Czy to Twoja firma?

LOYALTY POINT sp. z o.o. praca

Warszawa

Jesteśmy LOYALTY POINT sp. z o.o., Twoim przewodnikiem po świecie marketingu relacyjnego. Z dumą służymy naszym klientom z Warszawy i okolic już od prawie dwóch dekad, będąc liderami w dziedzinie marketingu zintegrowanego. Nasza historia to opowieść o pasji do tworzenia silnych więzi między markami a ich klientami, o budowaniu lojalności, która przekłada się na realne wyniki biznesowe.


Nasze usługi to więcej niż tylko kampanie marketingowe. To audyt i optymalizacja procesów, które pomagają naszym partnerom biznesowym rosnąć. To strategie programów lojalnościowych, które przyciągają i zatrzymują klientów. To budowa i wdrożenie systemów CRM, które ułatwiają życie zarówno firmom, jak i ich klientom. To również wsparcie w obszarze Data Science i zarządzania danymi, które pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.

Jesteśmy dumni z naszego zespołu, który jest sercem naszej firmy. To grupa specjalistów, którzy nie tylko rozumieją znaczenie empatii w biznesie, ale również są przedsiębiorczy i zawsze na bieżąco z nowymi technologiami. To dzięki nim nasze rozwiązania są nie tylko innowacyjne, ale i wysoce wydajne, elastyczne i dostosowane do potrzeb naszych klientów.

Nasze wartości to fundament, na którym budujemy nasze relacje z klientami. Praca zespołowa, empatia, przedsiębiorczość i nowe technologie to słowa, które najlepiej nas opisują. Wierzymy, że dzięki nim możemy wspólnie osiągnąć sukces.

Nasze osiągnięcia nie umknęły uwadze branży – jesteśmy wielokrotnymi laureatami prestiżowych nagród, takich jak Golden Arrow, Effie Awards czy Loyalty Awards. To potwierdzenie, że idziemy we właściwym kierunku i że nasza praca przynosi wymierne efekty.

Zapraszamy do współpracy. Razem możemy stworzyć coś wyjątkowego – lojalność, która przekłada się na sukces Twojej marki.

LOYALTY POINT sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy LOYALTY POINT sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca LOYALTY POINT sp. z o.o.

Mapa LOYALTY POINT sp. z o.o.

Siedziba główna

LOYALTY POINT sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.06.2024

Praca LOYALTY POINT sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Project Manager

    LOYALTY POINT sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      Mile widziane

      • Jira
      • Confluence

      Twój zakres obowiązków

      • Zarządzanie projektami, analiza, monitoring KPI i raportowanie bieżących zadań w projektach z obszaru programów lojalnościowych, CRM i analitycznych (MarTech)
      • Ustalanie wymagań i zakresu potrzeb biznesowych klienta
      • Tworzenie ofert na potrzeby obecnych i nowych klientów (wycena, harmonogram oraz prezentacja - odpowiedź na brief)
      • Przygotowanie briefów dotyczących prac w ramach prowadzonych projektów dla wewnętrznych działów firmy lub firm zewnętrznych
      • Koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców (analityka, IT, agencja kreatywna i inne)
      • Przeprowadzanie analiz rynku programów lojalnościowych oraz trendów konsumenckich (w szczególności dotyczących oczekiwań w zakresie lojalności, postaw zakupowych itp.) w Polsce i na świecie
      • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników na podstawie analizy danych z obszarów sprzedaży i marketingu oraz trendów rynkowych
      • Wypracowanie strategii dla programów lojalnościowych oraz rekomendacji działań na etapie koncepcji, wdrożenia, bieżącej obsługi lub relaunchu
      • Doradztwo w ramach prowadzonych projektów, proponowanie rozwiązań i konsultowanie ich z klientem
      • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
      • Testowanie funkcjonalne dostarczanych rozwiązań
      • Merytoryczna i operacyjna odpowiedzialność za realizowane projekty w tym w szczególności w ramach założonego harmonogramu i budżetu wraz z rozliczaniem i fakturowaniem
      • Bieżący kontakt z klientem w zakresie działań operacyjnych oraz innymi interesariuszami projektów
      • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz dbałość o satysfakcję klienta i dobry wizerunek firmy
      • Identyfikacja nowych szans rozwoju realizowanych projektów (stałe poszukiwanie usprawnień i możliwości optymalizacji) oraz przygotowywanie rekomendacji z tym związanych

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe
      • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z konsultingiem i project managementem w agencji CRM / Loyalty / software house / agencji interaktywnej itp.
      • Umiejętność analizy danych liczbowych i wyciągania wniosków
      • Wiedza z zakresu marketingu (lojalność / CRM), aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
      • Umiejętność analizy procesów i pisania specyfikacji biznesowo-funkcjonalnej dla zespołu (developerzy, data analists/ scientists itp.)
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
      • Zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel, MS Power Point, MS Word)
      • Dobra organizacja pracy własnej i zespołu, samodzielność, staranność, dokładność
      • Odpowiedzialność i zaangażowanie oraz determinacja i konsekwencja w działaniu
      • Proaktywne podejście do pracy i rozwiązywania problemów
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
      • Umiejętność pracy pod presją (nie należy obawiać się deadline’ów)
      • Umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach oraz złożonych projektach z wieloma interesariuszami

      Mile widziane

      • Praktyczna znajomość zwinnych metod prowadzenia projektów
      • Znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira, Redmine, Teams, Planner, Trello, Confluence itp.)
      • Łatwość i otwartość w poznawaniu nowego oprogramowania od strony użytkowej

      To oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
      • Ciągły rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym (do uzgodnienia)
      • Ciekawe i często innowacyjne projekty – praca dla najpopularniejszych marek na rynku
      • Praca w zgranym, profesjonalnym zespole, gdzie masz realny wpływ na rozwój firmy
      • Umowa o pracę / kontrakt b2b, niezbędne narzędzia pracy
      • Prywatna opieka medyczna (Luxmed)
      • Możliwość dofinansowania do karty Multisport
      • Możliwość uczestnictwa w zajęciach nauki języka angielskiego
      • Owocowe środy i słodkie piątki
      • Dostęp do chill room z konsolami do gier

      Benefity

      • słodkie piątki
      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • gry wideo w pracy
      • kawa / herbata
      • strefa relaksu

      Poszukujemy Project Managera, który dołączy do jednego z zespołów Client Service i pomoże naszym klientom osiągnąć cele związane z budowaniem lojalności odbiorców ich produktów lub usług.

      LOYALTY POINT sp. z o.o.

      Loyalty Point jest liderem i najczęściej nagradzaną firmą polskiego rynku programów lojalnościowych. Nasze zespoły tworzą profesjonaliści z zakresu IT, data science, client service i project management, którzy codziennie dostarczają wysokiej jakości rozwiązania spełniające wymagania klientów. Wierzymy w siłę danych i w oparciu o dane budujemy lojalność konsumentów wobec marek naszych klientów. Zapewne każdego stykasz się z naszymi projektami w IKEA, Decathlon, Stokrotka, Vision Express, SMYK, EPP, Douglas i u ponad 30 innych fantastycznych Klientów.

      Aplikuj

  • Office Assistant

    LOYALTY POINT sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy
      • Organizacja spotkań wewnętrznych oraz obsługa gości
      • Koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
      • Obsługa zleceń kurierskich
      • Nadzorowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji
      • Współpraca z księgowością i kadrami
      • Prowadzenie spraw administracyjnych i zaopatrzeniowych biura
      • Zarządzanie sprzętem biurowym oraz dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie
      • Przygotowywanie raportów i zestawień
      • Współpraca z Zarządem oraz wszystkimi działami firmy
      • Inne zlecone zadania administracyjne

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
      • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
      • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
      • Odpowiedzialność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
      • Zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

      To oferujemy

      • Zdobywanie doświadczenia w zgranym, profesjonalnym i nastawionym na cel zespole
      • Stabilne zatrudnienie
      • Nowoczesne i przytulne biuro w Wilanowie
      • Pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz zajęcia z angielskiego)
      • Parking dla rowerów w podziemiu biurowca
      • Możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Realny wpływ na rozwój firmy – wspólnie pracujemy, wspólnie ustalamy cele i je realizujemy po to by wspólnie cieszyć się z sukcesów

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • spotkania integracyjne
      • kawa / herbata

      LOYALTY POINT sp. z o.o.

      W Loyalty Point podchodzimy z pasją do marketingu relacyjnego, budowania lojalności oraz tworzenia kampanii marketingowych. Stawiamy sobie za cel, by nasi Klienci mogli poznać swoich konsumentów i na bazie zebranej wiedzy traktować ich w sposób szczególny – im więcej wiemy, w tym bardziej dopasowany i precyzyjny sposób komunikujemy oferty naszych Klientów.


      Zapraszamy na stronę

      Aplikuj

  • Project Manager - Consultant (Digital)

    LOYALTY POINT sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Koordynacja, analiza, raportowanie bieżących zadań i projektów digital, web, mobile
      • Tworzenie wycen, harmonogramów, dokumentacji, prezentacji
      • Koordynacja prac zewnętrznych dostawców
      • Optymalizacja procesów
      • Codzienny kontakt z klientem w zakresie działań operacyjnych
      • Prezentowanie i konsultowanie rozwiązań z klientem
      • Research dostępnych na rynku rozwiązań technologicznych odpowiadających na potrzeby biznesowe klienta
      • Codzienna praca projektowa z projektantami UX/UI, analitykami danych, programistami

      Nasze wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Junior Project Manager, Project Manager, Analityk/Konsultant biznesowy w agencji reklamowej, mediowej, software house lub w dziale marketingu
      • Umiejętność analizy procesów i pisania specyfikacji biznesowej dla zespołu programistów
      • Łatwość w poznawaniu nowego oprogramowania od strony użytkowej
      • Umiejętność wstępnej analizy danych liczbowych i wyciągania wniosków
      • Podstawowa wiedza z zakresu marketingu, aplikacji mobilnych, trendów technologicznych
      • Znajomość zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania
      • Certyfikaty potwierdzające znajomość metod zarządzania projektami, procesami, analizy biznesowej (opcjonalnie)
      • Rozróżnianie pojęć i podstawowa znajomość UX, UI, SEO, SEM, CRM, CMS, Google Analytics
      • Rozróżnianie pojęć front-end, back-end i podstawowa wiedza o językach programowania
      • Zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel, MS Power Point, MS Word)
      • Dobra organizacja pracy, staranność, zaangażowanie, odpowiedzialność, otwartość i komunikatywność
      • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
      • Poczucie humoru

      To oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
      • Pracę w fajnym zespole
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Udział w innowacyjnych projektach
      • Ciągły rozwój w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • Elastyczny czas pracy
      • Dostęp do platformy kursów online
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę benefit-multisport
      • Fajne, nowoczesne biuro na Wilanowie
      • Realny wpływ na rozwój firmy – wspólnie pracujemy, wspólnie ustalamy cele i je realizujemy po to by wspólnie cieszyć się z sukcesów. Zauważamy wkład i z chęcią wynagradzamy zaangażowanie

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • elastyczny czas pracy
      • spotkania integracyjne
      • kawa / herbata
      • strefa relaksu

      LOYALTY POINT sp. z o.o.

      W Loyalty Point podchodzimy z pasją do marketingu relacyjnego, budowania lojalności oraz tworzenia kampanii marketingowych. Stawiamy sobie za cel, by nasi Klienci mogli poznać swoich konsumentów i na bazie zebranej wiedzy traktować ich w sposób szczególny – im więcej wiemy, w tym bardziej dopasowany i precyzyjny sposób komunikujemy oferty naszych Klientów.


      Zapraszamy na stronę

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie