!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Asystent/ka Zarządu

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 24.02.2022

Asystent zarządu

Umowa o pracę

Pełny etat

Asystent/sekretarz

Rekrutacja zdalna

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

ASYSTENTKA ZARZĄDU

Miejsce pracy: Łódź


Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV.


Zakres obowiązków


W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę sekretariatu, obieg korespondencji, przyjmowanie interesariuszy, odbieranie telefonów
  • wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
  • prowadzenie kalendarza spotkań, planowanie
  • zajmowanie się sprawami organizacyjnymi ułatwiającymi pracę Prezesa Zarządu
  • współpraca z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi firmy
  • współpraca z firmami zewnętrznymi i monitorowanie prac wykonywanych na zlecenie Przełożonego
  • aktywności telefoniczne
  • wysyłka i odbiór wszelkiej poczty
  • ewidencjonowanie korespondencji – kontrole wpływu faktur, pism, umów
  • organizacje terminów, delegacji
  • ogólne czynności administracyjne i kontrolne
  • archiwizacja dokumentów i zapewnienie ich należytego obiegu oraz sprawowanie nadzoru nad archiwum, zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej
  • zapewnienie ciągłości funkcjonowania biura poprzez zarządzanie jego pracami oraz nadzór nad umowami



Wymagania


Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim poparte referencjami
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się w mowie i piśmie
  • umiejętność płynnej pracy z komputerem w tym szczególnie w zakresie pakietu Microsof Office
  • zorientowanie na bardzo wysoką jakość świadczonej pracy, na detale oraz szybkość , ale i skuteczność realizowania celów
  • wysoka kultura osobista , umiejętności skutecznej komunikacji
  • bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • bardzo dobrze rozwinięta umiejętność analizowania, przewidywania i rozwiązywania problemów
  • odporność na stres
  • asertywność i umiejętność pracy w zespole



Oferujemy


W ramach współpracy oferujemy:

  • umowę o pracę u docelowego pracodawcy
  • dodatki na święta
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata
  • ruchomy czas pracy do ustalenia z przełożonym od 7:00 do 9:00
  • dodatkowy Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy
  • dofinansowany wypoczynek
  • samodzielność na zajmowanym stanowisku
  • wdrożenie na stanowisko pracy
  • długoterminową współpracę
  • narzędzia do pracy (telefon oraz komputer)
  • możliwość awansu wewnętrznego

  • Administratorem danych osobowych jest Foreign Personnel Service sp.z o.o 90-227 Łódź Wierzbowa 21/1, NIP: 951-239-23-21. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Foreign Personnel Service sp.z o.o 90-227 Łódź Wierzbowa 21/1, NIP: 951-239-23-21 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Miejsce pracy
  • Łódź
Opublikowana
Wygasła (2 miesiące)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.