Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - TPG Katowice Sp. z o. o.

Firma Teleperformance to światowy lider branży  Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 80 krajach, zatrudniając blisko 400.000 osób współpracujących z największymi markami na świecie!

Oferty pracy TPG Katowice Sp. z o. o.

TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. greckim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie pełny etat
Obsługa klientów poprzez mail i chat w j. greckim Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
do 42 zł
UZ brutto/h
Warszawa
16-09-2021
do 42 zł
UZ brutto/h
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. greckim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa zlecenie pełny etat
Obsługa klientów poprzez mail i chat w j. greckim Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie zgłoszeń w systemie Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
do 42 zł
UZ brutto/h

POLECANA
Katowice
16-09-2021 POLECANA
do 42 zł
UZ brutto/h
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem rosyjskim i ukraińskim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny (przychodzący), live chat, email   Wsparcie techniczne, przeprowadzanie diagnostyki urządzeń  Aktualizacja danych w systemie  Przyjmowanie reklamacji  Dbanie o pozytywne ...
Katowice
15-09-2021
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny (przychodzący i wychodzący), social media, live chat, email, Wsparcie techniczne, Udzielanie kompleksowej informacji na ...
Warszawa
13-09-2021
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim lub francuskim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
  Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny (przychodzący i wychodzący), mailowy Wsparcie techniczne  Aktualizacja danych konsumentów  Przyjmowanie reklamacji  Dbanie o pozytywne relacje z ...
5500-6000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Warszawa
24-08-2021 POLECANA
5500-6000 zł
UoP brutto/mies.
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Udzielanie odpowiedzi na zapytania klienta, zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną i czatową Rozwiązanie zglaszanych incydentów adekwatnie do standardów jakościowych Praca zgodnie ...
Katowice
23-08-2021
TPG Katowice Sp. z o. o.

specjalista ds. wsparcia infolinii technicznej (praca zdalna)

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
· Obsługa zgłoszeń w zakresie wsparcia technicznego produktów jednego z największych producentów sprzętów elektronicznych (kanał czatowy/mailowy/telefoniczny) · Bieżące rozwiązywanie i ...
do 3100 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Katowice
23-08-2021 POLECANA
do 3100 zł
UoP brutto/mies.
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z jęz. czeskim /praca zdalna/

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
Vaše povinností: • vyřizování příchozích hovorů • vyřizování e-mailů, chatů a sociálních sítí • práce se systémy a databází zákazníka • řešení zákaznických požadavků, ...
do 4200 zł
UoP brutto/mies.
Katowice
23-08-2021
do 4200 zł
UoP brutto/mies.
TPG Katowice Sp. z o. o.

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z jęz. niemieckim

TPG Katowice Sp. z o. o.
TPG Katowice Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klienta umowa o pracę pełny etat
rozmawianie, pisanie, chat`owanie z klientami biznesowymi platformy nie lubisz rozmawiać a wolisz pisać? Żaden problem, taką opcję też dla Ciebie mamy :) będziesz ...
5200-7000 zł
UoP brutto/mies.

POLECANA
Katowice
23-08-2021 POLECANA
5200-7000 zł
UoP brutto/mies.

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista/-ka ds. Wsparcia Klienta (Contact Center)
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Wsparcie Klienta w Branży Tytoniowej 

Zakres obowiązków

W TEJ ROLI BĘDZIESZ:  

  • Zapewniał/-ła wysoki poziom obsługi klienta poprzez kontakt telefoniczny przychodzący i wychodzący, social media, live chat, email 

Wymagania

PASUJESZ DO NAS, JEŚLI:  

  • Doskonale znasz język polski, 

  • W dobrym stopniu (B1) porozumiewasz się w j. angielskim, 

  • Jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz słuchać, posiadasz umiejętności komunikacyjne i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Hiszpańskim lub Portugalskim
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Your responsibilities

  • Answering customer requests or inquiries in Spanish or Portuguese;
  • Providing customers via phone or chat with innovative solutions to meet their needs;
  • Delivering first-class customer experience;
  • Creating a positive impression of the support team.
Wymagania

Our requirements

  • Excellent English and Spanish/Portuguese written and spoken language skills are a must;
  • Availability to work on a shift schedule between Monday - Friday 9AM- 6PM
  • Elementary technical knowledge,
Specjalista ds. tłumaczeń EN-PL
Tłumacz   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Praca dla jednej z największych platform zakupowych.
Rekrutacja zdalna, aplikuj już dziś!

Zakres obowiązków

-tłumaczenia treści i procesów,
-category tagging.

