Firma ZDI Sp. z o.o. jest znanym podmiotem w obszarze inżynierii lądowej, z historią sięgającą początków działalności jako Zamojska Dyrekcja Inwestycji "ZDI" Sp. z o.o. W roku 2016 zrealizowano istotną zmianę, odświeżając markę, co zaowocowało nowym logo oraz nazwą, które lepiej odzwierciedlają misję i aspiracje firmy.

W firmie ZDI Sp. z o.o. zatrudniono zespół składający się z 51 do 200 wykwalifikowanych pracowników, którzy z zaangażowaniem oferują kompleksową obsługę w zakresie inżynierii oraz architektury. Zakres usług obejmuje zastępstwo inwestycyjne, zarządzanie kontraktem, nadzór inwestorski, pomoc techniczną, projektowanie oraz realizację prac budowlanych. Podmiot stara się przyczyniać do tworzenia przestrzeni, w której ludzie żyją i pracują, zwracając uwagę na detale zarówno techniczne, jak i estetyczne.

Pozycja firmy ZDI Sp. z o.o. na rynku wynika z wieloletniego doświadczenia oraz profesjonalizmu pracowników. Zaufanie, które budowane jest z klientami, stanowi fundament jej sukcesu. Każdy projekt traktowany jest z indywidualnym podejściem, co umożliwia firmie utrzymanie wysokiej jakości usług i zadowolenia klientów.

Stabilność finansowa uznawana jest za kluczowy element działalności, świadczący o solidnym fundamencie, na którym opiera się przyszłość firmy. ZDI Sp. z o.o. stawia na nieustanny rozwój, inwestując w nowoczesne technologie oraz w kompetencje zespołu. W przekonaniu firmy, jej działalność ma istotny wpływ na kształtowanie otaczającej przestrzeni, a każdy projekt dąży do harmonijnego połączenia funkcjonalności, estetyki oraz integracji z lokalną społecznością.

ZDI Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Budowlaniec Zamość

Oferty pracy ZDI Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa ZDI Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

ZDI Sp. z o.o.

Zastępstwo inwestycyjne, inżynier kontraktu, nadzór inwestorski, projektowanie w zakresie architektury i inżynierii.

Przedmiotem działalności ZDI Sp. z o.o. jest obsługa instytucji publicznych, przedsiębiorstw i osób prywatnych, w zakresie inżynierii i architektury oraz związane z nią doradztwo techniczne. Zakres działalności firmy obejmuje następujące usługi: - zastępstwo inwestycyjne - zarządzanie kontraktem - nadzór inwestorski - pomoc techniczna - projektowanie - realizacja robót Dzięki profesjonalnej kadrze oraz wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu kontraktów, możemy zaoferować profesjonalną i kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji projektu od pomysłu poprzez przygotowanie postępowania przetargowego, pomoc techniczną, opracowanie dokumentacji projektowej, usługę inwestora zastępczego/wykonawcy robót, rozliczenie zadania i oddanie obiektu do użytku.

Miasto
Zamość
Siedziba główna
Zamość, lubelskie
Branża
Inżynieria lądowa
Specjalizacje
Inżynier Kontraktu, Nadzór Inwestorski, Projektowanie, Architektura, Zastępstwo Inwestycyjne i Inwestor Zastępczy

Rok założenia

1994

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

478

ZDI Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ZDI Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    ZDI Sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Przyjmowanie korespondencji i potwierdzanie tego faktu
      - Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      - Nadawanie numerów korespondencji wychodzącej
      - Obsługa urządzeń biurowych
      - Odbieranie telefonów zewnętrznych i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami Biura Inżyniera
      - Systematyczna obsługa poczty e-mail Konsultanta
      - Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem
      - Wydawanie pism i dokumentów Wykonawcom, Zamawiającemu i stronom trzecim
      - Przygotowanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera (pakowanie, adresowanie, opłacenie, nadanie)
      - Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby
      - Dostarczanie Inżynierowi Kontraktu bieżącej korespondencji
      - Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom
      - Współpraca z personelem w zorganizowaniu Rad Budowy i innych spotkań
      - Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Biura i jego wyposażenia technicznego
      - Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe
      • Uprawnienia: dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole
      • Inne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    ZDI Sp. z o.o.
    • Łabunie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Przyjmowanie korespondencji i potwierdzanie tego faktu
      - Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      - Nadawanie numerów korespondencji wychodzącej
      - Obsługa urządzeń biurowych
      - Odbieranie telefonów zewnętrznych i łączenie rozmów z poszczególnymi pracownikami Biura Inżyniera
      - Systematyczna obsługa poczty e-mail Konsultanta
      - Archiwizowanie korespondencji i dokumentów kontraktowych w tym wykonywanie kopii (scany) zgodnie z przyjętym systemem
      - Wydawanie pism i dokumentów Wykonawcom, Zamawiającemu i stronom trzecim
      - Przygotowanie pism i dokumentów do wysyłki za pośrednictwem poczty lub kuriera pakowanie, adresowanie, opłacenie, nadanie)
      - Przyjmowanie wszystkich interesantów, informowanie ich o możliwościach załatwienia sprawy i skierowanie do właściwej osoby
      - Dostarczanie Inżynierowi Kontraktu bieżącej korespondencji
      - Przekazywanie zadekretowanych pism i dokumentów poszczególnym osobom
      - Współpraca z personelem w zorganizowaniu Rad Budowy i innych spotkań
      - Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Biura i jego wyposażenia technicznego
      - Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: umiejętność pracy w grupie, dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną