Pracodawca - WORKLIFE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

         

Oferty pracy Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K

Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K

Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości

Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Agent nieruchomości umowa o pracę pełny etat
Obowiązki:- Prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania klientów- Pełna obsługa procesu sprzedaży (od prezentacji oferty po przeniesienie własności)- Przygotowywanie umów ...
Pruszków
05-10-2021
Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K

Koordynator pracowników z Ukrainy

Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Specjalista ds. HR umowa o pracę pełny etat
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator pracowników z UkrainyMiejsce pracy: PoznańZadania:- Koordynacja pracowników u Klientów,- Wprowadzanie ...
Poznań
04-10-2021
Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K

Specjalista ds. Rozwoju Produktu

Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Worklife Polska Sp. zo.o Sp. K
Specjalista ds. badań i rozwoju umowa o pracę pełny etat
Zadania:- Rozwój nowych produktów w zakresie m.in. opracowywania receptur, określania parametrów procesów i produktów;- Wskazywanie kierunków rozwoju produktów, śledzenie trendów ...
Węgrów
28-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Koordynator prac serwisu chłodniczego
Serwisant   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zadania:
- Montaż klimatyzacji oraz instalacji chłodniczych
- Serwisowanie urządzeń chłodniczych
- Budowa komór chłodniczych
- Zarzadzanie przydzielonym zespołem

Wymagania

Wymagania:
- Umiejętności techniczne
- Oświadczenie na podobnym stanowisku około 1 roku
- Znajomość technologii i praktycznej budowy komór chłodniczych i mroźniczych
- Umiejętność koordynowania prac
- Dokładność i sumienność
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane uprawnienia SEP do 1 kV
- Certyfikat F-gaz
- Mile widziane doświadczenie w chłodnictwie

Specjalista/-ka ds. rekrutacji pracowników ze Wschodu
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie zajmowała się rekrutacją pracowników i wsparciem koordynatorów.

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: 

- Aktywne poszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne przy użyciu różnych kanałów

- Kompletowanie oraz weryfikacja wstępna dokumentacji dostarczonej przez kandydatów

- Tworzenie wewnętrznej bazy Kandydatów

- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych

- Wsparcie koordynatorów w bieżącej pracy

- Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne

 

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie w rekrutacji pracowników z Ukrainy

- Umiejętność utrzymywania długofalowych relacji z kandydatami,

- Umiejętność pracy pod presją czasu,

- Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność

- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

- Dobra znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz polskiego,

- Dobra znajomość obsługi programów Microsoft Office,

- Prawo jazdy kat. B

Kierownik ds. operacyjnych ze znajomością języka ukraińskiego
Manager   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

-Zarządzanie, koordynowanie i raportowanie pracy podległego zespołu Koordynatorów

-Motywowanie pracowników i ich merytoryczne wsparcie

-Odpowiedzialność za prawidłowe wdrożenie nowych Klientów do współpracy

-Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami poprzez profesjonalny kontakt i doradztwo

-Współpraca z wewnętrznymi działami Administracji oraz Rekrutacji w Polsce i na Ukrainie

-Dbanie o rentowność poszczególnych projektów,

-Przygotowywanie zestawień i analiz

-Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji wewnątrz organizacji

-Aktywne dążenie do stałego rozwoju firmy

Wymagania

Nasze wymagania:

-Ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku w Agencji Pracy Tymczasowej min. 3 lata

-Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego/rosyjskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny

-Doskonałe umiejętności interpersonalne

-Umiejętność ustalania priorytetów i zorientowanie na poszukiwanie rozwiązań

-Wysoko rozwinięta orientacja na klienta oraz poczucie odpowiedzialności

-Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem oraz umiejętność delegowania zadań,

-Umiejętności analityczne, który przydadzą się w przygotowywaniu raportów i analiz

-Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski

Rekruter/ka pracowników ze Wschodu
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Łódź
Szczegóły

W związku z intensywnym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie zajmowała się rekrutacja pracowników i wsparciem koordynatorów.

Zakres obowiązków

Zadania:

- Aktywne poszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne przy użyciu różnych kanałów

- Kompletowanie oraz weryfikacja wstępna dokumentacji dostarczonej przez kandydatów

- Tworzenie wewnętrznej bazy Kandydatów

- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych

- Wsparcie koordynatorów w bieżącej pracy

- Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie w rekrutacji pracowników z Ukrainy

- Umiejętność utrzymywania długofalowych relacji z kandydatami,

- Umiejętność pracy pod presją czasu,

- Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność

- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

- Dobra znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz polskiego,

- Dobra znajomość obsługi programów Microsoft Office,

- Prawo jazdy kat. B

Specjalista/-ka ds. rekrutacji pracowników ze Wschodu
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego zespołu poszukujemy osoby, która będzie zajmowała się rekrutacją pracowników i wsparciem koordynatorów.

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: 

- Aktywne poszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne przy użyciu różnych kanałów

- Kompletowanie oraz weryfikacja wstępna dokumentacji dostarczonej przez kandydatów

- Tworzenie wewnętrznej bazy Kandydatów

- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych

- Wsparcie koordynatorów w bieżącej pracy

- Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne

 

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie w rekrutacji pracowników z Ukrainy

- Umiejętność utrzymywania długofalowych relacji z kandydatami,

- Umiejętność pracy pod presją czasu,

- Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność

- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

- Dobra znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego oraz polskiego,

- Dobra znajomość obsługi programów Microsoft Office,

- Prawo jazdy kat. B

Dyrektor Operacyjny w Hucie Szkła
Dyrektor   |  umowa o pracę
Opole
Szczegóły

Worklife Polska dla swojego Klienta prowadzi rekrutację na stanowisko:

 

Dyrektor Operacyjny w Hucie Szkła

 

 

 

Zakres obowiązków

Osoba ta będzie odpowiadała za:

- Bezpośredni nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działów produkcyjnych

- Koordynacja procesów  zakupowych, w tym przede wszystkim zakupów surowców, komponentów, materiałów i usług,

- Koordynowanie prac nad realizowanymi  projektami,

- Opracowanie planów oraz harmonogramów Spółki związanych z realizowanym planem produkcyjnym,

- Optymalizację kosztów działalności produkcyjnej oraz nadzorowanych procesów

- Ścisła współpraca i raportowanie do Zarządu Spółki

- Bezpośrednie i pośrednie zarządzanie podległym zespołem 

- Zarządzanie i nadzór nad bieżącą, operacyjną działalnością spółki,

 

Wymagania

Do aplikowania zapraszamy osoby które spełniają poniższe wymagania:

- Wykształcenie wyższe o profilu technicznym,

- Doświadczenia na stanowisku Dyrektora Produkcji, Kierownika Produkcji lub Dyrektora Operacyjnego

- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej w branży szkła, hucie szkła

- Znajomość zasad prowadzenia procesów produkcyjnych,

- Doświadczenie mechaniczne, koordynowanie pracy mechaników, wiedza o maszynach i technice maszyn – związanych z przemysłem szklarskim

- Doświadczenie w koordynowaniu prac firmy w zakresie HR oraz kwestiach administracyjnych,

- Umiejętność strategicznego myślenia,

- Umiejętność pracy pod presją czasu

Specjalista ds. HR i Rekrutacji
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Łódź
Szczegóły
Zakres obowiązków

- Zapewnienie właściwego poziomu zatrudnienia poprzez organizowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne, specjalistyczne, inżynieryjne, liderskie

- Budowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania EB

- Organizowane procesu zatrudnienia i wdrożenia pracowników (onboarding)

- Współpraca z Kierownikami w zakresie ruchów kadrowych w działach

- Sporządzanie raportów i analiz związanych ze wskaźnikami HR, przygotowywanie prezentacji

- Udział w opracowaniu i uaktualnianiu procedur HR

- Analizowanie rotacji (raporty, wywiady z pracownikami składającymi wypowiedzenie, planowanie działań korygujących)

- Koordynacja i prowadzenie projektów z obszaru badania zaangażowania pracowników,

