Monevia sp. z o.o. jest firmą skoncentrowaną na obsłudze mikro- i małych przedsiębiorstw, oferującą faktoring online jako nowoczesne rozwiązanie w zakresie uzyskiwania płynności finansowej. Dzięki jej platformie, przedsiębiorcy mają możliwość szybkiej konwersji faktur z wydłużonym terminem płatności na gotówkę, co sprzyja bieżącemu regulowaniu zobowiązań oraz wspiera rozwój działalności.

Firma Monevia wyróżnia się indywidualnym podejściem do klienta oraz prostotą obsługi, umożliwiając sprzedaż faktur online bez zbędnych formalności. Takie podejście stwarza przestrzeń dla efektywnego zarządzania finansami w mniejszych jednostkach gospodarczych, co jest istotne dla ich codziennego funkcjonowania.

Oferty pracy Monevia sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.09.2024

Mapa Monevia sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Monevia sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Monevia sp. z o.o.

Wzmacniaj płynność finansową swojej firmy z faktoringiem online. Zamień faktury na gotówkę!

Monevia sp. z o.o. powstała, jako odpowiedź na oczekiwania klientów z sektora mikro- i małych przedsiębiorstw, w zakresie zarządzania należnościami. Wspiera szczególnie te firmy, które ze względu na niewielką skalę działalności wystawiają miesięcznie małą liczbę faktur z wydłużonym terminem płatności lub o niewielkich nominałach. Spółka jest właścicielem innowacyjnej platformy Monevia.pl, która umożliwia sprzedaż pojedynczych faktur z wydłużonym terminem płatności.

Miasto
Bydgoszcz
Siedziba główna
Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
Branża
Usługi finansowe
Specjalizacje
Usługi finansowe dla firm, Narzędzia finansowe dla firm i Sprzedaż faktur

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

402

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Monevia sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bydgoszcz
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Łódź
  5. Katowice
  6. Poznań
  7. Gdańsk
  8. Wrocław

Praca Monevia sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy
      • Negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych
      • Kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami
      • Weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych

      Wymagania

      • Doświadczenie w windykacji lub faktoringu
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
      • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
      • Odporność na stres i umiejętności negocjacyjne
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w godz. 08.00 – 16.00
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała + premia wypłacana co miesiąc)
      • Ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną
      • Laptop + telefon komórkowy
      • Przyjazną atmosferę małego zespołu, pracującego na bazie zaawansowanych technik obsługi
      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych koleżanek i kolegów
      • Możliwy hybrydowy tryb pracy




  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Monevia sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa online klientów B2B i budowanie długofalowych relacji z nimi
      • Wspieranie klientów w procesie realizacji transakcji poprzez Platformę Monevia

      Wymagania

      • Doświadczenie w usługach finansowych (mile widziany faktoring lub pożyczki)
      • Doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
      • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
      • Rzetelność i sumienność
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w godz. 08.00 – 16.00
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała + premia wypłacana co miesiąc)
      • Ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną
      • Laptop + telefon komórkowy
      • Przyjazną atmosferę małego zespołu, pracującego na bazie zaawansowanych technik obsługi
      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych koleżanek i kolegów
      • Możliwy hybrydowy tryb pracy





      CV prześlij do 30 czerwca 2024 r. na adres: rekrutacja@monevia.pl i dopisz klauzulę:
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym wykraczających po zakres danych przekazywanych na potrzeby rekrutacji wskazany w przepisach prawa pracy) przez Monevia Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
      Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MONEVIA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy 85-008, ul. Słowackiego 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu tej rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów rekrutacji na w/w stanowisko.

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy
      • Negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych
      • Kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami
      • Weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych

      Wymagania

      • Doświadczenie w windykacji lub faktoringu
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
      • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
      • Odporność na stres i umiejętności negocjacyjne
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w godz. 08.00 – 16.00
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała + premia wypłacana co miesiąc)
      • Ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną
      • Laptop + telefon komórkowy
      • Przyjazną atmosferę małego zespołu, pracującego na bazie zaawansowanych technik obsługi
      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych koleżanek i kolegów
      • Możliwy hybrydowy tryb pracy


      CV prześlij do 30 czerwca 2024 r. na adres: rekrutacja@monevia.pl i dopisz klauzulę:
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym wykraczających po zakres danych przekazywanych na potrzeby rekrutacji wskazany w przepisach prawa pracy) przez Monevia Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
      Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MONEVIA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy 85-008, ul. Słowackiego 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu tej rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów rekrutacji na w/w stanowisko.

  • Specjalista ds. oceny ryzyka

    Monevia sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Ocena ryzyka transakcji w oparciu o dostępne narzędzia pracy
      • Negocjacje dotyczące spłat należności, wyjaśnianie spraw reklamacyjnych
      • Kontakty telefoniczne oraz mailowe z dłużnikami
      • Weryfikacja merytoryczna dokumentów transakcyjnych

      Wymagania

      • Doświadczenie w windykacji lub faktoringu
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktu
      • Zaangażowanie i konsekwencja w działaniu
      • Odporność na stres i umiejętności negocjacyjne
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat (w godzinach: 8.00 – 16.00)

      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (pensja stała oraz premia wypłacana co miesiąc)

      • Ubezpieczenie grupowe

      • Laptop oraz telefon komórkowy

      • Wsparcie merytoryczne doświadczonych koleżanek i kolegów

      • Możliwość rozwoju umiejętności w zakresie technik oceny ryzyka i windykacji

      • Możliwy hybrydowy tryb pracy


      CV prześlij do 30 września 2024 r.