
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Zawody: Inspektor Tychy, Pracownik biurowy Tychy, Urzędnik Tychy.
Kategorie zawodowe: prawo i administracja państwowa, administracja biurowa / praca biurowa.
Oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Praca alert - powiadomienia
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Mapy
Siedziba główna
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ZAKŁAD BUDŻETOWY
- Adres rejestrowy
- ul. Filaretów 31 43-100 Tychy
- NIP
- 6460012522
- REGON
- 271176358
- Forma prawna
- jednostka prawna
Opinie o firmie Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
3.9
Na podstawie 28 ocen z Google.
![]()
Kornelia Grabiec
"Bardzo miła, pomocna obsługa. Wielkie brawa za fachowość, rzetelność i podejście do klienta!"
miesiąc temu
![]()
Karol Wyrzykowski
"Jest to Dyrekcja MZBM tu odbywa się koordynacja wszystkich Rejonów obsługiwanych przez tą Dyrekcję. Miła obsługa."
4 lata temu
![]()
Zosia G
"Prackwnicy pomocni. Profesjonalna obsługa klienta"
10 miesięcy temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Archiwalne oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
-
Inspektor Nadzoru - Praca w Urzędzie
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 24.12.2021 r.:
- w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
- w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
- adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl
Informacje dodatkowe:
- dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
- aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym
oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.
Zakres obowiązków
-
w dziale inwestycji i zamówień publicznych:
planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,
-
w rejonie obsługi mieszkańców:
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Wymagania
niezbędne:
-
wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
-
umiejętność kosztorysowania
-
nieposzlakowana opinia
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Oferujemy
Warunki zatrudnienia:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
przyjazna i miła atmosfera.
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 22.11.2021 r.:
- w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
- w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
- adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl
Informacje dodatkowe:
- dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
- aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane
Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym
oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.
Zakres obowiązków
-
w dziale inwestycji i zamówień publicznych:
planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,
-
w rejonie obsługi mieszkańców:
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Wymagania
niezbędne:
-
wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
-
umiejętność kosztorysowania
-
nieposzlakowana opinia
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Oferujemy
Warunki zatrudnienia:
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
przyjazna i miła atmosfera.
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 21.10.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 21.10.2021 r.Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
-
Główne obowiązki:
-
w dziale inwestycji i zamówień publicznych:
-
w rejonie obsługi mieszkańców:
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
między innymi:
planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.08.2021 r.Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
-
Główne obowiązki:
-
w dziale inwestycji i zamówień publicznych:
-
w rejonie obsługi mieszkańców:
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
między innymi:
planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 09.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 09.08.2021 r.Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
-
Główne obowiązki:
-
w dziale techniczno – eksploatacyjnym:
-
w rejonie obsługi mieszkańców:
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
między innymi:
planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,
koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.07.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123
* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 23.06.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123
* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
PRACOWNIK DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:
Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 02.06.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
I
nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123
* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze
Zakres obowiązków
1. Główne obowiązki:
między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).
2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania
1. Wykształcenie:
-
średnie lub wyższe
-
bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
-
staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany
2. niezbędne:
na stanowisku Inspektor:
- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy
na stanowisku Specjalista:
- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy
- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
-
nieposzlakowana opinia
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię
3. dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię
Oferujemy
-
umowe o prace,
-
cały etat.
-
-
Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 08.06.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 08.06.2021 r.Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123.Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
-
umiejętność kosztorysowania
-
nieposzlakowana opinia
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
Inspektor Nadzoru
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.05.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
-
REFERENT/INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:
Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.05.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.05.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
I
nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123
* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze
Zakres obowiązków
1. Główne obowiązki:
między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).
2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania
1. Wykształcenie:
-
średnie lub wyższe
-
bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
-
staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany
2. niezbędne:
na stanowisku Inspektor:
- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy
na stanowisku Specjalista:
- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy
- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
-
nieposzlakowana opinia
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię
3. dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię
Oferujemy
-
umowe o prace,
-
cały etat.
-
-
INSPEKTOR NADZORU
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach- Tychy
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor Nadzoru
w Rejonie Obsługi Mieszkańców
w wymiarze czasu pracy: 1 etat
Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 04.05.2021 r.
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.
Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).
Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.
Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.
Zakres obowiązków
Główne obowiązki:
między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich
- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych
-
osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania
Wykształcenie:
-
średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane
niezbędne:
-
bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
-
staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
-
uprawnienia budowlane:
- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych-
dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
-
bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
-
nieposzlakowana opinia
-
umiejętność kosztorysowania
dodatkowe:
-
sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
-
sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
-
bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
-
umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
-
planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
-
postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
o nieposzlakowaną opinię.
Oferujemy
-
umowa o pracę,
-
pełny etat.
-
Pracodawcy z miasta Tychy
-
Euro-Med Grupa Medyczna
-
PAS A PAS SP. Z O.O.
-
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMPLETACJI I MONTAŻU SYSTEMÓW AUTOMATYKI CARBOAUTOMATYKA SPÓŁKA AKCYJNA
-
COMFORTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
1. LUNCH BAR S.C. PIOTR KRET 2. KONESER PIOTR KRET
-
Aluform Sp. z o.o.
-
LEAR CORPORATION POLAND II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
EKOVENA JERZY ŁOBAZA
-
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W TYCHACH
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE I USŁUGOWE CONCRET sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o.
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
-
INSTALMEDIA Sp. z o.o.
-
By Dziubeka
-
Hilton Foods
-
Lear Corporation Poland II Sp. z o.o. Oddział Tychy
-
ZEG-ENERGETYKA Sp. z o.o.
-
AWECO POLSKA APPLIANCE Sp. z o.o.
-
LUKE
-
RETAIL ROBOTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
Paks'D
-
Plastipak Polska Sp. z o.o.
-
Daleo Sp. z o.o.
-
ELMAX
-
SiegStar AUTO-SERVICE