Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o.o. zostało założone w czerwcu 2003 roku jako jednostka wspierająca działalność Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. w zakresie świadczenia usług profilaktycznych oraz komercyjnych, które są niezbędne dla zapewnienia bezpiecznych warunków funkcjonowania zakładów górniczych.

Firma specjalizuje się w kompleksowych rozwiązaniach w zakresie intertyzacji azotem, dwutlenkiem węgla oraz zaawansowanych technologii gazowych, które znajdują zastosowanie w niemal wszystkich branżach przemysłowych. Dodatkowo, spółka oferuje usługi kierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Wśród tych usług znajdują się m.in. kompleksowe działania związane z dostawą, montażem oraz serwisem pomp ciepła, paneli fotowoltaicznych oraz systemów klimatyzacyjnych.

Warto zaznaczyć, że spółka prowadzi również różnorodne inne rodzaje działalności, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej www.cen-rat.bytom.pl.

Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Asystent zarządu Bytom

Oferty pracy Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Praca Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Główny Specjalista w Biurze Zarządu

    Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o.o.
    • Bytom
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przygotowanie dokumentów, w tym sprawdzanie zgodności z wymogami prawnymi i wewnętrznymi regulacjami,
      • koordynacja procesu monitorowania realizacji poleceń i zobowiązań wydanych przez Zarząd,
      • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w sprawach związanych z funkcjonowaniem Zarządu,
      • współpraca z innymi działami w zakresie tworzenia i wdrażania regulaminów, zasadi procedur,
      • przygotowywanie dokumentów, procedur korporacyjnych,
      • przygotowywanie umów,
      • weryfikacja dokumentów przetargowych.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne itp.),
      • podstawowa znajomość Kodeksu Spółek Handlowych oraz Prawo Zamówień Publicznych,
      • doświadczenie w pracy wymagającej samodzielnej organizacji pracy, koordynacji pracy zespołu,
      • doskonałe umiejętności komunikacyjne,
      • zdolność do współpracy międzydziałowej,
      • odpowiedzialność,
      • znajomość wymogów formalnoprawnych oraz praktyczne umiejętności związane z tworzeniem regulacji wewnętrznych na poziomie uchwał, rozporządzeń i aktów wewnętrznych.

      Oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze oraz motywacyjny system wynagrodzeń,
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
      • dodatkowe świadczenia ponadstandardowe medyczne,
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.