PROPERCO to nowoczesne biuro nieruchomości specjalizujące się w kompleksowej obsłudze rynku mieszkaniowego, komercyjnego oraz gruntowego. Od 2009 roku skutecznie pomagamy naszym Klientom w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości, stawiając na profesjonalizm, rzetelność i partnerskie relacje.


Zespół PROPERCO tworzą doświadczeni doradcy, dla których praca w nieruchomościach to pasja. Łączymy znajomość lokalnych rynków z nowoczesnym marketingiem – wykorzystujemy m.in. profesjonalne sesje zdjęciowe, filmy promocyjne i skuteczne strategie online, aby każda oferta wyróżniała się na tle konkurencji.


Jako biuro nieruchomości stawiamy na rozwój i wysokie standardy obsługi. Działamy zgodnie z przepisami prawa i zasadami etyki zawodowej. Zapewniamy szkolenia, realne wsparcie w pracy oraz przyjazną atmosferę, w której liczy się zaangażowanie i skuteczność.


Dołącz do PROPERCO – miejsca, gdzie profesjonalizm spotyka się z pasją do nieruchomości.

Oferty pracy PROPERCO SP. Z O.O. SP.K.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Docenianie stażu pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Kawa / herbata
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Praca PROPERCO SP. Z O.O. SP.K. - oferty archiwalne

  • Agent nieruchomości

    PROPERCO SP. Z O.O. SP.K.
    • 5 000 do 50 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości

      • Zawieranie umów z klientami

      • Prezentowanie nieruchomości potencjalnym klientom oraz doradztwo w zakresie wyboru najlepszej oferty

      • Negocjowanie warunków sprzedaży lub wynajmu pomiędzy stronami

      • Kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości

      • Kontrola stanu prawnego nieruchomości

      • Analizy rynku nieruchomości

      • Profesjonalna obsługa klientów

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klientów
      • Prawo jazdy kat. B

      • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm w kontaktach biznesowych

      • Dobra organizacja pracy

      • Elastyczne nastawienie do czasu pracy

      • Inicjatywa w działaniu

      • Biegła obsługa programów: Outlook, Word, Excel

      • Zainteresowanie tematyką nieruchomości

      Oferujemy

      • Atrakcyjny system wynagradzania
      • Reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji (ponad 16 lat doświadczenia na rynku)
      • Partnerską kulturę firmy
      • Niezbędne narzędzia pracy agenta
      • Możliwość rozwoju w branży nieruchomości
      • Szkolenia branżowe