PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Czy to Twoja firma?

PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA praca

Katowice

PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA


Spółkę akcyjną Partners Financial Services Polska S.A. utworzono w styczniu 2012 roku. Podstawą naszej działalności jest świadczenie niezależnego planowania finansowego bazującego na fachowej wiedzy i obiektywności. Współpraca z nami pozwala naszym Klientom nie tylko zabezpieczyć przyszłość finansową, ale również pomnażać zgromadzony majątek. Celem każdego opiekuna finansowego Partners jest zbudowanie z klientem partnerskiej relacji opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki długofalowej współpracy zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo finansowe na każdym etapie ich życia.

PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse

Oferty pracy PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Siedziba główna

Praca PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - oferty archiwalne

  • Planer Finansowy / Specjalista ds. finansów

    PARTNERS FINANCIAL SERVICES POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 2 500-10 000 zł / mies.
    • Oferujemy pracę jako Planer Finansowy lub menadżer (proszę nie mylić ze sprzedawcą)

      Jest to praca dla osób szukających nowych wyzwań!

      Firma zajmuje się wprowadzeniem innowacyjnego i kompleksowego planowania finansowego oraz doradztwa gospodarczego na modę Państw Zachodnich oraz USA (branża dopiero wchodzi na rynek Polski). W ramach rozwoju kolejnych zespołów/oddziałów poszukuję nowych ciekawych ludzi, pełnych energii i ambicji, którzy pragną się rozwijać i nabierać doświadczenia w branży finansowej i nie tylko.

      Nasze biura znajdują się w centrum Katowic oraz Bielska Białej.

      Wszystkiego uczymy od podstaw!

      Zakres obowiązków

      • Udzielanie niezależnych porad dotyczących zarządzania budżetem rodzinnym oraz finansami osobistymi.
      • Pomaganie klientom aby zorientować się w morzu produktów finansowych oraz zmian rynkowych i gospodarczych.
      • Nie oczekuję wykształcenia w kierunku ekonomicznym, prawnym ani podatkowym, ponieważ wszystkiego uczymy od podstaw.

      • Wymagane jest wykształcenie średnie oraz niekaralność potwierdzona przez Krajowy Rejestr Karny (KRK)

      Ważne:

      • Naszym mottem jest zarabianie z klientami a nie na klientach.
      • Naszym najważniejszym Partnerem w biznesie są nasi współpracownicy, stąd liczymy na etyczną, owocną współpracę z chętnymi osobami.

      Wymagania

      • komunikatywność,
      • umiejętność wystąpień publicznych,
      • znajomość social media,
      • umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie,
      • dyscyplina i organizacja czasu pracy.

      Oferujemy

      • pełen pakiet szkoleń w tym możliwość bezpłatnych szkoleń zagranicznych,
      • pomoc managera na każdym etapie rozwoju,
      • elastyczny czas pracy (brak norm czasowych - pracujesz gdzie i ile chcesz),
      • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od zaangażowania pracownika,
      • jasne zasady awansu niezależne od przełożonego,
      • liczne konkursy wewnętrzne (laptopy, wycieczki krajowe i zagraniczne),
      • możliwość otworzenia własnej franczyzy i prowadzenie własnego zespołu (zarobki do 20.000 zł brutto).

Pracodawcy w Katowicach