Fundacja Pojednanie

Czy to Twoja firma?

Fundacja Pojednanie praca

Nowe Piekuty

Fundacja Pojednanie z siedzibą w Hodyszewie to organizacja założona w 2017 roku przy Sanktuarium Matki Bożej Pojednania. Głównym celem Fundacji jest pomoc osobom uzależnionym oraz rodzinom. Obecnie organizacja rozpoczęła dużą inwestycję: budowę Domu Miłosierdzia, który stanie się stacjonarnym ośrodkiem terapeutycznym dla osób uzależnionych oraz będzie miejscem spotkań grup wsparcia, warsztatów grupowych, terapii indywidualnych dla osób uzależnionych, współuzależnionych oraz małżeństw w kryzysie. W związku z dynamicznym rozwojem Fundacja poszukuje obecnie kandydata/ki na stanowisko:

Fundacja Pojednanie najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Fundacja Pojednanie

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Fundacja Pojednanie

Mapa Fundacja Pojednanie

Siedziba główna

Praca Fundacja Pojednanie - oferty archiwalne

  • SPECJALISTA DS. MARKETINGU I FUNDRAISINGU

    Fundacja Pojednanie
    • Nowe Piekuty
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • SPECJALISTA D.S MARKETINGU I FUNDRAISINGU

      Zakres obowiązków

      • realizacja strategii fundraisingowej i marketingowej;
      • tworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy od darczyńców indywidualnych oraz biznesowych;
      • systematyczne budowanie bazy darczyńców indywidualnych oraz biznesowych, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami;
      • tworzenie treści do materiałów komunikacyjnych;
      • prowadzenie komunikacji zewnętrznej Fundacji, w tym zarządzanie stroną www oraz przygotowywanie informacji na stronę www, przygotowanie materiałów i prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook), przygotowanie i wysyłka emailingów;
      • analizowanie wyników działań fundraisingowych w celu identyfikacji najbardziej efektywnych metod pozyskiwania funduszy,
      • współpraca przy wszystkich działaniach promocyjnych Fundacji;
      • rozwój narzędzi pracy: Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads oraz innych;

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe: mile widziany marketing, ekonomia lub zarządzanie,
      • praktyczna znajomość technik i narzędzi marketingowych, fundaraisingowych, (off-line i on-line), umiejętność tworzenia i prowadzenia wielokanałowych kampanii promocyjnych,
      • nastawienie na realizację celów,
      • umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie,
      • samodzielność w działaniu, umiejętności sprawnego organizowania pracy,
      • chęć stałego rozwoju,
      • kreatywność;
      • lekkie pióro, umiejętność pisania tekstów na www, FB, do emailingów, listów;
      • łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista

      Oferujemy

      • pracę z misją przy ambitnym projekcie,
      • hybrydowy model pracy – połączenie pracy zdalnej i stacjonarnej
      • umowę o pracę na pełen etat,
      • dostęp do specjalistycznej wiedzy z fundraisingu – szkolenia i indywidualne doradztwo doświadczonego konsultanta ds. fundraisingu;
      • roczną premię;
      • wynagrodzenie 3000 netto

Pracodawcy w Nowych Piekutach