRO dołączyła spółka TERMET S.A, która jest jednym z wiodących dostawców kompleksowych systemów w segmencie nowoczesnego zarządzania źródłami ciepła na rynku polskim oraz spółka Tester sp. z o.o., dostarczająca elektroniczne układy sterowania i automatyki do urządzeń gazowych.

Ferro S.A najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. finansów Skawina, Serwisant Skawina, Logistyk Skawina, Pracownik produkcji Skawina.
Kategorie zawodowe: bankowość / finanse, serwis / montaż, logistyka / spedycja / transport, produkcja / przemysł.

Oferty pracy Ferro S.A

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Ferro S.A

Mapy

Siedziba główna

Ferro S.A poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
FERRO SPÓŁKA AKCYJNA
Adres rejestrowy
Przemysłowa 7 32-050 Skawina
NIP
9442051648
REGON
356375388
KRS
0000289768
Forma prawna
spółka akcyjna
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.10.2007
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 43.22.Z Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.44.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących
  • 46.74.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego
  • 46.76.Z Sprzedaż hurtowa pozostałych półproduktów
  • 46.77.Z Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu
  • 46.90.Z Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana

Transport i gospodarka magazynowa

  • 52.10.B Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 71.20.B Pozostałe badania i analizy techniczne

Pozostała działalność usługowa

  • 95.22.Z Naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Ferro S.A

3.9

Na podstawie 133 oceny z Google.

Krzysztof Ogorzaly

Krzysztof Ogorzaly

"Załadunek szybki odrazu pod rampe 30 minut i odjazd pracownicy pomocni i mili."

8 miesięcy temu

Sebastian Rawiński

Sebastian Rawiński

"Jestem bardzo miło zaskoczony niespotykanym dziś podejściem do klienta. Zgłosiłem problem z termostatem w baterii natryskowej i tego samego dnia oddzwonił do mnie Pan z serwisu. Po krótkiej rozmowie Pan uznał że zawinił produkt i zaproponował ze wyśle do mnie nowy wkład termostatu. Życzyłbym sobie i Wszystkim abyśmy trafiali tylko na tak rzetelne firmy. Dziękuję i pozdrawiam."

5 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Ferro S.A

  • Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z rozszerzaniem działalności i oferty Grupy oraz nowymi projektami obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
      Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego
      miejsce pracy: Skawina

      Zakres obowiązków

      • analiza obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań, zbieranie potrzeb od biznesu i Kadry Zarządzającej,
      • współudział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej,
      • aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi IT w zakresie narzędzi kontrolingowych i raportowych (ERP, BI),
      • przygotowywanie raportów i analiz,
      • bieżącą współpracę z innymi działami w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy
        i kontroli również pod kątem zmiany systemu ERP,
      • ścisłą współpracę z Działem Księgowości w zakresie zapewnienia poprawności danych finansowych,
      • przygotowywanie cyklicznych prognoz finansowych,
      • przygotowywanie raportów i analiz finansowych ad-hoc,
      • comiesięczne raportowanie do przełożonego w uzgodnionym standardzie.

      Wymagania

      • doświadczenie w raportowaniu zarządczym i w procesach budżetowania,
      • znajomość procesów biznesowych i ich wpływu na raportowanie kontrolingowe,
      • wykształcenie wyższe (mile widziana: ekonomia, finanse, rachunkowość, matematyka),
      • bardzo dobra znajomość MS Excel,
      • dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
      • wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych,
      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy,
      • otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • system szkoleń podnoszący kwalifikacje;
      • rabat na nasze produkty;
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku;
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu;
      • dodatek urlopowy;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • kartę MultiSport;
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z nowymi projektami i rozszerzaniem działalności Grupy, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
      Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków
      Miejsce pracy: Skawina

      Zakres obowiązków

      • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
      • współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych,
      • przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych, analiza i weryfikacja transakcji powiązanych w oparciu o wdrożone procedury w Spółce,
      • sporządzanie sprawozdań do NBP,
      • przygotowywanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych,
      • koordynowanie oraz współpraca z innymi działami i spółkami w celu ujawnienia informacji o schematach podatkowych zgodnie z wdrożonymi w Spółce procedurami MDR,
      • bieżąca współpraca ze Spółkami w Grupie, uzgodnienie rozrachunków jednostek powiązanych, potwierdzenia sald,
      • kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów pod względem rachunkowym,
        formalnym i merytorycznym.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie finansów, rachunkowości),
      • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków obejmujące szeroki zakres zadań,
      • wiedza merytoryczna z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz umiejętność jej stosowania w praktyce,
      • dodatkowym atutem będzie znajomość Międzynarodowych Standardów
        Sprawozdawczości Finansowej,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min B1,
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy.

      Oferujemy

      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu,
      • dodatek urlopowy,
      • opiekę medyczną,
      • kartę Multi Sport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Serwisant

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
      Serwisant

      Zakres obowiązków

      • rozpatrywanie w imieniu Spółki wszelkich reklamacji jakościowych zgłoszonych do serwisu,
      • odpowiedzialność za właściwe wykonanie napraw gwarancyjnych produktów przekazanych do serwisu,
      • bieżące uzupełnianie danych i statusów w oprogramowaniu do obsługi reklamacji,
      • przyjmowanie przesyłek z reklamowanymi produktami i przygotowywanie do wysyłek naprawionych produktów,
      • współpraca z Serwisami Zewnętrznymi w zakresie zaopatrzenia w części zamienne i bieżących porad techniczno-produktowych,
      • współpraca z innymi działami firmy, dotycząca obsługi reklamacji, pytań technicznych.

      Wymagania

      • zaangażowanie w podejściu do obowiązków,
      • komunikatywność i otwartość do współpracy w zespole,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i dużej ilości zadań,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint,
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • dodatek urlopowy,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • kartę MultiSport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z rozszerzaniem działalności i oferty Grupy oraz nowymi projektami obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
      Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego
      miejsce pracy: Skawina

      Zakres obowiązków

      • analizę obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań, zbieranie potrzeb od biznesu i Kadry Zarządzającej,
      • współudział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej,
      • aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi IT w zakresie narzędzi kontrolingowych i raportowych (ERP, BI),
      • przygotowywanie raportów i analiz,
      • bieżącą współpracę z innymi działami w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy
        i kontroli również pod kątem zmiany systemu ERP,
      • ścisłą współpracę z Działem Księgowości w zakresie zapewnienia poprawności danych finansowych,
      • przygotowywanie cyklicznych prognoz finansowych,
      • przygotowywanie raportów i analiz finansowych ad-hoc,
      • comiesięczne raportowanie do przełożonego w uzgodnionym standardzie.

      Wymagania

      • doświadczenie w raportowaniu zarządczym i w procesach budżetowania,
      • znajomość procesów biznesowych i ich wpływu na raportowanie kontrolingowe,
      • wykształcenie wyższe (mile widziana: ekonomia, finanse, rachunkowość, matematyka),
      • bardzo dobra znajomość MS Excel,
      • dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
      • wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych,
      • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1),
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy,
      • otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • system szkoleń podnoszący kwalifikacje;
      • rabat na nasze produkty;
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku;
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu;
      • dodatek urlopowy;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • kartę MultiSport;
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Serwisant

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • W związku z rozwojem firmy obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
      Serwisant

      Zakres obowiązków

      • rozpatrywanie w imieniu Spółki wszelkich reklamacji jakościowych zgłoszonych do serwisu,
      • odpowiedzialność za właściwe wykonanie napraw gwarancyjnych produktów przekazanych do serwisu,
      • bieżące uzupełnianie danych i statusów w oprogramowaniu do obsługi reklamacji,
      • przyjmowanie przesyłek z reklamowanymi produktami i przygotowywanie do wysyłek naprawionych produktów,
      • współpraca z Serwisami Zewnętrznymi w zakresie zaopatrzenia w części zamienne i bieżących porad techniczno-produktowych,
      • współpraca z innymi działami firmy, dotycząca obsługi reklamacji, pytań technicznych.

      Wymagania

      • zaangażowanie w podejściu do obowiązków,
      • komunikatywność i otwartość do współpracy w zespole,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i dużej ilości zadań,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint,
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • dodatek urlopowy,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • kartę MultiSport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z nowymi projektami i rozszerzaniem działalności Grupy, obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
      Specjalista ds. Rachunkowości i Podatków
      Miejsce pracy: Skawina

      Zakres obowiązków

      • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych,
      • współudział w pracach związanych z badaniem sprawozdań finansowych,
      • przygotowywanie danych do dokumentacji cen transferowych, analiza i weryfikacja transakcji powiązanych w oparciu o wdrożone procedury w Spółce,
      • sporządzanie sprawozdań do NBP,
      • przygotowywanie, sporządzanie i wysyłanie deklaracji podatkowych,
      • koordynowanie oraz współpraca z innymi działami i spółkami w celu ujawnienia informacji o schematach podatkowych zgodnie z wdrożonymi w Spółce procedurami MDR,
      • bieżąca współpraca ze Spółkami w Grupie, uzgodnienie rozrachunków jednostek powiązanych, potwierdzenia sald,
      • kontrola prawidłowości i zgodności dokumentów pod względem rachunkowym,
        formalnym i merytorycznym.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie finansów, rachunkowości),
      • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze księgowości i podatków obejmujące szeroki zakres zadań,
      • wiedza merytoryczna z zakresu ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz umiejętność jej stosowania w praktyce,
      • dodatkowym atutem będzie znajomość Międzynarodowych Standardów
        Sprawozdawczości Finansowej,
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min B1,
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy.

