Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Iron Mountain Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik biurowy Piastów, Kurier Piastów, Specjalista ds. HR Piastów, Pracownik fizyczny Piastów, Specjalista ds. Sprzedaży Piastów.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa, magazyn, hr / kadry, sprzedaż / zakupy, praca fizyczna.

Oferty pracy Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Iron Mountain Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

Pełna nazwa
IRON MOUNTAIN POLSKA SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Regulska 2 05-820 Reguły
NIP
5272697325
REGON
146802367
KRS
0000471571
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
26.07.2013
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Przetwórstwo przemysłowe

  • 18.12.Z Pozostałe drukowanie

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.41.Z Transport drogowy towarów

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.99.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 82.92.Z Działalność związana z pakowaniem
  • 82.99.Z Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Iron Mountain Polska Sp. z o.o.

3.6

Na podstawie 52 oceny z Google.

Patryk Gwiazda

Patryk Gwiazda

"Dobra firma"

6 lat temu

Marcin G

Marcin G

"Ok"

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Iron Mountain Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Kurier/Magazynier

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne zadania to m.in.:

      • przygotowanie magazynowe realizowanych zamówień dostawy/odbioru zgodnie z wewnętrzną polityką bezpieczeństwa
      • prowadzenie ewidencji dostarczonych/odebranych pudeł/nośników
      • rozładunek i załadunek samochodów w magazynie
      • terminowe dostarczanie/odbieranie zamówień Klienta (pudła, nośniki magnetyczne, worki z dokumentami do zniszczenia) oraz przekazanie ich do składowania w magazynach IM
      • kontrola wyglądu i funkcjonalności oddanego Ci do użytku samochodu firmowego

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta
      • posiadasz uprawnienia na wózki widłowe (nie posiadasz uprawnień na wózki widłowe- żaden problem. Przeszkolimy Cię.)

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • umowę o pracę
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • pracę od poniedziałku do piątku 08:00-16:00
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
      • prywatną opiekę medyczną
      • MultiSport
      • ubezpieczenie na życie
      • bożonarodzeniowe karty podarunkowe
  • Osoby do rejestracji dokumentów

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Reguły
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne czynności to m.in.:

      • przygotowanie dokumentów do rejestracji
      • rejestracja dokumentów w systemie
      • skanowanie dokumentów
      • archiwizacja dokumentów

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • znasz pakiet MS Office w szczególności Excel na poziomie podstawowym
      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę
      • cechuje Cię zaangażowanie w pracę, dokładność oraz rzetelność

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie(od zaraz)
      • rynkową stawkę godzinową
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Kurier/Magazynier

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne zadania to m.in.:

      • przygotowanie magazynowe realizowanych zamówień dostawy/odbioru zgodnie z wewnętrzną polityką bezpieczeństwa
      • prowadzenie ewidencji dostarczonych/odebranych pudeł/nośników
      • rozładunek i załadunek samochodów w magazynie
      • terminowe dostarczanie/odbieranie zamówień Klienta (pudła, nośniki magnetyczne, worki z dokumentami do zniszczenia) oraz przekazanie ich do składowania w magazynach IM
      • kontrola wyglądu i funkcjonalności oddanego Ci do użytku samochodu firmowego

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta
      • posiadasz uprawnienia na wózki widłowe (nie posiadasz uprawnień na wózki widłowe- żaden problem. Przeszkolimy Cię.)

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • umowę o pracę
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • pracę od poniedziałku do piątku 08:00-16:00
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
      • prywatną opiekę medyczną
      • MultiSport
      • ubezpieczenie na życie
      • bożonarodzeniowe karty podarunkowe
  • Osoby do rejestracji dokumentów

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Reguły
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne czynności to m.in.:

      • przygotowanie dokumentów do rejestracji
      • rejestracja dokumentów w systemie
      • skanowanie dokumentów
      • archiwizacja dokumentów

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • znasz pakiet MS Office w szczególności Excel na poziomie podstawowym
      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę
      • cechuje Cię zaangażowanie w pracę, dokładność oraz rzetelność

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie(od zaraz)
      • rynkową stawkę godzinową
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Prace biurowe Radom

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Zakres czynności to m.in.:

      • przygotowanie dokumentów do skanowania
      • segregowanie dokumentów
      • skanowanie dokumentów
      • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
      • wprowadzanie danych do systemu

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki
      • cechuje Cię odpowiedzialność, punktualność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy
      • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
      • znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie (od zaraz)
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-14:00, 14:00-22:00
      • rynkową stawkę godzinową
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • przyjazną atmosferę pracy
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia dla tych, których interesuje branża przechowywania i zabezpieczania danych
  • Osoby do Pakowania i protokołowania dokumentacji

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne czynności to m.in.:

      • pakowanie i protokołowanie dokumentów u jednego z naszych Klientów, zlokalizowanego w centralnej części Warszawy

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • znasz pakiet MS Office
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę
      • cechuje Cię punktualność, odpowiedzialność oraz rzetelność

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Inside Sales Executive

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      What you will do

      • Execute outbound phone calls / LinkedIn Introductions for the purposes of demand generation, lead generation & driving sales opportunities to close
      • Driving sales and lead generation, hunting for new opportunities
      • Understand the key messages / value proposition for Iron Mountain to communicate this to our customer / prospects and suspect
      • Manage and close new business to business (B2B) opportunities
      • Achieving monthly / quarterly / annual volume and revenue targets
      • Achieve weekly targeted activity levels such as calls, emails and quotations
      • Maintain accurate records on CRM System

      Wymagania

      What you will bring

      • Telephone based Sales experience preferably in a business to business environment (other telesales environments will be considered as we have a variety of opportunities)
      • Polish (fluent) and English (conversational) language skills
      • German language skills are a distinct advantage
      • A confident, ambitious self-starter
      • Enthusiastic and engaging in conversation with confidence in building relationships and overcoming objections
      • Demonstrable business acumen
      • The ability to research the market and uncover new business opportunities
      • The right attitude and personal manner
      • Proactive mind-set, not afraid to pick up the phone
      • Able to learn fast and ask the right questions
      • Comfortable with using a computer / social media
      • Have interest in technology/ IT
      • Desire to be customer centric

      Oferujemy

      What we offer

      • Uncapped commission
      • Hybrid working
      • Local benefits scheme
      • A defined and achievable career path
      • Be part of an ever evolving global organisation focused on transformation and innovation.
      • A support system where you have a safe place to voice your opinion, share feedback, and be your true authentic self.
      • Global connectivity to learn from 26,000+ teammates across 52 countries.
      • Be part of a winning team who embrace diversity, inclusion, and our differences.
  • Kurier/ Magazynier

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Sady
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne zadania to m.in.:

      • terminowe dostarczanie/odbieranie zamówień Klienta (pudła, nośniki magnetyczne, worki z dokumentami do zniszczenia) oraz przekazanie ich do składowania w magazynach IM
      • rozładunek i załadunek samochodów w magazynie
      • przygotowanie magazynowe realizowanych zamówień dostawy/odbioru zgodnie z wewnętrzną polityką bezpieczeństwa
      • prowadzenie ewidencji dostarczonych/odebranych pudeł/nośników
      • kontrola wyglądu i funkcjonalności oddanego Ci do użytku samochodu firmowego

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i pracę
      • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta
      • posiadasz uprawnienia na wózki widłowe (nie posiadasz uprawnień na wózki widłowe- żaden problem. Przeszkolimy Cię.)

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • umowę o pracę
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • pracę od poniedziałku do piątku 08:00-16:00
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
      • prywatną opiekę medyczną
      • MultiSport
      • ubezpieczenie na życie
      • nagrody jubileuszowe
      • bożonarodzeniowe karty podarunkowe
  • HR Administration Specialist

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Key Accountabilities:

      • responsibility for keeping, recording and archiving all employee documentation in line with legal requirements and as per company processes set-up
      • supporting local HR processes (e.g. local recognition program, service awards) in terms of documents preparation and communication with employees
      • managing HR benefits administration and supporting employees in solving their queries related to benefits
      • supporting the preparation of necessary documentation for internal and external audits and for any authorities
      • ongoing cooperation with payroll provider in terms of on time and complete data and documents exchange
      • supporting HR function in delivering data for necessary and required statutory and business reporting
      • supporting HR in coordinating the HR invoices and in close cooperation with Finance
      • coordination of the process of internal global compliance trainings for all employees
      • close cooperation with all HR team members to ensure end-to-end efficient process delivery

      Wymagania

      Knowledge/Skills/Experience:

      • at least 2 years proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative Assistant or relevant role
      • good understanding of local labour law
      • feeling comfortable to learn new HR systems & tools (knowledge of Workday will be an additional asset)
      • excellent organizational skills, with an ability to prioritize own work
      • ability to work in matrix organisation and with high level of interaction with regional HR team
      • team player, easily adapting to changing circumstances
      • very good communication and interpersonal skills
      • reliable and self-driven, customer focused, delivering high quality results
      • good and communicative English level

      Oferujemy

      We offer:

      • work contract for a period working time with subsequent cooperation
      • opportunity for professional development and contact with modern business solutions in the field of comprehensive information management
      • a chance to develop their own career path in a global company
      • friendly work environment in a dynamic team
      • market-compliant remuneration and bonus system
      • additional benefits: private Medical Care, life insurance, sport card (Multisport), christmas gift cards, anniversary awards, english lessons
  • Prace biurowe Radom

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Zakres czynności to m.in.:

      • przygotowanie dokumentów do skanowania
      • segregowanie dokumentów
      • skanowanie dokumentów
      • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
      • wprowadzanie danych do systemu

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki
      • cechuje Cię odpowiedzialność, punktualność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy
      • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
      • znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie (od zaraz)
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-14:00, 14:00-22:00
      • rynkową stawkę godzinową
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • przyjazną atmosferę pracy
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia dla tych, których interesuje branża przechowywania i zabezpieczania danych
  • Account Support Specialist_v2

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania to m.in.:

      • Przygotowywanie ofert i umów handlowych we współpracy z Działem Sprzedaży
      • Wspieranie zespołu sprzedażowego w obsłudze kluczowych klientów firmy
      • Wsparcie przy realizacji projektów sprzedażowych na wskazanym portfolio klientów
      • Wsparcie w zarządzaniu powierzonym portfelem klientów w zakresie bieżącej współpracy
      • Utrzymanie i aktualizacja bazy umów handlowych
      • Wsparcie w przygotowywaniu umów oraz aneksów
      • Wsparcie w realizacji projektów wewnętrznych firmy
      • Wsparcie przy aktywnym poszukiwaniu nowych możliwości i szans sprzedażowych na rynku
      • Obsługa procesu raportowania

      Wymagania

      Zaaplikuj do nas jeśli:

      • Posiadasz wykształcenie wyższe
      • Profesjonalna obsługa klienta nie jest Ci obca
      • Posiadasz doświadczenie w dosprzedaży usług (mile widziane)
      • Komunikatywnie porozumiewasz się w języku angielskim w mowie i piśmie (poziom B2)
      • Posiadasz doświadczenie w podobnym obszarze biznesowym (mile widziane)
      • Potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy, oraz ustalać priorytety podczas wykonywania zadań służbowych
      • Posiadasz wysokie kompetencje społeczne
      • Odznaczasz się umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością i samodzielnością w codziennej pracy

      Oferujemy

      • Umowę o pracę
      • Szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • Prywatną opiekę medyczną (z opcją ubezpieczenia bliskich)
      • Ubezpieczenie na życie (z opcją ubezpieczenia bliskich)
      • Bożonarodzeniowe karty podarunkowe
      • MultiSport
      • Nagrody jubileuszowe
      • Zajęcia języka angielskiego online w godzinach pracy
  • HR Administration Specialist

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      • Komunikatywność
      • znajomość prawa pracy
      • organizacja czasu pracy
  • Asystent/Asystentka działu HR

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      • Kontakt z ludźmi, Licencja KNF, prawo jazdy kat B
      • Sumienność
  • Pracownik niszczarnii

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Reguły
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      • Punktualność
      • Sumienność
      • Chęć do pracy
      • Skrupulatność i dokładność w działaniu
  • Prace biurowe Radom

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Zakres czynności to m.in.:

      • przygotowanie dokumentów do skanowania
      • segregowanie dokumentów
      • skanowanie dokumentów
      • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
      • wprowadzanie danych do systemu

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • jesteś na początku swojej kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie. My wszystkiego Cię nauczymy.
      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki
      • cechuje Cię odpowiedzialność, punktualność, samodzielność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas pracy
      • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
      • znasz pakiet MS Office, w szczególności MS Excel

