FeelComfort Sp. z o.o.

Feel Comfort Sp. z o.o.

FeelComfort Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Inny Warszawa, Asystent Warszawa, Informatyk Warszawa, Przedstawiciel handlowy Warszawa, Monter Warszawa.
Kategorie zawodowe: inne, administracja biurowa / praca biurowa, sprzedaż / zakupy, it (informatyka), serwis / montaż.

Oferty pracy FeelComfort Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca FeelComfort Sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa FeelComfort Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

FeelComfort Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - FeelComfort Sp. z o.o.

Pełna nazwa
FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Komitetu Obrony Robotników 56 02-146 Warszawa
NIP
5213668026
REGON
147145919
KRS
0000501596
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
13.03.2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 72.20.Z Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej
  • 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie FeelComfort Sp. z o.o.

5

Na podstawie 1 ocena z Google.

Gosia Konarska - Nowak

Gosia Konarska - Nowak

4 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
FeelComfort Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Praca FeelComfort Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Obsługa zamówień internetowych w branży meblowej – praca zdalna

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Kępno
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:
      • Obsługa zamówień klientów m.in. na Allegro, Amazon (zamówienia polskie i zagraniczne),
      • Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
      • Wprowadzanie zamówień od klientów do zestawienia,
      • Publikacja postów na fanpage,
      • Zdalna współpraca z zespołem.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego),
      • Umiejętność posługiwania się translatorem i tłumaczenia treści na j. niemiecki i angielski (w przypadku zamówień zagranicznych i udzielanie odpowiedzi na zapytania)
      • Umiejętność obsługi fanpage na Facebooku i publikowania krótkich postów.
      • Umiejętność tworzenia grafik w CANVA (mile widziane),
      • Umiejętność pracy na dokumentach Google.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Pracę całkowicie zdalną,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Praca w godzinach. 8-16,
      • Komputer i telefon służbowy (opcjonalnie).
  • Asystent ds. Zarządzania Kategorią - FMCG

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA

      • Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
      • Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
      • Przygotowywanie ofert promocyjnych,
      • Koordynowanie procesów promocyjnych,
      • Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
      • Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny):
        • Excel na poziomie średniozaawansowanym lub zaawansowanym (wyszukaj pionowo, wyróżnij duplikaty, tabele przestawne, filtrowanie, suma.jeżeli),
        • Power Point i tworzenie prostych prezentacji
      • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
      • Umiejętności analitycznego myślenia;
      • Bardzo dobra organizacja pracy;
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole;
      • Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu;
      • Mile widziane doświadczenie w branży FMCG w dziale handlowym/sprzedaży.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Pracę stacjonarną lub hybrydową,
      • 9-16 lub 8-15,
      • Opiekę medyczną,
      • Pakiet sportowy,
      • Telefon, laptop,
      • Premię uznaniową kwartalną.
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. zaopatrzenia - Warszawa Dworzec Zachodni - praca hybrydowa

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z dostawcami i koordynowanie zwrotów zapasów towaru
      • Wprowadzanie produktów do systemu wewnętrznego (produktami są sprzęty elektroniczne, sprzęt RTV i AGD)
      • Monitorowanie i kontrolowanie zgodności towaru w systemie
      • Korygowanie opisów towarów.

      DODATKOWE INFORMACJE:

      • Praca ma charakter biurowy
      • Nie wymaga dźwigania i kontaktu z produktami
      • Na tym stanowisku poradzi sobie osoba, która zna specyfikę i dynamikę pracy w branży RETAIL
      • Nie ma możliwości pracy całkowicie w formie zdalnej.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym i branżą RETAIL (minimum rok)
      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny)
      • Umiejętność pracy w dynamicznym zespole, dokładność, skrupulatność
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Wynagrodzenie: 4000-4500 brutto
      • Opieka medyczna
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Pakiet sportowy
      • Praca w modelu hybrydowym
      • Służbowy telefon, laptop
      • Praca rozpoczynająca się w godzinach 7-9.
  • Specjalista ds. zaopatrzenia - Warszawa Dworzec Zachodni - praca hybrydowa

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Współpraca z dostawcami i koordynowanie zwrotów zapasów towaru
      • Wprowadzanie produktów do systemu wewnętrznego (produktami są sprzęty elektroniczne, sprzęt RTV i AGD)
      • Monitorowanie i kontrolowanie zgodności towaru w systemie
      • Korygowanie opisów towarów.

      DODATKOWE INFORMACJE:

      • Praca ma charakter biurowy
      • Nie wymaga dźwigania i kontaktu z produktami
      • Na tym stanowisku poradzi sobie osoba, która zna specyfikę i dynamikę pracy w branży RETAIL
      • Nie ma możliwości pracy całkowicie w formie zdalnej.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym i branżą RETAIL (minimum rok)
      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny)
      • Umiejętność pracy w dynamicznym zespole, dokładność, skrupulatność
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę
      • Wynagrodzenie: 4000-4500 brutto
      • Opieka medyczna
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Pakiet sportowy
      • Praca w modelu hybrydowym
      • Służbowy telefon, laptop
      • Praca rozpoczynająca się w godzinach 7-9.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Specjalista ds. rekrutacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Selekcja aplikacji,
      • Przeprowadzanie rozmów z kandydatami,
      • Organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych,
      • Tworzenie i publikacja ofert pracy,
      • Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji,
      • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie, realizowanych zadań z obszaru personalnego.

      Wymagania

      • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji,
      • Ciekawość, komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, samodzielność w działaniu,
      • Orientacja na potrzeby klienta i budowania relacji,
      • Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy,
      • Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym.

      MILE WIDZIANE:

      • Znajomość systemów rekrutacyjnych (HR Link lub eRecruiter),
      • Doświadczenie w obsłudze Canva,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe wyższe (psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, pokrewne),
      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w agencji rekrutacyjnej lub wewnętrznym dziale HR).

      Oferujemy

      • Umowę w zależności od indywidualnych preferencji (UOP, UZ, B2B),
      • Praca hybrydowa (Warszawa, Okęcie),
      • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
      • Widełki wynagrodzenia: 4500-7000 brutto + premia
      • Praca w kameralnym i zgranym zespole,
      • Work life balance,
      • Ciekawe wyzwania zawodowe i praca użyteczna społecznie na rzecz osób z niepełnosprawnościami.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Młodszy specjalista ds. rekrutacji - praca zdalna

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Publikowanie ofert pracy,
      • Aktywne poszukiwanie źródeł pozyskiwania kandydatów,
      • Wstępna selekcja nadesłanych aplikacji,
      • Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami,
      • Sporządzanie raportów i zestawień,
      • Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
      • Umiejętność wyciągania trafnych wniosków,
      • Sprawne posługiwanie się social mediami na etapie pozyskiwania kandydatów (np. Facebook),
      • Umiejętność prowadzenia wywiadów telefonicznych z kandydatami,
      • Dobra znajomość środowiska Windows i obsługa pakietu Office,
      • Komunikatywność, pozytywna energia, dokładność, dociekliwość.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Praca zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 9-16.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent ds. rozwoju aplikacji mobilnej - praca stacjonarna w Warszawie

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),
      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,
      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, tworzenie tabel przestawnych),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć,
      • Odwiedzanie sklepów stacjonarnych.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent/-ka ds. zakupów

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wprowadzanie asortymentu do systemu wewnętrznego,
      • Odbiór, wprowadzenie dokumentów do systemu,
      • Weryfikacja zdjęć i poprawianie opisów towarów w ulotkach,
      • Koordynacja zwrotów zapasów do dostawców,
      • Raportowanie do dostawców,
      • Zbieranie zdjęć,
      • Odwiedzanie sklepów stacjonarnych.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Umiejętność pracy z Excelem (warunek konieczny),
      • Umiejętność pracy w zespole, dokładność, skrupulatność,
      • Asertywność, komunikatywność i pozytywna energia,
      • Doświadczenie zawodowe związane z handlem detalicznym (mile widziane),
      • Wykształcenie podstawowe/średnie.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Opieka medyczna,
      • Ubezpieczenie grupowe,
      • Pakiet sportowy,
      • Praca w modelu hybrydowym (Warszawa, Włochy),
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Praca na ranną zmianę (początek w godzinach 7-9).
  • Asystent ds. rozwoju aplikacji

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),
      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,
      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów) lub całkowicie zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent ds. Digital

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie zespołu biznesowego w rozwoju aplikacji mobilnej,
      • Testowanie nowych funkcjonalności aplikacji mobilnej,
      • Weryfikacja wprowadzonych zmian przez developera,
      • Wsparcie w procesie przygotowywania makiet do aplikacji mobilnej,
      • Bieżące zarządzanie treściami w CMS aplikacji mobilnej,
      • Wsparcie w przygotowywaniu i publikowaniu bieżących materiałów promocyjnych w aplikacji,
      • Bieżąca analiza wyników.

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu średniozaawansowanym (warunek konieczny),

      • Umiejętność logicznego myślenia oraz zdolności, analityczne,
      • Spostrzegawczość, skrupulatność, zadaniowe podejście do realizacji przydzielonych zadań,

      • Znajomość pakietu MS Office w szczególności funkcji w Excelu (np. wyszukaj.pionowo),
      • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
      • Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Premia uznaniowa,
      • Praca stacjonarna (Warszawa, Mokotów) lub całkowicie zdalna,
      • Służbowy telefon, laptop,
      • Pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • Opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Aktywni w pracy - rekrutacja do projektu

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Oferujemy

      ❓ MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

      ☎️ 728-442-860

      ✉️ projekty@reaxum.eu

  • Nastaw się na pracę - rekrutacja do projektu

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Wymagania

      Oferujemy

      ❓ MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

      ☎️ 728-442-860

      ✉️ projekty@reaxum.eu

  • Asystent zdalny Działu Rozliczeń

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa i monitorowanie realizacji usług w oparciu o procedurę (np. wprowadzenie zamówienia do systemu, weryfikacja terminu realizacji usługi, wysyłanie potwierdzeń realizacji usługi, przesyłanie raportów potwierdzających realizację usługi, monitorowanie nieprawidłowości i raportowanie),
      • Wsparcie przełożonego w obsłudze reklamacji związanych z realizacja usług,
      • Archiwizowanie dokumentów elektronicznych,
      • Współpraca z Działem Księgowości (np. wystawianie faktur).

      Wymagania

      • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
      • Podstawowa znajomość MS Excel (tworzenie prostych tabel przestawnych lub otwartość do nauczenia się, wprowadzanie danych z maila do Excela),
      • Podstawowa znajomość MS Outlook (używanie folderów, wstawianie załącznika do maila, korzystania z książki adresowej),
      • Doświadczenie w pracy zdalnej, biurowej (mile widziane z obszaru księgowości, logistyki, inne pokrewne),
      • Skrupulatność, nastawienie na doprowadzeniu zadania do końca, spostrzegawczość, asertywność, wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra energia,
      • Otwartość do odbycia rozmowy kwalifikacyjnej w aplikacji Teams oraz sprawny mikrofon i kamera w komputerze.

      Oferujemy

      • umowę o pracę,
      • pracę całkowicie zdalną,
      • służbowy telefon, laptop,
      • pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16,
      • wdrożenie na początku współpracy,
      • opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy.
  • Asystent zdalny do pracy na tabelach przestawnych

    Feel Comfort Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      związany z pracą w Excelu:

      • zbieranie i konsolidowanie danych handlowych (ceny, obroty, zamówienia, itp.) w Excelu
      • generowanie raportów z użyciem tabel przestawnych
      • monitorowanie terminowości
      • sortowanie i filtrowanie danych
      • używanie funkcji, m.in. wyszukaj.pionowo
      • tworzenie wykresów wizualizujących dane (mile widziane)
      • wychwytywanie błędów (porównywanie danych).

      Wymagania

      • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane)
      • umiejętność tworzenia tabel przestawnych (lub otwartość, by się nauczyć)
      • umiejętność sortowania i filtrowania danych
      • używanie funkcji wyszukaj pionowo
      • korzystanie z formatów danych (data, tekst, liczba, waluta, itp.)
      • gotowość do wzięcia udziału w teście kompetencji sprawdzającym powyższe umiejętności
      • sprawny komputer (wraz z mikrofonem, kamerą), Excel - umożliwiające wzięcie udziału w rozmowie rekrutacyjnej w aplikacji Teams (warunek konieczny).

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • pracę całkowicie zdalną
      • służbowy telefon, laptop
      • pracę w godzinach: 8-15 lub 9-16
      • wdrożenie na początku współpracy
      • opieka medyczna, bony świąteczne, pakiet sportowy
      • kwartalna premia uznaniowa.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka