Firma XYZ wykonuje usługi dla przemysłu motoryzacyjnego, producentów sprzętu oświetleniowego oraz sektora energetycznego.

W przedsiębiorstwie pracuje doświadczona kadra zawodowa oraz znajduje się nowoczesny park maszynowy. Zatrudnia również osoby niepełnosprawne, dla których zapewnia odpowiednie warunki pracy oraz opiekę medyczną.

Firma XYZ świadczy usługi w zakresie montażu wyrobów w ramach zleceń zewnętrznych i pozostaje otwarta na współpracę z innymi podmiotami.

Oferty pracy Spółdzielnia "BIELSIN"

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 02.10.2024

Mapa Spółdzielnia "BIELSIN"

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Spółdzielnia "BIELSIN"
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Kraków
  4. Częstochowa
  5. Warszawa
  6. Czechowice-Dziedzice
  7. Wrocław
  8. Gdańsk
  9. Kęty
  10. Żywiec

Praca Spółdzielnia "BIELSIN" - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych - budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Mile widziana znajomość procedur prawnych związanych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Spółdzielnia "BIELSIN"
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
      • Pozyskiwanie nowych klientów na rynku krajowym i zagranicznym
      • Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
      • Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
      • Archiwizowanie danych - budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
      • Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
      • Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
      • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
      • Współpraca z firmami kurierskimi
      • Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
      • Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie lub wyższe,
      • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
      • Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
      • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
      • Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
      • Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
      • Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
      • Mile widziana znajomość procedur prawnych związanych z międzynarodowym handlem towarów i usług
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym

      Oferujemy

      • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
      • Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych