Temp Job sp. z o.o. to firma, która specjalizuje się w leasingu pracowniczym, wspierając przedsiębiorców w pozyskiwaniu wykwalifikowanej kadry. Od 2018 roku jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia, co stanowi potwierdzenie jej profesjonalnego podejścia do rynku pracy.

Firma oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie zatrudniania pracowników tymczasowych oraz projektowych, kładąc duży nacisk na sprawną komunikację oraz wysoką efektywność funkcjonowania zespołów. Jej misją jest minimalizacja rotacji pracowniczej oraz zapewnienie wsparcia w procesie adaptacji obcokrajowców w polskich firmach.

Oferty pracy Temp Job sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Temp Job sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Temp Job sp. z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Temp Job

ELASTYCZNE ROZWIĄZANIA PRACOWNICZE W TWOJEJ FIRMIE

Oferujemy rozwiązania leasingu pracowniczego w obszarze specjalistów IT oraz wykwalifikowanych pracowników operacyjnych. Przejmujemy całe działy Klientów, uzupełniając je o brakujące wakaty i minimalizując niekorzystne zjawiska rotacji pracowniczej. * wnikliwa analiza potrzeb klienta * specjaliści o unikalnych i poszukiwanych kompetencjach * elastyczne krótko i długoterminowe wsparcie zespołów * spełnione wszelkie formalności związane z zatrudnieniem * niezbędne wyposażenie, certyfikaty, uprawnienia Klient zatrudniając obcokrajowców z Temp Job: • ma pewność, że wszyscy wynajmowani pracownicy przebywają i pracują w Polsce legalnie na podstawie aktualnych i prawidłowo wystawionych pozwoleń i wiz, • relacje z pracownikami potwierdzone są stosownymi umowami, • każdy z pracowników ma ważne badania lekarskie oraz został przeszkolony w zakresie BHP, • wynajmowani pracownicy są zatrudnieni z zachowaniem wszelkich wymogów przepisów prawa pracy, w tym w szczególności w zakresie maksymalnego czasu pracy, zachowując należyte bezpieczeństwo pracy, • szybko dostarczamy pracowników w czasie od czterech do sześciu tygodni, • niska rotacja dzięki wypracowanym mechanizmom legalizujących dłuższy pobyt i pracę, • organizacja noclegów czy transportu pracowników w całości po stronie Temp Job. Pomagamy w pokonywaniu barier wynikających z różnic kulturowych wynikających z zatrudniania obcokrajowców. Zespoły pracowników formułujemy tak, aby zapewnić sprawną komunikację oraz wysoką efektywność pracy. Wspieramy menedżerów w procesie przyjmowania i szybkiego adaptowania obcokrajowców w swoich zespołach.

Miasto
Węgrzce
Siedziba główna
Węgrzce, Małopolskie
Branża
Usługi HR

Rok założenia

2018

Liczba pracowników

-

Liczba obserwujących

52