FOODjobs Sp. z o.o. jest zaufanym partnerem w obszarze rekrutacji specjalistycznej. Firma ma swoje korzenie w Kielcach, skąd świadczy usługi w branży internetowej. Specjalizuje się w portalach, które łączą profesjonalistów z sektora inżynieryjnego, technologicznego, technicznego oraz z obszaru sprzedaży, zakupów, zarządzania i dyrekcji. Oferuje także wsparcie dla osób pasjonujących się badaniami, rozwojem oraz specjalistów z zakresu administracji biurowej.

Działalność FOODjobs Sp. z o.o. nie ogranicza się wyłącznie do rekrutacji. Firma proponuje również profesjonalne doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zarządzania, co wspiera klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Dodatkowo, jako agencja reklamowa, tworzy strategie komunikacji dla marek pragnących wyróżnić się na rynku i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

W pracy FOODjobs Sp. z o.o. kieruje się przekonaniem, że każdy detal ma znaczenie, a sukces klientów jest istotnym elementem ich działalności. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu, firma pomaga w budowaniu zespołów, które są w stanie kształtować oblicze branży oraz prowadzić przedsiębiorstwa do nowych poziomów rozwoju.

Zaprasza do współpracy z FOODjobs Sp. z o.o., oferując możliwości realizacji wspólnych celów.

Oferty pracy FOODjobs Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karta sportowa

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 21.11.2023

Mapa FOODjobs Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
FOODjobs Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kielce
  2. Warszawa
  3. Kraków
  4. Poznań
  5. Gliwice
  6. Gdańsk
  7. Bielsko-Biała
  8. Koszalin
  9. Wrocław
  10. Janikowo

Praca FOODjobs Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zadań dotyczących Sekretariatu
      • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kadrowo/księgowych
      • Wprowadzanie faktur do systemu księgowego
      • Wsparcie w tematach kadrowych przy zatrudnianiu nowego pracownika
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
      • Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentacji
      • Organizacja integracji firmowych/spotkań oraz innych wydarzeń
      • Koordynowanie tematu ubezpieczenia grupowego
      • Koordynowanie szkoleń
      • Stała współpraca z innymi działami firmy
      • Bieżące prace związane z administracją i obsługą biura
      • Dystrybucja zarządzeń i wiadomości Zarządu
      • Archiwizacja umów, zarządzeń etc.
      • Współpraca z Zarządem spółki

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku, ewentualnie w pracy administracyjnej
      • Wykształcenie wyższe
      • Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
      • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
      • Wielozadaniowość
      • Komunikatywność
      • Otwartość
      • Samodzielność w działaniu i zaradność

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w centrum Poznania
      • Atrakcyjne zarobki
      • Możliwość rozwoju
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. zachodniopomorskie
      • Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
      • Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
      • Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
      • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
      • Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
      • Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa
  • Specjalista ds. BHP

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Odpowiedzialność za realizację polityki z obszaru BHP, PPOŻ i ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami prawnymi,
      • Identyfikacja zagrożeń zawodowych oraz proponowanie i wdrażanie rozwiązań pomagających im zapobiegać,
      • Organizowanie cyklicznych szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie projektów mających na celu wdrożenie dobrych praktyk, kulturę bezpieczeństwa pracy,
      • Kontakt i współpraca z zewnętrznymi instytucjami z obszaru BHP i ochrony środowiska,
      • Nadzór nad gospodarką wodno-ściekową, gospodarką odpadami,
      • Reprezentowanie organizacji podczas kontroli, audytów,
      • Prowadzenie analiz, raportów dotyczących podjętych działań.

      Wymagania

      Oczekiwania:

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe z obszaru ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewne,
      • Doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku w firmie o profilu produkcyjnym (mile widziana branża spożywcza),
      • Znajomość obowiązujących przepisów z obszaru BHP, PPOŻ, ochrony środowiska,
      • Język angielski umożliwiający swobodną komunikację,
      • Inicjatywa, charyzma w podejmowanych działaniach.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • Udział w interesujących projektach,
      • Benefity takie jak: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków obcych, zajęć sportowych.
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. dolnośląskie
      • Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
      • Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
      • Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
      • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
      • Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
      • Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa

  • Samodzielny Technolog

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Starogard Gdański
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Projektowanie, nadzór oraz optymalizacja procesów technologicznych,
      • Wdrażanie nowych produktów,
      • Testowanie i dobór surowców, półproduktów oraz innych materiałów,
      • Przygotowywanie dokumentacji jakościowo-produkcyjnej dla wdrażanych produktów,
      • Identyfikacja i eliminacja problemów w procesie produkcyjnym.

      Wymagania

      • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Technologa w branży spożywczej,
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia żywności lub pokrewne),
      • Znajomość środowiska MS Office,
      • Osoba kreatywna, dokładna, analityczna
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Sumienność w wykonywaniu działań operacyjnych oraz prób technologicznych na etapie laboratoryjnym,
      • Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne bądź wykazujesz gotowość do ich wykonania,
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP (mile widziane).

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w ogólnopolskiej, rozwijającej się firmie,
      • Możliwość rozwoju zawodowego,
      • Wsparcie w procesie adaptacji,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Przyjazną atmosferę,
      • Współpracę z liderem rynku FMCG,
      • Możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej,
      • Ofertę grupowego ubezpieczenia na życie,
      • Możliwość przystąpienia do PPE.
  • NPD Manager

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Nadzór i koordynacja pracy podległego zespołu
      • Koordynacja projektów prowadzonych w dziale R&D
      • Monitorowanie statusu projektu oraz bieżące informowanie interesariuszy o statusie, ryzykach oraz szansach w prowadzonych projektach
      • Śledzenie trendów konsumenckich i prozdrowotnych na rynku oraz wykorzystywanie ich przy rozwoju produktów
      • Poszukiwania nowych innowacyjnych surowców
      • Opracowywanie receptur nowych produktów i modyfikacje już istniejących
      • Nadzór nad dokumentacją technologiczną
      • Weryfikacja receptur oraz specyfikacji surowcowych, wyrobów gotowych, wyrobów produkcji usługowej
      • Przeprowadzanie testów w warunkach laboratoryjnych i na linii technologicznej
      • Uczestnictwo i nadzór w trakcie pierwszej produkcji nowego produktu, akceptacja produktu gotowego, nadzór w trakcie produkcji do momentu uzyskania stabilnego produktu spełniającego wymagania jakościowo-technologiczne
      • Przygotowywanie etykiet oraz weryfikacja znakowania produktów zgodnie z obowiązującą legislacją
      • Współpraca z działem produkcyjnym, marketingu, sprzedaży i jakości

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe na kierunku Technologia Żywności, Biotechnologia lub pokrewne
      • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze R&D
      • Udokumentowane przykłady wdrożeń NPD – warunek konieczny
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
      • Znajomość wymagań z obszaru R&D podstawowych systemów jakościowych obowiązujących w przemyśle spożywczym (HACCP,ISO, BRC,IFS)
      • Znajomość przepisów prawa żywnościowego
      • Samodzielność w działaniu oraz kreatywność
      • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
      • Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne
      • Komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

      Oferujemy

      :

      • Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu
      • Odpowiedzialną rolę z realnym wpływem na dalszy rozwój firmy
      • Pakiet szkoleń rozwojowych, dbamy o ciągłe podnoszenie kwalifikacji
      • Gwarantujemy wsparcie całego zespołu nie tylko na etapie wdrożenia
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. pomorskie
      • Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
      • Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
      • Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
      • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
      • Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
      • Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa

  • Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Suwałki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - suwalszczyzna
      • Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
      • Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
      • Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
      • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
      • Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień
      • Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu

      Oferujemy


      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa

  • Specjalista ds. Rejestracji (Regulatory Affairs Specialist)