Wymagania

- znajomość języka angielskiego C1/B2+,

- znajomość języka polskiego C1/C2,
- znajomość poprawnej pisowni w obu językach,
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzinowym,
- gotowość do rozpoczęcia pracy od 02.07.2021.

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem polskim
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Katowice
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych dotyczących zagadnień technicznych związanych z użytkowaniem takich produktów jak smartfony, laptopy czy tablety
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy
Wymagania
  • Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (poziom B1/B2)
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii
  • Mile widziana obsługa systemu iOS lub macOS i/lub podobnych technologii
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa zlecenie
Katowice
Szczegóły

Chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe lub po prostu szukasz nowych wyzwań?

Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w obsłudze klienta?

Zależy Ci na wysokim wynagrodzeniu i jednocześnie na fantastycznej atmosferze w firmie?

 

Świetnie się składa, bo mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy! :)

 

Poszukujemy uzdolnionych językowo osób na stanowisko:

Zakres obowiązków

Będziesz odpowiedzialny za:

·       Telefoniczną i mailową obsługę klienta; (lub tylko mailową w zależności od Twoich preferencji:) );

·       Kontakt z klientami za pośrednictwem chatu;

·       Wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą platformy.

Wymagania

Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:

·       Znasz język niemiecki na poziomie minimum B2;

·       Potrafisz aktywnie słuchać;

·       Nie sprawia Ci problemu szukanie rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji;

·       Sprawnie poruszasz się w środowisku internetowym.

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Katowice
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety
  • Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy
  • Dbałość o najwyższą jakość procesów
Wymagania
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację 
    min C1
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min B1/B2
  • Preferowana jest znajomość systemu iOS lub macOS i/lub podobnych technologii
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Konsultant ds. wsparcia klientów
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Zostań Konsultantem ds. wsparcia klientów w branży tytoniowej!
Dołącz do zespołu pełnego zaangażowania i optymizmu.

Zakres obowiązków

DO TWOICH CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ: 

  • pomocne i przyjazne rozwiązywanie spraw naszych klientów z branży tytoniowej 
  • udzielanie odpowiedzi oraz kontakt do klientów poprzez telefon, e-email oraz media społecznościowe
Wymagania

PASUJESZ DO NAS, JEŚLI: 

  • perfekcyjnie znasz język polski 
  • porozumiewasz się w j. angielskim w stopniu bardzo dobrym
  • jesteś osobą zorganizowaną, potrafisz słuchać innych oraz posiadasz umiejętności handlowe
  • lubisz pracować z ludźmi 
Specjalista ds. wsparcia klientów z językiem rumuńskim
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

•             Kompleksowa obsługa Klienta rumuńskojęzycznego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych,
•             Codzienny kontakt telefoniczny, mailowy w języku rumuńskim oraz rosyjskim,
•             Budowanie dobrego wizerunku firmy,
•             Dbałość o najwyższą jakość procesów.

Wymagania

•             Doskonała znajomość języka rumuńskiego oraz rosyjskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
•             dostępność do pracy od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00-17:00,
•             podstawowa wiedza techniczna i umiejętność rozwiązywania problemów.

Customer Service Representatives with Portuguese
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands with their customers by providing customer care, technical support, digital solutions, analytics, back–office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions.

If you know how to shape customer experience handling questions and concerns with passion, professionalism and kindness this offer is for you!

Zakres obowiązków

- Answering customer requests or enquiries in Portuguese;
- Providing customers via phone with innovative solutions to meet their needs;
- Delivering first-class customer experience;
- Creating a positive impression of the support team;

Wymagania

- Perfect Portuguese language skills are a must;
- Good knowledge of English, B1/B2;
- Availability to work 5 days a week between 9am to 9pm from Monday to Saturday and Sunday 10am – 7pm (full time).

Customer Service Representatives with French
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

We are the worldwide leader in outsourced omnichannel customer experience management. Teleperformance connects the biggest and most respected brands with their customers by providing customer care, technical support, digital solutions, analytics, back–office and other specialized services to ensure consistently positive customer interactions.

If you know how to shape customer experience handling questions and concerns with passion, professionalism and kindness this offer is for you!

Zakres obowiązków

- Answering customer requests or enquiries in French;
- Providing customers via phone with innovative solutions to meet their needs;
- Delivering first-class customer experience;
- Creating a positive impression of the support team;

Wymagania

- Perfect French language skills are a must;
- Good knowledge of English, B1/B2;
- Availability to work 5 days a week between 7.30am to 7pm from Monday to Saturday (full time).

 

TPG Katowice Sp. z o. o.
40-202 Katowice
ALEJA WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO, 1A

Pracodawcy z miasta Katowice