Czy to Twoja firma?

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH praca

Katowice
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa medycyna / farmacja / zdrowie badania i rozwój serwis / montaż

Oferty pracy ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

Praca alert - powiadomienia

Praca ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH - oferty archiwalne

  • Operator numerów alarmowych

    ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Więcej informacji na stronie:
      - Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko:
      OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego
      - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice
      - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
      1. Przyjmowanie informacji o wystąpieniu lub podejrzeniu wystąpienia nagłych zagrożeń życia lub zdrowia, w tym aktów przemocy, a także nagłych zagrożeń środowiska lub mienia oraz zagrożeń bezpieczeństwa i porządku publicznego zgłaszanych na numery alarmowe 112, 997 i 998 w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych.
      2. Rejestrowanie i przekazywanie zgłoszeń alarmowych przy pomocy urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego.
      3. Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych.
      - Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
      1. praca w siedzibie Urzędu,
      2. praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta,
      3. stanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy,
      4. praca na komputerze - powyżej 4 godzin dziennie,
      5. większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,
      6. oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne,
      7. pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
      - Pracodawca oferuje:
      1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      2. dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
      3. dodatek za pracę w godzinach nocnych,
      4. dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,
      5. nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy,
      6. możliwość udziału w szkoleniach/kursach/zespołach projektowych,
      7. możliwość awansu zawodowego,
      8. pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłata do karty sportowej,
      9. możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
      10. dofinansowanie do zakupu okularów,
      11. na terenie budynku urzędu w Katowicach do dyspozycji pracowników bufet, punkt pocztowy oraz bankomat,
      12. siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego, a także w niewielkiej odległości od autostrady A 4 oraz drogi krajowej E 75.
      - Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: niezbędne: - wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe, - znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym, - znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych, - znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji, o zarządzaniu kryzysowym, - znajomość rozporządzeń MSWiA w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych, w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart, - umiejętność obsługi komputera, w tym szybkiego pisania na klawiaturze, - umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji, - odporność na stres, - umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych, - umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego). dodatkowe: - znajomość dodatkowego, poza deklarowanym, języka obcego na poziomie komunikatywnym, - doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych, - dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 504 do 5 005 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: od 4504 do 5005 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa o pracę
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Operator numerów alarmowych

    ŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KATOWICACH
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Więcej informacji na stronie:
      - Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach: Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko:
      OPERATORA NUMERÓW ALARMOWYCH w Wydziale Powiadamiania Ratunkowego
      - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice
      - Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Przyjmowanie informacji o zdarzeniach, klęskach żywiołowych, katastrofach i innych zagrożeniach zgłaszanych na numery alarmowe w celu niezwłocznego przekazania ich do dyspozytorów służb ratowniczych. Obsługa specjalistycznych urządzeń technicznych oraz systemów łączności stanowiących wyposażenie centrum powiadamiania ratunkowego w celu utrzymania w stałej gotowości systemu przekazywania danych. Wymiana informacji z pozostałymi centrami, stanowiskami służb ratowniczych, centrami zarządzania kryzysowego w celu zapewnienia właściwego przebiegu działań ratowniczych i akcji oraz prowadzenia medycznych czynności ratunkowych. Prowadzenie baz danych i baz teleadresowych (w tym między innymi dotyczących podmiotów ratowniczych) w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji zawartych w nich informacji.
      - Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie Urzędu, praca w systemie zmianowym 12/24h, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta. Sstanowisko pracy wyposażone jest w 4 monitory ekranowe, komputer, telefon i nagłowny zestaw słuchawkowy. Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej. Oświetlenie z przewagą sztucznego oraz dzienne. Pomieszczenia przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
      - Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00. Praca w systemie zmianowym 12/24 godziny, w tym również w porze nocnej, w soboty, niedziele i święta.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: - związane ze stanowiskiem pracy: - NIEZBĘDNE: wykształcenie: co najmniej średnie lub średnie branżowe, znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym, znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w stopniu umożliwiającym obsługę zgłoszeń alarmowych, znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji, o zarządzaniu kryzysowym, znajomość rozporządzeń MSWiA w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrum powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych, w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart, umiejętność obsługi komputera, w tym szybkiego pisania na klawiaturze, umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji, odporność na stres, umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych, umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego), dyspozycyjność - DODATKOWE: znajomość innego (niż deklarowanego), dodatkowego języka obcego na poziomie komunikatywnym, doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych, doświadczenie zawodowe na stanowisku operatora Call Center.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: 3 492 - 3 806 PLN
      • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: od 3492 do 3806 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę: Pierwsza na czas okreś
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Katowicach