Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
DuoLife praca
Czy to Twoja firma?
DuoLife S.A.
DuoLife S.A. konsekwentnie dąży do rozwoju na rynkach międzynarodowych, dążąc do utrzymania pozycji lidera w swojej branży. Przez lata, podejmowane działania przyczyniły się do znaczącej rozpoznawalności i wiarygodności marki. Integralnym elementem misji firmy jest poprawa standardu życia milionów osób na całym świecie.
Marka została stworzona z wyjątkową starannością o detale, co przyczyniło się do jej wzrostu na rynku, obecnie zajmując miejsce w czołówce branży wellness. Podstawą działalności DuoLife S.A. są wartości oraz ludzie, którzy współpracują z firmą. Końcowe rezultaty są wynikiem przestrzegania zasad takich jak: uczciwość, rzetelność, partnerstwo, relacje, rozwój osobisty oraz integracja, ponieważ jest przekonana, że prawdziwy sukces oparty jest na realizacji ideałów.
DuoLife najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy DuoLife
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa DuoLife
Siedziba główna
Godziny otwarcia DuoLife
| poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
| wtorek | 08:00 - 16:00 |
| środa | 08:00 - 16:00 |
| czwartek | 08:00 - 16:00 |
| piątek | 08:00 - 16:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
DuoLife poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
DuoLife
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kraków
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Poznań
- Katowice
- Jarosław
- Częstochowa
- Białystok
- Łódź
Praca DuoLife - oferty archiwalne
-
Młodszy Analityk Finansowy
DuoLife- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:
-
Wsparcie analityczne i ścisła współpraca z działami ds. rozwoju franczyzy.
-
Opracowywanie i prezentacja analiz i symulacji biznesowych.
-
Przygotowywanie raportów i prezentacji cyklicznych.
-
Odpowiedzialność za usprawnianie procesu raportowania zarządczego.
-
Rozwijanie i wdrażanie narzędzi kontrolingowych.
Wymagania
Nasze wymagania:
-
Ukończyłeś studia wyższe
-
Twoje mocne strony to samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie
-
Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i kreatywnego poszukiwania rozwiązań
-
Masz minimum rok doświadczenia w dziale analiz lub kontrolingu
-
Znasz język angielski na poziomie B2
-
Znasz biegle MS Excel
-
Miałeś okazje pracować lub jesteś otwarty na naukę pracy z SQL/Google BigQuery/Power Query
Oferujemy
-
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
-
Pracę w trybie hybrydowym (3 dni pracy tygodniowo z biura przy al. Krakowskiej 61 w Warszawie).
-
Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
-
Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
-
Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
-
Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
-
Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).
-
-
Specjalista ds. Otwarć Sklepów Franczyzowych ODIDO
DuoLife- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:
-
Planowanie i prowadzenie procesu otwierania sklepów ODIDO zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz zgodnie ze standardami sieci franczyzowej.
-
Ułożenie mebli oraz regałów ekspozycyjnych na powierzchni sklepowej zgodnie z przygotowanym layoutem.
-
Planowanie i realizacja procesów zatowarowania i otwierania nowych sklepów sieci franczyzowej.
-
Wspieranie Franczyzobiorców we współpracy z poszczególnymi działami firmy i dostawcami zewnętrznymi podczas budowy i przebudowy powierzchni sklepowej.
-
Planowanie i przygotowywanie oraz nadzór nad montażem wizualizacji zewnętrznej oraz wewnętrznej zgodnie z księgą standardów brandu ODIDO.
-
Przygotowywanie oraz organizacja i realizacja eventu otwarciowego nowych lub przebudowanych sklepów.
-
Organizacja i planowanie pracy załogi sklepu oraz osób zewnętrznych w celu ułożenia asortymentu zgodnie z planogramami poszczególnych kategorii.
-
Wsparcie nowo otwieranych sklepów oraz sklepów przebudowywanych w zakresie przygotowania odpowiednich ekspozycji i oznakowania produktów promocyjnych.
-
Wsparcie Franczyzobiorcy oraz sił sprzedaży przed otwarciem Sklepu w zakresie zatowarowania, m.in.: złożenie odpowiednich zamówień na towar, koordynacja dostaw towaru zgodnie z wcześniej przyjętym planem.
-
Szkolenie załogi sklepu oraz sił sprzedaży w zakresie właściwej ekspozycji towaru oraz odpowiedniego oznakowania.
-
Bliska współpraca z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży oraz innymi osobami zaangażowanymi w proces otwarć nowych i remodelingowanych sklepów.
-
Raportowanie bezpośrednio do Koordynatora ds. Otwarć Sklepów Sieci Franczyzowej ODIDO.
Wymagania
Nasze wymagania:
-
Doświadczenie w pracy w FMCG/handlu detalicznym.
-
Posiadanie wiedzy dotyczącej procesów otwierania sklepów.
-
Mile widziana znajomość zagadnień związanych z merchandisingiem i planogramami sklepów.
-
Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy pod presją czasu.
-
Znajomość MS Office (Excel, Power Point).
-
Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
Oferujemy
-
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group), współpracę z ludźmi na różnych szczeblach, w różnych kulturach.
-
Pracę w trybie hybrydowym (3 dni pracy tygodniowo z biura przy al. Krakowskiej 61 w Warszawie).
-
Bezpłatny parking oraz kawa/herbata do dyspozycji Pracowników w przypadku pracy w biurze.
-
Dużą samodzielność w realizacji zadań, możliwość organizacji pracy własnej, realny wpływ na osiągane wyniki i nieformalną atmosferę pracy.
-
Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
-
Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. zniżki na zakupy w MAKRO, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków).
-
Możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej (w tym IT).
-
-
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
DuoLife- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Twój zakres obowiązków:
-
Aktywna sprzedaż warsztatów, głównie do klientów branży HoReCa.
-
Prezentowanie oferty szkoleniowej Akademii oraz przygotowywanie ofert dla klientów, ofert do przetargów.
-
Administrowanie panelem sprzedażowym strony internetowej Akademii.
-
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji szkoleń oraz budowanie relacji z klientami.
-
Koordynowanie wydarzeń odbywających się w Akademii Inspiracji (Centrum Szkoleń) Makro.
-
Zarządzanie kalendarzem Akademii i przygotowywanie planu działania Akademii.
-
Dbanie o wizerunek miejsca, właściwe przygotowanie przestrzeni szkoleniowych.
Wymagania
Nasze wymagania:
-
Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze sprzedaży, obsługi klienta lub organizacji wydarzeń/szkoleń.
-
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów; preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, hotelarstwo, gastronomia
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
-
Sukcesy w sprzedaży poparte wynikami.
-
Doświadczenie w pracy w branży gastronomicznej lub/i zainteresowanie branżą gastronomiczną będzie ważnym atutem.
-
Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami.
Oferujemy
-
Fantastyczną atmosferę pracy w Akademii Inspiracji Makro, pyszną poranną kawę, obiady serwowane przez uznanych kucharzy, możliwość spotkania największych sław kulinarnych.
-
Pracę w ciekawym miejscu na gastronomicznej mapie Polski i z ciekawymi ludźmi.
-
Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
-
Możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności z zakresu gastronomii.
-
Dynamiczne środowisko pracy oraz różnorodność zadań.
-
Atrakcyjny pakiet benefitów (dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, zniżki na zakupy w MAKRO i wiele innych).
-
Bezpłatny parking do dyspozycji Pracowników.
-
-
Pracownik Sprzedaży
DuoLife- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu. Do Twoich głównych zadań będzie należało:
-
Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów.
-
Sprawne uzupełnianie towaru na półkach.
-
Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów.
-
Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
-
Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Wymagania
Nasze Oczekiwania:
-
Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
-
Wykształcenie minimum zawodowe.
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
-
Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
-
Dokładność i rzetelność.
-
Uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem.
-
Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
Oferujemy
Mamy Ci do zaoferowania:
-
Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Wynagrodzenie zawsze na czas.
-
System premiowy.
-
Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
-
Nauka języka obcego - angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
-
Pakiet prywatnej opieki medycznej.
-
Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
Zniżki na zakupy w MAKRO.
-
Dofinansowanie do posiłków.
-
Okazjonalne bony towarowe.
-
Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
-
Parking pracowniczy.
-
Dofinansowanie do wypoczynku.
-
Nagrody za polecenia pracowników.
-
Możliwość zdobycia uprawnień na wózki widłowe.
-
-
Kasjer
DuoLife- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Zakres obowiązków
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Do Twoich głównych zadań będzie należało:
-
Sprawna i profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych.
-
Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi.
-
Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary oraz rozliczanie utargu.
-
Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
-
Udzielanie informacji klientom na temat oferowanych usług.
Wymagania
Nasze Oczekiwania:
-
Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
-
Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
-
Dokładność, dobra organizacja pracy.
Oferujemy
Mamy Ci do zaoferowania:
-
Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
-
Wynagrodzenie zawsze na czas.
-
System premiowy.
-
Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
-
Nauka języka obcego - angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
-
Pakiet prywatnej opieki medycznej.
-
Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
-
Zniżki na zakupy w MAKRO.
-
Dofinansowanie do posiłków.
-
Okazjonalne bony towarowe.
-
Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
-
Parking pracowniczy.
-
Dofinansowanie do wypoczynku.
-
Nagrody za polecenia pracowników.
-