Firma BAS-POL została założona w 2007 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę kompleksowej obsługi ferm wielkotowarowych w obszarze żywienia zwierząt. Oferta produktów rolniczych, które są stosowane w żywieniu drobiu i trzody chlewnej, jest wynikiem analizy aktualnych tendencji i kierunków w dziedzinie żywienia zwierząt.

W procesie tworzenia receptur oraz doboru produktów Firma BAS-POL kieruje się zasadą, że kluczowym elementem sukcesu jest w pełni poznane zapotrzebowanie oraz najefektywniejsze formy jego pokrycia, z uwzględnieniem nauki, praktyki i technologii. Dzięki temu dąży do osiągnięcia wysokich efektów produkcyjnych oraz maksymalizacji zysków dla swoich klientów.

BAS - POL Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy BAS - POL Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.02.2025

Mapy BAS - POL Sp. z o.o.

Siedziba główna

Biuro handlowe:

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
BAS - POL Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Żywiec
  4. Warszawa
  5. Kraków
  6. Mysłowice
  7. Kęty
  8. Lębork
  9. Brzeszcze
  10. Bydgoszcz

Praca BAS - POL Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    BAS - POL Sp. z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Przyjmowanie i realizacja zamówień
      • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
      • Przygotowanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe
      • Monitorowanie dostępności i notowań cenowych produktów
      • Udzielanie bieżącej informacji handlowej
      • Obsługa posprzedażowa klientów
      • Raportowanie, analiza danych i współpraca z odpowiednimi działami w firmie

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe
      • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office)
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • Zaangażowanie w realizację zadań i celów
      • Otwartość na nowe wyzwania, chęć kształcenia i poszerzania swoich kompetencji
      • Dobra komunikatywność i kultura osobista

      Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wdrożenie we współpracy z pracownikiem działu obsługi klienta
      • Otoczenie sprzyjające rozwojowi zawodowemu i podnoszeniu kwalifikacji
      • Miejsce pracy: Bielsko-Biała