ESKOM IT Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

ESKOM IT Sp. z o.o. praca

Warszawa


ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu.


Od kilkunastu lat świadczymy usługi informatyczne (outsourcing IT, outsourcing specjalistów IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT, tworzymy i rozwijamy oprogramowanie.


Nasza pozycja na rynku IT budowana jest od 2003 roku. Wówczas małżeństwo informatyków Ewa i Sebastian Niklewicz, wykorzystując doświadczenie w działach IT dużych korporacji, postanowili zbudować organizację ESKOM.


Od początku systematycznie zwiększamy zakres kompetencji. Wśród naszych Klientów znajdują się zarówno duże organizacje (głównie z sektora finansowego i publicznego), jak i firmy z sektora MSP.


ESKOM IT Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy ESKOM IT Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ESKOM IT Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa ESKOM IT Sp. z o.o.

Siedziba główna

ESKOM IT Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
ESKOM IT Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Lublin
  3. Warszawa
  4. Gorzów Wielkopolski
  5. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca ESKOM IT Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
      • Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
      • Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
      • Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
      • Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
      • Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.

      Wymagania

      • Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
      • Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
      • Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
      • Znajomość Jiry i Confluence.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta i wsparcia sprzedaży (branża IT)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Obsługa wstępnej fazy procesu sprzedaży w zakresie przychodzących zapytań handlowych z różnych źródeł (skrzynka mailowa, telefony, czat, portale sprzedażowe) oraz wstępny kontakt z Klientem.
      • Dbałość o porządek oraz aktualizację statusów dotyczących procesów sprzedaży w programie Jira.
      • Analiza przychodzących zapytań, ich kwalifikacja i przekazywanie do dalszej obsługi przez odpowiedniego handlowca.
      • Koordynowanie wstępnej fazy procesu sprzedaży oraz dbanie o utrzymanie przyjętych standardów (czas reakcji, jakość obsługi, zadowolenie Klienta).
      • Bieżące raportowanie spraw sprzedażowych w systemach CRM i aplikacjach, uzupełnienie dokumentacji, dbanie o przepływ informacji w procesie sprzedaży.
      • Asysta w zakresie tworzenia ofert handlowych.
      • Prowadzenie programu partnerskiego.
      • Prowadzenie procesu prospectingu i współpraca z Działem Marketingu w tym obszarze.

      Wymagania

      • Doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie IT lub na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy).
      • Znajomość procesów sprzedaży i zainteresowanie branżą IT.
      • Dobra znajomość systemów CRM i znajomość platform zakupowych i aukcyjnych.
      • Praktyczna znajomość programów Excel, Word.
      • Znajomość programów Jira i Confluence.
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
      • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
      • Dokładność, terminowość, sumienność.
      • Orientacja na Klienta, wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT.
      • Pracę w godzinach 9-17 oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
      • Nowe przestrzenne biuro.
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawę i świeże owoce.
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej.
      • Współfinansowanie karty Multisport.
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Key Account Manager – rozwiązania i usługi IT

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Pozyskiwanie Klientów oraz sprzedaż usług i rozwiązań IT,
      • Budowanie relacji z istniejącymi Klientami i dbanie o ich potrzeby,
      • Odpowiedzialność za całość procesu sprzedażowego,
      • Przygotowanie ofert, umów oraz negocjacje biznesowe,
      • Monitoring działań konkurencji oraz rynku,
      • Reprezentowanie ESKOM na konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie do systemu CRM.

      Wymagania

      • Min. 3- letnie doświadczenie w sprzedaży usług w branży IT,
      • Doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów biznesowych, negocjacji, zamykania procesu sprzedaży,
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, nastawienie na realizację celów,
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
      • Pasja i chęć pogłębiania wiedzy z IT.

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w sprzedaży usług outsourcingowych, serwisowych, hostingu,
      • Znajomość Jiry i Confluence.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej,
      • Rodzinną atmosferę, doskonałą kawa i świeże owoce,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-5500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę zmianową w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Administrator Sieci

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
      • Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
      • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
      • Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.

      Wymagania

      • 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
      • Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
      • Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
      • Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
      • Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
      • Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
      Mile widziane:
      • Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
      • Certyfikaty - CCNA, NSE.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
      • Ciekawe projekty,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Elastyczne formy współpracy,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Asystent/ka w Dziale Administracji i Finansów

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie faktur, archiwizacja i wypełnianie dokumentów,
      • Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
      • Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
      • Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
      • Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
      • Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowych,
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji,
      • Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
      • Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.

      Wymagania

      • Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
      • Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
      • Elastyczne godziny pracy - pracujemy hybrydowo,
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • PHP Developer (Spryker)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Tworzenie oprogramowania w obszarze e-commerce w oparciu o technologię Spryker, w architekturze opartej o chmurę AWS,
      • Współpraca z osobami technicznymi,
      • Programowanie i integrowanie systemów - głównie backendowych,

      Wymagania

      • Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego jako programista PHP,
      • Doświadczenie z PHP w wersji 7.x,
      • Znajomość wzorców projektowych,
      • Umiejętność pracy z RabbitMQ, Elasticsearch,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie, umożliwiającym swobodną komunikację (minimum B2).

      Mile widziane:

      • Znajomość integracji: SOAP, API, ESB,
      • Znajomość: PostgreSQL, Docker, ElasticSearch.

      Oferujemy

      • Pracę w nowoczesnych rozwiązaniach IT dla e-commerce,
      • Możliwość pracy dla klienta zagranicznego (praca z wykorzystaniem języka angielskiego)
      • Podejście realizacyjne stawiające na jakość,
      • Przyjazną atmosferę pracy, wsparcie Tech Lead.

      A oprócz tego:

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy - B2B, UoP, UZ.
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Administrator Sieci

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Administracja urządzeniami sieciowymi FortiNet, HPE / Aruba, Cisco,
      • Konfigurowanie i zarządzanie systemem Telefonii VoIP Asterisk, Issabell,
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z obszaru działania sieci,
      • Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwoju sieci,
      • Wdrażanie oraz zarządzanie procedurami zabezpieczającymi sieć.

      Wymagania

      • 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Wiedza na poziomie Cisco CCNA lub wyższym,
      • Praktyczna znajomość protokołów routingu dynamicznego (OSPF, BGP),
      • Umiejętność zarządzania przełącznikami HPE / Aruba, Cisco,
      • Praktyczna znajomość zasad działania sieci, protokołu TCP/IP,
      • Znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa sieci umiejętność zarządzania firewallami FortiGate, Cisco ASA,
      • Praktyczna znajomość zasad projektowania sieci,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
      • Samodzielność, dokładność i terminowość w realizacji powierzonych zadań.
      Mile widziane:
      • Wyższe wykształcenie o profilu informatycznym/pokrewnym, ostatnie lata studiów lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość zasad działania telefonii VoIP oraz umiejętność konfiguracji oprogramowania Asterisk, Issabell,
      • Certyfikaty - CCNA, NSE.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Możliwość wyboru ścieżek certyfikacyjnych w ramach partnerstw technologicznych,
      • Ciekawe projekty,
      • Pracę w modelu hybrydowym,
      • Elastyczne formy współpracy,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Praktyki w Dziale Administracji i Finansów (z perspektywą dalszej współpracy)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Prace administracyjne i analityczne - wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentów, przygotowywanie zestawień, raportów, archiwizacja, dokumentów,
      • Zapewnienie ciągłości pracy biura poprzez obsługę gości, zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły biurowe, przyjmowanie telefonów przychodzących, obsługa poczty
      • Współpraca z Działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi,
      • Raportowanie do Dyrektora Administracyjno-Finansowego.
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe z zakresu Finansów, Ekonomii (studenci III-roku studiów licencjackich lub magisterskich również mile widziani),
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia administracyjno-finansowe w branży IT,
      • Nowe przestrzenne biuro i dobra atmosfera,
      • Praca hybrydowa,
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie z perspektywą dalszej współpracy,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB.
  • Fullstack JavaScript Developer

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Tworzenie, dostarczanie i utrzymywanie oprogramowania z wykorzystaniem frontendowych technologii,
      • Rozwijanie aplikacji internetowych oraz współtworzenie nowych rozwiązań,
      • Współpraca z programistami Backend,
      • Współpraca z testeremi i wdrażanie poprawek do zidentyfikowanych problemów w nowym UI,
      • Dbanie o wysoką jakość kodu.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy z Node.JS, React, TypeScript, JavaScript, HTML, CSS zdobyte w komercyjnych projektach,
      • Udokumentowane doświadczenie w budowaniu i projektowaniu zrozumiałych, zorientowanych na użytkownika i funkcjonalnych interfejsów użytkownika,
      • Udokumentowane doświadczenie w tworzeniu front-end (minimum 2 lata doświadczenia),
      • Dobrejj znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej na poziomie B2),
      • Znajomość zwinnych praktyk wytwarzania oprogramowania (Scrum),
      • GIT, JIRA, CI/CD, Gitlab.

      Oferujemy

      • Długoterminową współprace i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
      • Wynagrodzenie - 80-120 zł netto / h na B2B,
      • Można pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Pruszków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Specjalista Helpdesk

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania,
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
      • Wykształcenie o profilu informatycznym lub ekwiwalent w doświadczeniu zawodowym,
      • Znajomość Windows Server,
      • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
      • Znajomość metodyki ITIL,
      • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
      • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
      • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.
      • Prawo jazdy kat.B - mobilność (pracujemy hybrydowo: u Klientów, w biurze oraz zdalnie),
      • Komunikatywność,
      • Mile widziana znajomość Jiry i Confluence,
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę,
      • Rozwój w obszarze Administracji IT,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale: 3500-6500 zł netto na B2B lub 3600-6500 zł brutto na umowie zlecenie (status studenta),
      • Pracę (8h) w godzinach 8-18 (Warszawa i Pruszków) + zdalne dyżury lub pracę zmianową (Kielce) w godzinach 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku,
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

  • Młodszy Kontroler Finansowy /Młodszy Analityk Finansowy

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania to wsparcie naszego działu w takich czynnościach jak:

      • Kontrola dokumentów finansowych (obiegu, rejestracji, alokacji),
      • Weryfikacja poprawności dokumentów pod kątem formalnym i prawnym,
      • Prognozowanie i weryfikacja wyników poszczególnych linii biznesowych,
      • Interpretowanie i raportowanie danych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
      • Przygotowywanie i weryfikacja przelewów bankowch,
      • Przygotowanie raportów rynkowych, branżowych i konkurencji.

      Wymagania

      • Mile widziany status studenta kierunków: Finanse, Ekonomia - studia magisterskie,
      • Praktyczna znajomość programu MS Excel,
      • Zaangażowanie, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
      • Umiejętność myślenia analitycznego,
      • Dobra organizacja pracy,
      • Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań, chęć nauki oraz szybkość w przyswajaniu wiedzy,
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia w zagadnienia finansowe w branży IT,
      • Możliwość rozwoju pod okiem profesjonalistów w obszarze controllingu finansowego,
      • Elastyczne godziny pracy - Praca system mieszany (częściowo zdalnie),
      • Współpraca w oparciu o umowę - zlecenie, B2B,
      • Dostęp do systemu kafeteryjnego (opieka medyczna, Multisport),
      • Współudział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.
  • Specjalista Helpdesk - Kielce

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych kontaktujących się z Tobą użytkowników
      • Zdalne udzielanie pomocy technicznej w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania
      • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, laptopy, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
      • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
      • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych (systemy ERP w przedsiębiorstwie)
      • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
      • Przekazywanie zadań zaawansowanych do Drugiej Linii Wsparcia ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

      Wymagania

      • Absolwent studiów technicznych (lub końcówka studiów) lub/i posiadanie rocznego doświadczenia zawodowego na stanowisku Wsparcia Technicznego,
      • Prawo jazdy kat. B - mobilność (pracujemy na dużym obszarze, w kilku lokalizacjach)
      • Chęć do pracy z ludźmi i dla ludzi
      • Gotowość do szybkiego reagowania, zdolności analityczne w rozwiązywaniu problemów,
      • Obsługa systemu Windows oraz pakietu Office na poziomie administracyjnym,
      • Znajomość budowy sprzętu komputerowego i elementów konfiguracji;
      • Znajomość zagadnień infrastruktury sieciowej: protokoły, sieci LAN/WAN,
      • Podstawowa znajomość języka SQL, baz danych (mile widziane środowisko MS SQL) oraz Active Directory
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1) - czytanie dokumentacji sieciowej

      Oferujemy

      :
      • Długoterminową współpracę,
      • Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
      • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B, umowa o pracę,
      • Pracę zmianową (w godzinach 6-14, 14-22, 22-6, od poniedziałku do piątku),
      • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
  • Programista Java (Mid/Senior)

    ESKOM IT Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • Zakres obowiązków

      Twoja rola:

      • Praca nad zaawansowanym rozwojem oprogramowania z naciskiem na stabilność, dostępność i jakość,
      • Praca nad rozwojem aplikacji w oparciu o najnowsze technologie z wykorzystaniem praktyk Agile,
      • Identyfikowanie i wdrażanie rozwiązań integracyjnych,
      • Aktywne wspieranie i udział w przekazywaniu wiedzy na temat najlepszych praktyk,
      • Analiza i poprawą wydajności i stabilności dostarczanych rozwiązań,
      • Praca nad architekturą systemu, od back-endu po front-end, w celu projektowania i rozwijania wysokiej jakości skalowalnych produktów,
      • Będziesz współpracować z różnymi zespołami w ramach organizacji w tym z pełnym zakresem inżynierii oprogramowania,
      • Będziesz uczestniczyć i przyczyniać się do ciągłej optymalizacji standardów, narzędzi i sposobów pracy ze szczególnym uwzględnieniem CI/CD.

      Wymagania

      Zakres umiejętności:

      • Minimum 3-lata doświadczenia w tworzeniu projektów,
      • Praktyczne doświadczenie z Java, Spring, REST, jUnit, Maven3, Gradle, GIT,
      • Znajomość metod zwinnego rozwoju oprogramowania lub SAFe,
      • Znajomość automatyzacji testów,
      • Podstawowe zrozumienie SQL oraz NoSQL,
      • Znajomość architektury oprogramowania (np. MicroServices, Event-Driven, Server-less)
      • Znajomość koncepcji i narzędzi ciągłej integracji
      • Tytuł licencjata lub magistra w dziedzinie informatyki lub równoważne wykształcenie,
      • Znajomość języków Javascript, HTML5, CSS3 i projektowania stron responsywnych będzie dodatkowym atutem,
      • Podstawowa wiedza na temat środowisk chmurowych (np. AWS, Azure, Google Cloud, IBM Cloud) będzie dodatkowym atutem,
      • Umiejętność współpracy i współdziałania w projektach z innymi specjalistami w zakresie inżynierii oprogramowania,
      • Dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność budowania relacji w zespole,
      • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (komunikacja w mowie i piśmie).

      Oferujemy

      • Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT,
      • Elastyczne formy współpracy: B2B, UoP, UZ,
      • Wynagrodzenie - 100-150 zł netto / h na B2B,
      • Możesz pracować całkowicie zdalnie, hybrydowo lub na miejscu w biurze,
      • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
      • Współfinansowanie karty Multisport,
      • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.

Pracodawcy w Warszawie