
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604)
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Kraków, Specjalista ds. HR Kraków, Konsultant Kraków, Specjalista ds. ochrony danych Kraków, Asystent Kraków.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center, hr / kadry, doradztwo / konsulting / audyt, administracja biurowa / praca biurowa, inne.
Oferty pracy ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Praca alert - powiadomienia
Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Wybrane oferty innych pracodawców
-
Konsultant ds. Planowania Finansowego
PRUDENTIAL POLSKA SP Z O O Wizytówka- Zielona Góra
- kontrakt b2b
Wygasa -
Specjalista ds. obsługi klienta, branża energetyczna
Unique People Sp. z o.o.- Zielona Góra
- umowa o pracę
Wygasa -
Specjalista ds. obsługi klienta, branża energetyczna
Unique People Sp. z o.o.- Zielona Góra
- umowa o pracę
Wygasa
Mapa ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
Siedziba główna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Linki
Dane firmowe i kontaktowe - ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
- Pełna nazwa
- ORIGEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Adres rejestrowy
- Józefa Marcika 12 30-443 Kraków
- NIP
- 6762516053
- REGON
- 365791852
- KRS
- 0000644809
- Forma prawna
- spółka komandytowa
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 03.11.2016
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
- 82.20.Z Działalność centrów telefonicznych (call center)
- 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Opinie o firmie ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.
5
Na podstawie 1 ocena z Google.
![]()
Andrzej Czermiński
"Ich cel to aktywizacja osób niepełnosprawnych zawodowo prężna firma myślę że godna zaufania"
6 miesięcy temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Praca ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k. - oferty archiwalne
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Zielona Góra
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Łódź
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Opole
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Białystok
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Gdańsk
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Kielce
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Olsztyn
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant telefoniczny
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Szczecin
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów
-
obsługa klienta w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
-
wypełnianie ankiet w programie
-
uzupełnianie bazy danych
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się
-
sprawnego pisania na klawiaturze
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Wrocław
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Toruń
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Lublin
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Gorzów Wielkopolski
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Łódź
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Wrocław
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Lublin
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Łódź
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant/ka ds. obsługi klienta - praca zdalna
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Opole
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-
telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów polegająca na:
- obsłudze zgłoszeń e-mailowych
- odbieraniu połączeń przychodzących
- rejestrowaniu zgłoszeń w elektronicznym systemie ticketowym
- wykonywaniu połączeń do zleceniodawców, którzy złożyli zgłoszenie przez e-mail
- uzupełnieniu danych w systemie zgłoszeń
- wyszukiwaniu danych w wewnętrznym systemie intranetowym
- wykonywaniu połączeń do potencjalnych klientów w celu nawiązania i poszerzania współpracy oraz utrzymywanie kontaktu e-mailowego -
postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
-
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Wymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
-
dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny)
-
dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
-
sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
-
posługiwania się poprawną polszczyzną, brak wady wymowy (warunek konieczny)
-
analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji
-
dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
-
umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności
-
pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
-
szkolenie wprowadzające
-
-
Konsultant HR
ORIGEN Sp. z o. o. Sp. k.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• zamieszczanie ogłoszeń o pracę na dedykowanych stronach internetowych
• wykonywanie połączeń wychodzących do kandydatów ubiegających się o pracę
• po przeprowadzonej rozmowie uzupełnianie informacji w systemie
• przeprowadzanie badania "Tajemniczy klient"
• przeprowadzanie badania z zakresu wprowadzania pracownika w miejsce pracyWymagania
Od Kandydata/ki oczekujemy:
● stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu (warunek konieczny)
● sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny)
● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
● analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów
● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
● gotowości do wykonywania zadań o dużej powtarzalności
● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
● orzeczenia o stopniu niepełnosprawnościOferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych
z tytułu niepełnosprawności)
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną
Pracodawcy z miasta Kraków
-
InPost
-
SalesHR
-
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
-
HARBINGERS SP. Z O.O.
-
Fiberlink
-
PI MANAGEMENT SP. Z O.O
-
MODENA STYL JADWIGA KISIELEWICZ, MTC
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej Krakservis Sp. z o.o.
-
Interkadra Sp. z o. o.
-
Justyna Szokalska JS Consulting
-
PATRYCJA CIASTOŃ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
-
My Network Polska Sp. z o.o.
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
-
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
STALBETBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PHINANCE SPÓŁKA AKCYJNA
-
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.DIETLA W KRAKOWIE
-
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W KRAKOWIE
-
PIOMAR FUKSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
Lood is Good sp. z o.o.
-
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ŁUKASIK
-
Wojt-Bud sp. z o.o.