Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.
Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Księgowy Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Specjalista ds. sprzedaży Warszawa Recepcjonistka Warszawa
hr / kadry obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy
Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapy HRO Personnel Sp. z o.o.
Siedziba główna
Oddział Kraków
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
One.Step.Ahead
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.
- Siedziba główna
- Warsaw
- Branża
- HR
- Specjalizacje
- Recruitment i Temporary Staffing
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
HRO Personnel Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach
Profil firmy:
HRO Personnel Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Katowice
- Warszawa
- Lublin
Data aktualizacji: 01.11.2024
Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel Sp. z o.o. to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.
Do Naszego działu Księgowości poszukujemy osoby na stanowisko SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY.
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego
Oferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696).
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. SprzedażyZakres obowiązków
-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
-Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
-Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
-Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
-Praca na systemie sprzedażowym CRMWymagania
-Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
-Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Znajomość MS Office
-Doskonała organizacja pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
-Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
-Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
-
Samodzielny/a Księgowy/a
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Do Naszego wewnętrznego działu Kadr i Płac w HRO Personnel poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny/a Księgowy/a.
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowyWymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowegoOferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe – MyBenefit
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!
Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Bonusy kwartalne
-Benefity pozapłacowe – MyBenefit
-Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
-Szkolenia z języka angielskiego
-Jasna ścieżka rozwoju
-Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Jasną ścieżkę rozwoju
- Bonusy kwartalne
- Benefity pozapłacowe – MyBenefit
- Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
- Szkolenia z języka angielskiego
- Jasną ścieżkę rozwoju
- Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- 3 000-9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości
Zakres obowiązków
- prowadzenie rejestru banków
- księgowanie wyciągów bankowych - dekretacja dokumentów bankowych i wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
- przygotowanie dokumentacji: polecenie zapłaty DIRECT – DEBIT
- analiza i uzgadnianie kont bankowych, przedpłat
- przygotowywanie gwarancji bankowych – współpraca z bankiem
- przygotowywanie oświadczeń do umów długoterminowych
- przygotowywanie raportów i analiz na zakończenie miesiąca i roku zgodnie z wytycznymi przełożonego
- zastępowanie w czasie nieobecności innych księgowych zgodnie z przygotowaną organizacją pracy przez przełożonego (w tym zastępstwo w zakresie przygotowywania gwarancji bankowych)
- przygotowywanie dokumentacji dla audytorów
- uczestniczenie w archiwizacji dokumentów w terminach wyznaczonych przez przełożonegoWymagania
- studia kierunkowe: finanse/ rachunkowość
- doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- otwartość na nową wiedzę i chęć do jej zdobywania
- znajomość narzędzi biurowych MS Office (w szczególności Excel)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, dokładność, sumiennośćOferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku
- możliwość podwyższania kwalifikacji
- jasną ścieżkę rozwoju
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- 3 000-9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracąWymagania
-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Jasna ścieżka rozwoju
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!
Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Bonusy kwartalne
-Benefity pozapłacowe – MyBenefit
-Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
-Szkolenia z języka angielskiego
-Jasna ścieżka rozwoju
-Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Możliwość podwyższania kwalifikacji
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracąWymagania
-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Jasna ścieżka rozwoju
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- 3 000-9 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-