!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

BPC

BPC

Każda firma ma inne potrzeby i wymagania. Dlatego przygotowaliśmy korzystny pakiet usług dla osób poszukujących kompleksowej obsługi outsourcingowej. Umożliwiamy również wybór dodatkowych opcji, których nie ma standardowo w naszej ofercie. Wszystko po to, by zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, dopasowaną do konkretnych wymagań. 

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 9372688405

REGON: 366072800

KRS: 0000652617

ul. Komorowicka 39 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 14-12-2016
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy BPC

  • Doradca ubezpieczeniowy

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • doradca
    • specjalista (mid/regular)
    Dodana
  • Asystentka biura

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent
    • asystent/sekretarz
    Dodana

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Księgowa/y

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • księgowy
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych ( KPiR, KH ), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta
      • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5, PPE, VAT-UE, VAT-27, VAT8, CIT)
      • sporządzanie i odpowiedzialność za okresowe zamknięcie miesiąca
      • księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
      • odpowiedzialność za prowadzenie księgowości klientów

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w systemach księgowo-finansowych
      • znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem operacji walutowych
      • wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe
      • minimum roczne doświadczenie w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem
      • mile widziane znajomość rozporządzenia KPiR, w tym umiejętność praktycznego prowadzenia ksiąg, podatkowych KPiR, ryczałt
      • dobra znajomość prawa podatkowego (CIT, PIT, VAT)
      • praktyczna umiejętność sporządzania zeznań VAT, PIT 37, 36, 28, CIT
      • samodzielność, dyspozycyjność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
      • otwartość i komunikatywność
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • stałą współpracę na korzystnych warunkach
      • pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie;
      • przyjazną atmosferę pracy w środowisku profesjonalistów.
  • Asystent/ka Działu Prawnego

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • asystent
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz korespondencji Działu Prawnego
      • Prowadzenie ewidencji postępowań windykacyjnych i administracyjnych
      • Uaktualnianie danych w systemie Działu Prawnego
      • Prowadzenie terminarza wysyłek i obiegu dokumentów
      • Pomoc w archiwizacji dokumentów

      Wymagania

      • Umiejętności obsługi urządzeń biurowych
      • Wysoka skrupulatność i odpowiedzialność
      • Bardzo dobra organizacji pracy i samodzielność
      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Rzetelność
      • Punktualność

      Oferujemy

      • Miłą i przyjazną atmosferę pracy
      • Możliwość zdobycia doświadczenia u boku wykwalifikowanych Pracowników
      • umowę B2B
  • Specjalista ds. telesprzedaży

    BPC
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • handlowiec, doradca
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wykonywanie połączeń telefonicznych do potencjalnych nowych klientów i promowanie usług

      • umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
      • poprawne informowanie nowego klienta o promowanych produktach;

      • rejestrowanie informacji o połączeniach w systemie CRM.

      Wymagania

      • umiejętności komunikacyjne;

      • motywacja, ukierunkowanie na osiągnięcie celów;

      • umiejętności organizacyjne

      • umiejętności interpersonalne;

      • praktyczna znajomość obsługi komputera;

      • doświadczenie w telesprzedaży.

      Oferujemy

      • wynagrodzenie zgodnie z osiąganymi wynikami;

      • możliwość pracy zdalnej;

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.