Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel jest wyspecjalizowaną grupą profesjonalistów, która dostarcza klientom usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu oraz pracy tymczasowej. Dzięki fachowej wiedzy na temat rynku pracy oraz znajomości różnych branż, konsultanci HRO Personnel są w stanie szybko reagować na potrzeby swoich klientów.
Firma koncentruje się na dostosowywaniu swoich usług do wymagań przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki. HRO Personnel umożliwia klientom zachowanie przewagi nad konkurencją poprzez skuteczne i efektywne rozwiązania kadrowe.
Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapy HRO Personnel Sp. z o.o.
Siedziba główna
Oddział Kraków
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
One.Step.Ahead
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.
- Siedziba główna
- Warsaw
- Branża
- HR
- Specjalizacje
- Recruitment i Temporary Staffing
Rok założenia
2010
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
HRO Personnel Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Lublin
- Katowice
- Gdynia
- Łódź
- Pruszków
Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego
Oferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
-Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
-Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
-Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
-Praca na systemie sprzedażowym CRMWymagania
-Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
-Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Znajomość MS Office
-Doskonała organizacja pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
-Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
-Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
-
Samodzielny/a Księgowy/a
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowyWymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowegoOferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe – MyBenefit
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole