ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604)

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. obsługi klienta Kraków, Specjalista ds. HR Kraków, Konsultant Kraków, Specjalista ds. ochrony danych Kraków, Asystent Kraków.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center, hr / kadry, doradztwo / konsulting / audyt, administracja biurowa / praca biurowa, inne.

Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Siedziba główna

ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

Pełna nazwa
ORIGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
Józefa Marcika 12 30-443 Kraków
NIP
6762516053
REGON
365791852
KRS
0000644809
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
03.11.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.

5

Na podstawie 1 ocena z Google.

Andrzej Czermiński

Andrzej Czermiński

"Ich cel to aktywizacja osób niepełnosprawnych zawodowo prężna firma myślę że godna zaufania"

6 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant telefoniczny

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
      • obsługa klienta w zakresie reklamacji
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • wypełnianie ankiet w programie
      • uzupełnianie bazy danych

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
      • sprawnego pisania na klawiaturze
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy


      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
        - obsłudze zgłoszeń e-mailowych
        - odbieraniu połączeń przychodzących
        - rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
        - wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
        - uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
        - wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
        - wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego
      • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
      • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
      • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      • posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
      • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
      • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
      • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
      • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
      • szkolenie wprowadzające
  • Konsultant HR

    ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
      • wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
      • po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
      • przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
      • przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracy

      Wymagania

      Od Kandydata/ki oczekujemy:

      ● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
      ● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
      ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
      ● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
      ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      ● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
      ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
      ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

      Oferujemy



      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
      z tytułu niepełnosprawności)
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka