Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
W Krakowie, w miejscu, gdzie historia łączy się z nowoczesnością, znajduje się Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery. Jest to obiekt, który można określić jako jeden z bardziej uznawanych punktów na mapie tego królewskiego miasta. Hotel zlokalizowany jest w zabytkowej kamienicy z XIX wieku, oferując przestrzenie charakteryzujące się elegancją oraz subtelnym splendor.
Wnętrza Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery stanowią hołd dla krakowskiego stylu art déco. Bogato zdobione oraz wykończone z dbałością o precyzję, odzwierciedlają zaangażowanie w kreowanie wyjątkowej atmosfery. Obiekt oferuje nie tylko noclegi w luksusowych pokojach i apartamentach, ale również doskonałe doznania kulinarne w restauracji, gdzie każdy posiłek jest starannie przygotowywany i podawany w przemyślany sposób.
W hotelu rozumie się, że luksus obejmuje nie tylko estetykę wnętrz, ale także usługi na najwyższym poziomie. Oferta obejmuje szeroki wachlarz udogodnień, takich jak przechowalnia bagażu, mini bar w pokojach i możliwość wynajmu limuzyny. Celem jest zapewnienie, aby każdy pobyt stał się niezapomnianym doświadczeniem.
Hotel cieszy się dogodnym położeniem, oferując widok na zakole Wisły, a bliskość Zamku Królewskiego na Wawelu dodaje lokalizacji wyjątkowego charakteru. Personalizowana obsługa, jaką zapewnia zespół, odzwierciedla filozofię mówiącą o znaczeniu szczegółów, co przekłada się na zadowolenie gości, będące priorytetem hotelu.
W Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery każdy dzień to nowa historia, tworzona przez gości i personel, który z pasją dba o to, aby każdy moment spędzony w hotelu był niepowtarzalny. Goście są zapraszani do doświadczenia luksusu charakterystycznego dla Krakowa, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a gościnność ma swoje specjalne miejsce.
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Przyjazna atmosfera
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kraków
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Zakopane
- Katowice
- Wejherowo
- Niepołomice
- Zielonki
- Olsztyn
Praca BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne
-
Room Division Manager/Kierownik recepcji
BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Zarządzanie departamentami: Recepcja, Housekeeping, Dział Techniczny, Wellness
-
Organizacja i zarządzanie w podległych działach według standardów sieci • Kontrola zamówień i zapasów oraz przeprowadzenie inwentaryzacji
-
Aktywne pozyskiwanie i budowanie korzystnych relacji biznesowych z Klientem
-
Badanie opinii Klientów Hotelu na temat jakości obsługi i postrzegania wizerunku obiektu
-
Szkolenia pracowników i dbanie o najwyższe standardy obsługi gości
-
Kreatywność
Wymagania
Nasze oczekiwania:
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale operacyjnym (recepcja)
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Wiedza dotycząca operacji hotelowych i zagadnień takich jak: budżetowanie, kontrola założeń przychodowo - kosztowych, zarządzanie ceną
-
Wysoka kultura osobista
-
Umiejętność organizacji pracy własnej, zwłaszcza pod presją czasu oraz w warunkach stresu
-
Zorientowanie na wysoką jakość obsługi Gości
-
Znajomość programu OPERA
-
Dyspozycyjność (zadaniowy czas pracy w tym praca w weekendy)
Oferujemy
-
Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenie kwalifikacji
-
Pracę w młodym i energicznym zespole
-
Szansa realizacji własnych pomysłów i współtworzenia wizerunku firmy
-
Dofinansowanie do karnetów sportowych oraz opieki medycznej
-