Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SPB Polska sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
SPB Polska jest innowacyjną firmą działającą w branży ubezpieczeń, z siedzibą w Warszawie. Jej historia sięga 1965 roku, a działalność obejmuje 16 krajów, co świadczy o międzynarodowej obecności i doświadczeniu. Jako część grupy SPB, zatrudnia 1200 wykwalifikowanych pracowników, którzy przyczyniają się do jej rozwoju.
Misją SPB Polska jest wprowadzanie zmian mających na celu poprawę jakości życia. Innowacja, doskonałość i uczciwość stanowią fundamenty, na których firma buduje swoją przyszłość. Te wartości kierują codzienną pracą i procesem tworzenia produktów, które są zarówno innowacyjne, jak i użyteczne dla klientów.
Jako wiodący broker ubezpieczeniowy w Europie, SPB Polska specjalizuje się w projektowaniu i zarządzaniu ofertami ubezpieczeniowymi oraz usługami pomocniczymi, które mają na celu ułatwienie życia. Produkty firmy są dedykowane rynkowi ubezpieczeń, a zaangażowanie w innowacje zostało docenione przez branżę, co potwierdzają otrzymane nagrody za innowacyjny chatbot do diagnostyki usterek produktów.
Firma wyróżnia się również specjalizacją w naprawie, odnawianiu oraz recyklingu urządzeń elektronicznych. Jej spółka zależna, Save, jest liderem w tych obszarach, co pozwala na zapewnienie pełnego cyklu życia produktów – od zakupu po odpowiedzialne zakończenie ich użytkowania.
Ponad 50-letnie doświadczenie w sektorze ubezpieczeń umożliwiło SPB Polska stworzenie ofert, które są nowoczesne i zgodne z potrzebami klientów. Przewaga konkurencyjna firmy polega na połączeniu tradycji z nowoczesnością, co sprawia, że jej rozwiązania są zawsze na czasie.
Firma zaprasza do poznania jej oferty – celem SPB Polska jest, aby ubezpieczenia były prostsze, bardziej dostępne i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Razem można dążyć do budowy bezpieczniejszej przyszłości.
SPB Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy SPB Polska Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym Warszawa Mokotów
Work&Profit sp. z o.o.- Warszawa
- umowa zlecenie
Dodana -
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii - Babice Nowe
Work&Profit sp. z o.o.- Babice Nowe
- umowa zlecenie
Dodana -
Obsługa kasy i dokładanie towaru w drogerii w Pruszkowie
Work&Profit sp. z o.o.- Raszyn
- umowa zlecenie
Dodana
Firma najczęściej oferuje
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Kawa / herbata
-
Prywatna opieka medyczna
-
Spotkania integracyjne
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024
Mapa SPB Polska Sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia SPB Polska Sp. z o.o.
| poniedziałek | Czynne całą dobę |
| wtorek | Czynne całą dobę |
| środa | Czynne całą dobę |
| czwartek | Czynne całą dobę |
| piątek | Czynne całą dobę |
| sobota | Czynne całą dobę |
| niedziela | Czynne całą dobę |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
SPB Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
SPB Polska Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Bydgoszcz
- Bielsko-Biała
- Ostróda
- Lublin
- Wrocław
- Pruszcz Gdański
- Olsztyn
- Piaseczno
- Kraków
Praca SPB Polska Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta w Call Center
SPB Polska Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń,
-
przyjmowanie zgłoszeń szkód,
-
informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody,
-
rejestracja szkód w systemie.
Wymagania
-
Doświadczenie w zakresie telefonicznej obsługi klienta – mile widziane,
-
doświadczenie w pracy w zakładzie ubezpieczeń będzie atutem,
-
wykształcenie min. średnie,
-
dobra organizacja pracy,
-
komunikatywność i cierpliwość, sumienność i odpowiedzialność,
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Opieka medyczna Medicover,
-
karta Multisport,
-
ubezpieczenie grupowe na życie,
-
spotkania integracyjne,
-
brak dress code’u.
-