Czy to Twoja firma?

Adams Group praca

Kobyla Góra

Adams Group

Adams Group najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne zarządzanie / dyrekcja obsługa klienta / call center

Oferty pracy Adams Group

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Adams Group

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Adams Group

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Adams Group poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Adams Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Ostrów Wielkopolski
  2. Bielsko-Biała
  3. Opole
  4. Poznań
  5. Warszawa
  6. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Adams Group - oferty archiwalne

  • Mechanik Utrzymania Ruchu

    Adams Group
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Mechanik Utrzymania Ruchu


      Twój zakres obowiązków

      • Ewidencjonowanie częstotliwości oraz zakresu działań w dziennikach konserwatora
      • Wprowadzanie działań zapobiegawczych w celu minimalizacji awaryjności
      • Naprawa maszyn i urządzeń (z zakresu mechaniki, pneumatyki)
      • Naprawa lub wymiana części eksploatacyjnych przy samochodach transportowych
      • Modernizowanie maszyn i urządzeń w celu poprawy ich funkcjonowania
      • Przygotowywanie maszyn i urządzeń do rutynowych przeglądów, audytów
      • Dokonywanie okresowej weryfikacji szczelności oraz sprawności układu sprężonego powietrza

      Nasze wymagania

      • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
      • Wykształcenie kierunkowe – mechanika lub pokrewne
      • Doświadczenie na stanowisku mechanika min. 2 lata
      • Ogólna wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn
      • Orientowanie się w rysunku technicznym
      • Komunikatywność
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Umiejętność rozwiązywania problemów
      • Uprawnienia spawalnicze oraz doświadczenie z automatyką przemysłową

      To oferujemy

      • Pełne wdrożenie do pracy
      • Stabilne warunki zatrudnienia
      • Nowoczesne hale produkcyjne
      • Imprezy firmowe i integracyjne
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Prezenty świąteczne

      Aplikuj

  • Koordynator ds. szkoleń

    Adams Group
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Koordynator ds. szkoleń


      Twój zakres obowiązków

      • Planowanie i koordynacja szkoleń (opracowywanie harmonogramu szkoleń, oraz koordynacja procesu szkoleniowego w organizacji)
      • Tworzenie materiałów szkoleniowych (opracowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów szkoleniowych związanych z procesami produkcyjnymi, bezpieczeństwem pracy, obsługą maszyn oraz innymi istotnymi zagadnieniami)
      • Przygotowywanie sesji szkoleniowych (organizacja i prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych pracowników, dostosowanych dla poszczególnych stanowisk)
      • Ewaluacja i ocena szkoleń (monitorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, zbieranie opinii uczestników oraz dostosowywanie programów szkoleniowych w oparciu o informacje zwrotne)
      • Współpraca z zespołem produkcyjnym (kadra managerska i pracownicy szeregowi
      • Zarządzanie bazą danych (prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, monitorowanie postępów w zakresie szkoleń pracowników oraz utrzymywanie aktualnej bazy danych związanej ze szkoleniami)
      • Monitorowanie trendów branżowych (śledzenie nowych trendów, technologii i najlepszych praktyk w branży meblarskiej oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych)
      • Zarządzanie budżetem szkoleń (planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na szkolenia, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków)
      • Raportowanie i analiza danych (przygotowywanie raportów dotyczących efektywności szkoleń, analiza danych oraz prezentacja wyników kadrze managerskiej firmy w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszego rozwoju systemu szkoleń)
      • Przeprowadzanie egzaminów weryfikujących poziom wiedzy kandydatów oraz kwalifikujących ich do podjęcia pracy w firmie

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, coaching
      • Minimum 2 lata doświadczenia pracy w obszarze HR / szkoleń
      • Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
      • Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską
      • Zorientowanie na realizację celów
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
      • Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Koordynator ds. szkoleń

    Adams Group
    • Syców
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Koordynator ds. szkoleń


