Carrefour Polska to zaufany dostawca codziennych zakupów, obecny na polskim rynku jako element globalnej strategii marki Carrefour. Sklepy tej firmy, zlokalizowane w Warszawie oraz w innych miastach w Polsce, oferują produkty żywnościowe, napoje oraz wyroby tytoniowe, które charakteryzują się wysoką jakością.

Jako część międzynarodowej sieci Carrefour, firma czerpie z bogatych doświadczeń i innowacji wprowadzanych na różnych rynkach. Dzięki temu Carrefour Polska nieustannie doskonali swoją ofertę, dostosowując ją do potrzeb klientów w Polsce. Sklepy są projektowane z myślą o tym, aby zakupy były proste, przyjemne i efektywne, a oferowane produkty – świeże i konkurencyjne cenowo.

Chociaż firma nie ujawnia szczególnych danych dotyczących swojej historii, liczby pracowników czy misji, zapewnia, że każdego dnia dąży do poprawy jakości usług i dostarczania klientom produktów spełniających ich oczekiwania.

Jako część globalnego koncernu, Carrefour Polska współpracuje z Carrefour Nederland B.V., co potwierdza jej stabilność oraz międzynarodowy zasięg. Taka współpraca zapewnia dostęp do wartościowej wiedzy oraz doświadczenie, które przekładają się na jakość i innowacyjność oferowanych usług.

Firma zaprasza do odwiedzenia swoich sklepów i złożenia wizyty, z nadzieją, że zakupy staną się przyjemnością, a nie tylko codziennym obowiązkiem.

CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Doradca Gliwice

Oferty pracy CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Carrefour Polska

Możemy jeść mądrze. Nasza polityka prywatności: https://www.carrefour.pl/polityka-prywatnosci/

W Carrefour dbamy nie tylko o podstawowe, codzienne potrzeby ludzi, ale chcemy też dać dostęp do lepszej jakości życia. To nasza rola, jako dystrybutora poszukiwać ciągle nowych produktów i smaków, ale także kanałów komunikacji z naszymi klientami. W Polsce pod szyldem Carrefour działa dziś ponad 800 sklepów - hipermarkety, supermarkety, sklepy franczyzowe i galerie handlowe. Rozwijamy obszar ecommerce. Od 20 lat odmieniamy obraz współczesnej dystrybucji. I to nie jest nasze ostatnie słowo. Et voila!

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, mazowieckie
Branża
Handel detaliczny
Specjalizacje
sprzedaż detaliczna, finanse, nieruchomości, franczyza i wyrób produktów własnych

Rok założenia

1997

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

456