Oferty pracy Sese Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Godziny otwarcia Sese Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca Sese Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy

    Sese Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
    • 4 666 do 8 000 zł / mies.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Dyspozytor międzynarodowy

      • Monitorowanie procesu dostaw i odbiorów

      • Zarządzanie czasem w cyklu dostaw (time window management)

      • Procesowanie rejestracji pojazdów

      • Przygotowywanie nowych tras wraz z załadunkami

      • Przetwarzanie dokumentów transportowych


      Specjalista ds. obslugi klienta

      • Przetwarzanie transakcji (sprzedaży) w naszym systemie PLUS, w tym towarów przychodzących i wychodzących

      • Wsparcie terminowej realizacji zamówień klientów

      • Telefoniczne i pisemne wsparcie klientów i dostawców, w tym odpowiedzialność za wypełnienie formalności celnych i rozpatrywanie reklamacji

      • Zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla ładunków samochodowych (listy przewozowe, dokumenty celne, faktury itp.)

      • Utrzymywanie i poprawa zadowolenia klienta poprzez przestrzeganie ich wymagań, minimalizowanie ryzyka incydentów i regularne wysyłanie kwestionariuszy

      Wymagania

      Dyspozytor międzynarodowy

      • Komunikatywny język niemiecki w mowie i piśmie

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku

      • Dyspozycyjność do pracy zmianowej

      • Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku

      • Umiejętność efektywnego korzystania z MS Office



      Specjalista ds. obsługi klienta

      • Wykształcenie handlowe lub porównywalne kwalifikacje

      • Doświadczenie w obsłudze klienta i logistyce

      • Umiejętności informatyczne i biurowe

      • Proaktywny i niezależny styl pracy, dobra samoorganizacja i efektywne zarządzanie czasem

      • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie

      • Znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Różnorodne zadania w dynamicznym i nastawionym na rozwój środowisku z płaską hierarchią

      • Atrakcyjne warunki pracy, system wynagradzania oparty na wynikach i benefity pracownicze

      • Perspektywa rozwoju osobistego i zawodowego

      • Nowoczesny sprzęt i różnorodne obszary robocze Koleżeńska atmosfera :)