Speaklo to dynamiczna firma z siedzibą w Warszawie, specjalizująca się w obsłudze klienta oraz tłumaczeniach w różnych sektorach. Jako innowacyjny podmiot, koncentrujemy się na dostosowywaniu naszych usług do potrzeb klientów, zapewniając im najwyższy poziom satysfakcji. Nasze działania obejmują także szkolenia oraz prowadzenie badań naukowych, co pozwala nam na ciągły rozwój i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań na rynku.W Speaklo wierzymy, że ludzie są kluczowym elementem każdej organizacji. Dlatego stawiamy na tworzenie przyjaznej atmosfery pracy, co potwierdzają liczne benefity, takie jak dostęp do kawy i herbaty oraz organizacja spotkań integracyjnych. Nasza oferta skierowana jest do osób, które cenią sobie współpracę w zespole oraz rozwój osobisty w innowacyjnej i wspierającej atmosferze.Zespół Speaklo regularnie poszukuje nowych talentów, obecnie najczęściej na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie. Chcemy współpracować z osobami, które podzielają nasze wartości i pragną rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku.Jeśli jesteś gotów na nowe wyzwania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, serdecznie zapraszamy do aplikowania. Speaklo to miejsce, gdzie Twoje umiejętności i pomysły będą w pełni doceniane i rozwijane!

Opinie pracowników o firmie Speaklo (2)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Nie polecam.
Byłam kandydatką, która dostała się na szkolenie, oczywiście brak umowy pierwszego dnia przy szkoleniu, tylko jak ukończysz. Szkolenie dwudniowe. Niestey drugiego dnia mocniej zachorowałam i zadzwoniłam z pytaniem czy mogę prosić o ew. Przesłanie materiałów albo przeszkolenie mnie innego dnia. Lider powiedział, że nie ma takiej możliwości, więc powiedziałam, że w takim razie przyjdę. Dostałam odpowiedź, żebym w ogóle nie przychodziła, bo zarażę inne osoby. Śmiech na sali, bo dobrze wiedział że zakończyłam umowę z inną firmą, by z nimi współpracować. A dodatkowo, jak już mówiłam, szkolenie miało dwa dni, więc normalnie mogłabym nadrobić te kilka godzin na przesłanych materiałach, albo ewentualnie jak wyzdrowieje. Na moje pytanie, czy wie, że teraz zostanę bez pracy i pieniędzy odpowiedział, że ''przykro mu'' i może zadzwonić jak będzie następna rekrutacja (zgodziłam się pod wpływem emocji, choć powinnam podziękować za takie potraktowanie) .
Na początku myślałam, że to w sumie logiczne, bo jestem chora. Ale to nie jest pierwszy przypadek w historii, gdzie ktoś pracujący choruje. Tym bardziej że po rozmowie uświadomiłam sobie, że lider nawet nie spytał przełożonego o zdanie tylko od razu odmówił. Firma nie ma po prostu żadnego interesu w tym, by podejść do człowieka po ludzku. Jak cos nie pasuje to nie rozwiązujemy problemu, tylko oddelegujemy.
Moim błędem było jedynie to, że zgodziłam się na szkolenie bez umowy, co nie zabezpieczylo mnie przed takimi akcjami.
A finalnie lider nie zadzwonił, bo pewnie było mu wstyd. Rozumiem, też by mi było. ;)

Jw

Jw

Ocena pracodawcy
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
1
Jula
Jula

Kandydat

Szczerze polecam pracę w Speaklo na stanowisku doradcy klienta. Praca w kameralnej atmosferze oraz niewielkim zespole. Co istotne praca z klientem który jest zainteresowany ofertą. Możliwość pracy stacjonarnej oraz zdalnej, wygodny w obsłudze system CRM. Wynagrodzenie zadowalające oraz motywujący system premiowy. Nie mam zastrzeżeń i polecam tego pracodawcę.

Wartościowy produkt, mili klienci, elastyczna forma zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe i premie

Ocena pracodawcy
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
5
Anna
Anna

Pracownik

Opinie zostały dodane przez zarejestrowanych użytkowników Aplikuj.pl zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem.

Dane firmowe i kontaktowe Speaklo

Pełna nazwa
ASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Dominikańska 21B 02-738 Warszawa
NIP
5214016432
REGON
525121094
KRS
0001031911
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
24.04.2023
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Dane finansowe

Wygenerowane automatycznie na podstawie danych ze sprawozdań finansowych z KRS

Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS
Data aktualizacji: 29.04.2024