Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Od ponad dwóch dekad, Transcom Worldwide Poland jest obecny w Gdańsku, gdzie rozpoczął swoją działalność w obszarze obsługi klienta i Customer Experience (CX) w 2003 roku. Pasja do wspierania innych jest widoczna w każdym aspekcie pracy tej firmy. Misja, chociaż niewyrażona wprost, przejawia się w codziennym dążeniu do doskonałości w obsłudze klienta, a także w tworzeniu niezapomnianych doświadczeń dla ponad 200 innowacyjnych marek z dynamicznie rozwijających się sektorów e-commerce, technologii i przestrzeni internetowej.
Firma zatrudnia 30 000 konsultantów, którzy stanowią jej największy atut. Rozsiani po 90 centrach obsługi oraz pracujący z własnych domów w 28 krajach, pracownicy są kluczowym elementem globalnej obecności Transcom Worldwide Poland. Wspólnie tworzą środowisko, w którym wartości takie jak wzajemne wsparcie, dotrzymywanie obietnic, autentyczność, gra zespołowa oraz ciągła nauka są nie tylko sloganami, ale również codzienną praktyką.
Oferowane przez firmę usługi wykraczają poza tradycyjną obsługę klienta. To wysokiej jakości doświadczenia oparte na nowoczesnych rozwiązaniach cyfrowych, które zwiększają satysfakcję klientów oraz obniżają ich koszty operacyjne. Transcom Worldwide Poland zapewnia kompleksowe usługi on-, off- i nearshoringowe, obejmujące sprzedaż, moderację treści oraz wsparcie back office. Obsługuje klientów znanych marek za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, w tym telefonicznie, mailowo, przez chat oraz wideorozmowy, dzieląc się swoją wiedzą i wspierając rozwój ścieżek kariery pracowników.
Innowacyjne podejście do biznesu oraz nieustanne dążenie do doskonałości w obsłudze klienta stanowią przewagę konkurencyjną firmy. Transcom Worldwide Poland jest partnerem znanych marek na świecie, dostarczając doświadczenia, które stają się impulsem do ich rozwoju. W każdym kontakcie z klientem starają się być wiarygodni oraz autorytatywni, jednocześnie zachowując bliskość i empatię. Ton komunikacji utrzymuje równowagę między informacyjnością a konwersacyjnością, a styl pisania jest wyjaśniający, ale jednocześnie prosty dla lepszego oddziaływania.
W Transcom Worldwide Poland panuje przekonanie, że sukces ich klientów jest również ich sukcesem. Firma zachęca do wspólnego tworzenia historii, która każdego dnia pisana jest przez zaangażowanie, innowacyjność i nieustanne dążenie do bycia najlepszym partnerem w obszarze obsługi klienta oraz CX na świecie.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Behind the brilliance of the most ambitious brands on earth.
Transcom provides digitally enhanced customer experience (CX) services to some of the world's most ambitious brands. More than 300 clients globally, including disruptive e-commerce players, category redefining fintechs, and technology legends rely on us for on-, off-, and nearshoring services. Transcom’s over 33,000 employees work in 90 contact centers and work-at-home networks across 28 countries, creating brilliant experiences in customer care, sales, content moderation, and backoffice services. We help our clients drive their brands forward, customer satisfaction up, and operating costs down.
- Siedziba główna
- Stockholm
- Branża
- Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
- Specjalizacje
- Business Process Outsourcing, Customer acquisition and retention, Customer care and technical support, Credit collection, Debt purchase, Back office, Legal services, Market research and intelligence, CRM consulting, Translation and interpretation, Process automation, Customer journey mapping i CX advisory
Rok założenia
1995
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
-