Kancelaria Transportowa KOBEN to rozpoznawalna na polskim rynku firma, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm transportowych. Działa w zakresie analizy oraz rozliczania czasu pracy kierowców, oferując szeroką gamę usług prawnych. KOBEN wspiera kierowców w wykonywaniu ich obowiązków zawodowych oraz jest twórcą innowacyjnego systemu umożliwiającego zdalne pobieranie danych z kart kierowców i tachografów.

Firma wyróżnia się zespołem ekspertów związanych z branżą transportową oraz prawników, radców prawnych i adwokatów. Kancelaria Transportowa KOBEN może pochwalić się licznymi osiągnięciami w zakresie usług prawnych, co sprawia, że cieszy się zaufaniem wielu cenionych firm transportowych, które rekomendują jej usługi. W pracy kładzie się szczególny nacisk na rzetelność, uczciwość oraz partnerskie podejście zarówno w zespole, jak i w relacjach z klientami.

Osoby, które zdecydują się przesłać swoje CV, mogą mieć dużą szansę na dołączenie do zespołu, szczególnie jeśli spełniają wymagania na oferowane stanowisko. Po otrzymaniu informacji o pozytywnej decyzji rekrutacyjnej, mogą oczekiwać wielu wyzwań oraz możliwości rozwoju. W Kancelarii Transportowej KOBEN rozwój pracowników traktowany jest jako kluczowy aspekt działalności firmy. Kandydaci mogą liczyć na przyjazną atmosferę, przejrzyste zasady współpracy oraz wsparcie doświadczonych specjalistów.

Siłą KOBEN jest synergia wiedzy oraz umiejętności najlepszych specjalistów. Czy ma się odwagę, aby dołączyć do tego zespołu?

Oferty pracy KOBEN

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta sportowa
  • Kawa / herbata
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Parking dla pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa KOBEN

Siedziba główna

KOBEN poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
KOBEN
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Bielsko-Biała
  3. Kraków
  4. Bydgoszcz
  5. Wrocław
  6. Warszawa
  7. Łódź
  8. Ruda Śląska
  9. Jaworzno
  10. Czechowice-Dziedzice

Praca KOBEN - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. kadr i płac

    KOBEN
    • Śląskie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie w bieżącej obsłudze kadrowo–płacowej klientów Kancelarii,
      • naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac (umowy o pracę i cywilnoprawne),
      • prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji pracowniczej oraz akt osobowych,
      • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo–płacowym,
      • przygotowywanie dokumentacji do ZUS, US i innych instytucji,
      • obsługa Płatnika w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań,
      • współpraca z innymi działami Kancelarii,
      • wsparcie w rozliczaniu czasu pracy kierowców.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie,
      • minimum 1–2 lata doświadczenia w pracy w dziale kadrowo–płacowym,
      • warunek konieczny: praktyczna znajomość programu Comarch OPTIMA lub doświadczenie w obsłudze pracowników–kierowców,
      • znajomość programu Płatnik,
      • podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących zasiłków, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz gotowość do dalszego rozwoju,
      • dobra organizacja pracy własnej, dokładność, odpowiedzialność,
      • umiejętność współpracy w zespole,
      • znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
      • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w obszarze kadr i płac,
      • niezbędne narzędzia do pracy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia,
      • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00,
      • możliwość pracy hybrydowej,
      • pakiet benefitów pozapłacowych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Medicover Sport.
  • ASYSTENT RADCY PRAWNEGO

    KOBEN
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      • śledzenie zmian związanych z branżą transportową i przepisami transportowymi,
      • analiza zleconych spraw związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej,
      • sporządzanie w języku polskim i/lub językach obcych projektów pism,
      • wykonywanie bieżących czynności administracyjnych,
      • dbałość o jakość i terminowość wypełniania powierzonych zadań.

      Wymagania

      • biegła, praktyczna obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office,
      • biegła znajomość języka francuskiego lub języka włoskiego - warunek konieczny, mile widziana znajomość większej ilości języków obcych,
      • mile widziane wykształcenie prawnicze lub administracyjne,
      • gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
      • umiejętność logicznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
      • terminowość i rzetelność,
      • wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia
      • wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
      • bogaty pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe,
      • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
      • pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie,
      • pracę w biurze w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 16:00.
  • SPECJALISTA DS. MARKETINGU

    KOBEN
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • realizacja oraz tworzenie strategii marketingowej
      • poszukiwanie skutecznych i efektywnych kanałów komunikacji online i offline
      • nadzór oraz mierzenie efektywności strategii komunikacji marketingowej
      • planowanie, prowadzenie i optymalizowanie kampanii Google AdWords, Facebook Ads
      • obsługa kanałów social media (Facebook, LinkedIn, YouTube)
      • poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych
      • graficzne opracowywanie materiałów marketingowych
      • przygotowywanie tekstów i artykułów na potrzeby content marketingu
      • tworzenie treści do materiałów promocyjnych tj. katalogi, ulotki, broszury
      • zarządzenie stronami www
      • dbanie o wizerunek i rozpoznawalność firmy
      • współpraca z agencjami zewnętrznymi, drukarniami, dostawcami gadżetów reklamowych
      • przygotowywanie uczestnictwa firmy w wydarzeniach branżowych

      Wymagania

      • wykształcenie min. średniego, mile widziane wyższe
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku – mile widziana znajomość branży transportowej
      • silna orientacja na klienta
      • umiejętność tworzenia projektów graficznych
      • umiejętności tworzenia i redagowania tekstów ("lekkie pióro")
      • znajomość narzędzi marketingowych do promocji online i offline
      • samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy, dynamizm i inicjatywa
      • zapał do pracy, nastawienie na realizację celów i osiąganie sukcesów

      Oferujemy

      • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy oparty o wyniki pracy)
      • telefon, laptop oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy
      • bogaty pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe
      • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
      • pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie
  • Młodszy specjalista ds. analiz i rozliczeń

    KOBEN
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi związanej z analizą i rozliczaniem czasu pracy kierowców,
      • skanowanie dostarczonych przez klienta wykresówek,
      • wprowadzenie do systemu wykresówek i plików cyfrowych,
      • rozliczanie podróży służbowych kierowców,
      • mailowe i telefoniczne kontakty z klientami,
      • dbałość o jakość i terminowość wypełniania powierzonych zadań,
      • stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji usług

      Wymagania

      • wykształcenie minimum średnie,
      • biegła, praktyczna obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office,
      • znajomość zagadnień oraz przepisów związanych z analizą i ewidencją czasu pracy kierowców,
      • umiejętność rozliczania podróży służbowych będzie dodatkowym atutem,
      • gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
      • umiejętność logicznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
      • terminowość i rzetelność,
      • wysoka kultura osobista,

      Oferujemy

      • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy oparty o wyniki pracy),
      • wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
      • bogaty pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe,
      • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
      • pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie,
      • pracę w biurze w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 16:00.
  • MŁODSZY SPECJALISTA DS. ANALIZ I ROZLICZEŃ

    KOBEN
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi związanej z analizą i rozliczaniem czasu pracy kierowców,
      • wprowadzenie do systemu wykresówek i plików cyfrowych,
      • rozliczanie podróży służbowych kierowców,
      • mailowe i telefoniczne kontakty z klientami,
      • dbałość o jakość i terminowość wypełniania powierzonych zadań,
      • stała aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji usług

      Wymagania

      • biegła, praktyczna obsługa komputera i urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office,
      • znajomość zagadnień oraz przepisów związanych z analizą i ewidencją czasu pracy kierowców,
      • umiejętność rozliczania podróży służbowych będzie dodatkowym atutem,
      • gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
      • umiejętność logicznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
      • terminowość i rzetelność,
      • wysoka kultura osobista,

      Oferujemy

      • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy oparty o wyniki pracy),
      • wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
      • bogaty pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa,
      • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
      • pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie,
      • pracę w miłej atmosferze od poniedziałku do piątku.