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy w oparciu o umowę zlecenie (od zaraz)
      • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-14:00, 14:00-22:00
      • rynkową stawkę godzinową
      • regularnie i terminowo wypłacane wynagrodzenie
      • szkolenia wdrażające oraz możliwość podnoszenia kompetencji zawodowych
      • przyjazną atmosferę pracy
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia dla tych, których interesuje branża przechowywania i zabezpieczania danych
  • Inside Sales Executive

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania to m.in. :

      • planowanie zdalnych spotkań z klientami, identyfikowanie ich wymagań oraz mapowanie rozwiązań dla nich
      • odbieranie telefonicznych połączeń przychodzących, zapytań internetowych od nowych i przypisanych Ci klientów
      • utrzymywanie stałego kontaktu z klientami zgodnie z zaplanowanymi standardami
      • współpracę z naszymi wewnętrznymi działami: obsługą klienta, operacjami i wewnętrznym zespołem sprzedaży, aby zapewnić pozytywne wrażenia klientów
      • analizowanie informacji zwrotnych od klientów oraz dostępnych danych analitycznych w celu poprawy sprzedaży oraz wydajności
      • działania sprzedażowe oparte na strategii firmy
      • badanie trendów rynkowych i oczekiwań klientów

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • cechuje Cię: analityczne myślenie, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
      • posiadasz chęć ciągłego pogłębiania wiedzy na temat trendów branżowych oraz potencjalnych możliwości biznesowych
      • masz silną motywację do osiągnięcia wyznaczonych celów
      • jesteś zorientowany na potrzeby klienta
      • potrafisz aktywnie słuchać i zadawać efektywne pytania
      • potrafisz zarządzać swoim czasem pracy adekwatnie do spodziewanych wyników
      • rozumiesz i znasz kluczowe trendy branży archiwistycznej
      • Posiadasz 2-4 letnie doświadczenie w sprzedaży opartej na modelu B2B i możesz pochwalić się pierwszymi sukcesami sprzedażowymi
      • znasz program CRM ( znajomość innych narzędzi do zarządzania sprzedażą będą dodatkowym atutem)
      • bez trudu komunikujesz się w języku angielskim

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjny system motywacyjny
      • szkolenia wdrażające w formie samokształcenia oraz szkolenia online
      • możliwość pracy zdalnej
      • dużą swobodę w działaniu
      • przyjazną atmosferę pracy w naszym dynamicznym zespole
      • zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku
      • prywatną opiekę medyczną
      • ubezpieczenie na życie z opcją ubezpieczenia bliskich
      • kartę sportową (MultiSport)
      • bożonarodzeniowe karty podarunkowe
  • Asystent/Asystentka działu HR

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Zakres czynności to m.in.:

      • prowadzenie akt osobowych pracowników
      • skanowanie, porządkowanie dokumentów kadrowych
      • archiwizowanie dokumentacji pracowniczej (sortowanie dokumentów, sporządzenie spisu archiwizacyjnego, wysyłka do jednego z naszych magazynów)
      • obsługa bieżącej poczty kadrowej
      • bieżące raportowanie o stanie realizowanych zadań, czynności

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • nie brakuje Ci chęci do pracy
      • potrafisz efektywnie organizować swój czas i zadania do wykonania
      • odznaczasz się punktualnością oraz wysoką kulturą osobistą
      • w codziennej pracy cechuje Cię odpowiedzialność, sumienność, a powierzone zadania i obowiązki realizujesz bardzo skrupulatnie
      • lubisz bezpośredni kontakt z ludźmi i pracę w grupie
      • interesujesz się tematyką HR lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe związane z administracją HR/serwisem kadrowym

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • elastyczną formę współpracy (proponujemy umowę zlecenie na okres do 6 miesięcy)
      • duży zakres samodzielności
      • przyjazną atmosferę pracy
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR
  • HR Administration Specialist

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Key Accountabilities:

      • responsibility for keeping, recording and archiving all employee documentation in line with legal requirements and as per company processes set-up
      • supporting local HR processes (e.g. local recognition program, service awards) in terms of documents preparation and communication with employees
      • managing HR benefits administration and supporting employees in solving their queries related to benefits
      • supporting the preparation of necessary documentation for internal and external audits and for any authorities
      • ongoing cooperation with payroll provider in terms of on time and complete data and documents exchange
      • supporting HR function in delivering data for necessary and required statutory and business reporting
      • supporting HR in coordinating the HR invoices and in close cooperation with Finance
      • coordination of the process of internal global compliance trainings for all employees
      • close cooperation with all HR team members to ensure end-to-end efficient process delivery

      Wymagania

      Knowledge/Skills/Experience:

      • at least 2 years proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative Assistant or relevant role
      • good understanding of local labour law
      • feeling comfortable to learn new HR systems & tools (knowledge of Workday will be an additional asset)
      • excellent organizational skills, with an ability to prioritize own work
      • ability to work in matrix organisation and with high level of interaction with regional HR team
      • team player, easily adapting to changing circumstances
      • very good communication and interpersonal skills
      • reliable and self-driven, customer focused, delivering high quality results
      • good and communicative English level

      Oferujemy

      We offer:

      • work contract for a period working time with subsequent cooperation
      • opportunity for professional development and contact with modern business solutions in the field of comprehensive information management
      • a chance to develop their own career path in a global company
      • friendly work environment in a dynamic team
      • market-compliant remuneration and bonus system
      • additional benefits: private Medical Care, life insurance, sport card (Multisport), christmas gift cards, anniversary awards, english lessons
  • Pracownik niszczarnii

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Reguły
    • umowa zlecenie
    • Zakres obowiązków

      Twoje codzienne czynności to m.in.:

      • niszczenie dokumentów składowanych w magazynie
      • niszczenie dokumentów bieżących w niszczarce przemysłowej
      • segregacja materiałów przed zniszczeniem

      Wymagania

      Dołącz do nas jeśli:

      • nie brakuje Ci energii i chęci do pracy
      • cechuje Cię punktualność
      • sumiennie i skrupulatnie realizujesz powierzone zadania i obowiązki

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • umowę zlecenie (od zaraz)
      • rynkową stawkę godzinową
      • szkolenia wdrażające
      • przyjazną atmosferę pracy
  • Payroll Specialist

    Iron Mountain Polska Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      We are looking for a Payroll Specialist responsible for Poland to join our team as part of a larger transformation project.

      As a Payroll Specialist you are responsible for ensuring an accurate and timely payroll is processed on a monthly basis, maintaining payroll process effectiveness and efficiency across all activities. Actively engaging in process design, monitoring of process compliance and integrity, and owns obtaining resolution for tier 3 escalated cases and communicating back to the HRO supplier and in country payroll provider.

      Main Responsibilities:

      • Accountable for processing monthly payroll process by ensuring that complete and accurate data is provided to the in country payroll provider
      • Performs all other duties as assigned related to local legal and statutory requirements, reporting or local legal processes
      • Working closely with EMEA HR team to deliver on any non-standard HR processes
      • Develops and maintains a strong working partnerships with counterparts within the, In country Payroll Provider, HRO supplier and IRM CoE (Centers of Expertise) organizations
      • Works closely with the In country Payroll Provider (ICP), HRO supplier and CoE on day-to-day inquiries and escalations, providing Tier 3 process support for payroll

      Wymagania

      Key Skills, Requirements and Competencies:

      • Significant relevant experience in payroll area, preferable in international companies (working in Shared Services organization will be an asset)
      • Knowledge and understanding of legal regulations and country statutory requirements
      • Understanding of all required payroll cycle related reportings and obligations towards authorities
      • Ability to assume responsibility for assignments and to perform them in accordance with minimal supervision.
      • Attention to details and high level quality, highly organized and able to work efficiently.
      • Ability to work under pressure and according to strict deadlines
      • Demonstrating high values and ethics
      • Comfort around working with different systems and reading and interpreting data
      • Flexibility and openness to learn new things
      • Teamworking attitude, good communication skills
      • Comfortable using English in daily job (reporting outside of Poland)

      Oferujemy

      We offer:
      • Work contract for a period working time with subsequent cooperation
      • Opportunity for professional development and contact with modern business solutions in the field of comprehensive information management
      • A chance to develop their own career path in a global company
      • Friendly work environment in a dynamic team
      • Market-compliant remuneration and bonus system
      • Additional benefits: private Medical Care, life insurance, sport card (Multisport), christmas gift cards, anniversary awards, english lessons
      • Home office opportunities few days a week

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka