!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Fundacja Aktywizacja

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5271311973

REGON: 006229672

KRS: 0000049694

ul. Tytusa Chałubińskiego 9 02-004 Warszawa województwo mazowieckie powiat warszawa gmina ochota

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Fundacja Aktywizacja

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Rekruter/-ka

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. hr
    • specjalista (mid/regular)
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

      Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Rekruterze/Rekruterko

      (Bydgoszcz)

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • Prowadzeniem działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącym zapotrzebowaniem Agencji,
      • Przygotowaniem i publikacją ogłoszeń o pracę,
      • Administrowaniem bazą danych kandydatów,
      • Pozyskiwaniem kandydatów przez social media,
      • Poszukiwaniami kierunkowymi i aktywnymi działaniami w terenie,
      • Wstępną oceną kompetencji i kwalifikacji kandydatów,
      • Wsparciem procesów rekrutacji i selekcji,
      • Bezpośrednią pracą z osobami z niepełnosprawnościami (potencjalnymi kandydatami do pracy)
      • Współpracą z osobami odpowiedzialnymi za proces przygotowania kandydata do pracy (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, job crafter),
      • Monitoringiem rozpoczętych procesów rekrutacyjnych oraz etapu adaptacji w miejscu pracy,
      • Bieżącymi pracami administracyjnymi związanymi ze stanowiskiem pracy,
      • Przygotowaniem raportów, zestawień i miesięcznych sprawozdań z realizacji działań.

      Wymagania

      SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

      • posiadasz wykształcenie wyższe,
      • posiadasz doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań rekrutacyjnych, w tym projektach na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami,
      • jesteś nastawiony na pracę na wskaźnikach projektowych,
      • jesteś gotowy do pracy w elastycznych godzinach pracy i wyjazdów służbowych,
      • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
      • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.


      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę na pełen etat,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. rynku pracy

    Fundacja Aktywizacja
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista ds. hr
    • specjalista (mid/regular)
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. . Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.

      Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.

      Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Specjalisto/tko ds. rynku pracy

      (Job crafterze/ job crafterko)

      (Bydgoszcz)

      Zakres obowiązków

      DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:

      • Diagnozą kwalifikacji i kompetencji zawodowych klientów
      • Współpracą z pracodawcą w procesie zatrudnienia i adaptacji w miejscu pracy
      • Analizą stanowiska pracy pod kątem indywidualnych kwalifikacji, możliwości i predyspozycji
      • Wsparciem kandydata w adaptacji w miejscu pracy, asystowaniem w wykonywaniu i nauce czynności zawodowych,
      • Pozyskiwaniem ofert pracy pod bieżące zapotrzebowanie klienta,
      • Budowaniem motywacji wewnętrznej i zaangażowania pracownika,
      • Prowadzeniem raportów i zestawień
      • Współpracą z zespołem specjalistów (doradca zawodowy, psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji)
      • Opracowywaniem dokumentacji projektowej, sprawozdawczością.

      Wymagania

      SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI:

      • posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ZZL, psychologia, doradztwo zawodowe lub personalne, pedagogika, socjologia etc.)
      • masz minimum roczne doświadczenie zawodowe w realizacji działań związanych z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami – warunek konieczny
      • jesteś gotowy/a do wsparcia kandydata w miejscy pracy (asystowania w nauce i dopasowaniu do czynności zawodowych).
      • sprawnie obsługujesz programy z pakietu MS Office,
      • posiadasz umiejętności w zakresie pracy na wskaźnikach.

      Oferujemy

      W RAMACH WSPÓŁPRACY

      • umowę o pracę,
      • przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
      • elastyczny czas pracy,
      • work life balance,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • otwartą kulturę organizacyjną,
      • szkolenia,
      • udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Asystent/ka ds. Wynajmu Apartamentów

    Fundacja Aktywizacja
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent
    • asystent/sekretarz
    • JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

      Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

      Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.
      Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.
      Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

      ASYSTENT/KA DS. WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI

      Zakres obowiązków

      • obsługa gości apartamentów w Gdyni i Sopocie,
      • meldowanie i wymeldowywanie gości,
      • udzielanie informacji oraz pomoc w sprawach związanych z pobytem gości,
      • Sprawdzanie stanu czystości apartamentów,
      • Współpraca z firmą sprzątającą i innymi podwykonawcami,
      • dbałość o wysoką jakość świadczonych usług,
      • zaangażowanie w pracę,
      • Zapewnienie wysokiej satysfakcji Gości z obsługi w obiekcie.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (mile widziana: dodatkowa znajomość innego języka obcego),
      • prawo jazdy kat. B,
      • ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,
      • bardzo dobra organizacja pracy,
      • wysoka kultura osobista,
      • dyspozycyjność (również w weekendy),
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie do ludzi,
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
      • doświadczenia na tożsamym stanowisku mile widziane.

      Oferujemy

      • umowę o pracę,
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • wysokie prowizje.

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.