Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
PRT Radomsko sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Firma PRT Radomsko jest uznawana za lidera w dziedzinie recyklingu PET w Polsce. Jej historia rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy podjęto decyzję o rozwoju działalności w Radomsku, stając się częścią globalnej grupy ALPLA. Od tego momentu firma nieustannie dąży do utrzymania pozycji największego zakładu tego typu w Polsce, specjalizując się w przetwarzaniu zużytych butelek PET w wysokiej jakości regranulat.
Oferta PRT Radomsko koncentruje się na dostarczaniu produktów, które spełniają najwyższe standardy jakości, jednocześnie przyczyniając się do zrównoważonego rozwoju i ochrony planety. W firmie stosowane są nowoczesne procesy recyklingu, umożliwiające automatyczne sortowanie, skrupulatne mycie oraz ekstruzję z najwyższym stopniem dekontaminacji. Dzięki tym działaniom, regranulat PET jest wykorzystywany do produkcji nowych butelek, co stanowi ważny element zamykania obiegu materiałów oraz ograniczania emisji CO2.
Firma PRT Radomsko ceni sobie międzynarodową obecność, będąc częścią grupy ALPLA, która jest liderem w produkcji opakowań z tworzyw sztucznych. Ta przynależność pozwala na wymianę doświadczeń oraz ciągłe doskonalenie procesów.
W PRT Radomsko istnieje przekonanie, że 'szczęśliwy pracownik to najlepsza inwestycja'. Dlatego zatrudniani są wykwalifikowani specjaliści, których rozwój oraz dobrostan stanowią priorytet. Firma oferuje bogate świadczenia socjalne oraz dba o rozwój kompetencji pracowników. Działania PRT Radomsko są zgodne z hasłem 'Myśl globalnie, działaj lokalnie', co przejawia się w zaangażowaniu w kampanie edukacyjne oraz proekologiczne, z myślą o lokalnej społeczności.
Jako firma promująca proekologiczne postawy, PRT Radomsko jest przekonana, że działania edukacyjne stanowią istotną przewagę konkurencyjną. Dzięki podejmowanym inicjatywom, może przyczyniać się do budowy lepszej przyszłości oraz stać na czoła innowacji w branży.
Zaprasza do poznania swojej historii, wartości oraz produktów. Razem można tworzyć zrównoważoną przyszłość.
PRT Radomsko Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy PRT Radomsko Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Dodatki świąteczne
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa PRT Radomsko Sp. z o.o.
Siedziba główna
Godziny otwarcia PRT Radomsko Sp. z o.o.
| poniedziałek | 07:00 - 16:30 |
| wtorek | 07:00 - 16:30 |
| środa | 07:00 - 16:30 |
| czwartek | 07:00 - 16:30 |
| piątek | 07:00 - 14:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
PRT Radomsko Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Łódź
- Radomsko
- Katowice
- Zgierz
- Wrocław
- Częstochowa
- Piaseczno
- Dzialoszyn
- Bielsko-Biała
Praca PRT Radomsko Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
HR Business Partner
PRT Radomsko Sp. z o.o.- Radomsko
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Your responsibilities
-
support the employees and the management team of the plant in all HR related topics
-
responsible for recruiting of all positions in the plant
-
carrying out the processes necessary to employ new employees
-
taking care of training & development activities in the plant
-
ensuring that personnel standards of ALPLA are met
-
participation/implementation in/of HR projects
-
responsible for personnel KPIS and introduction of corrective actions
-
participation in the process of budgeting personnel costs
-
ongoing administrative work supporting payroll processes (timekeeping, data collection etc.)
Our requirements
-
higher education related to human resources management, psychology or socjology
-
min. 3 years of professional experience in a similar position
-
good computer skills inluding MS Excel
-
very good knowledge of English
-
communication skills, creativity, resourcefulness
-
optimism and positive attitude
We offer
-
employment in an international, 100% family business with high work standards
-
possibility of raising qualifications and personal development
-
employee benefits package (private medical care, group insurance, benefits from the Social Fund, Christmas gifts for children, jubilee awards, holiday found)
-