      Oferujemy

      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • możliwość pracy zdalnej przez 10 dni roboczych w miesiącu,
      • dodatek urlopowy,
      • opiekę medyczną,
      • kartę Multi Sport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Logistyki

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Zakres obowiązków
      • organizowanie i koordynowanie działań w zakresie importu towarów,
      • negocjacje handlowe z dostawcami i przewoźnikami,
      • współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi,
      • obsługa zamówień w systemie ERP,
      • dbanie o prawidłowe rozliczanie dostaw i ich ewidencja,
      • współpraca z innymi działami w zakresie raportowania,
      • organizacja transportu dostaw towarów,
      • rozliczanie reklamacji.
      Poszukiwane kompetencje
      • umiejętności analityczne,
      • umiejętności negocjacyjne,
      • umiejętność organizacji pracy własnej,
      • znajomość pakietu MS Office (obsługa Excela na poziomie zaawansowanym),
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
      • wykształcenie wyższe,
      • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • prawo jazdy kat. B,
      • mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • rabat na produkty
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku
      • dodatek urlopowy
      • prywatną opiekę medyczną
      • kartę MultiSport
      • pracę w modelu hybrydowym,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Planowania

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Zakres obowiązków:
      • samodzielne planowanie poziomu zakupów z uwzględnieniem potrzeb Działów Sprzedaży, historii zamówień i możliwości produkcyjnych dostawców,
      • ścisła współpraca z Działami Sprzedaży, Obsługi Klienta oraz Marketingu Produktowego w zakresie planowania zakupów,
      • analiza prognoz, zamówień, terminowości dostaw wraz z poziomem zapasów,
      • analiza stanów magazynowych i raportowanie odchyleń od przyjętych parametrów,
      • przygotowywanie analiz w zakresie: wyprzedaży, nadwyżek, braków, dostępności,
      • sporządzanie raportów realizacji planów sprzedaży krajowej i zagranicznej,
      • przygotowywanie zestawień zbiorczych wartości magazynów w każdym okresie planowania zapotrzebowania,
      • minimalizacja kosztów magazynowania towarów przez optymalne ich wykorzystywanie,
      • podejmowanie działań poprawiających przepływ towaru,
      • uczestnictwo w projektach wymagających wsparcia logistycznego.
      Nasze oczekiwania:
      • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • umiejętności analityczne,
      • znajomość pakietu MS Office (obsługa Excela na poziomie zaawansowanym),
      • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
      • wykształcenie wyższe,
      • mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności.
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • dodatek urlopowy,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • kartę MultiSport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
  • Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Zakres obowiązków
      • analiza obecnych standardów raportowania i proponowanie nowych rozwiązań uwzględniających potrzeby biznesu,
      • udział w budżetowaniu oraz w raportowaniu zarządczym Grupy Kapitałowej,
      • aktywny udział w budowaniu, wdrażaniu i rozwoju narzędzi IT w zakresie kontrolingu i raportowania (ERP, BI),
      • przygotowywanie raportów i analiz,
      • bieżąca współpraca z wszystkimi działami w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy i kontroli
      • przygotowywanie cyklicznych prognoz finansowych.
      Poszukiwane kompetencje
      • doświadczenie w raportowaniu zarządczym i w procesach budżetowania,
      • znajomość procesów biznesowych i ich wpływu na raportowanie kontrolingowe,
      • wykształcenie wyższe (mile widziana: ekonomia, finanse, rachunkowość, matematyka),
      • bardzo dobra znajomość MS Excel,
      • dobra znajomość zasad rachunkowości i analizy finansowej,
      • wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (min. B1),
      • dokładność i terminowość w realizowaniu zadań,
      • komunikatywność i umiejętność współpracy,
      • otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność wprowadzania ich w życie.
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • rabat na nasze produkty;
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku;
      • dodatek urlopowy;
      • prywatną opiekę medyczną;
      • kartę MultiSport;
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
      • praca hybrydowa
  • Zastępca Głównego Księgowego

    Ferro S.A
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Zakres obowiązków
      • nadzór nad sporządzaniem deklaracji podatkowych,
      • kontrola kont i prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych,
      • konsolidacja Sprawozdań finansowych wg MSSF,
      • ewidencja tworzonych rezerw, odpisów aktualizujących, list płac, środków trwałych i innych zdarzeń związanych z działalnością inwestycyjną i finansową Spółki,
      • bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian przepisów podatkowych,
      • współtworzenie sprawozdań finansowych,
      • współpraca z doradcą podatkowym, audytorem i innymi działami w spółce,
      • koordynowanie pracy zespołu.
      Nasze oczekiwania
      • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej z udziałem spółek zagranicznych,
      • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego,
      • bardzo dobra znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
      • umiejętność ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,
      • silna orientacja na realizację wyznaczonych celów,
      • umiejętność organizowania oraz planowania pracy własnej i zespołu,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
      • znajomość pakietu MS Office, szczególnie: Word, Excel, Outlook, PowerPoint.
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • pracę w stabilnej, rozwijającej się spółce giełdowej o międzynarodowym zasięgu,
      • możliwość rozwoju zawodowego,
      • rabat na nasze produkty,
      • 2 dodatkowe dni wolne od pracy w ciągu roku,
      • dodatek urlopowy,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • kartę MultiSport,
      • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
      • praca hybrydowa

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka