Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK" jest instytucją odpowiedzialną za zarządzanie nieruchomościami, której celem jest zapewnienie mieszkańcom odpowiednich warunków do życia. W 2025 roku planowane są obowiązkowe pięcioletnie przeglądy i pomiary instalacji elektrycznej oraz odgromowej w 28 budynkach.

W ramach trwającego konkursu ofert, który zakończy się 6 grudnia 2024 roku, zachęca się do składania ofert dotyczących tych usług. Szczegółowe informacje mogą być uzyskane od inspektora ds. technicznych, Pana Piotra Aszkiełowicza, pod wskazanym kontaktem.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK" stawia na bezpieczeństwo oraz jakość swoich zasobów, co stanowi istotny element jej działalności.

Oferty pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK"

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.09.2024

Mapa Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK"

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK"
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Bielsko-Biała
  3. Warszawa
  4. Police
  5. Bydgoszcz
  6. Legnica

Praca Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK" - oferty archiwalne

  • Technik

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "KOMUNALNIK"
    • 6 000 do 7 500 zł / mies.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja planu FUNDUSZU REMONTOWEGO -planowanie prac, ogłaszanie konkursów ofert, wyłanianie wykonawców, nadzór nad zleconymi pracami, odbiory prac wykonanych.
      • Zgłaszanie Zarządowi potrzeb remontowych wymagających nadzoru inspektora budowlanego i współpraca z inspektorem.
      • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od lokatorów dotyczących awarii, szkód lokatorskich, prac oraz czynności konserwacyjnych.
      • Planowanie i zlecanie podległym konserwatorom lub wykonawcom wykonania zadań konserwacyjnych i awaryjnych oraz nadzór nad nimi.
      • Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z przejazdami przez bramy z dzierżawą terenów.
      • Kontrolowanie i nadzór nad zużyciem mediów oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur związanych z eksploatacją.
      • Przeglądy roczne budynków.
      • Współpraca przy tworzeniu planu funduszu remontowego.
      • Nadzór nad przeglądami.
      • Nadzór nad wymianami urządzeń pomiarowych Spółdzielni.
      • Współpraca z pozostałymi działami.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe lub średnie – techniczne,
      • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
      • Umiejętność czytania rysunku technicznego,
      • Doświadczenie w pracy w dziale technicznym zajmującym się obsługą zasobów mieszkaniowych (praca w dziale technicznym),
      • Umiejętność sporządzania i weryfikacji kosztorysów oraz umiejętność obsługi programu NORMA (mile widziane),
      • Prawo jazdy kategorii B (mile widziane),
      • Wiedza z zakresu instalatorstwa (mile widziane)
      • Uprawnienia budowlane (mile widziane)

      Oferujemy

      Stabilną pracę w przyjaznym zespole. Mozliwości rozwoju i mozliwość uczestniczenia w szkoleniach. Praca w godzinach 07:00-15:00 (pn., wt., czw.), 07:00-17:00 (śr.), 07:00-13:00 (pt).

      Oferowane wynagrodzenie od 5500+10% premii - wysokość wynagrodzenia będzie uzależniona od doświadczenia i posiadanych umiejętności. W przypadku używania własnego samochodu do pracy w terenie-zwrot kosztów paliwa w formie ryczałtu miesięcznego w przypadku rezygnacji z tej opcji -karta na komunikację miejską.