Prowadzenie firmy wymaga odwagi, umiejętności organizacji czasu pracy i prowadzenia rozmów z klientami. Gdy zleceń przybywa, a przedsiębiorca nie może już delegować zadań zewnętrznym podmiotom, pojawia się konieczność zatrudnienia pierwszego pracownika. Jak znaleźć tego idealnego?
Szukasz pracownika? Zanim opublikujesz ofertę na naszym portalu, dowiedz się, jak ją napisać i na co zwrócić uwagę.
Jakie informacje umieścić w ogłoszeniu?
Czy wiesz, że od sposobu, w jaki napiszesz ofertę pracy zależy to, ile aplikacji otrzymasz? Dobre ogłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
• O stanowisku pracy i twoich wymaganiach. Napisz, na jakie stanowisko pracy poszukujesz pracownika i jakie masz w stosunku do niego wymagania. Bądź szczegółowy. Zamiast pisać, że poszukujesz osoby ze znajomością np. języka angielskiego, określ poziom znajomości języka, którym powinien wykazać się kandydat.
• O twojej ofercie. Co oferujesz poza wynagrodzeniem? Czy pracownik może liczyć na szkolenia? Warto również, abyś napisał, jaki etat oferujesz pracownikowi – czy będzie to cały etat, czy może np. pół? Dla części osób poszukujących zatrudnienia ważne mogą być również godziny pracy.
Zdarza się, że pracodawca zamieszcza ogłoszenie i… otrzymuje aplikacje przez cały rok. Dobrze zrobisz, jeżeli w ogłoszeniu wskażesz, do kiedy osoby zainteresowane twoją ofertą mogą przesyłać swoje dokumenty rekrutacyjne.
Dlaczego opublikować ogłoszenie na płatnym portalu ogłoszeniowym?
Z pewnością masz świadomość tego, że ogłoszenie możesz opublikować na bezpłatnym lub płatnym portalu ogłoszeniowym. Dlaczego warto zdecydować się właśnie na płatny portal? Z punktu widzenia osób poszukujących zatrudnienia szukanie ofert właśnie na takich serwisach jest bezpieczniejsze – jest mniejsza szansa, że ogłoszenie zostało opublikowane tylko w celu wyłudzenia danych osobowych.
Szukasz pracownika do pracy na terenie Tarnowskich Gór? W takim razie dodanie ogłoszenia właśnie na tym portalu będzie najlepszym rozwiązaniem. Proces zamieszczenia oferty trwa tylko 4 minuty, a koszt to zaledwie 20 zł.
Gdy często szukasz pracowników – poznaj nasze abonamenty
W ostatnich latach poszukujesz co najmniej kilku pracowników rocznie? W takim przypadku bardziej ekonomicznym rozwiązaniem będzie wykupienie abonamentu. Posiadając taki, co miesiąc otrzymasz pewną pulę środków, którą będziesz mógł przeznaczyć na opublikowanie i wyróżnienie ogłoszeń.
Oferujemy kilka abonamentów. Dla małych firm idealny będzie Abonament Podstawowy lub Abonament Podstawowy +. Większym firmom proponujemy Abonament VIP i Abonament VIP +. Specjalną ofertę przygotowaliśmy dla agencji pracy.
Z porównaniem abonamentów możesz zapoznać się tutaj: http://www.praca-tarnowskiegory.pl/cennik.
Poza opublikowaniem ogłoszenia, możesz też zdecydować się na jego promocję w mediach społecznościowych. Tym zajmujemy się my, a ty otrzymasz od nas raport z wykonanej pracy.
Indywidualne podejście, czyli…
Czy wiesz, że na podstawie przesłanych przez ciebie materiałów jesteśmy w stanie stworzyć profil twojej firmy? Posiadając taki, będziesz mógł przybliżyć potencjalnym kandydatom działalność swojej firmy. Informacja o posiadaniu takiego profilu w naszym serwisie wyświetli się tuż koło opublikowanego ogłoszenia.
Jakie informacje są zamieszczane w ramach profilu? Mowa o: indywidualnie stworzonych zakładkach, opisie firmy z galerią i zdjęciu promującym. Dodatkowo każdy profil zawiera dane kontaktowe pracodawcy.
To może Cię również zainteresować