Kilka słów o firmie Angloville...

 

  • Angloville należy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.

 

  • Wraz z siostrzaną firmą znajduje się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times 2022.

 

  • Dzięki innowacyjnej metodzie, firma zmienia sposób, w jaki uczniowie przyswajają języki obce.

 

  • Co roku z usług Angloville korzysta ponad 30 000 osób (zarówno w trybie offline, jak i online), a jej klientami są m.in. firmy z listy Fortune 500 oraz wiele osób indywidualnych.

 

  • Angloville i jej formuła nauki zyskały uznanie zarówno wśród klientów, jak i mediów, co zostało odnotowane w takich publikacjach jak: Forbes, Lonely Planet, Gazeta.pl, Puls Biznesu oraz Money.pl.

 

  • Firma działa na 8 rynkach europejskich, a także posiada biura w Azji i RPA.

 

  • W zespole Angloville pracuje ponad 10 narodowości z całego świata.

Oferty pracy Angloville Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Bony okazjonalne
  • Darmowe posiłki / kanapki w pracy
  • Docenianie stażu pracy
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dodatkowy urlop
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dostęp do innowacyjnej technologii
  • Elastyczny czas pracy
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Karty podarunkowe
  • Kawa / herbata
  • Korzystanie z usług firmy na preferencyjnych warunkach
  • Kursy językowe
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Możliwość zdobycia uprawnień
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Premie uznaniowe
  • Program lojalnościowy
  • Program motywacyjny
  • Program poleceń pracowników
  • Program relokacyjny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wsparcia w opiece nad dziećmi
  • Wyjazdy integracyjne
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa Angloville Sp. z o.o.

Angielska Wioska

Angloville Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Angloville Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kielce
  3. Szczecin
  4. Wrocław
  5. Sulejówek
  6. Kraków
  7. Bydgoszcz
  8. Gliwice
  9. Katowice
  10. Poznań

Praca Angloville Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Starszy Księgowy / Starsza Księgowa

    Angloville Sp. z o.o.
    • 5 500 do 7 500 zł / mies.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych
      • Kontrolowanie i sprawdzanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług
      • Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald
      • Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami
      • Kalkulacja i wyliczanie podatku dochodowego CIT, podatku u źródła CIT-10Z
      • Rozliczanie podatku VAT w procedurze VAT-marży
      • Rozliczanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów w metodzie proporcji
      • Bieżąca współpraca z innymi działami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych
      • Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
      • Sporządzanie sprawozdawczości GUS

      Wymagania


      Nasze oczekiwania :

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
      • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie księgowym i 2-letnie na stanowisku samodzielnego księgowego wykonującego pełny zakres czynności księgowych – warunek konieczny
      • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
      • Zaawansowana znajomość księgowości.
      • Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
      • Dobra znajomość modułów księgowych w systemie Enova

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w wyliczaniu podatku VAT-marża w działalności turystycznej z zastosowaniem art. 119 ustawy
      • Praktyczna wiedza przy sprzedaży mieszanej i umiejętność zastosowania rozliczeń kosztów w proporcji

      Wymagane umiejętności i kompetencje:

      • umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, prawidłowej interpretacji przepisów
      • sprawność w organizacji pracy oraz pracy w zespole
      • odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, profesjonalizm, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność i wielozadaniowość
      • dobra komunikacja
      • samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwój

      Oferujemy



      • Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
      • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
      • pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
      • comiesięczne spotkania integracyjne
      • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
      • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
      • zniżki na usługi platformy językowej

  • Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

    Angloville Sp. z o.o.
    • 3 500 do 12 000 zł / mies.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      Czym będziesz się zajmować:

      • Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
      • Tworzenie i przedstawianie ofert
      • Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
      • Obsługa narzędzi sprzedażowych

      Wymagania

      Czego od Ciebie oczekujemy:

      • Świetne zdolności komunikacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwanie
      • Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
      • Doświadczenie w sprzedaży

      Oferujemy

      Korzyści pracy w Angloville:

      • stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
      • wynagrodzenie w przedziale od 3000 - 8000 zł netto- w zależności od Twojego zaangażowania
      • szkolenie wdrażające
      • gotowa baza Klientów do kontaktu
      • laptop i telefon służbowy
      • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
      • comiesięczne spotkania integracyjne
      • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
      • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
      • zniżki na usługi platformy językowej

  • Starszy Księgowy / Starsza Księgowa

    Angloville Sp. z o.o.
    • 5 500 do 7 500 zł / mies.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych
      • Kontrolowanie i sprawdzanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług
      • Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald
      • Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami
      • Kalkulacja i wyliczanie podatku dochodowego CIT, podatku u źródła CIT-10Z
      • Rozliczanie podatku VAT w procedurze VAT-marży
      • Rozliczanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów w metodzie proporcji
      • Bieżąca współpraca z innymi działami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych
      • Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
      • Sporządzanie sprawozdawczości GUS

      Wymagania


      Nasze oczekiwania :

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
      • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie księgowym i 2-letnie na stanowisku samodzielnego księgowego wykonującego pełny zakres czynności księgowych – warunek konieczny
      • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
      • Zaawansowana znajomość księgowości.
      • Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
      • Dobra znajomość modułów księgowych w systemie Enova

      Mile widziane:

      • Doświadczenie w wyliczaniu podatku VAT-marża w działalności turystycznej z zastosowaniem art. 119 ustawy
      • Praktyczna wiedza przy sprzedaży mieszanej i umiejętność zastosowania rozliczeń kosztów w proporcji

      Wymagane umiejętności i kompetencje:

      • umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, prawidłowej interpretacji przepisów
      • sprawność w organizacji pracy oraz pracy w zespole
      • odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, profesjonalizm, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność i wielozadaniowość
      • dobra komunikacja
      • samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwój

      Oferujemy



      • Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
      • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
      • pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
      • comiesięczne spotkania integracyjne
      • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
      • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
      • zniżki na usługi platformy językowej

  • Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy

    Angloville Sp. z o.o.
    • 3 450 do 12 000 zł / mies.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      Jeżeli:

      • chcesz dużo zarabiać, nawet 8000 zł netto miesięcznie
      • jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
      • Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
      • jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
      • potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
      • chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
      • szukasz stabilnego zatrudnienia na cały etat
      • chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi

      To Angloville jest miejscem dla Ciebie!



      Czym będziesz się zajmować:

      • Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
      • Tworzenie i przedstawianie ofert
      • Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
      • Obsługa narzędzi sprzedażowych

      Wymagania

      Czego od Ciebie oczekujemy:

      • Świetne zdolności komunikacyjne
      • Otwartość na nowe wyzwanie
      • Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
      • Doświadczenie w sprzedaży

      Oferujemy

      Korzyści pracy w Angloville:

      • stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
      • wynagrodzenie w przedziale od 3000 - 8000 zł netto- w zależności od Twojego zaangażowania
      • szkolenie wdrażające
      • gotowa baza Klientów do kontaktu
      • laptop i telefon służbowy
      • praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
      • comiesięczne spotkania integracyjne
      • nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
      • możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
      • zniżki na usługi platformy językowej


      Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

  • Social Media Specialist / Content Creator

    Angloville Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Tworzenie contentu na nasze media społecznościowe
      • Komunikacja z odbiorcami mediów społecznościowych
      • Współpraca z fotografem/filmowcem/montażystą
      • Tworzenie rolek, reels, tik-toków, postów, relacji i inne z dostarczonych przez nas materiałów z obozów (bądź współtworzenie ich razem w zespole)
      • Kreatywne podejście do tworzenia nowoczesnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych
      • Współpraca z influencerami lub agencjami zajmującymi się pozyskiwaniem współprac (ok 4-5 współprac w roku) + negocjacje stawek
      • Analiza swoich działań oraz rekomendacje do ulepszeń
      • Praca dotyczy mediów społecznościowych na rynek polski i zagraniczny

      Wymagania

      Idealny kandydat

      • min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
      • kreatywność w działaniu, samodzielność, pomysłowość, komunikatywność
      • umiejętność pracy w zespole
      • pasja do tworzenia angażującego contentu na media społecznościowe
      • komunikatywność w rozmowie po angielsku

      Mile widziane:

      • znajomość rynku turystyki edukacyjnej
      • umiejętności graficzne: tworzenie broszur, prezentacji itd.
      • doświadczenie w pracy z influencerami – jeśli nie, gotowość do samodzielnego podjęcia takiego zadania
      • śledzenie współczesnych trendów dotyczących contentu w SM

      Oferujemy

      • Decyzyjność na zajmowanym stanowisku
      • Wsparcie w dostarczaniu materiałów (zdjęcia, video)
      • Przyjazną atmosferę w młodym, energicznym zespole :)
      • Stabilność zatrudnienia - Umowa o pracę / B2B
      • Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub w modelu hybrydowym
      • Comiesięczne spotkania integracyjne
      • Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
      • Zniżki na usługi firmy Angloville oraz platformy językowej


      Zainteresowany/a ? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio (np. linki do prowadzonych przez siebie profili w mediach społecznościowych, linki do przeprowadzonych kampanii z influencerami lub inne).

      CV wraz z portfolio prosimy o wysłanie na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę.