Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Inspektor Tychy, Pracownik biurowy Tychy, Urzędnik Tychy.
Kategorie zawodowe: prawo i administracja państwowa, administracja biurowa / praca biurowa.

Oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Mapy

Siedziba główna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ZAKŁAD BUDŻETOWY
Adres rejestrowy
ul. Filaretów 31 43-100 Tychy
NIP
6460012522
REGON
271176358
Forma prawna
jednostka prawna
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

3.9

Na podstawie 28 ocen z Google.

Kornelia Grabiec

Kornelia Grabiec

"Bardzo miła, pomocna obsługa. Wielkie brawa za fachowość, rzetelność i podejście do klienta!"

miesiąc temu

Karol Wyrzykowski

Karol Wyrzykowski

"Jest to Dyrekcja MZBM tu odbywa się koordynacja wszystkich Rejonów obsługiwanych przez tą Dyrekcję. Miła obsługa."

4 lata temu

Zosia G

Zosia G

"Prackwnicy pomocni. Profesjonalna obsługa klienta"

10 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

  • Inspektor Nadzoru - Praca w Urzędzie

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Wymagane dokumenty:

      • podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

      Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 24.12.2021 r.:

      • w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
      • w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
      • adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl

      Informacje dodatkowe:


      • dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
      • aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane

      Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym

      oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.



      Zakres obowiązków


      • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

      planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

      • w rejonie obsługi mieszkańców:

      koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.


      Wymagania


      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
      • umiejętność kosztorysowania
      • nieposzlakowana opinia
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy


      Warunki zatrudnienia:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
      • wymiar czasu pracy: pełny etat,
      • przyjazna i miła atmosfera.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Wymagane dokumenty:

      • podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

      Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 22.11.2021 r.:

      • w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
      • w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
      • adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl

      Informacje dodatkowe:


      • dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
      • aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane

      Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym

      oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.



      Zakres obowiązków


      • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

      planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

      • w rejonie obsługi mieszkańców:

      koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.


      Wymagania


      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
      • umiejętność kosztorysowania
      • nieposzlakowana opinia
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy


      Warunki zatrudnienia:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
      • wymiar czasu pracy: pełny etat,
      • przyjazna i miła atmosfera.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 21.10.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 21.10.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków


      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania



      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.


      Oferujemy


      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.08.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków


      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania



      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.


      Oferujemy


      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

  • Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 09.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 09.08.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale techniczno – eksploatacyjnym:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania


      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy



      • umowa o pracę,
      • pełny etat.


  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.07.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).


      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.


      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.


      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

      I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 23.06.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).


      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.


      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.


      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

      I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • PRACOWNIK DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 02.06.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.


      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      I

      nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze

      Zakres obowiązków

      1. Główne obowiązki:

      między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).


      2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze.


      3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


      4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      1. Wykształcenie:

      • średnie lub wyższe
      • bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
      • staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany

      2. niezbędne:

      na stanowisku Inspektor:
      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      na stanowisku Specjalista:

      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
      • nieposzlakowana opinia
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
      • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      3. dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      Oferujemy

      • umowe o prace,
      • cały etat.
  • Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 08.06.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 08.06.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • umiejętność kosztorysowania
      • nieposzlakowana opinia
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
      i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • REFERENT/INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.05.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.


      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      I

      nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze

      Zakres obowiązków

      1. Główne obowiązki:

      między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).


      2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze.


      3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


      4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      1. Wykształcenie:

      • średnie lub wyższe
      • bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
      • staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany

      2. niezbędne:

      na stanowisku Inspektor:
      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      na stanowisku Specjalista:

      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
      • nieposzlakowana opinia
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
      • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      3. dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      Oferujemy

      • umowe o prace,
      • cały etat.
  • INSPEKTOR NADZORU

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 04.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
      i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka