Fundacja Pojednanie z siedzibą w Hodyszewie to organizacja, która została założona w 2017 roku przy Sanktuarium Matki Bożej Pojednania. Jej głównym celem jest udzielanie wsparcia osobom uzależnionym oraz ich rodzinom.

Obecnie organizacja podjęła dużą inwestycję związana z budową Domu Miłosierdzia, który ma stać się stacjonarnym ośrodkiem terapeutycznym dla osób uzależnionych. W planach znajduje się również utworzenie miejsca spotkań grup wsparcia, organizacja warsztatów grupowych oraz prowadzenie terapii indywidualnych dla osób uzależnionych, współuzależnionych oraz małżeństw w kryzysie.

W związku z dynamicznym rozwojem, Fundacja Pojednanie poszukuje obecnie kandydata lub kandydatki na stanowisko:

Oferty pracy Fundacja Pojednanie

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa Fundacja Pojednanie

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Fundacja Pojednanie
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Siemianowice Śląskie

Praca Fundacja Pojednanie - oferty archiwalne

  • SPECJALISTA DS. MARKETINGU I FUNDRAISINGU

    Fundacja Pojednanie
    • Nowe Piekuty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • Zakres obowiązków

      • realizacja strategii fundraisingowej i marketingowej;
      • tworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych oraz biznesowych;
      • systematyczne budowanie bazy darczyńców indywidualnych oraz biznesowych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami;
      • tworzenie treści do materiałów komunikacyjnych;
      • prowadzenie komunikacji zewnętrznej Fundacji, w tym zarządzanie stroną www oraz przygotowywanie informacji na stronę www, przygotowanie materiałów i prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook), przygotowanie i wysyłka emailingów;
      • analizowanie wyników działań fundraisingowych w celu identyfikacji najbardziej efektywnych metod pozyskiwania funduszy,
      • współpraca przy wszystkich działaniach promocyjnych Fundacji;
      • rozwój narzędzi pracy: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads oraz innych;

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe: mile widziany marketing, ekonomia lub zarządzanie,
      • praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych, fundaraisingowych, (off-line i on-line), umiejętność tworzenia i prowadzenia wielokanałowych kampanii promocyjnych,
      • nastawienie na realizację celów,
      • umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie,
      • samodzielność w działaniu, umiejętności sprawnego organizowania pracy,
      • chęć stałego rozwoju,
      • kreatywność;
      • lekkie pióro, umiejętność pisania tekstów na www, FB, do emailingów, listów;
      • łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • pracę z misją przy ambitnym projekcie,
      • hybrydowy model pracy – połączenie pracy zdalnej i stacjonarnej
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • dostęp do specjalistycznej wiedzy z fundraisingu – szkolenia i indywidualne doradztwo doświadczonego konsultanta ds. fundraisingu;
      • roczną premię;
      • wynagrodzenie 3000 netto