Pracodawca

Spółdzielnia "BIELSIN"
Wykonujemy usługi dla potrzeb przemysłu motoryzacyjnego, producentów sprzętu oświetleniowego, energetyki.
Posiadamy doświadczoną kadrę zawodową oraz nowoczesny park maszynowy. Zatrudniamy także osoby niepełnosprawne, zabezpieczamy im niezbędne warunki pracy i opiekę medyczną.
Świadczymy usługi w zakresie montażu wyrobów w ramach zleceń zewnętrznych, jesteśmy otwarci na współpracę.
Podstawowe informacje o firmie
NIP: 5470083919
REGON: 000876614
KRS: 0000115372
ul. Strażacka 35
43-382 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat bielsko-biała
gmina bielsko-biała
Pozostałe informacje
Źródło: GUS, CEIDG
Oferty pracy Spółdzielnia "BIELSIN"
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. marketingu
- specjalista (mid/regular)
Dodana
Archiwalne oferty pracodawcy
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. marketingu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. marketingu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Spółdzielnia "BIELSIN"- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista ds. marketingu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
-
Pozyskiwanie nowych klientów – w szczególności na rynkach zagranicznych
-
Prezentacja ofert produktowo-handlowych oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
-
Prowadzenie rozmów handlowych z klientami B2B
-
Archiwizowanie danych- budowa bazy danych wszystkich klientów w systemach informatycznych CRM,
-
Działania marketingowe: portale ogłoszeniowe, social media (facebook, Linkedin, Instagram,), współpraca z agencjami reklamy i firmami graficznymi, systematyczna aktualizacja strony internetowej firmy
-
Wyjazdy handlowe kraj i zagranica
-
Udział w targach branżowych (krajowych i zagranicznych)
-
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji,
-
Współpraca z firmami kurierskimi
-
Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej (Wapienica)
-
Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie lub wyższe,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i podtrzymywania długofalowych kontaktów,
-
Silna motywacja do pracy oraz zdolności negocjacyjne,
-
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Znajomość pakietu Office (word, excel) lub jego odpowiedników
-
Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B",
-
Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność w działaniu oraz orientacja na cel.
-
Znajomość procedur prawnych związnych z międzynarodowym handlem towarów i usług
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym (obowiązkowo)
Oferujemy
-
Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
-
Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer, dostęp do aktualnej bazy danych klientów, samochód służbowy (wyłącznie w celach służbowych)
-
Niezbędne przeszkolenie z obsługi systemów informatycznych
-
Pracodawcy z miasta Bielsko-Biała
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
Work&Profit
-
Martes Sport Sp. z o.o.
-
Merkury Market
-
ADREAMS
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
-
ROSINSKI PACKAGING Spółka z o.o.
-
ManpowerGroup Sp. z o.o.
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
-
Adecco Poland Sp. z o.o.
-
KS SERVICE SP Z O O
-
CCC S.A.
-
ALUPROF S.A.
-
Eaton Automotive Systems Sp. z o.o.
-
PROFI CREDIT POLSKA S.A.
-
BULTEN POLSKA S.A.
-
Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. k.
-
CD S.A.
-
Selekt
-
PROFI CREDIT Polska S.A.
-
Hutchinson Poland Sp.z o.o.
-
RK Exclusive Doors
-
Beskidzkie Fabryki Mebli Sp. z o.o.