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej w oparciu o wymagania narodowe
      • Nadzorowanie poprawności i aktualizacja danych zawartych w elektronicznych bazach dotyczących danych rejestracyjnych
      • Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach w UE i poza UE
      • Dokonywanie analiz w zakresie możliwości rejestracji produktów
      • Uczestniczenie w opracowywaniu strategii rejestracyjnej projektów R&D w obszarze: suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznego, wyrobów medycznych
      • Przygotowywanie tekstów na materiały opakowaniowe oraz ulotek informacyjnych
      • Utrzymywanie kontaktów z urzędami i instytucjami naukowymi, w zakresie spraw rejestracyjnych oraz dot. oznakowania, jakości i składu produktów
      • Wspieranie działu Handlowego, eksportu w zakresie zagadnień rejestracyjnych
      • Współudział w zarządzaniu nad systemem jakości (tworzenie, weryfikacja, wdrażanie, doskonalenie i nadzorowanie procedur, procesów)

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe z dziedziny farmacji, technologii żywności, biotechnologii, chemii lub pokrewnych, oraz minimum 2–letniego doświadczenia w pracy w dziale rejestracji produktów
      • Dobrej znajomości przepisów w zakresie procesów rejestracji/ zmian porejestracyjnych suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
      • Znajomość języka angielskiego pozwalającej na komunikację i pracę z dokumentacją rejestracyjną
      • Dobra znajomość MS Office
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielności w działaniu
      • Umiejętność komunikacji i współpracy z ludźmi
      • Zdolności organizacyjne
      • Książeczka sanitarno- epidemiologiczna

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Ciekawe wyzwania, możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
      • Dużą samodzielność działania
      • Niezbędne narzędzia pracy
  • Technolog w dziale RD

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie i rozwój produktów oraz procesów technologicznych
      • Uczestnictwo w procesach inwestycyjnych związanych z rozwojem technologicznym zakładu
      • Opracowanie oraz nadzorowanie dokumentacji technologicznej związanej z podległą grupą produktową
      • Sporządzanie kalkulacji cenowych produktów
      • Prowadzenie testów produkcyjnych oraz nadzór nad pierwszymi produkcjami
      • Współpraca z różnymi działami w zakresie przygotowywania i wdrażania nowych wyrobów
      • Organizowanie paneli sensorycznych oraz wykonywanie raportów z tego
      • Poszukiwanie nowych i innowacyjnych rozwiązań w celu poprawy produktów
      • Podejmowanie działań korygujących i usprawniających zachodzące procesy

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w branży spożywczej na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w produkcji dań gotowych
      • Znajomość procesów technologicznych branży spożywczej
      • Wykształcenie wyższe - technologia żywności
      • Znajomość zagadnień HACCP, GMP GHP, BRC , IFS
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie Excel)
      • Znajomość języka angielskiego /niemieckiego
      • Umiejętność pracy w zespole jak i indywidualnie
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Zorientowanie na realizację celów i proaktywne poszukiwanie rozwiązań
      • Kreatywność, samodzielność, inicjatywa w działaniu oraz dobra organizacja czasu pracy

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie rynkowe
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Szkolenia
      • Uczestnictwo w nowatorskich projektach
      • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
      • Pracę w młodym i otwartym zespole
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej
      • Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego (sieci lokalne, duże sieci handlowe)
      • Skuteczne wdrażanie promocji: akcji odsprzedażowych, akcji promocyjnych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży produktów firmy oraz sprzedaży w sieciach
      • Realizowanie działań marketingowych
      • Dbanie o właściwą ekspozycję towaru na półce
      • Egzekwowanie w sieciach ustaleń dot. dbałości o produkty firmy
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Prawo jazdy kat. B, praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa

  • Specjalista ds. Rejestracji Suplementów Diety/Wyrobów Medycznych

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Przygotowywanie dokumentacji rejestracyjnej w oparciu o wymagania narodowe
      • Nadzorowanie poprawności i aktualizacja danych zawartych w elektronicznych bazach dotyczących danych rejestracyjnych
      • Śledzenie zmian uregulowań prawnych dotyczących procesów rejestracyjnych na rynkach w UE i poza UE
      • Dokonywanie analiz w zakresie możliwości rejestracji produktów
      • Uczestniczenie w opracowywaniu strategii rejestracyjnej projektów R&D w obszarze: suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
      • Przygotowywanie tekstów na materiały opakowaniowe oraz ulotek informacyjnych
      • Utrzymywanie kontaktów z urzędami i instytucjami naukowymi, w zakresie spraw rejestracyjnych oraz dot. oznakowania, jakości i składu produktów
      • Wspieranie działu Handlowego, eksportu w zakresie zagadnień rejestracyjnych
      • Współudział w zarządzaniu nad systemem jakości (tworzenie, weryfikacja, wdrażanie, doskonalenie i nadzorowanie procedur, procesów)

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe z dziedziny farmacji, technologii żywności, biotechnologii, chemii lub pokrewnych, oraz minimum 2–letniego doświadczenia w pracy w dziale rejestracji produktów
      • Dobrej znajomości przepisów w zakresie procesów rejestracji/ zmian porejestracyjnych suplementów diety, środków specjalnego przeznaczenia medycznych, wyrobów medycznych
      • Znajomość języka angielskiego pozwalającej na komunikację i pracę z dokumentacją rejestracyjną
      • Dobra znajomość MS Office
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielności w działaniu
      • Umiejętność komunikacji i współpracy z ludźmi
      • Zdolności organizacyjne
      • Książeczka sanitarno- epidemiologiczna

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Ciekawe wyzwania, możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego
      • Dużą samodzielność działania
      • Niezbędne narzędzia pracy
  • Księgowy/a

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów,
      • Dekretowanie i księgowanie dokumentów,
      • Księgowanie i wyliczenie rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
      • Rozliczanie i analiza kosztów produkcji,
      • Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
      • Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
      • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP),
      • Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym,
      • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
      • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe o profilu rachunkowym (rachunkowość, ekonomia, zarządzanie lub finanse),
      • Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej,
      • Zaangażowanie, odpowiedzialność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
      • Umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność i dokładność,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zasięgu i innowacyjnej branży, będącej liderem w produkcji zbóż ekspandowanych,
      • Stabilne zatrudnienie na odpowiedzialnym stanowisku,
      • Szeroki pakiet benefitów (w tym: dofinansowanie do systemu Multisport, do okularów, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach),
      • Wsparcie doświadczonych pracowników na etapie wdrażania oraz w codziennej pracy,
      • Możliwość brania udziału w spotkaniach integracyjnych (joga, piłka nożna, kajaki).
      • Słuchamy z uwagą naszych pracowników, z przyjemnością wdrożymy również twój pomysł na dodatkowe aktywności. Wierzymy w to, że jako zgrany zespół profesjonalistów możemy osiągnąć każdy cel.
  • Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Kierowanie i kontrolowanie prac wykonywanych przez firmy zewnętrzne – uzgadnianie szczegółów technicznych, zapewnienie wsparcia
      • Planowanie, przydzielanie i rozliczanie zadań firm zewnętrznych oraz pracownika w dziale UR
      • Przygotowywanie raportów tygodniowych w celu monitorowania prac działu Utrzymania Ruchu – nadzór na planowymi przeglądami
      • Tworzenie reguł i procedur w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy, jakości oraz ciągłości produkcji w dziale Utrzymania Ruchu.
      • Opracowywanie standardów pracy oraz aktywny udział we wdrażaniu standardów TPM
      • Udział w spotkaniach produkcyjnych poszczególnych działów w celu zapoznania się z bieżącymi problemami i przekazanie do pozostałych pracowników UR.
      • Nadzór nad zasobami magazynem narzędzi
      • Nadzór nad niezbędnymi częściami zamiennymi, weryfikowanie maszyn krytycznych oraz aktualizowanie zapasów części zamiennych w magazynie.
      • Kontakt z dostawcami części zamiennych, części eksploatacyjnych, firmami zewnętrznymi zbieranie ofert, kompletowanie, zgłaszanie zapotrzebowania
      • Komunikacja z pozostałymi działami: produkcji, technologii, kontroli jakości, transportu wewnętrznego w celu sprawnego rozwiązania zadania / problemu.

      Wymagania

      • Wykształcenie techniczne, mile widziane wyższe, kierunki: automatyka, robotyka, mechanika i budowa maszyn lub pokrewne,
      • Doświadczenie w chłodnictwie i wentylacji,
      • Mile widziane uprawnienia F-Gazy,
      • Bardzo dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Umiejętności analizy problemów technicznych i czytania dokumentacji technicznej,
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego,
      • Wysokich umiejętności interpersonalnych, umiejętności liderskich oraz bardzo dobrej organizacji pracy: samodzielność, zaangażowanie, operatywność

      Oferujemy

      • Umowę o pracę,
      • Realny wpływ na rozwój organizacji, rzeczywista możliwość tworzenia działu UR
      • Dynamiczna możliwość awansu stanowiskowego, przewidziana jest możliwość awansu na stanowisko z-cy kierownika produkcji
      • Narzędzia niezbędne do pracy: telefon, laptop,
      • Premie kwartalne
  • Customer Service - Obsługa Klienta z językiem angielskim

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • obsługa zamówień bieżących,
      • współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi
      • kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne
      • utrzymywanie stałych relacji z klientami pozyskanymi
      • dodawanie nowych kontaktów do bazy
      • praca z systemem CRM
      • współpraca z Działami: Handlowym, Produkcyjnym, Logistyką

      Wymagania

      SZUKAMY KANDYDATÓW:

      • z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku
      • z umiejętnością komunikacji w języku angielskim na poziomie nie niższym B1/B2
      • zaangażowanych i zmotywowanych
      • którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności
      • którzy są zmotywowani do pracy w zgranym zespole, w którym nie ma rzeczy niemożliwych do rozwiązania, wystarczą chęci, zaangażowanie i czas na realizację wyznaczonych celów
      • którzy znają inne języki poza polskim i angielskim – taka znajomość będzie dodatkowym atutem
      • nie boją się wyzwań

      Oferujemy

      • jasną ścieżkę kariery zawodowej
      • awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
      • umowę o pracę
      • wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
      • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Sieci

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej
      • Bieżąca i systematyczna obsługa wskazanych klientów z kanału nowoczesnego (sieci lokalne, duże sieci handlowe)
      • Skuteczne wdrażanie promocji: akcji odsprzedażowych, akcji promocyjnych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży produktów firmy oraz sprzedaży w sieciach
      • Realizowanie działań marketingowych
      • Dbanie o właściwą ekspozycję towaru na półce
      • Egzekwowanie w sieciach ustaleń dot. dbałości o produkty firmy
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Prawo jazdy kat. B, praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa
  • Specjalista ds. Controllingu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Przygotowanie miesięcznych prezentacji finansowych
      • Kontrola kosztów wytworzenia oraz cen przyjęć materiałów i towarów
      • Budżetowanie i analiza odchyleń
      • Współpraca przy kalkulacji i analizie rezerw
      • Monitoring należności
      • Kalkulacje cen
      • Przygotowywanie różnego rodzaju okresowych analiz oraz analiz ‘ad hoc’
      • Kontrola i kalkulacja limitów kredytowych
      • Sporządzanie wybranych sprawozdań statystycznych
      • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych
      • Wsparcie w analizie schematów podatkowych
      • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (doradcy podatkowi, bank, audytor)
      • Wsparcie przy usprawnianiu procesów i wdrażaniu narzędzi usprawniających
      • Ścisła współpraca z działem księgowości oraz wsparcie pozostałych działów
      • Zamykanie miesięcy w grupowych systemach raportujących (rachunek zysków i strat, rozliczenia z podmiotami powiązanymi, bilans)
      • Analiza kosztów produkcji oraz stanów magazynowych wraz z analizą nierotujących towarów

      Wymagania

      • Umiejętność czytania bilansu oraz rachunku wyników
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Biegła znajomość MS Excel
      • Mile wdziana znajomość SQL oraz umiejętność obsługi MS Access
      • Znajomość SAP – mile widziana

      Oferujemy

      • Ciekawą pracę w oparciu o umowę o pracę
      • Kompetentną pomoc naszego zespołu menadżerskiego oraz duże możliwości rozwojowe w międzynarodowym środowisku
      • Gwarantujemy odpowiednio dostosowane szkolenia oraz narzędzia niezbędne do pracy (telefon komórkowy, komputer).
  • Key Account Manager ds. Kluczowych Klientów

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów (sieci nowoczesne) dla asortymentu produktów firmy na podległym terenie (1/2 kraju)
      • Pozyskiwanie nowych Klientów
      • Odpowiedzialność za sprzedaż do klientów i organizowanie odsprzedaży
      • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami na terenie Polski
      • Odpowiedzialność za negocjacje warunków z klientami
      • Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty etc.
      • Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej firmy

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Znajomość rynku FMCG (sieć kontaktów w sieciach nowoczesnych, sieciach lokalnych)
      • Znajomość pracy z produktami fresh (data przydatności 13-24 dni)
      • Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy, sieci lokalne
      • Znajomość zasad współpracy z klientami, zdolności negocjacyjne
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, zaangażowanie
      • Umiejętność ofertowania i nadzorowania ofert
      • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (Word, Excel, Power Point)
      • Uczciwość, sumienność, rzetelność, nastawienie na realizację wyników, determinacja w dążeniu do celów

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie zasadnicze + premie
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Szkolenia
      • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
      • Pracę w młodym i otwartym zespole
      • Realny wpływ na rozwój organizacji
      • Narzędzia przewidziane na tym stanowisku: laptop, telefon, samochód służbowy

  • Specjalista w Biurze Zarządu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Realizacja zadań dotyczących Sekretariatu
      • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów kadrowo/księgowych
      • Wprowadzanie faktur do systemu księgowego
      • Wsparcie w tematach kadrowych przy zatrudnianiu nowego pracownika
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich
      • Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentacji
      • Organizacja integracji firmowych/spotkań oraz innych wydarzeń
      • Koordynowanie tematu ubezpieczenia grupowego
      • Koordynowanie szkoleń
      • Stała współpraca z innymi działami firmy
      • Bieżące prace związane z administracją i obsługą biura
      • Dystrybucja zarządzeń i wiadomości Zarządu
      • Archiwizacja umów, zarządzeń etc.
      • Współpraca z Zarządem spółki

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku, ewentualnie w pracy administracyjnej
      • Wykształcenie wyższe
      • Bardzo dobra obsługa komputera i pakietu MS Office
      • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
      • Wielozadaniowość
      • Komunikatywność
      • Otwartość
      • Samodzielność w działaniu i zaradność

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę w centrum Poznania
      • Atrakcyjne zarobki
      • Możliwość rozwoju
  • Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu i Detalu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      ZADANIA:

      • Wdrażanie i realizacja polityki handlowej oraz realizacja celów sprzedażowych wśród klientów detalicznych i hurtowych na podległym regionie - woj. wielkopolskie
      • Bieżąca i systematyczna obsługa klientów na określnym terenie działania
      • Pozyskiwanie nowych klientów detalicznych dla Spółki
      • Handlowa obsługa sieci detalicznych na określonym terenie działania
      • Skuteczne pozyskiwanie zamówień od klientów hurtowych i detalicznych
      • Realizowanie działań marketingowych w oparciu o strategię handlowo - marketingową Spółki
      • Właściwe i terminowe raportowanie na potrzeby Spółki

      Wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z odpowiedzialnością za sprzedaż, z kategorią mięso/wędliny
      • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z produktami z datą przydatności do 21 dni – warunek konieczny
      • Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedażowego
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwania, rozwiązywanie trudności, komunikatywność, systematyczność, profesjonalna postawa, zaangażowanie
      • Umiejętność pracy z Aplikacją celem składania zamówień

      Czynne prawo jazdy kat. B i umiejętność praktycznego prowadzenia samochodu

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • System wynagrodzenia, składający się z wynagrodzenia podstawowego + premii zależnych od wyznaczonych i osiąganych celów
      • Wsparcie w codziennej pracy od bezpośrednich przełożonych oraz zespołu sprzedażowego
      • System adaptacyjny: szkolenie wdrożeniowe
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • Niezbędne narzędzia do pracy – telefon, samochód klasa B
      • Możliwość ubezpieczenia grupowego
      • Karta sportowa