 - Zapewnienie stabilności zatrudnienia w zakresie fluktuacji/absencji

Wymagania

- Ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: ZZL, Psychologia)

- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym

- Doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, znajomość trendów, narzędzi i najlepszych praktyk pozyskiwania pracowników

- Nastawienie na rozwiązywanie problemów wspólnie z zespołem oraz umiejętność dzielenia się wiedzą

- Umiejętności interpersonalne, szczególnie w zakresie budowania pozytywnych relacji na różnych szczeblach organizacji

- Samodzielność i dynamizm w działaniu, rzetelność, operatywność i zaangażowanie

- Dobra organizacja pracy własnej, nastawienie na realizację celów

- Bardzo dobra znajomość procesów HR związanymi z procesem rozwoju i szkoleń

- Dynamizm w działaniu, nastawienie na cel, odporność na stres

- Dobra znajomość języka angielskiego- min. B2

- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

- Mile widziana znajomość języka niemieckiego

Ekspert ds. działek inwestycyjnych
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

 

 

 

 

Zakres obowiązków

Zadania:

- Pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi relacji opartych na zaufaniu

- Edukowanie z zakresu działek inwestycyjnych w różnych lokalizacjach

- Przedstawianie oferty nieruchomości gruntowych pochodzących od zweryfikowanych Land Developerów

- Wspieranie Inwestorów na każdym etapie inwestycji

- Pomoc w realizowaniu wizji Inwestorów przy zakupie nieruchomości i potencjalnej zabudowie celem osiągania dochodu pasywnego

- Serwis, opieka i obsługa posprzedażowa

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie w branży nieruchomości, finansowej lub sprzedażowej

- Pasja do nieruchomości i inwestycji

- Znajomość przepisów prawa budowlanego, ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarce nieruchomościami będzie atutem

- Pracowitość, zaangażowanie, automotywacja i konsekwencja w działaniu

- Pozytywne nastawienie do ludzi, otwartość, odwaga w poszukiwaniu i budowaniu kontaktów

- Znajomość lokalizacji turystycznych w Polsce (Warmia i Mazury, Bałtyk, góry) będzie atutem

Manager operacyjny w Agencji Pracy
Manager   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zadania:

- Nadzorowanie pracy koordynatorów;

- Motywowanie pracowników i merytoryczne ich wsparcie ;

- Wdrażanie nowych Klientów do współpracy;

- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami i kontrahentami;

- Optymalizacja procesów i kosztów;

- Przygotowywanie zestawień i analiz;

- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji;

- Współpraca z innymi działami wewnątrz firmy;

- Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Operacyjnego,

- Zastępowanie koordynatorów podczas ich nieobecności;

 

 

Wymagania

Wymagania:

- Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata;

- Biegła znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego/rosyjskiego;

- Bardzo dobra organizacja pracy;

- Odporność na stres;

- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki;

- Wielozadaniowość;

- Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całej Polski;

Specjalista ds. utrzymania infrastruktury obiektów
Administrator nieruchomości   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków

Zadania
- Nadzór nad terminami oraz bieżącymi zadaniami działu
- Obsługa aplikacji wspierających zarzadzanie energią oraz technologiami budynków
- Obsługa dedykowanych aplikacji wspomagających organizację pracy działu i zarzadzania obiektami
- Sporządzanie umów ramowych, aneksów, protokołów odbiorowych, zamówień
- Kompletowanie dokumentacji, obsługa systemu elektronicznego obiegu faktur
- Przygotowywanie szkoleń i materiałów szkoleniowych




Wymagania

Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość pakietu MS Office
- Zorientowanie na wynik oraz umiejętność współpracy i komunikacji
- Mile widziana ogólna wiedza techniczna z ukierunkowaniem na branżę elektryczną, techniczną, budowlaną

Adres

ul. Harcerska 30 / 122
05-820 Piastów
województwo mazowieckie
powiat pruszkowski
gmina Piastów

Dodatkowe informacje

NIP: 5342545308
REGON: 367069473
KRS: 0000673202
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 13-04-2017
Źródło: GUS, KRS