HRO Personnel jest wyspecjalizowaną grupą profesjonalistów, która dostarcza klientom usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu oraz pracy tymczasowej. Dzięki fachowej wiedzy na temat rynku pracy oraz znajomości różnych branż, konsultanci HRO Personnel są w stanie szybko reagować na potrzeby swoich klientów.

Firma koncentruje się na dostosowywaniu swoich usług do wymagań przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki. HRO Personnel umożliwia klientom zachowanie przewagi nad konkurencją poprzez skuteczne i efektywne rozwiązania kadrowe.

Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazna atmosfera

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024

Mapy HRO Personnel Sp. z o.o.

Siedziba główna

Oddział Kraków

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

HRO Personnel

One.Step.Ahead

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.

Siedziba główna
Warsaw
Branża
HR
Specjalizacje
Recruitment i Temporary Staffing

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

-

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
HRO Personnel Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Lublin
  4. Katowice
  5. Gdynia
  6. Łódź
  7. Pruszków

Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)

      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych

      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych

      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)

      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami

      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT

      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)

      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości

      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima

      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie

      - znajomość pakietu MS Office

      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych

      - bardzo dobra organizacja pracy

      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe

      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę

      - prywatną opiekę medyczną

      - bonusy kwartalne

      - benefity pozapłacowe

      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska

      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      -Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
      -Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
      -Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
      -Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
      -Praca na systemie sprzedażowym CRM

      Wymagania

      -Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
      -Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
      -Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      -Łatwość nawiązywania kontaktów
      -Znajomość MS Office
      -Doskonała organizacja pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
      -Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
      -Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
      -Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie

  • Samodzielny/a Księgowy/a

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowy

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima
      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      - znajomość pakietu MS Office
      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
      - bardzo dobra organizacja pracy
      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe
      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę
      - prywatną opiekę medyczną
      - bonusy kwartalne
      - benefity pozapłacowe – MyBenefit
      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole