HRO Personnel Sp. z o.o.

HRO Personnel Sp. z o.o.

HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

HRO Personnel Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Specjalista ds. kadr i płac Warszawa, Księgowy Warszawa, Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa, Specjalista ds. Sprzedaży Warszawa, Recepcjonistka Warszawa.
Kategorie zawodowe: hr / kadry, obsługa klienta / call center, księgowość / ekonomia, sprzedaż / zakupy.

Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HRO Personnel Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

  • Specjalista ds. księgowości

    CezKas sp.z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • 8 000-9 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Samodzielna księgowa

    VILEGIS KH SPÓŁKA Z O.O.
    • Kobyłka
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Team Leader

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    Wygasa

Mapa HRO Personnel Sp. z o.o.

Siedziba główna

HRO Personnel Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - HRO Personnel Sp. z o.o.

Pełna nazwa
HRO PERSONNEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Puławska 182 02-670 Warszawa
NIP
5272637671
REGON
142614108
KRS
0000364551
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
10.09.2010
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 47.42.Z Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach

Informacja i komunikacja

  • 61.10.Z Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej
  • 61.20.Z Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej
  • 61.90.Z Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie HRO Personnel Sp. z o.o.

4.4

Na podstawie 13 ocen z Google.

Maya Maśka

Maya Maśka

"Bardzo miła i przede wszystkim profesjonalna obsługa. Dużo zróżnicowanych ofert pracy, szczególnie dla osób ze znajomością języków obcych. Polecam"

6 lat temu

RedLips511

RedLips511

"Jestem bardzo zadowolona z tej agencji. Profesjonalne podejście, miła atmosfera. Polecam."

4 lata temu

Titus BD

Titus BD

"Jedna z najlepiej zarządzanych organizacji w HR. W zakresie zarządzania płacami i kadrami nie znam lepszego w Polsce"

3 lata temu

Patrycja Łojewska

Patrycja Łojewska

4 lata temu

HRO Temps

HRO Temps

4 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel Sp. z o.o. to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

      Do Naszego działu Księgowości poszukujemy osoby na stanowisko SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY.

      Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)

      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych

      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych

      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)

      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami

      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT

      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)

      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości

      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima

      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie

      - znajomość pakietu MS Office

      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych

      - bardzo dobra organizacja pracy

      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe

      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę

      - prywatną opiekę medyczną

      - bonusy kwartalne

      - benefity pozapłacowe

      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska

      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696).
      Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży

      Zakres obowiązków

      -Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
      -Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
      -Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
      -Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
      -Praca na systemie sprzedażowym CRM

      Wymagania

      -Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
      -Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
      -Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      -Łatwość nawiązywania kontaktów
      -Znajomość MS Office
      -Doskonała organizacja pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
      -Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
      -Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
      -Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie

  • Samodzielny/a Księgowy/a

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Do Naszego wewnętrznego działu Kadr i Płac w HRO Personnel poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny/a Księgowy/a.

      Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowy

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima
      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      - znajomość pakietu MS Office
      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
      - bardzo dobra organizacja pracy
      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe
      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę
      - prywatną opiekę medyczną
      - bonusy kwartalne
      - benefity pozapłacowe – MyBenefit
      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Bonusy kwartalne
      -Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      -Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      -Szkolenia z języka angielskiego
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      - Umowę o pracę
      - Prywatną opiekę medyczną
      - Jasną ścieżkę rozwoju
      - Bonusy kwartalne
      - Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      - Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      - Szkolenia z języka angielskiego
      - Jasną ścieżkę rozwoju
      - Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości

      Zakres obowiązków

      - prowadzenie rejestru banków
      - księgowanie wyciągów bankowych - dekretacja dokumentów bankowych i wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
      - przygotowanie dokumentacji: polecenie zapłaty DIRECT – DEBIT
      - analiza i uzgadnianie kont bankowych, przedpłat
      - przygotowywanie gwarancji bankowych – współpraca z bankiem
      - przygotowywanie oświadczeń do umów długoterminowych
      - przygotowywanie raportów i analiz na zakończenie miesiąca i roku zgodnie z wytycznymi przełożonego
      - zastępowanie w czasie nieobecności innych księgowych zgodnie z przygotowaną organizacją pracy przez przełożonego (w tym zastępstwo w zakresie przygotowywania gwarancji bankowych)
      - przygotowywanie dokumentacji dla audytorów
      - uczestniczenie w archiwizacji dokumentów w terminach wyznaczonych przez przełożonego

      Wymagania

      - studia kierunkowe: finanse/ rachunkowość
      - doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń
      - komunikatywna znajomość języka angielskiego
      - otwartość na nową wiedzę i chęć do jej zdobywania
      - znajomość narzędzi biurowych MS Office (w szczególności Excel)
      - umiejętność pracy w zespole
      - komunikatywność, dokładność, sumienność

      Oferujemy

      - pracę od poniedziałku do piątku

      - możliwość podwyższania kwalifikacji
      - jasną ścieżkę rozwoju
      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna
  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

      Wymagania

      -Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Bonusy kwartalne
      -Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      -Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      -Szkolenia z języka angielskiego
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Możliwość podwyższania kwalifikacji
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

      Wymagania

      -Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka