Coleman International to firma z siedzibą w Warszawie, która rozpoczęła swoją działalność w 1992 roku. Dysponując amerykańskim kapitałem oraz wizją innowacji, zainicjowała produkcję maszyn automatycznych. Od tego czasu Coleman International nieprzerwanie rozwija swoje kompetencje, dążąc do bycia partnerem w modernizacji polskiego przemysłu.

Celem tej firmy jest wspieranie procesów mających na celu zwiększenie konkurencyjności oraz niezawodności produkcji. Coleman International jest rozpoznawana jako jeden z dostawców rozwiązań dla przemysłowego znakowania i kodowania. Oferta obejmuje szeroki asortyment produktów, w tym drukarki przemysłowe, lasery do znakowania oraz zaawansowane systemy drukująco-etykietujące, a także oprogramowanie CoLOS® do zarządzania nadrukami.

W firmie pracują zespoły w składzie od 11 do 50 pracowników, którzy tworzą fundament jej sukcesu. Coleman International stawia na bezpieczeństwo i inspirujące środowisko pracy, co sprzyja rozwojowi i współpracy. Firma uznaje, że trwałe, oparte na zaufaniu relacje z partnerami, dostawcami, klientami oraz pracownikami są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu.

Coleman International zdaje sobie sprawę z unikalności każdego klienta, dlatego stosuje elastyczne podejście dostosowane do indywidualnych potrzeb. Nowoczesny budynek biurowo-serwisowy stanowi dowód gotowości firmy do spełniania wymagań rynku oraz dostarczania rozwiązań, które mają znaczenie. Oferowane jest profesjonalne wsparcie na każdym etapie współpracy, obejmujące doradztwo, wdrożenia, szkolenia oraz serwis techniczny.

Firma Coleman International angażuje się w pomoc klientom w osiąganiu ich celów produkcyjnych oraz biznesowych. Każdy dzień w tej organizacji stanowi krok naprzód w dążeniu do doskonałości. Coleman International zaprasza do współpracy, oferując możliwość wspólnego kształtowania przyszłości przemysłu.

Coleman International Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Coleman International Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024

Mapa Coleman International Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Coleman International Sp. z o.o.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Coleman International Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Coleman International Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Zabrze
  4. Częstochowa
  5. Łódź
  6. Lublin
  7. Rzeszów
  8. Wodzisław Śląski

Praca Coleman International Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Konsultant Techniczno-Handlowy B2B Inżynier sprzedaży

    Coleman International Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Promowanie przemysłowych rozwiązań w zakresie znakowania, kodowania i etykietowania produktów.
      • Konsultacja handlowo techniczna w zakresie doboru optymalnych rozwiązań w zakresie znakowania dla producentów branż motoryzacyjnej, FMCG, medycznej i farmaceutycznej
      • Pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie długotrwałych relacji z Klientami
      • Obsługa kontraktów i koordynacja projektów, realizacja budżetu sprzedaży
      • Przygotowywanie ofert handlowych, raportów i zestawień na temat realizacji budżetu i projektów.
      • Udział w targach wystawach, konferencjach
      • Wyjazdy służbowe do firm produkcyjnych na terenie obsługiwanych województw

      Wymagania

      • Min. 2-3 letnie doświadczenie w branży technicznej, przemysłowej
      • Wykształcenie techniczne, lub związane z logistyką, pakowaniem produktów etc.
      • Doświadczenie w sprzedaży B2B, w kontakcie z Klientami, umiejętność nawiązywania relacji biznesowych, znajomość technik sprzedaży, preferowane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej
      • Obsługa podstawowych programów pakietu MS Office, programów CRM
      • Gotowość do podróży służbowych na terenie całego kraju.
      • Znajomość języka angielskiego
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Ciekawą, ambitną i rozwijającą pracę, poszerzającą wiedzę i doświadczenie w zakresie różnych gałęzi przemysłu
      • Pracę wymagającą ciągłego uczenia się i poznawania nowych rozwiązań w zakresie identyfikacji produktów oraz automatyzacji procesów w przemyśle
      • Możliwość rozwoju zawodowego i kontakt z najnowszymi technologiami oferowanymi przez liderów w branży znakowania.
      • Szkolenia handlowe i techniczne, organizowane lokalnie i przez producentów rozwiązań, w kraju i za granicą
      • Elastyczny tryb pracy – praca w terenie – wyjazdy i spotkania w zakładach przemysłowych.
      • Niezbędne narzędzia i wyposażenie – samochód, telefon komórkowy, komputer
      • Wynagrodzenie stałe + premia zależna od osiąganych wyników, przejrzysty system wynagradzania
      • Pracę w przyjaznym zespole
      • Umowę o pracę – okres próbny, czas nieokreślony
      • Praca w Warszawie, wyjazdy służbowe na terenie całego kraju.