Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Polska Akademia Jakości Cert sp. z o.o. praca

Katowice

POLSKA AKADEMIA JAKOŚCI CERT Sp. z o.o. jest jednostką certyfikującą systemy zarządzania. Firma istnieje na rynku od 2006 roku i została utworzona w odpowiedzi na potrzebę zaistnienia na rynku certyfikacji jednostki świadczącej usługi z zachowaniem wysokich standardów jakości. Mając stały kontakt z przedsiębiorcami, obserwujemy zmiany zachodzące na rynku, dlatego nasza oferta zawsze dostosowana jest do realiów polskiej gospodarki.



W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy, prowadzimy intensywne działania, mające na celu rozszerzenie zakresu działalności o certyfikację:



  • Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (ISO/IEC 27001)

  • Systemu Zarządzania Energią (ISO 50001)

  • Dobrej praktyki produkcyjnej (GMP)


Siedziba firmy zlokalizowana jest w Katowicach. Szybki rozwój firmy oraz nawiązanie współpracy z auditorami działającymi w innych województwach, sprawił, że dziś prowadzimy procesy certyfikacji na terenie całej Polski.

Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
badania i rozwój

Oferty pracy Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.

Mapa Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków
  5. Bydgoszcz
  6. Plock
  7. Nakło nad Notecią
  8. Orzesze
  9. Jaworzno
  10. Knurów

Data aktualizacji: 01.06.2024

Praca Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SPECJALISTA DS. CERTYFIKACJI

    Polska Akademia Jakości Cert Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie zestawień i raportów na potrzeby firmy.
      • Weryfikacja dokumentacji z przeprowadzonych procesów certyfikacji systemów zarządzania.
      • Kontakt z klientami firmy.
      • Windykacja.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe.
      • Min. 5-letnie doświadczenie w pracy biurowej.
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel).
      • SAMODZIELNOŚĆ i DOKŁADNOŚĆ.
      • Mile widziana znajomość norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001
      • Umiejętność pracy pod presją czasu.
      • Kreatywność, otwartość na rozwój.
      • Dobra organizacja pracy i dyspozycyjność.
      • Wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia.
      • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
      • Pracę w ambitnym i doświadczonym zespole.

Pracodawcy w Katowicach