Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Jeśli posiadasz konto firmowe w naszym serwisie zaloguj się do swojego konta, aby zarządzać danymi wyświetlanymi w profilu.
Czy to Twoja firma?
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI praca
Czy to Twoja firma?
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia
księgowość / ekonomia
Oferty pracy MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI
Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.
Praca alert - powiadomienia
Praca MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalista/ka ds. księgowości (dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Dodana -
-
Samodzielna księgowa/księgowy
KRAKBAU Spółka Akcyjna- Kraków
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Mapa MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI
Siedziba główna w Cholerzynie
Oddział w Bielsku-Białej
Praca MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI - oferty archiwalne
-
Księgowa ze znajomością kadr i płac
MICHAŁ BAJOREK FIRMA ZABŁOCKI- Cholerzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Czynności zlecone przez przełożonego
-
Tworzenie dokumentacji List Płac, zasiłków chorobowych oraz księgowanie LP
-
Sporządzanie umów o dzieło i zleceń
-
Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych od wynagrodzeń
-
Tworzenie dokumentacji ZUS oraz księgowanie deklaracji ZUS
-
Naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne opłacanych przez pracowników i zakład pracy od wynagrodzeń i umów zleceń
-
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
-
Tworzenie rocznych dokumentacji ZUS RMUA
-
Tworzenie pełnej dokumentacji rocznej związanej z wystawieniem rocznych deklaracji pracowniczych PIT-11
-
Prowadzenie dokumentacji Kadrowo-Płacowej wg bieżących przepisów (karty wynagrodzeń pracowników, karty zasiłkowe, wydawanie zaświadczeń o uzyskanych dochodach na prośbę pracownika, czas pracy, kontrola terminowej realizacji badań lekarskich, prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich, organizowanie i kontrola szkoleń BHP, śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja na potrzeby firmy)
-
Terminowa wypłata wynagrodzeń
-
Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji wymaganej przez instytucje publiczne (np. ZUS, PFRON)
-
Prowadzenie PPK
-
Rozliczanie kont rozrachunkowych oraz prowadzenie windykacji należności przeterminowanych (mailowo i telefonicznie), monitoring, wysyłanie ponagleń oraz wezwań do zapłaty.
Wymagania
-
doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat
-
wykształcenie średnie branżowe
-
bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
-
umiejętność pracy w środowisku MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook)
-
umiejętność ustalania priorytetów i koncentrowania się na nich w realizacji zadań.
Oferujemy
-
pełny etat (8 godzin od poniedziałku do piątku)
-
umowę o pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
przyjazną atmosferę pracy i komfortowe warunki pracy
-
miejsce pracy Cholerzyn 519 32-060 Cholerzyn.
-