Czy to Twoja firma?

Fundacja Aktywizacja praca

Bydgoszcz

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.


Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

Fundacja Aktywizacja najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry it (informatyka) sprzedaż / zakupy

Oferty pracy Fundacja Aktywizacja

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Fundacja Aktywizacja

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Fundacja Aktywizacja

Siedziba główna

Fundacja Aktywizacja poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 4 miesiącach

Profil firmy:
Fundacja Aktywizacja
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bydgoszcz
  3. Gdańsk
  4. Leszno
  5. Łódź
  6. Poznań
  7. Pruszków
  8. Sanok
  9. Szczecin
  10. Włocławek

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Fundacja Aktywizacja - oferty archiwalne

  • Doradca zawodowy/doradczyni zawodowa

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

      Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      #AKTYWUJPRACĘ

      DOŁĄCZ DO NAS I WSPÓLNIE Z NAMI:

      #aktywujZAANGAŻOWANIE #aktywujINNOWACYJNOŚĆ #aktywujDOŚWIADCZENIE #aktywujPROFESJONALIZM #aktywujOTWARTOŚĆ #aktywujODPOWIEDZIALNOŚĆ

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • kwalifikacją uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
      • bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
      • opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
      • prowadzeniem konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
      • współpracą ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy,
      • przedstawianiem klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
      • opracowaniem dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej,
      • rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
      • monitoringiem zatrudnienia,
      • prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.
      • realizacją wyznaczonych wskaźników projektowych,
      • współpracą z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).

      Wymagania

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • kwalifikacją uczestników projektu do poszczególnych form wsparcia,
      • bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami, w tym: diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
      • opracowywaniem i aktualizowaniem Indywidualnego Planu Działania dla osób z niepełnosprawnościami,
      • prowadzeniem konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
      • współpracą ze specjalistą d.s. rynku pracy w celu pozyskania przez niego nowych ofert pracy,
      • przedstawianiem klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
      • opracowaniem dokumentów aplikacyjnych uczestnika/czki projektu oraz przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej,
      • rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
      • monitoringiem zatrudnienia,
      • prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań.
      • realizacją wyznaczonych wskaźników projektowych,
      • współpracą z zespołem specjalistów (psycholog, job crafter, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).

      MILE WIDZIANE:

      • doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami,
      • doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji.

      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasy pracy,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Rekruter/-ka

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

      Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Rekruterze/Rekruterko

      (Bydgoszcz)

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • Prowadzeniem działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącym zapotrzebowaniem Agencji,
      • Przygotowaniem i publikacją ogłoszeń o pracę,
      • Administrowaniem bazą danych kandydatów,
      • Pozyskiwaniem kandydatów przez social media,
      • Poszukiwaniami kierunkowymi i aktywnymi działaniami w terenie,
      • Wstępną oceną kompetencji i kwalifikacji kandydatów,
      • Wsparciem procesów rekrutacji i selekcji,
      • Bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy)
      • Współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, job crafter),
      • Monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy,
      • Bieżącymi pracami administracyjnymi związanymi ze stanowiskiem pracy,
      • Przygotowaniem raportów, zestawień i miesięcznych sprawozdań z realizacji działań.

      Wymagania

      SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

      • posiadasz wykształcenie wyższe,
      • posiadasz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań rekrutacyjnych, w tym projektach na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami,
      • jesteś nastawiony na pracę na wskaźnikach projektowych,
      • jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
      • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
      • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.


      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę na pełen etat,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. rynku pracy

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

      Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Specjalisto/tko ds. rynku pracy

      (Job crafterze/ job crafterko)

      (Bydgoszcz)

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • Diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych klientów
      • Współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy
      • Analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji
      • Wsparciem kandydata w adaptacji w miejscu pracy, asystowaniem w wykonywaniu i nauce czynności zawodowych,
      • Pozyskiwaniem ofert pracy pod bieżące zapotrzebowanie klienta,
      • Budowaniem motywacji wewnętrznej i zaangażowania pracownika,
      • Prowadzeniem raportów i zestawień
      • Współpracą z zespołem specjalistów (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji)
      • Opracowywaniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczością.

      Wymagania

      SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

      • posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, doradztwo zawodowe lub personalne, pedagogika, socjologia etc.)
      • masz minimum roczne doświadczenie zawodowe w realizacji działań związanych z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami – warunek konieczny
      • jesteś gotowy/a do wsparcia kandydata w miejscy pracy (asystowania w nauce i dopasowaniu do czynności zawodowych).
      • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
      • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.

      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Asystent/ka ds. Wynajmu Apartamentów

    Fundacja Aktywizacja
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

      Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
      Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
      Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

      ASYSTENT/KA DS. WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI

      Zakres obowiązków

      • obsługa gości apartamentów w Gdyni i Sopocie,
      • meldowanie i wymeldowywanie gości,
      • udzielanie informacji oraz pomoc w sprawach związanych z pobytem gości,
      • Sprawdzanie stanu czystości apartamentów,
      • Współpraca z firmą sprzątającą i innymi podwykonawcami,
      • dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
      • zaangażowanie w pracę,
      • Zapewnienie wysokiej satysfakcji Gości z obsługi w obiekcie.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (mile widziana: dodatkowa znajomość innego języka obcego),
      • prawo jazdy kat. B,
      • ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • wysoka kultura osobista,
      • dyspozycyjność (również w weekendy),
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie do ludzi,
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
      • doświadczenia na tożsamym stanowisku mile widziane.

      Oferujemy

      • umowę o pracę,
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • wysokie prowizje.

  • Doradca/czyni zawodowy/a

    Fundacja Aktywizacja
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Doradca/czyni zawodowy/aJob crafter/ka(Gdańsk)

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • opracowywaniem i aktualizowaniem IPD dla Uczestników/czek projektu,
      • przydzielaniem Uczestników/czek projektu na poszczególne formy wsparcia,
      • prowadzeniem konsultacji monitorujących postępy Uczestników/czek projektu,
      • analizą wskaźników rekrutacyjnych, związanych z nimi ryzyk, rekomendowanie rozwiązań kryzysowych,
      • prowadzeniem konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego z Uczestnikami/czkami projektu.,
      • rozwiązywaniem na bieżąco sytuacji problemowych,
      • motywowaniem uczestników,
      • prowadzeniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań,
      • bezpośrednią pracy z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy),
      • diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych,
      • współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy,
      • analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji,
      • przygotowywaniem raportów i zestawień,
      • współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy,
      • monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy.

      Wymagania

      SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

      • posiadasz wykształcenie wyższe z zakresu doradztwa zawodowego (warunek konieczny)
      • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w diagnozowaniu potrzeb i potencjału zawodowego, m.in. w formie opracowywania i aktualizowania IPD ( w tym dla osób z niepełnosprawnościami) (warunek konieczny),
      • jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
      • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
      • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach,
      • posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne,
      • posiadasz doskonały stopień organizacji pracy własnej,
      • posiadasz umiejętności planowania wsparcia Uczestników/czek projektu,
      • posiadasz umiejętność pracy w zespole projektowym.

      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę na pełen etat,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. sprzedaży

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
      Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
      Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

      Specjalista ds. Sprzedaży

      Zakres obowiązków

      • budowanie bazy swoich klientów,
      • skuteczne sprzedawanie usług,
      • planowanie, organizowanie i ustalanie warunki transportu,
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji.

      Wymagania

      • orzeczenie o niepełnosprawności,

      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
      • wysoka motywacja i nastawienie na cel.

      Oferujemy


      • umowę o pracę,
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • wysokie prowizje.

  • Pracownik administracyjno-biurowy/dla os. niepełnosprawnych

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
      Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie bieżących spraw biurowych,
      • kontakt z klientami,
      • współpraca ze wszystkimi działami firmy,
      • dbałość o dokumentację i korespondencję.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie,
      • orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej),
      • znajomość pakietu MS Office,
      • obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy własnej
      • komunikatywność.

      Oferujemy

      • pracę w wymiarze pełnego etatu,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania w pracę,
      • możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia.
  • Specjalista ds. wsparcia procesów IT

    Fundacja Aktywizacja
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
      Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
      Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia procesów IT

      Zakres obowiązków

      • utrzymywanie aktualnej dokumentacji, spisów i ewidencji urządzeń
      • wsparcie techniczne w formie bezpośredniej i zdalnej dla pracowników firmy
      • wsparcie w obsłudze procesów zakupu i wymiany sprzętu komputerowego
      • zarządzanie uprawnieniami i danymi użytkowników
      • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, oprogramowania, systemów

      Wymagania

      • orzeczenie o niepełnosprawności
      • praktyczna znajomość systemu operacyjnego Windows 10 w stopniu średniozaawansowanym
      • podstawowa wiedza z zakresu pakietu Office
      • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzacji zadań
      • otwartość, komunikatywność i chęć do pracy

      Oferujemy

      • pracę w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji, będącej liderem w branży,
      • multiagencjii ubezpieczeniowych w kraju,
      • praca w zespole, w przyjaznej atmosferze,
      • benefity (np.: kartę medyczną, kartę sportową),
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

Pracodawcy w Bydgoszczy