Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Angloville sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Kilka słów o firmie Angloville...
- Angloville należy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
- Wraz z siostrzaną firmą znajduje się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie według Financial Times 2022.
- Dzięki innowacyjnej metodzie, firma zmienia sposób, w jaki uczniowie przyswajają języki obce.
- Co roku z usług Angloville korzysta ponad 30 000 osób (zarówno w trybie offline, jak i online), a jej klientami są m.in. firmy z listy Fortune 500 oraz wiele osób indywidualnych.
- Angloville i jej formuła nauki zyskały uznanie zarówno wśród klientów, jak i mediów, co zostało odnotowane w takich publikacjach jak: Forbes, Lonely Planet, Gazeta.pl, Puls Biznesu oraz Money.pl.
- Firma działa na 8 rynkach europejskich, a także posiada biura w Azji i RPA.
- W zespole Angloville pracuje ponad 10 narodowości z całego świata.
Angloville Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Angloville Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Bilety na imprezy kulturalne
-
Bony okazjonalne
-
Darmowe posiłki / kanapki w pracy
-
Docenianie stażu pracy
-
Dodatki świąteczne
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dodatkowy urlop
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Dostęp do innowacyjnej technologii
-
Elastyczny czas pracy
-
Ergonomiczne stanowisko pracy
-
Karnety na siłownię
-
Karta sportowa
-
Karty podarunkowe
-
Kawa / herbata
-
Korzystanie z usług firmy na preferencyjnych warunkach
-
Kursy językowe
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Możliwość zdobycia uprawnień
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Parking dla pracowników
-
Praca hybrydowa
-
Praca zdalna
-
Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
-
Pracownicze Plany Kapitałowe
-
Pracowniczy Program Emerytalny
-
Premie uznaniowe
-
Program lojalnościowy
-
Program motywacyjny
-
Program poleceń pracowników
-
Program relokacyjny
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Przyjazne miejsce pracy
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa relaksu
-
System premiowy
-
Szkolenia dofinansowane
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Wsparcia w opiece nad dziećmi
-
Wyjazdy integracyjne
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa Angloville Sp. z o.o.
Angielska Wioska
Angloville Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Angloville Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Kielce
- Szczecin
- Wrocław
- Sulejówek
- Kraków
- Bydgoszcz
- Gliwice
- Katowice
- Poznań
Praca Angloville Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Starszy Księgowy / Starsza Księgowa
Angloville Sp. z o.o.- 5 500 do 7 500 zł / mies.
- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych
-
Kontrolowanie i sprawdzanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług
-
Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald
-
Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami
-
Kalkulacja i wyliczanie podatku dochodowego CIT, podatku u źródła CIT-10Z
-
Rozliczanie podatku VAT w procedurze VAT-marży
-
Rozliczanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów w metodzie proporcji
-
Bieżąca współpraca z innymi działami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych
-
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
-
Sporządzanie sprawozdawczości GUS
Wymagania
Nasze oczekiwania :
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne
-
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie księgowym i 2-letnie na stanowisku samodzielnego księgowego wykonującego pełny zakres czynności księgowych – warunek konieczny
-
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
-
Zaawansowana znajomość księgowości.
-
Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
-
Dobra znajomość modułów księgowych w systemie Enova
Mile widziane:
-
Doświadczenie w wyliczaniu podatku VAT-marża w działalności turystycznej z zastosowaniem art. 119 ustawy
-
Praktyczna wiedza przy sprzedaży mieszanej i umiejętność zastosowania rozliczeń kosztów w proporcji
Wymagane umiejętności i kompetencje:
-
umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, prawidłowej interpretacji przepisów
-
sprawność w organizacji pracy oraz pracy w zespole
-
odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, profesjonalizm, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność i wielozadaniowość
-
dobra komunikacja
-
samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwój
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
-
praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
-
pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
-
comiesięczne spotkania integracyjne
-
nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
-
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
-
zniżki na usługi platformy językowej
-
-
Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy
Angloville Sp. z o.o.- 3 500 do 12 000 zł / mies.
- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Czym będziesz się zajmować:
-
Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
-
Tworzenie i przedstawianie ofert
-
Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
-
Obsługa narzędzi sprzedażowych
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
-
Świetne zdolności komunikacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwanie
-
Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
-
Doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy
Korzyści pracy w Angloville:
-
stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
-
wynagrodzenie w przedziale od 3000 - 8000 zł netto- w zależności od Twojego zaangażowania
-
szkolenie wdrażające
-
gotowa baza Klientów do kontaktu
-
laptop i telefon służbowy
-
praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
-
comiesięczne spotkania integracyjne
-
nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
-
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
-
zniżki na usługi platformy językowej
-
-
Starszy Księgowy / Starsza Księgowa
Angloville Sp. z o.o.- 5 500 do 7 500 zł / mies.
- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Weryfikacja, dekretacja i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości oraz aktów wykonawczych , w tym analiza dokumentów księgowych
-
Kontrolowanie i sprawdzanie rejestrów VAT w zakresie poprawności kwalifikacji podatku od towarów i usług
-
Bieżąca analiza i weryfikowanie rozrachunków, sporządzanie i sprawdzanie potwierdzeń sald
-
Współuczestniczenie w sporządzaniu miesięcznej i rocznej sprawozdawczości finansowej z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami
-
Kalkulacja i wyliczanie podatku dochodowego CIT, podatku u źródła CIT-10Z
-
Rozliczanie podatku VAT w procedurze VAT-marży
-
Rozliczanie dokumentów księgowych dotyczących kosztów w metodzie proporcji
-
Bieżąca współpraca z innymi działami organizacyjnymi w zakresie spraw finansowo – księgowych
-
Comiesięczne uzgadnianie powierzonych kont bilansowych oraz wynikowych
-
Sporządzanie sprawozdawczości GUS
Wymagania
Nasze oczekiwania :
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne
-
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w zawodzie księgowym i 2-letnie na stanowisku samodzielnego księgowego wykonującego pełny zakres czynności księgowych – warunek konieczny
-
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
-
Zaawansowana znajomość księgowości.
-
Biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office: Word, Excel.
-
Dobra znajomość modułów księgowych w systemie Enova
Mile widziane:
-
Doświadczenie w wyliczaniu podatku VAT-marża w działalności turystycznej z zastosowaniem art. 119 ustawy
-
Praktyczna wiedza przy sprzedaży mieszanej i umiejętność zastosowania rozliczeń kosztów w proporcji
Wymagane umiejętności i kompetencje:
-
umiejętność pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, prawidłowej interpretacji przepisów
-
sprawność w organizacji pracy oraz pracy w zespole
-
odpowiedzialność, dokładność, rzetelność, profesjonalizm, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, dyspozycyjność i wielozadaniowość
-
dobra komunikacja
-
samodzielność i wysoka motywacja do pracy oraz chęć rozwój
Oferujemy
-
Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
-
praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
-
pracę w kreatywnym, młodym i przyjaznym zespole,
-
comiesięczne spotkania integracyjne
-
nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
-
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
-
zniżki na usługi platformy językowej
-
-
Specjalista ds. sprzedaży / Konsultant językowy
Angloville Sp. z o.o.- 3 450 do 12 000 zł / mies.
- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Jeżeli:
-
chcesz dużo zarabiać, nawet 8000 zł netto miesięcznie
-
jesteś osobą zaangażowaną oraz zmotywowaną na osiąganie celów
-
Twoje wyniki dodają Ci siły i motywacji do dalszego działania
-
jesteś otwarty w kontaktach interpersonalnych oraz masz umiejętność budowania wielopłaszczyznowych relacji z klientem
-
potrafisz efektywnie realizować powierzone Ci projekty
-
chcesz pracować w międzynarodowym środowisku
-
szukasz stabilnego zatrudnienia na cały etat
-
chcesz pracować w przyjaznym środowisku wśród młodych ludzi
To Angloville jest miejscem dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmować:
-
Będziesz odpowiedzialny/a za telefoniczne przeprowadzanie procesów sprzedażowych, głównie w oparciu o przychodzące połączenia
-
Tworzenie i przedstawianie ofert
-
Kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami
-
Obsługa narzędzi sprzedażowych
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
-
Świetne zdolności komunikacyjne
-
Otwartość na nowe wyzwanie
-
Samozaparcie w realizowaniu oraz osiąganiu celów
-
Doświadczenie w sprzedaży
Oferujemy
Korzyści pracy w Angloville:
-
stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny miesięczny system prowizyjny
-
wynagrodzenie w przedziale od 3000 - 8000 zł netto- w zależności od Twojego zaangażowania
-
szkolenie wdrażające
-
gotowa baza Klientów do kontaktu
-
laptop i telefon służbowy
-
praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
-
comiesięczne spotkania integracyjne
-
nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!
-
możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
-
zniżki na usługi platformy językowej
Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę
-
-
Social Media Specialist / Content Creator
Angloville Sp. z o.o.- Kielce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Tworzenie contentu na nasze media społecznościowe
-
Komunikacja z odbiorcami mediów społecznościowych
-
Współpraca z fotografem/filmowcem/montażystą
-
Tworzenie rolek, reels, tik-toków, postów, relacji i inne z dostarczonych przez nas materiałów z obozów (bądź współtworzenie ich razem w zespole)
-
Kreatywne podejście do tworzenia nowoczesnego wizerunku firmy w mediach społecznościowych
-
Współpraca z influencerami lub agencjami zajmującymi się pozyskiwaniem współprac (ok 4-5 współprac w roku) + negocjacje stawek
-
Analiza swoich działań oraz rekomendacje do ulepszeń
-
Praca dotyczy mediów społecznościowych na rynek polski i zagraniczny
Wymagania
Idealny kandydat
-
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
-
kreatywność w działaniu, samodzielność, pomysłowość, komunikatywność
-
umiejętność pracy w zespole
-
pasja do tworzenia angażującego contentu na media społecznościowe
-
komunikatywność w rozmowie po angielsku
Mile widziane:
-
znajomość rynku turystyki edukacyjnej
-
umiejętności graficzne: tworzenie broszur, prezentacji itd.
-
doświadczenie w pracy z influencerami – jeśli nie, gotowość do samodzielnego podjęcia takiego zadania
-
śledzenie współczesnych trendów dotyczących contentu w SM
Oferujemy
-
Decyzyjność na zajmowanym stanowisku
-
Wsparcie w dostarczaniu materiałów (zdjęcia, video)
-
Przyjazną atmosferę w młodym, energicznym zespole :)
-
Stabilność zatrudnienia - Umowa o pracę / B2B
-
Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem lub w modelu hybrydowym
-
Comiesięczne spotkania integracyjne
-
Możliwość pracy w międzynarodowym otoczeniu
-
Zniżki na usługi firmy Angloville oraz platformy językowej
Zainteresowany/a ? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio (np. linki do prowadzonych przez siebie profili w mediach społecznościowych, linki do przeprowadzonych kampanii z influencerami lub inne).
CV wraz z portfolio prosimy o wysłanie na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę.
-