Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
FOODjobs sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
FOODjobs Sp. z o.o. jest zaufanym partnerem w obszarze rekrutacji specjalistycznej. Firma ma swoje korzenie w Kielcach, skąd świadczy usługi w branży internetowej. Specjalizuje się w portalach, które łączą profesjonalistów z sektora inżynieryjnego, technologicznego, technicznego oraz z obszaru sprzedaży, zakupów, zarządzania i dyrekcji. Oferuje także wsparcie dla osób pasjonujących się badaniami, rozwojem oraz specjalistów z zakresu administracji biurowej.
Działalność FOODjobs Sp. z o.o. nie ogranicza się wyłącznie do rekrutacji. Firma proponuje również profesjonalne doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania, co wspiera klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dodatkowo, jako agencja reklamowa, tworzy strategie komunikacji dla marek pragnących wyróżnić się na rynku i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
W pracy FOODjobs Sp. z o.o. kieruje się przekonaniem, że każdy detal ma znaczenie, a sukces klientów jest istotnym elementem ich działalności. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu, firma pomaga w budowaniu zespołów, które są w stanie kształtować oblicze branży oraz prowadzić przedsiębiorstwa do nowych poziomów rozwoju.
Zaprasza do współpracy z FOODjobs Sp. z o.o., oferując możliwości realizacji wspólnych celów.
Oferty pracy FOODjobs Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Karta sportowa
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023
Mapa FOODjobs Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
FOODjobs Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Kielce
- Warszawa
- Kraków
- Poznań
- Gliwice
- Gdańsk
- Bielsko-Biała
- Koszalin
- Wrocław
- Janikowo
Praca FOODjobs Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista w Biurze Zarządu
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Realizacja zadań dotyczących Sekretariatu
-
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kadrowo/księgowych
-
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego
-
Wsparcie w tematach kadrowych przy zatrudnianiu nowego pracownika
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
-
Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentacji
-
Organizacja integracji firmowych/spotkań oraz innych wydarzeń
-
Koordynowanie tematu ubezpieczenia grupowego
-
Koordynowanie szkoleń
-
Stała współpraca z innymi działami firmy
-
Bieżące prace związane z administracją i obsługą biura
-
Dystrybucja zarządzeń i wiadomości Zarządu
-
Archiwizacja umów, zarządzeń etc.
-
Współpraca z Zarządem spółki
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku, ewentualnie w pracy administracyjnej
-
Wykształcenie wyższe
-
Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
-
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
-
Wielozadaniowość
-
Komunikatywność
-
Otwartość
-
Samodzielność w działaniu i zaradność
Oferujemy
-
Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w centrum Poznania
-
Atrakcyjne zarobki
-
Możliwość rozwoju
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu
FOODjobs Sp. z o.o.- Szczecin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. zachodniopomorskie
-
Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
-
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
-
Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
-
Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
-
Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
-
Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Specjalista ds. BHP
FOODjobs Sp. z o.o.- Kołobrzeg
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Odpowiedzialność za realizację polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi,
-
Identyfikacja zagrożeń zawodowych oraz proponowanie i wdrażanie rozwiązań pomagających im zapobiegać,
-
Organizowanie cyklicznych szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie projektów mających na celu wdrożenie dobrych praktyk, kulturę bezpieczeństwa pracy,
-
Kontakt i współpraca z zewnętrznymi instytucjami z obszaru BHP i ochrony środowiska,
-
Nadzór nad gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami,
-
Reprezentowanie organizacji podczas kontroli, audytów,
-
Prowadzenie analiz, raportów dotyczących podjętych działań.
Wymagania
Oczekiwania:
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe z obszaru ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewne,
-
Doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym (mile widziana branża spożywcza),
-
Znajomość obowiązujących przepisów z obszaru BHP, PPOŻ, ochrony środowiska,
-
Język angielski umożliwiający swobodną komunikację,
-
Inicjatywa, charyzma w podejmowanych działaniach.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Udział w interesujących projektach,
-
Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków obcych, zajęć sportowych.
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu
FOODjobs Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. dolnośląskie
-
Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
-
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
-
Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
-
Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
-
Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
-
Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Samodzielny Technolog
FOODjobs Sp. z o.o.- Starogard Gdański
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Projektowanie, nadzór oraz optymalizacja procesów technologicznych,
-
Wdrażanie nowych produktów,
-
Testowanie i dobór surowców, półproduktów oraz innych materiałów,
-
Przygotowywanie dokumentacji jakościowo-produkcyjnej dla wdrażanych produktów,
-
Identyfikacja i eliminacja problemów w procesie produkcyjnym.
Wymagania
-
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Technologa w branży spożywczej,
-
Wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia żywności lub pokrewne),
-
Znajomość środowiska MS Office,
-
Osoba kreatywna, dokładna, analityczna
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Sumienność w wykonywaniu działań operacyjnych oraz prób technologicznych na etapie laboratoryjnym,
-
Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne bądź wykazujesz gotowość do ich wykonania,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP (mile widziane).
Oferujemy
-
Stabilną pracę w ogólnopolskiej, rozwijającej się firmie,
-
Możliwość rozwoju zawodowego,
-
Wsparcie w procesie adaptacji,
-
Niezbędne narzędzia pracy,
-
Przyjazną atmosferę,
-
Współpracę z liderem rynku FMCG,
-
Możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej,
-
Ofertę grupowego ubezpieczenia na życie,
-
Możliwość przystąpienia do PPE.
-
-
NPD Manager
FOODjobs Sp. z o.o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Nadzór i koordynacja pracy podległego zespołu
-
Koordynacja projektów prowadzonych w dziale R&D
-
Monitorowanie statusu projektu oraz bieżące informowanie interesariuszy o statusie, ryzykach oraz szansach w prowadzonych projektach
-
Śledzenie trendów konsumenckich i prozdrowotnych na rynku oraz wykorzystywanie ich przy rozwoju produktów
-
Poszukiwania nowych innowacyjnych surowców
-
Opracowywanie receptur nowych produktów i modyfikacje już istniejących
-
Nadzór nad dokumentacją technologiczną
-
Weryfikacja receptur oraz specyfikacji surowcowych, wyrobów gotowych, wyrobów produkcji usługowej
-
Przeprowadzanie testów w warunkach laboratoryjnych i na linii technologicznej
-
Uczestnictwo i nadzór w trakcie pierwszej produkcji nowego produktu, akceptacja produktu gotowego, nadzór w trakcie produkcji do momentu uzyskania stabilnego produktu spełniającego wymagania jakościowo-technologiczne
-
Przygotowywanie etykiet oraz weryfikacja znakowania produktów zgodnie z obowiązującą legislacją
-
Współpraca z działem produkcyjnym, marketingu, sprzedaży i jakości
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe na kierunku Technologia Żywności, Biotechnologia lub pokrewne
-
Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze R&D
-
Udokumentowane przykłady wdrożeń NPD – warunek konieczny
-
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
-
Znajomość wymagań z obszaru R&D podstawowych systemów jakościowych obowiązujących w przemyśle spożywczym (HACCP,ISO, BRC,IFS)
-
Znajomość przepisów prawa żywnościowego
-
Samodzielność w działaniu oraz kreatywność
-
Umiejętność obsługi pakietu MS Office
-
Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne
-
Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy
:
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
-
Odpowiedzialną rolę z realnym wpływem na dalszy rozwój firmy
-
Pakiet szkoleń rozwojowych, dbamy o ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Gwarantujemy wsparcie całego zespołu nie tylko na etapie wdrożenia
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu
FOODjobs Sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. pomorskie
-
Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
-
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
-
Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
-
Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
-
Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
-
Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu
FOODjobs Sp. z o.o.- Suwałki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - suwalszczyzna
-
Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
-
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
-
Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
-
Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
-
Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
-
Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Specjalista ds. Rejestracji (Regulatory Affairs Specialist)
FOODjobs Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej w oparciu o wymagania narodowe
-
Nadzorowanie poprawności i aktualizacja danych zawartych w elektronicznych bazach dotyczących danych rejestracyjnych
-
Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach w UE i poza UE
-
Dokonywanie analiz w zakresie możliwości rejestracji produktów
-
Uczestniczenie w opracowywaniu strategii rejestracyjnej projektów R&D w obszarze: suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznego, wyrobów medycznych
-
Przygotowywanie tekstów na materiały opakowaniowe oraz ulotek informacyjnych
-
Utrzymywanie kontaktów z urzędami i instytucjami naukowymi, w zakresie spraw rejestracyjnych oraz dot. oznakowania, jakości i składu produktów
-
Wspieranie działu Handlowego, eksportu w zakresie zagadnień rejestracyjnych
-
Współudział w zarządzaniu nad systemem jakości (tworzenie, weryfikacja, wdrażanie, doskonalenie i nadzorowanie procedur, procesów)
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe z dziedziny farmacji, technologii żywności, biotechnologii, chemii lub pokrewnych, oraz minimum 2–letniego doświadczenia w pracy w dziale rejestracji produktów
-
Dobrej znajomości przepisów w zakresie procesów rejestracji/ zmian porejestracyjnych suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
-
Znajomość języka angielskiego pozwalającej na komunikację i pracę z dokumentacją rejestracyjną
-
Dobra znajomość MS Office
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielności w działaniu
-
Umiejętność komunikacji i współpracy z ludźmi
-
Zdolności organizacyjne
-
Książeczka sanitarno- epidemiologiczna
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Ciekawe wyzwania, możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
-
Dużą samodzielność działania
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
-
Technolog w dziale RD
FOODjobs Sp. z o.o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Projektowanie i rozwój produktów oraz procesów technologicznych
-
Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych związanych z rozwojem technologicznym zakładu
-
Opracowanie oraz nadzorowanie dokumentacji technologicznej związanej z podległą grupą produktową
-
Sporządzanie kalkulacji cenowych produktów
-
Prowadzenie testów produkcyjnych oraz nadzór nad pierwszymi produkcjami
-
Współpraca z różnymi działami w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów
-
Organizowanie paneli sensorycznych oraz wykonywanie raportów z tego
-
Poszukiwanie nowych i innowacyjnych rozwiązań w celu poprawy produktów
-
Podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy
Wymagania
-
Doświadczenie zawodowe w branży spożywczej na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w produkcji dań gotowych
-
Znajomość procesów technologicznych branży spożywczej
-
Wykształcenie wyższe - technologia żywności
-
Znajomość zagadnień HACCP, GMP GHP, BRC , IFS
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie Excel)
-
Znajomość języka angielskiego /niemieckiego
-
Umiejętność pracy w zespole jak i indywidualnie
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Zorientowanie na realizację celów i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
-
Kreatywność, samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy
-
Wynagrodzenie rynkowe
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Szkolenia
-
Uczestnictwo w nowatorskich projektach
-
Ciekawą i odpowiedzialną pracę
-
Pracę w młodym i otwartym zespole
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci
FOODjobs Sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej
-
Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego (sieci lokalne, duże sieci handlowe)
-
Skuteczne wdrażanie promocji: akcji odsprzedażowych, akcji promocyjnych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży produktów firmy oraz sprzedaży w sieciach
-
Realizowanie działań marketingowych
-
Dbanie o właściwą ekspozycję towaru na półce
-
Egzekwowanie w sieciach ustaleń dot. dbałości o produkty firmy
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Prawo jazdy kat. B, praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Specjalista ds. Rejestracji Suplementów Diety/Wyrobów Medycznych
FOODjobs Sp. z o.o.- Nowy Dwór Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej w oparciu o wymagania narodowe
-
Nadzorowanie poprawności i aktualizacja danych zawartych w elektronicznych bazach dotyczących danych rejestracyjnych
-
Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach w UE i poza UE
-
Dokonywanie analiz w zakresie możliwości rejestracji produktów
-
Uczestniczenie w opracowywaniu strategii rejestracyjnej projektów R&D w obszarze: suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
-
Przygotowywanie tekstów na materiały opakowaniowe oraz ulotek informacyjnych
-
Utrzymywanie kontaktów z urzędami i instytucjami naukowymi, w zakresie spraw rejestracyjnych oraz dot. oznakowania, jakości i składu produktów
-
Wspieranie działu Handlowego, eksportu w zakresie zagadnień rejestracyjnych
-
Współudział w zarządzaniu nad systemem jakości (tworzenie, weryfikacja, wdrażanie, doskonalenie i nadzorowanie procedur, procesów)
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe z dziedziny farmacji, technologii żywności, biotechnologii, chemii lub pokrewnych, oraz minimum 2–letniego doświadczenia w pracy w dziale rejestracji produktów
-
Dobrej znajomości przepisów w zakresie procesów rejestracji/ zmian porejestracyjnych suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
-
Znajomość języka angielskiego pozwalającej na komunikację i pracę z dokumentacją rejestracyjną
-
Dobra znajomość MS Office
-
Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielności w działaniu
-
Umiejętność komunikacji i współpracy z ludźmi
-
Zdolności organizacyjne
-
Książeczka sanitarno- epidemiologiczna
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Ciekawe wyzwania, możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
-
Dużą samodzielność działania
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
-
Księgowy/a
FOODjobs Sp. z o.o.- Pabianice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów,
-
Dekretowanie i księgowanie dokumentów,
-
Księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
-
Rozliczanie i analiza kosztów produkcji,
-
Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
-
Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
-
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
-
Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym,
-
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
-
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe o profilu rachunkowym (rachunkowość, ekonomia, zarządzanie lub finanse),
-
Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej,
-
Zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
-
Umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność i dokładność,
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy
-
Zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu i innowacyjnej branży, będącej liderem w produkcji zbóż ekspandowanych,
-
Stabilne zatrudnienie na odpowiedzialnym stanowisku,
-
Szeroki pakiet benefitów (w tym: dofinansowanie do systemu Multisport, do okularów, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach),
-
Wsparcie doświadczonych pracowników na etapie wdrażania oraz w codziennej pracy,
-
Możliwość brania udziału w spotkaniach integracyjnych (joga, piłka nożna, kajaki).
-
Słuchamy z uwagą naszych pracowników, z przyjemnością wdrożymy również twój pomysł na dodatkowe aktywności. Wierzymy w to, że jako zgrany zespół profesjonalistów możemy osiągnąć każdy cel.
-
-
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Kierowanie i kontrolowanie prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne – uzgadnianie szczegółów technicznych, zapewnienie wsparcia
-
Planowanie, przydzielanie i rozliczanie zadań firm zewnętrznych oraz pracownika w dziale UR
-
Przygotowywanie raportów tygodniowych w celu monitorowania prac działu Utrzymania Ruchu – nadzór na planowymi przeglądami
-
Tworzenie reguł i procedur w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy, jakości oraz ciągłości produkcji w dziale Utrzymania Ruchu.
-
Opracowywanie standardów pracy oraz aktywny udział we wdrażaniu standardów TPM
-
Udział w spotkaniach produkcyjnych poszczególnych działów w celu zapoznania się z bieżącymi problemami i przekazanie do pozostałych pracowników UR.
-
Nadzór nad zasobami magazynem narzędzi
-
Nadzór nad niezbędnymi częściami zamiennymi, weryfikowanie maszyn krytycznych oraz aktualizowanie zapasów części zamiennych w magazynie.
-
Kontakt z dostawcami części zamiennych, części eksploatacyjnych, firmami zewnętrznymi zbieranie ofert, kompletowanie, zgłaszanie zapotrzebowania
-
Komunikacja z pozostałymi działami: produkcji, technologii, kontroli jakości, transportu wewnętrznego w celu sprawnego rozwiązania zadania / problemu.
Wymagania
-
Wykształcenie techniczne, mile widziane wyższe, kierunki: automatyka, robotyka, mechanika i budowa maszyn lub pokrewne,
-
Doświadczenie w chłodnictwie i wentylacji,
-
Mile widziane uprawnienia F-Gazy,
-
Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera,
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
-
Umiejętności analizy problemów technicznych i czytania dokumentacji technicznej,
-
Mile widziana znajomość języka angielskiego,
-
Wysokich umiejętności interpersonalnych, umiejętności liderskich oraz bardzo dobrej organizacji pracy: samodzielność, zaangażowanie, operatywność
Oferujemy
-
Umowę o pracę,
-
Realny wpływ na rozwój organizacji, rzeczywista możliwość tworzenia działu UR
-
Dynamiczna możliwość awansu stanowiskowego, przewidziana jest możliwość awansu na stanowisko z-cy kierownika produkcji
-
Narzędzia niezbędne do pracy: telefon, laptop,
-
Premie kwartalne
-
-
Customer Service - Obsługa Klienta z językiem angielskim
FOODjobs Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
obsługa zamówień bieżących,
-
współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi
-
kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne
-
utrzymywanie stałych relacji z klientami pozyskanymi
-
dodawanie nowych kontaktów do bazy
-
praca z systemem CRM
-
współpraca z Działami: Handlowym, Produkcyjnym, Logistyką
Wymagania
SZUKAMY KANDYDATÓW:
-
z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku
-
z umiejętnością komunikacji w języku angielskim na poziomie nie niższym B1/B2
-
zaangażowanych i zmotywowanych
-
którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności
-
którzy są zmotywowani do pracy w zgranym zespole, w którym nie ma rzeczy niemożliwych do rozwiązania, wystarczą chęci, zaangażowanie i czas na realizację wyznaczonych celów
-
którzy znają inne języki poza polskim i angielskim – taka znajomość będzie dodatkowym atutem
-
nie boją się wyzwań
Oferujemy
-
jasną ścieżkę kariery zawodowej
-
awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
-
umowę o pracę
-
wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
-
niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci
FOODjobs Sp. z o.o.- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej
-
Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego (sieci lokalne, duże sieci handlowe)
-
Skuteczne wdrażanie promocji: akcji odsprzedażowych, akcji promocyjnych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży produktów firmy oraz sprzedaży w sieciach
-
Realizowanie działań marketingowych
-
Dbanie o właściwą ekspozycję towaru na półce
-
Egzekwowanie w sieciach ustaleń dot. dbałości o produkty firmy
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Prawo jazdy kat. B, praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-
-
Specjalista ds. Controllingu
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Przygotowanie miesięcznych prezentacji finansowych
-
Kontrola kosztów wytworzenia oraz cen przyjęć materiałów i towarów
-
Budżetowanie i analiza odchyleń
-
Współpraca przy kalkulacji i analizie rezerw
-
Monitoring należności
-
Kalkulacje cen
-
Przygotowywanie różnego rodzaju okresowych analiz oraz analiz ‘ad hoc’
-
Kontrola i kalkulacja limitów kredytowych
-
Sporządzanie wybranych sprawozdań statystycznych
-
Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych
-
Wsparcie w analizie schematów podatkowych
-
Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (doradcy podatkowi, bank, audytor)
-
Wsparcie przy usprawnianiu procesów i wdrażaniu narzędzi usprawniających
-
Ścisła współpraca z działem księgowości oraz wsparcie pozostałych działów
-
Zamykanie miesięcy w grupowych systemach raportujących (rachunek zysków i strat, rozliczenia z podmiotami powiązanymi, bilans)
-
Analiza kosztów produkcji oraz stanów magazynowych wraz z analizą nierotujących towarów
Wymagania
-
Umiejętność czytania bilansu oraz rachunku wyników
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Biegła znajomość MS Excel
-
Mile wdziana znajomość SQL oraz umiejętność obsługi MS Access
-
Znajomość SAP – mile widziana
Oferujemy
-
Ciekawą pracę w oparciu o umowę o pracę
-
Kompetentną pomoc naszego zespołu menadżerskiego oraz duże możliwości rozwojowe w międzynarodowym środowisku
-
Gwarantujemy odpowiednio dostosowane szkolenia oraz narzędzia niezbędne do pracy (telefon komórkowy, komputer).
-
-
Key Account Manager ds. Kluczowych Klientów
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów (sieci nowoczesne) dla asortymentu produktów firmy na podległym terenie (1/2 kraju)
-
Pozyskiwanie nowych Klientów
-
Odpowiedzialność za sprzedaż do klientów i organizowanie odsprzedaży
-
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami na terenie Polski
-
Odpowiedzialność za negocjacje warunków z klientami
-
Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty etc.
-
Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Znajomość rynku FMCG (sieć kontaktów w sieciach nowoczesnych, sieciach lokalnych)
-
Znajomość pracy z produktami fresh (data przydatności 13-24 dni)
-
Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy, sieci lokalne
-
Znajomość zasad współpracy z klientami, zdolności negocjacyjne
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, zaangażowanie
-
Umiejętność ofertowania i nadzorowania ofert
-
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
Uczciwość, sumienność, rzetelność, nastawienie na realizację wyników, determinacja w dążeniu do celów
Oferujemy
-
Wynagrodzenie zasadnicze + premie
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Szkolenia
-
Ciekawą i odpowiedzialną pracę
-
Pracę w młodym i otwartym zespole
-
Realny wpływ na rozwój organizacji
-
Narzędzia przewidziane na tym stanowisku: laptop, telefon, samochód służbowy
-
-
Specjalista w Biurze Zarządu
FOODjobs Sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zadania:
-
Realizacja zadań dotyczących Sekretariatu
-
Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kadrowo/księgowych
-
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego
-
Wsparcie w tematach kadrowych przy zatrudnianiu nowego pracownika
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
-
Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentacji
-
Organizacja integracji firmowych/spotkań oraz innych wydarzeń
-
Koordynowanie tematu ubezpieczenia grupowego
-
Koordynowanie szkoleń
-
Stała współpraca z innymi działami firmy
-
Bieżące prace związane z administracją i obsługą biura
-
Dystrybucja zarządzeń i wiadomości Zarządu
-
Archiwizacja umów, zarządzeń etc.
-
Współpraca z Zarządem spółki
Wymagania
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku, ewentualnie w pracy administracyjnej
-
Wykształcenie wyższe
-
Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
-
Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
-
Wielozadaniowość
-
Komunikatywność
-
Otwartość
-
Samodzielność w działaniu i zaradność
Oferujemy
-
Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w centrum Poznania
-
Atrakcyjne zarobki
-
Możliwość rozwoju
-
-
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu
FOODjobs Sp. z o.o.- Kalisz
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
ZADANIA:
-
Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. wielkopolskie
-
Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
-
Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
-
Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
-
Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
-
Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
-
Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki
Wymagania
-
Wykształcenie min. średnie
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
-
Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
-
Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
-
Umiejętności negocjacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
-
Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
-
Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
-
System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje
-
Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
-
Możliwość ubezpieczenia grupowego
-
Karta sportowa
-