Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ESKOM IT Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu.
Od kilkunastu lat świadczymy usługi informatyczne (outsourcing IT, outsourcing specjalistów IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT, tworzymy i rozwijamy oprogramowanie.
Nasza pozycja na rynku IT budowana jest od 2003 roku. Wówczas małżeństwo informatyków Ewa i Sebastian Niklewicz, wykorzystując doświadczenie w działach IT dużych korporacji, postanowili zbudować organizację ESKOM.
Od początku systematycznie zwiększamy zakres kompetencji. Wśród naszych Klientów znajdują się zarówno duże organizacje (głównie z sektora finansowego i publicznego), jak i firmy z sektora MSP.
it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy ESKOM IT Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca ESKOM IT Sp. z o.o.
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Kasjer w sklepie kosmetycznym Warszawa Ursus
Work&Profit sp. z o.o. Profil pracodawcy- Warszawa
- umowa zlecenie
Dodana -
Handlowiec/Sprzedawca
ANDRZEJ BEDNAREK HUSAR-LIFT- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Doradca motoryzacyjny
Wirtualny Salon Samochodowy - Kingsman Sp. z o.o- Warszawa
- umowa zlecenie
- 5 000-16 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Mapa ESKOM IT Sp. z o.o.
Siedziba główna
ESKOM IT Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach
Profil firmy:
ESKOM IT Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Lublin
- Warszawa
- Gorzów Wielkopolski
- Wrocław
Data aktualizacji: 01.04.2024
Praca ESKOM IT Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
-
Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
-
Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
-
Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
-
Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
-
Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
-
Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.
Wymagania
-
Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
-
Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
-
Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
-
Znajomość Jiry i Confluence.
Oferujemy
-
Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
-
Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista ds. obsługi Klienta i wsparcia sprzedaży (branża IT)
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Obsługa wstępnej fazy procesu sprzedaży w zakresie przychodzących zapytań handlowych z różnych źródeł (skrzynka mailowa, telefony, czat, portale sprzedażowe) oraz wstępny kontakt z Klientem.
-
Dbałość o porządek oraz aktualizację statusów dotyczących procesów sprzedaży w programie Jira.
-
Analiza przychodzących zapytań, ich kwalifikacja i przekazywanie do dalszej obsługi przez odpowiedniego handlowca.
-
Koordynowanie wstępnej fazy procesu sprzedaży oraz dbanie o utrzymanie przyjętych standardów (czas reakcji, jakość obsługi, zadowolenie Klienta).
-
Bieżące raportowanie spraw sprzedażowych w systemach CRM i aplikacjach, uzupełnienie dokumentacji, dbanie o przepływ informacji w procesie sprzedaży.
-
Asysta w zakresie tworzenia ofert handlowych.
-
Prowadzenie programu partnerskiego.
-
Prowadzenie procesu prospectingu i współpraca z Działem Marketingu w tym obszarze.
Wymagania
-
Doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie IT lub na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy).
-
Znajomość procesów sprzedaży i zainteresowanie branżą IT.
-
Dobra znajomość systemów CRM i znajomość platform zakupowych i aukcyjnych.
-
Praktyczna znajomość programów Excel, Word.
-
Znajomość programów Jira i Confluence.
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
-
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
-
Dokładność, terminowość, sumienność.
-
Orientacja na Klienta, wysoka kultura osobista.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT.
-
Pracę w godzinach 9-17 oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
-
Nowe przestrzenne biuro.
-
Rodzinną atmosferę, doskonałą kawę i świeże owoce.
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej.
-
Współfinansowanie karty Multisport.
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
-
Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
-
Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
-
Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
-
Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
-
Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
-
Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.
Wymagania
-
Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
-
Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
-
Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.
Mile widziane:
-
Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
-
Znajomość Jiry i Confluence.
Oferujemy
-
Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
-
Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Administrator Sieci
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
-
Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
-
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
-
Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.
Wymagania
-
3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
-
Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
-
Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
-
Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
-
Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
-
Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-
Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
Mile widziane:-
Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
-
Certyfikaty - CCNA, NSE.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
-
Ciekawe projekty,
-
Pracę w modelu hybrydowym,
-
Elastyczne formy współpracy,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Asystent/ka w Dziale Administracji i Finansów
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie faktur, archiwizacja i wypełnianie dokumentów,
-
Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
-
Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
-
Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
-
Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
-
Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowych,
-
Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji,
-
Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
-
Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.
Wymagania
-
Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel,
-
Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
-
Umiejętność myślenia analitycznego,
-
Dobra organizacja pracy,
-
Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
-
Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
-
Elastyczne godziny pracy - pracujemy hybrydowo,
-
Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
-
Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
-
Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Pruszków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
PHP Developer (Spryker)
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Tworzenie oprogramowania w obszarze e-commerce w oparciu o technologię Spryker, w architekturze opartej o chmurę AWS,
-
Współpraca z osobami technicznymi,
-
Programowanie i integrowanie systemów - głównie backendowych,
Wymagania
-
Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego jako programista PHP,
-
Doświadczenie z PHP w wersji 7.x,
-
Znajomość wzorców projektowych,
-
Umiejętność pracy z RabbitMQ, Elasticsearch,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie, umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B2).
Mile widziane:
-
Znajomość integracji: SOAP, API, ESB,
-
Znajomość: PostgreSQL, Docker, ElasticSearch.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnych rozwiązaniach IT dla e-commerce,
-
Możliwość pracy dla klienta zagranicznego (praca z wykorzystaniem języka angielskiego)
-
Podejście realizacyjne stawiające na jakość,
-
Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie Tech Lead.
A oprócz tego:
-
Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Elastyczne formy współpracy - B2B, UoP, UZ.
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Administrator Sieci
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
-
Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
-
Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
-
Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.
Wymagania
-
3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
-
Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
-
Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
-
Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
-
Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
-
Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-
Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
Mile widziane:-
Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
-
Certyfikaty - CCNA, NSE.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
-
Ciekawe projekty,
-
Pracę w modelu hybrydowym,
-
Elastyczne formy współpracy,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Praktyki w Dziale Administracji i Finansów (z perspektywą dalszej współpracy)
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentów, przygotowywanie zestawień, raportów, archiwizacja, dokumentów,
-
Zapewnienie ciągłości pracy biura poprzez obsługę gości, zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły biurowe, przyjmowanie telefonów przychodzących, obsługa poczty
-
Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
-
Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.
-
Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe z zakresu Finansów, Ekonomii (studenci III-roku studiów licencjackich lub magisterskich również mile widziani),
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel,
-
Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
-
Umiejętność myślenia analitycznego,
-
Dobra organizacja pracy,
-
Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
-
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy
-
Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia administracyjno-finansowe w branży IT,
-
Nowe przestrzenne biuro i dobra atmosfera,
-
Praca hybrydowa,
-
Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie z perspektywą dalszej współpracy,
-
Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
-
Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB.
-
-
Fullstack JavaScript Developer
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Tworzenie, dostarczanie i utrzymywanie oprogramowania z wykorzystaniem frontendowych technologii,
-
Rozwijanie aplikacji internetowych oraz współtworzenie nowych rozwiązań,
-
Współpraca z programistami Backend,
-
Współpraca z testeremi i wdrażanie poprawek do zidentyfikowanych problemów w nowym UI,
-
Dbanie o wysoką jakość kodu.
Wymagania
-
Doświadczenie w pracy z Node.JS, React, TypeScript, JavaScript, HTML, CSS zdobyte w komercyjnych projektach,
-
Udokumentowane doświadczenie w budowaniu i projektowaniu zrozumiałych, zorientowanych na użytkownika i funkcjonalnych interfejsów użytkownika,
-
Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu front-end (minimum 2 lata doświadczenia),
-
Dobrejj znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej na poziomie B2),
-
Znajomość zwinnych praktyk wytwarzania oprogramowania (Scrum),
-
GIT, JIRA, CI/CD, Gitlab.
Oferujemy
-
Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
-
Wynagrodzenie - 80-120 zł netto / h na B2B,
-
Można pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Pruszków
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk
ESKOM IT Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
-
Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
-
Znajomość Windows Server,
-
Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
-
Znajomość metodyki ITIL,
-
Znajomość usługi Microsoft Exchange,
-
Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
-
Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
-
Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
-
Komunikatywność,
-
Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę,
-
Rozwój w obszarze Administracji IT,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
-
Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
-
Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Młodszy Kontroler Finansowy /Młodszy Analityk Finansowy
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania to wsparcie naszego działu w takich czynnościach jak:
-
Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
-
Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
-
Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
-
Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
-
Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowch,
-
Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.
Wymagania
-
Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
-
Praktyczna znajomość programu MS Excel,
-
Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
-
Umiejętność myślenia analitycznego,
-
Dobra organizacja pracy,
-
Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
-
Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
-
Elastyczne godziny pracy - Praca system mieszany (częściowo zdalnie),
-
Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
-
Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
-
Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
-
Specjalista Helpdesk - Kielce
ESKOM IT Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
Zadania:-
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych kontaktujących się z Tobą użytkowników
-
Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
-
Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
-
Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
-
Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych (systemy ERP w przedsiębiorstwie)
-
Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
-
Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.
Wymagania
-
Absolwent studiów technicznych (lub końcówka studiów) lub/i posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Wsparcia Technicznego,
-
Prawo jazdy kat. B - mobilność (pracujemy na dużym obszarze, w kilku lokalizacjach)
-
Chęć do pracy z ludźmi i dla ludzi
-
Gotowość do szybkiego reagowania, zdolności analityczne w rozwiązywaniu problemów,
-
Obsługa systemu Windows oraz pakietu Office na poziomie administracyjnym,
-
Znajomość budowy sprzętu komputerowego i elementów konfiguracji;
-
Znajomość zagadnień infrastruktury sieciowej: protokoły, sieci LAN/WAN,
-
Podstawowa znajomość języka SQL, baz danych (mile widziane środowisko MS SQL) oraz Active Directory
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1) - czytanie dokumentacji sieciowej
Oferujemy
:-
Długoterminową współpracę,
-
Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
-
Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B, umowa o pracę,
-
Pracę zmianową (w godzinach 6-14, 14-22, 22-6, od poniedziałku do piątku),
-
Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
-
-
Programista Java (Mid/Senior)
ESKOM IT Sp. z o.o.- Warszawa
- kontrakt b2b
-
Zakres obowiązków
Twoja rola:
-
Praca nad zaawansowanym rozwojem oprogramowania z naciskiem na stabilność, dostępność i jakość,
-
Praca nad rozwojem aplikacji w oparciu o najnowsze technologie z wykorzystaniem praktyk Agile,
-
Identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań integracyjnych,
-
Aktywne wspieranie i udział w przekazywaniu wiedzy na temat najlepszych praktyk,
-
Analiza i poprawą wydajności i stabilności dostarczanych rozwiązań,
-
Praca nad architekturą systemu, od back-endu po front-end, w celu projektowania i rozwijania wysokiej jakości skalowalnych produktów,
-
Będziesz współpracować z różnymi zespołami w ramach organizacji w tym z pełnym zakresem inżynierii oprogramowania,
-
Będziesz uczestniczyć i przyczyniać się do ciągłej optymalizacji standardów, narzędzi i sposobów pracy ze szczególnym uwzględnieniem CI/CD.
Wymagania
Zakres umiejętności:
-
Minimum 3-lata doświadczenia w tworzeniu projektów,
-
Praktyczne doświadczenie z Java, Spring, REST, jUnit, Maven3, Gradle, GIT,
-
Znajomość metod zwinnego rozwoju oprogramowania lub SAFe,
-
Znajomość automatyzacji testów,
-
Podstawowe zrozumienie SQL oraz NoSQL,
-
Znajomość architektury oprogramowania (np. MicroServices, Event-Driven, Server-less)
-
Znajomość koncepcji i narzędzi ciągłej integracji
-
Tytuł licencjata lub magistra w dziedzinie informatyki lub równoważne wykształcenie,
-
Znajomość języków Javascript, HTML5, CSS3 i projektowania stron responsywnych będzie dodatkowym atutem,
-
Podstawowa wiedza na temat środowisk chmurowych (np. AWS, Azure, Google Cloud, IBM Cloud) będzie dodatkowym atutem,
-
Umiejętność współpracy i współdziałania w projektach z innymi specjalistami w zakresie inżynierii oprogramowania,
-
Dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność budowania relacji w zespole,
-
Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (komunikacja w mowie i piśmie).
Oferujemy
-
Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
-
Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
-
Wynagrodzenie - 100-150 zł netto / h na B2B,
-
Możesz pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
-
Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
-
Współfinansowanie karty Multisport,
-
Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
-
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 322
-
Michael Page International (Poland) sp....
Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których ży...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 183
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 49
-
BPO Network
Jesteśmy BPO Network Warszawa – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszego założenia w 2017 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 25
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 23
-
DWL JOB sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Jesteśmy DWL-JOB, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie pozyskiwania talentów i zarządzania zasobami ludzkimi. Od ponad...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 21
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 20
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 15
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 13
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
Polenergia Fotowoltaika
Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Roś...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
mojestudio
Witaj w Mojestudio Warszawa, miejscu, gdzie pasja do piękna i doświadczenie splatają się, tworząc przestrzeń pełną stylu...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
ManpowerGroup sp. z o.o.
ManpowerGroup Sp. zo.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Early Stage Białołęka II
Jesteśmy firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym. Obecnie prowadzimy ponad 800 placówek w cał...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Equinix
Equinix
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
ARMA SP Z O.O.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 1999 roku, ARMA SP Z O.O. prężnie rozwija się w branży usług ochroniarskich i porz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Areszt Śledczy w Warszawie - Służewcu
Nasza historia zaczyna się w 1944 roku, kiedy to funkcjonowaliśmy jako Ośrodek Pracy Służewiec. Z biegiem lat ewoluowali...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
ARESZT SLEDCZY W WARSZAWIE-GROCHOWIE
Areszt Śledczy Warszawa-Grochów jest miejscem z bogatą historią i wyjątkowym znaczeniem dla społeczności Warszawy. Nasze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Centrum Terapii Promitis
Jesteśmy Centrum Terapii PROMITIS – miejscem, gdzie pasja do pomagania innym przeplata się z profesjonalizmem i innowacy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
AMLUX sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad AMLUX to synonim doskonałości w branży obsługi obiektów, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Dungito Polska sp. z o.o.
Dungito rekrutuje dla sprawdzonych, niemieckich pracodawców. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio w niemieckich fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
RUCH S.A
Od ponad wieku jesteśmy integralną częścią codziennego życia Polaków. Nasza historia rozpoczęła się w 1918 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
DOZ SPÓŁKA AKCYJNA
W sercu Warszawy, gdzie nowoczesność splata się z tradycją, znajduje się nasza siedziba – DOZ S.A. Jesteśmy dumni, że mo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Track Tec Koltram sp,. zo.o.
Z dumą stawiamy na pierwszym miejscu ponad stuletnią tradycję i doświadczenie w branży infrastruktury kolejowej. Jako Tr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Komenda Stołeczna Policji
Jako Komenda Stołeczna Policji, stoimy na straży bezpieczeństwa i porządku publicznego w sercu Polski – Warszawie. Nasza...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla...
W sercu Warszawy znajduje się miejsce, gdzie zdrowie i dobrostan naszych pacjentów są na pierwszym miejscu – Specjalisty...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6