Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
STILIA sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
STILIA sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy STILIA sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
-
Przedstawiciel handlowy
STILIA sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoWygasa
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Przyjazna atmosfera
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
System premiowy
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.06.2025
Mapa STILIA sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia STILIA sp. z o.o.
| poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
| wtorek | 08:00 - 16:00 |
| środa | 08:00 - 16:00 |
| czwartek | 08:00 - 16:00 |
| piątek | 08:00 - 16:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
STILIA sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Ruda Śląska
- Mikołów
- Chorzów
- Częstochowa
- Kraków
- Bieruń
Praca STILIA sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Przedstawiciel handlowy
STILIA sp. z o.o.- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Aktywne pozyskiwanie klientów – w obrębie województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego
-
Bezpośredni kontakt z Inwestorami, Działami zakupów, Generalnymi Wykonawcami, Architektami
-
Obsługa zapytań dotyczących produktów z oferty – w tym doradztwo, wsparcie w aranżacji przestrzeni i przygotowanie ofert
-
Realizacja założonego planu sprzedaży
-
Współtworzenie strategii sprzedaży
-
Analiza rynku i działań konkurencji
-
Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie
-
Aktywne budowanie i rozwój sprzedaży na powierzonym rynku
-
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
-
Prowadzenie prezentacji i negocjacji biznesowych.
Wymagania
-
Doświadczenie we współpracy z klientami B2B lub/i instytucjonalnymi
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata
-
Znajomość rynku pracowni architektonicznych i doświadczenie we współpracy z nimi
-
Komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji to element niezbędny na tym stanowisku
-
Sumienność, zaangażowanie i inicjatywa w wykonywanych zadaniach
-
Samodzielność w działaniu, umiejętność planowania pracy i dążenia do celu
-
Wysoka kultura osobista, profesjonalna prezencja oraz dbałości o estetykę w kontaktach biznesowych, co odzwierciedla wizerunek naszej firmy
-
Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
-
Doświadczenie w pozyskiwaniu projektów dotyczących wyposażenia przestrzeni komercyjnych
-
Umiejętność aranżacji wnętrz oraz znajomość zasad projektowania wnętrz
Oferujemy
-
Opcjonalną możliwość korzystania z stacjonarnego biura wyposażonego w wysokim standardzie z funkcją showroomu
-
Współpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B
-
Niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
-
Wynagrodzenie składające się z części stałej i atrakcyjnego systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedażowych
-
Onboarding umożliwiający pozyskanie wiedzy na temat usług, produktów oraz struktur przypisanych do rynku
-
Szkolenia i wsparcie Back office na każdym etapie inwestycji.
-