      Twój zakres obowiązków

      • Planowanie i koordynacja szkoleń (opracowywanie harmonogramu szkoleń, oraz koordynacja procesu szkoleniowego w organizacji)
      • Tworzenie materiałów szkoleniowych (opracowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów szkoleniowych związanych z procesami produkcyjnymi, bezpieczeństwem pracy, obsługą maszyn oraz innymi istotnymi zagadnieniami)
      • Przygotowywanie sesji szkoleniowych (organizacja i prowadzenie sesji szkoleniowych dla nowych pracowników, dostosowanych dla poszczególnych stanowisk)
      • Ewaluacja i ocena szkoleń (monitorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, zbieranie opinii uczestników oraz dostosowywanie programów szkoleniowych w oparciu o informacje zwrotne)
      • Współpraca z zespołem produkcyjnym (kadra managerska i pracownicy szeregowi
      • Zarządzanie bazą danych (prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, monitorowanie postępów w zakresie szkoleń pracowników oraz utrzymywanie aktualnej bazy danych związanej ze szkoleniami)
      • Monitorowanie trendów branżowych (śledzenie nowych trendów, technologii i najlepszych praktyk w branży meblarskiej oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych)
      • Zarządzanie budżetem szkoleń (planowanie i kontrola budżetu przeznaczonego na szkolenia, optymalizacja wydatków oraz zapewnienie efektywnego wykorzystania dostępnych środków)
      • Raportowanie i analiza danych (przygotowywanie raportów dotyczących efektywności szkoleń, analiza danych oraz prezentacja wyników kadrze managerskiej firmy w celu podejmowania decyzji dotyczących dalszego rozwoju systemu szkoleń)
      • Przeprowadzanie egzaminów weryfikujących poziom wiedzy kandydatów oraz kwalifikujących ich do podjęcia pracy w firmie

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, coaching
      • Minimum 2 lata doświadczenia pracy w obszarze HR / szkoleń
      • Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
      • Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską
      • Zorientowanie na realizację celów
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
      • Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Rynku i Cen

    Adams Group
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Rynku i Cen


      Twój zakres obowiązków

      • Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
      • Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
      • Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
      • Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
      • Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
      • Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
      • Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
      • Współpraca z innymi działami

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
      • Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
      • Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
      • Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
      • Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Menadżer ds. Rozwoju Rynku B2B

    Adams Group
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Menadżer ds. Rozwoju Rynku B2B


      Twój zakres obowiązków

      • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami mebli
      • Rozwijanie współpracy z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów na rynkach zagranicznych oraz na rynku krajowym
      • Negocjowanie warunków handlowych oraz finalizacja umów z klientami
      • Analiza efektywności działań
      • Śledzenie trendów i zmian na rynku meblarskim
      • Wykorzystywanie narzędzi prospectingowych do identyfikacji potencjalnych klientów
      • Współpraca z innymi działami w firmie

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, marketing)
      • Znajomość narzędzi prospectingowych min. Sales Navigator, Clearbit (warunek konieczny)
      • Doświadczenie na stanowisku menadżerskim w branży wyposażenia wnętrz min. 2 lata (warunek konieczny)
      • Umiejętność pracy w systemie CRM
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
      • Nastawienie na osiąganie celów
      • Ukończenie kursu Machina B2B

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon służbowy, samochód służbowy)
      • Premię uzależnioną od wyników
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Rynku i Cen

    Adams Group
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Rynku i Cen


      Twój zakres obowiązków

      • Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
      • Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
      • Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
      • Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
      • Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
      • Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
      • Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
      • Współpraca z innymi działami

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
      • Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
      • Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
      • Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
      • Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Rynku i Cen

    Adams Group
    • Ostrów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista ds. Rynku i Cen


      Twój zakres obowiązków

      • Zbieranie danych dotyczących trendów rynkowych i preferencji klientów w obszarze e-commerce
      • Badanie zachowań konkurencji i monitorowanie ich działań
      • Wykonywanie analizy SWOT w celu zrozumienia preferencji klientów, trendów rynkowych i możliwości rozwoju firmy
      • Opracowywanie strategii cenowej, która uwzględnia pozycjonowanie firmy na rynku
      • Prognozowanie popytu oraz ocena elastyczności cenowej
      • Analiza i opracowywanie raportów i prognoz cenowych
      • Opracowywanie rekomendacji do decyzji na podstawie danych
      • Współpraca z innymi działami

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, ekonomią lub zarządzaniem)
      • Umiejętności analityczne oraz komunikacyjne
      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie min. B2
      • Znajomość Excel / Arkusze Google na poziomie zaawansowanym
      • Znajomość narzędzi do analizy danych oraz zarządzania cenami
      • Znajomość narzędzi do analizy zachowań klientów w tym CRM

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Aplikuj

  • Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców

    Adams Group
    • Kępno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
      • Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
      • Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
      • Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
      • Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
      • Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
      • Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
      • Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

      To oferujemy

      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców








      Aplikuj

  • Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców

    Adams Group
    • Oleśnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
      • Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
      • Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
      • Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
      • Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
      • Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
      • Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
      • Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

      To oferujemy

      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców








      Aplikuj

  • Specjalista ds. Floty Samochodowej

    Adams Group
    • Kępno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdów floty samochodowej (auta osobowe, dostawcze)
      • Planowanie i organizacja serwisów gwarancyjnych, przeglądów technicznych i kontrola realizacji zleceń oraz napraw pojazdów
      • Koordynacja zakupu i zamawiania części zgodnie z zapotrzebowaniem
      • Wprowadzenie do użytkowania nowych pojazdów floty samochodowej
      • Organizacja dodatkowego wyposażenia
      • Monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
      • Komunikacja z kierowcami w celu zgłaszania usterek i planowania prac utrzymania ruchu
      • Organizacja pomocy w przypadku zdarzeń losowych, kolizji drogowych, awarii, zapewnienie aut zastępczych
      • Przekazywanie pojazdów do użytkowania kierowcom oraz odbiór pojazdów od kierowców zgodnie z procedurą

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
      • Wiedza z dziedziny transportu - eksploatacja pojazdów, rynek części zamiennych
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Specjalista ds. Floty Samochodowej








      Aplikuj

  • Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców

    Adams Group
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Wdrażanie nowych kierowców do pracy i zaznajomienie z procedurami firmy
      • Nadzór pracy w okresie próbnym i weryfikacja umiejętności
      • Koordynacja harmonogramu dostaw i utrzymanie komunikacji z zespołem kierowców
      • Organizacja dokumentacji i protokołów w zakresie wyposażenia stanowiska pracy
      • Dbałość o wizerunek kierowcy zgodny ze standardami wewnętrznymi organizacji
      • Raportowanie do kierownika w zakresie jakości pracy kierowcy
      • Stały kontakt z kierowcami i innymi działami firmy

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
      • Wiedza z dziedziny transportu, pracy kierowcy
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

      To oferujemy

      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Specjalista ds. szkoleń i wdrożeń kierowców








      Aplikuj

  • Specjalista ds. Floty Samochodowej

    Adams Group
    • Oleśnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie prawidłowego stanu technicznego pojazdów floty samochodowej (auta osobowe, dostawcze)
      • Planowanie i organizacja serwisów gwarancyjnych, przeglądów technicznych i kontrola realizacji zleceń oraz napraw pojazdów
      • Koordynacja zakupu i zamawiania części zgodnie z zapotrzebowaniem
      • Wprowadzenie do użytkowania nowych pojazdów floty samochodowej
      • Organizacja dodatkowego wyposażenia
      • Monitorowanie stanów magazynowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
      • Komunikacja z kierowcami w celu zgłaszania usterek i planowania prac utrzymania ruchu
      • Organizacja pomocy w przypadku zdarzeń losowych, kolizji drogowych, awarii, zapewnienie aut zastępczych
      • Przekazywanie pojazdów do użytkowania kierowcom oraz odbiór pojazdów od kierowców zgodnie z procedurą

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku nie krótsze niż 1 rok
      • Prawo jazdy kategorii B
      • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu TSL
      • Wiedza z dziedziny transportu - eksploatacja pojazdów, rynek części zamiennych
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu oraz zaangażowanie

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Specjalista ds. Floty Samochodowej








      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim

    Adams Group
    • Kępno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
      • Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
      • Research i analiza słów kluczowych
      • Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
      • Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
      • Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
      • Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
      • Kreatywność, otwartość, elastyczność

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim

    Adams Group
    • Ostrów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
      • Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
      • Research i analiza słów kluczowych
      • Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
      • Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
      • Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
      • Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
      • Kreatywność, otwartość, elastyczność

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu z j.niemieckim

    Adams Group
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie treści marketingowych w języku niemieckim
      • Tworzenie planu publikacji i dystrybucji treści
      • Research i analiza słów kluczowych
      • Tworzenie analiz na potrzeby działu Marketingu

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego to podstawa na tym stanowisku
      • Umiejętność tworzenia treści tzw. lekkie pióro,
      • Chęć rozwoju w obszarze marketingu E-commerce
      • Wysoka kultura osobista, proaktywna i otwarta postawa
      • Kreatywność, otwartość, elastyczność

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Lider Produkcji - Lider Działu Wyklejania

    Adams Group
    • Ostrzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Planowanie, koordynacja i nadzór nad pracą podległego zespołu produkcyjnego
      • Kontrolowanie realizacji dziennego planu produkcyjnego
      • Zarządzanie podległym obszarem w celu zapewnienia ciągłości produkcji
      • Rozwiązywanie bieżących problemów produkcyjnych
      • Sporządzanie raportów produkcyjnych

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie min. średnie
      • Doświadczenie w kierowaniu zespołem produkcyjnym min. 2 lata
      • Rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność planowania pracy własnej oraz zespołu
      • Proaktywna postawa i zaangażowanie
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
      • Umiejętność zarządzania podległym zespołem, szczególnie motywowanie i egzekwowanie

      To oferujemy

      • Komfortowe warunki pracy - nowoczesne hale produkcyjne
      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Imprezy firmowe i integracyjne
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Prezenty świąteczne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Kierownik Działu IT

    Adams Group
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows

      Twój zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
      • Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
      • Zarządzanie systemem ticketowym
      • Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
      • Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
      • Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
      • Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
      • Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
      • Zarządzanie zespołem IT
      • Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
      • Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
      • Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
      • Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
      • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      • Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
      • Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Kierownik Działu IT

    Adams Group
    • Ostrów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows

      Twój zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
      • Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
      • Zarządzanie systemem ticketowym
      • Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
      • Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
      • Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
      • Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
      • Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
      • Zarządzanie zespołem IT
      • Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
      • Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
      • Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
      • Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
      • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      • Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
      • Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Kierownik Działu IT

    Adams Group
    • Oleśnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows

      Twój zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrożenie polityki zarządzania infrastrukturą IT, urządzeniami mobilnymi, bezpieczeństwem IT
      • Pełny nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów, oprogramowania i sieci komputerowej
      • Zarządzanie systemem ticketowym
      • Zarządzanie dostawcami usług teleinformatycznych
      • Rozwój aplikacji firmowej Adams Group
      • Inicjowanie nowych projektów oraz zarządzanie i koordynacja obecnie funkcjonujących
      • Ustalanie priorytetów pojawiających się problemów w oparciu o ich wagę i wpływ na firmę
      • Prowadzenie rutynowych audytów zasobów i procesów IT
      • Zarządzanie zespołem IT
      • Śledzenie trendów rynkowych, nowych technologii i rozwiązań, które mogą przynieść korzyści organizacji

      Nasze wymagania

      • Doświadczenie w obszarze IT - minimum 5 lat (w tym 3 lata na stanowisku kierowniczym)
      • Wykształcenie wyższe - mile widziane kierunkowe
      • Znajomość platformy no-code (Bubble.io) oraz systemów ticketowych
      • Praktyczna znajomość systemów ERP (Comarch Optima)
      • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      • Znajomość aktualnych trendów technologicznych w obszarze IT
      • Umiejętność pracy w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

  • Kierownik działu Personalnego

    Adams Group
    • Oleśnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrożenie strategii Personalnej zgodnej z celami biznesowymi organizacji
      • Inicjowanie nowych i doskonalenie istniejących procesów oraz procedur HR (rekrutacja, onboarding, systemy motywacyjne i premiowe, ocena okresowa, programy rozwojowe)
      • Udział w tworzeniu optymalnej polityki wynagrodzeń (budowa siatek płac, systemy premiowe)
      • Współtworzenie siatki benefitów
      • Współtworzenie strategii wew. i zew. komunikacji budującej markę Adams Group, nadzór nad realizacją strategii
      • Wsparcie kadry zarządzającej w realizacji polityki personalnej
      • Opracowanie budżetu działu Personalnego oraz monitorowanie jego realizacji
      • Zarządzanie zespołem HR ds. Wsparcia Biznesu (rekrutacja, motywowanie, egzekwowanie, rozwój, ocena)

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: psychologia, ZZL, socjologia
      • Minimum 3 lata doświadczenia pracy w obszarze HR
      • Znajomość najlepszych praktyk i trendów HR
      • Doświadczenie we współpracy z kadrą managerską wyższego szczebla
      • Predyspozycje do zarządzania zespołem
      • Zorientowanie na realizację celów
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji
      • Umiejętność funkcjonowania w organizacji rozwijającej się, dynamicznym środowisku
      • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

      To oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
      • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
      • Przyjazną atmosferę pracy w biurowcu klasy Premium z własną kawiarnią
      • Dofinansowania w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie grupowe
      • Miejsce pracy: Kobyla Góra (okolice Ostrzeszowa)
      • Możliwość pracy w trybie Home Office - 1 dzień w tygodniu
      • Szkolenia, imprezy firmowe i integracyjne

      Benefity

      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • firmowa biblioteka
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Adams Group

      Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się polską firmą produkcyjną, specjalizującą się w produkcji i dystrybucji mebli tapicerowanych na rynek Polski i Europy. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2011 roku jako niewielka firma rodzinna. Dziś, dzięki naszej pasji, zaangażowaniu i determinacji produkujemy do 150 000 sztuk mebli tapicerowanych rocznie.


      Od stycznia 2021 realizujemy największą w naszej historii inwestycję, która pozwoli na wzrost produkcji do 1 000 000 szt. mebli tapicerowanych i skrzyniowych rocznie oraz zatrudnienie ponad 1000 osób. W ramach inwestycji powstał: biurowiec klasy premium z nowoczesnymi powierzchniami biurowymi oraz kawiarnią, powstaje kompleks 4 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 40 tyś. m2, trzech magazynów buforowych oraz kompleks 130 w pełni wyposażonych mieszkań w zabudowie szeregowej.


      Adams Group to miejsce dla ludzi z pasją, zapewniające bezpieczne i komfortowe warunki pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwości rozwoju.


      Siedziba firmy: 63-507 Kobyla Góra, Ligota 59B, woj. wielkopolskie

      Aplikuj

Pracodawcy w Kobylej Górze