W sercu Gdańska, gdzie historia łączy się z nowoczesnością, narodziła się nasza pasja do gier planszowych. Rebel to więcej niż firma; to przestrzeń, gdzie ludzie o podobnych zainteresowaniach mogą dzielić się radością z gry. Od skromnych początków w 2003 roku, w gdańskiej piwnicy, rozwinęliśmy się w jedną z największych polskich firm w branży, oferującą nie tylko szeroki wybór gier dla każdego – od najmłodszych po doświadczonych graczy – ale i miejsce, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie.


Nasza oferta to nie tylko internetowy sklep z bogatym asortymentem, ale również stacjonarna siedziba w Galerii Metropolia, gdzie możesz poczuć magię gier na własnej skórze. Jesteśmy dumni, że możemy zaprosić Was do naszej Strefy Gier, gdzie na własne oczy zobaczycie, jak żywa jest kultura gier planszowych. Organizujemy wydarzenia takie jak Ciężkie Granie, Sesje RPG, konkursy i turnieje, które są świadectwem naszej nieustającej pasji i zaangażowania w rozwój społeczności graczy.

Współpraca z autorami gier to dla nas nie tylko biznes, ale przede wszystkim możliwość wspierania kreatywności i innowacyjności. Dzięki temu, nasze produkty nieustannie ewoluują, a Rebel staje się miejscem, gdzie nowe pomysły otrzymują szansę na rozkwit. Organizujemy warsztaty projektowania gier, bo wierzymy, że każdy ma w sobie iskrę twórczości, która tylko czeka, by zostać odkryta.

Nasza historia to nie tylko liczby, choć z dumą możemy wspomnieć, że nasz kapitał zakładowy to 3 822 100 PLN. To przede wszystkim ludzie – nasi klienci, pracownicy i partnerzy, którzy są fundamentem Rebel. To dzięki Wam, nasza firma może rosnąć i inspirować kolejne pokolenia do wspólnego odkrywania, uczenia się i bawienia się światem gier planszowych.

Zapraszamy do Rebel – gdzie gry to nie tylko rozrywka, ale sposób na budowanie wspomnień i relacji. Dołącz do naszej społeczności i stań się częścią naszej historii.

Rebel Sp. z o.o najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy magazyn administracja biurowa / praca biurowa media / pr / reklama / marketing zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Rebel Sp. z o.o

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Karnety na siłownię
  • Owoce w pracy
  • Parking dla pracowników
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Rebel Sp. z o.o

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Rebel Sp. z o.o poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Rebel Sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Gdańsk
  2. Warszawa
  3. Gdynia
  4. Katowice
  5. Lębork
  6. Bielsko-Biała
  7. Starogard Gdański
  8. Poznań
  9. Wrocław
  10. Gliwice

Data aktualizacji: 01.12.2024

Praca Rebel Sp. z o.o - oferty archiwalne

  • Operatorka / Operator wózka widłowego – pracownik(czka) magazynowy(a)

    Rebel Sp. z o.o
    • Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należeć część zadań z poniższej puli:

      • obsługa wózków podnośnikowych;
      • pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
      • przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
      • układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
      • skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
      • załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
      • kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
      • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
      • realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
      • wydawanie towaru z magazynu;
      • przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
      • obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
      • dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
      • wykonywanie pozostałych prac magazynowych.

      Wymagania

      wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • aktualne uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (UDT) oraz praktyka w tym zakresie; otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
      • bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
      • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • dyspozycyjność;
      • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym w wysokim sezonie;
      • uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
      • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
      • biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.

      dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
      • wyobraźnia przestrzenna;
      • pozytywne nastawienie i dobra energia;
      • dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych;
      • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).

      Oferujemy

      to, co oferujemy:

      • umowa o pracę na kwotę 4750 PLN brutto / miesięcznie;
      • dodatek 250-750 PLN brutto / miesięcznie dla osób obsługujących wózek widłowy (zależny od doświadczenia);
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
      • praca od poniedziałku do piątku;
      • pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • ubezpieczenie na życie;
      • konsultacje prawne, porady finansowe, pomoc psychologiczna, sesje psychoterapii;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • dofinansowanie karty sportowej;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
      • konto premium na Board Game Arena.

      warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w naszym magazynie pracuje ponad 20 osób, a firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
      • wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
      • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

      podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV!
  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu

    Rebel Sp. z o.o
    • 12 000-12 000 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • odpowiedzialność za cały obszar marketingu spółki;
      • kierowanie zespołem marketingu – zarządzanie pracą i rozwojem zespołu;
      • koordynowanie i łączenie w całość działań z wielu obszarów (m.in. brandingu, performance marketingu, SEO i contentu, zarządzania mediami społecznościowymi, influencer marketingu);
      • opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy;
      • analiza trendów rynku gier – badanie preferencji i zachowań konsumentów;
      • projektowanie kampanii promocyjnych – tworzenie kreatywnych i skutecznych akcji reklamowych;
      • zarządzanie budżetem marketingowym – efektywne rozdzielanie środków finansowych;
      • współpraca z działem sprzedaży – koordynacja działań promocyjnych z zespołem sprzedażowym;
      • negocjacje z partnerami i uzgadnianie warunków współpracy;
      • mierzenie ROI kampanii – ocena efektywności inwestycji w działania marketingowe;
      • analiza danych sprzedażowych, interpretacja wyników sprzedaży dla optymalizacji działań;
      • zarządzanie projektami specjalnymi i innowacyjnymi inicjatywami marketingowymi;
      • ciągłe doskonalenie wiedzy z zakresu marketingu i trendów rynkowych;
      • szkolenie i rozwój kompetencji członków zespołu marketingowego;
      • dbanie o kreowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności firmy i jej produktów;
      • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych.


      Wymagania

      Wobec kandydatki albo kandydata mamy następujące wymagania
      (wyślij do nas aplikację, tylko jeśli spełniasz wszystkie warunki):



      • doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu;
      • doskonałe umiejętności koordynowania i zarządzania zespołem;
      • zaawansowana wiedza z zakresu nowoczesnego marketingu i komunikacji marketingowej (digital marketing, offline marketing, trade marketing);
      • zdecydowanie w podejmowaniu decyzji – w tym sprawne reagowanie na RTM;
      • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • myślenie strategiczne, proaktywność, nastawienie na wynik i osiąganie rezultatów;
      • znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu oraz trendów rynkowych;
      • umiejętność wykorzystywania analiz danych do optymalizacji działań marketingowych;
      • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
      • wybitne umiejętności pracy zespołowej – koordynacja działań wielopłaszczyznowych;
      • doskonała komunikacja i dojrzałość zawodowa.



      Dodatkowymi atutami będą dla nas:

      • portfolio udanych kampanii marketingowych;
      • doświadczenie w pracy z dużymi markami lub w agencjach marketingowych;
      • rozległa wiedza branżowa, znajomość rynku i produktów firmy;
      • doświadczenie w zarządzaniu wielomilionowym budżetem marketingowym;
      • certyfikaty z zakresu marketingu i e-marketingu;
      • wrażliwość społeczna i wysokie normy etyczne;
      • doświadczenie w opracowywaniu i realizacji kampanii w mediach społecznościowych;
      • duża odporność na stres oraz elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
      • wykształcenie kierunkowe z dziedziny marketingu, komunikacji lub pokrewnej;
      • znajomość gier planszowych ;)

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa o pracę na kwotę 12.000 PLN brutto miesięcznie;
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
      • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
      • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
      • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenie na życie;
      • dostęp do specjalistycznej pomocy psychologicznej i darmowych sesji psychoterapii;
      • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • platforma do nauki języków obcych;
      • dofinansowanie karty sportowej;
      • dostęp do biblioteczek pracowniczych z grami planszowymi, komiksami, erpegami i puzzlami;
      • konto premium na Board Game Arena;
      • wszelki sprzęt niezbędny do pracy.


      Warto wiedzieć, że:

      • pracujemy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy);
      • możliwa jest praca hybrydowa w wymiarze 1 dnia pracy zdalnej w tygodniu (4 dni w biurze);
      • oferujemy pulę dodatkowych 4 dni wolnych w roku (w tym 2 dni na dowolny wolontariat);
      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy, w nowym biurze przy ul. Sąsiedzkiej 20 (niedaleko stacji PKM Matarnia);
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w dziale marketingu mamy obecnie 8 osób, a cała firma zatrudnia 100 pracowników;
      • w biurze wszyscy pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy, oferujemy mleko i napoje roślinne oraz dostęp do automatycznego ekspresu do kawy;
      • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat z wodą gazowaną;
      • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.


      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;



      Jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).




      Nie wierzysz? Sprawdź!



      Wszystkie nasze aktualne oferty pracy znajdziesz zawsze na stronie rebel.pl/kariera.



      Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”



  • Sprzedawczyni – animatorka / sprzedawca – animator (gry planszowe)

    Rebel Sp. z o.o
    • 4 600-4 600 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • bezpośrednia profesjonalna obsługa klientów i doradztwo;
      • promowanie produktów i aktywne zachęcanie do zakupów;
      • kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów;
      • obsługa fiskalna na oprogramowaniu komputerowym;
      • rozliczanie sprzedaży dobowej;
      • pilnowanie i uzupełnianie stanów magazynowych;
      • dbanie o estetyczny wygląd sklepu i dobrą ekspozycję gier;
      • bieżące poznawanie nowych tytułów planszówkowych;
      • animowanie wydarzeń plaszówkowych;
      • obsługa sklepowego fanpejdża na portalach społecznościowych;
      • organizacja i prowadzenie turniejów.

      Wymagania

      Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • dobra znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
      • wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi osobami;
      • umiejętność poznawania potrzeb klienta i wskazania kluczowych cech produktu;
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i rozumienie tekstu;
      • biegłość w obsłudze komputera;
      • sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków oraz chęć do nauki;
      • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym;
      • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
      • zaangażowanie i pozytywne nastawienie do ludzi.

      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • doświadczenie w handlu bezpośrednim lub obsłudze klienta;
      • znajomość gier karcianych – Pokémon, KeyForge, Flesh and Blood, Magic: The Gathering;
      • umiejętność prowadzenia sesji RPG, w szczególności na mechanice Genesys;
      • doświadczenie w tłumaczeniu zasad gier planszowych;
      • znajomość technik sprzedażowych;
      • umiejętność pracy zespołowej;
      • własna inicjatywa – pomysł na aktywne wykorzystanie strefy gier;
      • umiejętność samodzielnego ustalenia priorytetów w codziennej pracy;
      • znajomość kultury geekowskiej.

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa o pracę na kwotę 4600 PLN brutto/miesięcznie;
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
      • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
      • godziny pracy możesz dopasować do swojej dyspozycyjności (między 9:00 a 21:00);
      • pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
      • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • dofinansowanie karty sportowej;
      • konto premium na Board Game Arena.
      • zniżki u innych najemców centrum handlowego;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w CH Metropolia w Gdańsku;
      • pracujemy od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe;
      • oprócz sprzedaży fizycznej organizujemy w sklepie różne planszówkowe wydarzenia;
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w naszym sklepie pracuje 4-8 osób, a cała firma zatrudnia ponad 100 pracowników;
      • wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
      • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

      Nie wierzysz? Sprawdź!

      Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

  • Pracowniczka magazynowa / Pracownik magazynowy

    Rebel Sp. z o.o
    • 25-25 zł / godz.
    • Gdańsk
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
      • przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
      • układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
      • skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
      • załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
      • kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
      • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
      • realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
      • wydawanie towaru z magazynu;
      • przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
      • obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
      • dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
      • wykonywanie pozostałych prac magazynowych.

      Wymagania

      Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
      • bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
      • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • dyspozycyjność;
      • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;
      • uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
      • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
      • biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.

      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
      • wyobraźnia przestrzenna;
      • pozytywne nastawienie i dobra energia;
      • dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych.

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa zlecenie – stawka 25,00 PLN brutto / godzinę;
      • praca stacjonarna od poniedziałku do piątku;
      • czasem może pojawić się możliwość dodatkowej pracy w weekendy;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
      • nasz magazyn pracuje w ostatnim kwartale roku na dwie zmiany 7:00 – 15:00 i 15:00 – 23:00;
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w naszym magazynie pracuje ok. 20 osób na każdej zmianie;
      • nasza firma zatrudnia ponad stu etatowych pracowników;
      • wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy;
      • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.

      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

      Nie wierzysz? Sprawdź!


      Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:

      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

  • Specjalistka / specjalista ds. handlu hurtowego

    Rebel Sp. z o.o
    • 5 500-5 700 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • reprezentowanie firmy w kontaktach z odbiorcami hurtowymi;
      • tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych;
      • pozyskiwanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu,
      • promowanie produktów i tworzenie ofert sprzedażowych;
      • prowadzenie spotkań i negocjacji handlowych;
      • ​​monitorowanie aktualnych trendów w branży;
      • codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami;
      • przyjmowanie zamówień i realizacja zwrotów;
      • bezpośrednia bieżąca obsługa klientów oraz aktywność prosprzedażowa;
      • aktywne pozyskiwanie nowych partnerów handlowych i poszerzanie sieci klientów B2B;
      • nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych;
      • sporządzanie analiz rynkowych oraz raportowanie wyników pracy;
      • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku;
      • raportowanie wyników podejmowanych działań;
      • stała współpraca z pozostałymi handlowcami i innymi działami firmy.

      Wymagania

      Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży na podobnym stanowisku;
      • doświadczenie w rozwijaniu relacji biznesowych z osobami podejmującymi kluczowe decyzje;
      • znajomość technik sprzedażowych i negocjacyjnych;
      • umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych;
      • doświadczenie w pozyskiwaniu leadów i klientów;
      • otwartość oraz swoboda w prowadzeniu rozmów biznesowych i sprzedażowych;
      • umiejętność poznawania potrzeb klienta;
      • bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność i skuteczność w realizacji zadań;
      • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
      • doświadczenie z obiegiem dokumentów – obsługa faktur i korekt;
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1);
      • biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office;
      • umiejętność pracy w ramach narzuconych zasad i procesów;
      • motywacja i zaangażowanie w pracę – determinacja w realizacji założonych planów i zadań;
      • wysoka kultura osobista i umiejętność komunikowania się z innymi osobami;
      • dokładność, sumienność i skrupulatność w realizacji obowiązków;
      • gotowość do odbywania podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B.



      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • doświadczenie z eksportem zagranicznym;
      • wysoka umiejętność analizowania danych;
      • znajomość podstaw księgowości;
      • umiejętność pracy zespołowej i świadomość komercyjna;
      • kreatywność i umiejętność szukania rozwiązań;
      • wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu;
      • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i chęć do nauki;
      • elastyczność i skuteczne działanie bez prokrastynacji;
      • doświadczenie w branży wydawniczej;
      • znajomość produktów w ofercie handlowej Rebela – w szczególności gier planszowych;
      • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa o pracę na kwotę 5500–5700 PLN brutto/miesięcznie;
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
      • coroczna waloryzacja wynagrodzenia;
      • praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna);
      • elastyczne godziny rozpoczęcia każdego dnia pracy (między 7:00 a 9:00);
      • pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • ubezpieczenie na życie;
      • specjalistyczna pomoc psychologiczna i darmowe sesje psychoterapii;
      • nielimitowane konsultacje prawne i porady finansowe;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • dofinansowanie karty sportowej;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy;
      • konto premium na Board Game Arena.





      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w naszym dziale handlowym pracuje 15 osób, a firma zatrudnia około 100 pracowników;
      • w biurze wszyscy nasi pracownicy mają nielimitowany dostęp do wysokogatunkowej herbaty i kawy (ekspres automatyczny + mleko i napoje roślinne);
      • w naszej siedzibie znajduje się kilka dystrybutorów wody oraz automat do wody gazowanej;
      • co tydzień dostarczana jest porcja świeżych owoców dla wszystkich pracowników.




      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).






      Nie wierzysz? Sprawdź!

      Aplikację wyślij na adres rekrutacja@rebel.pl. Pamiętaj, by Twoje CV zawierało klauzulę:
      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rebel Sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

  • Animatorka / animator gier planszowych

    Rebel Sp. z o.o
    • 28-35 zł / godz.
    • Gdańsk
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • pracownik fizyczny
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • tłumaczenie zasad gier planszowych;
      • pakowanie i rozpakowywanie gier;
      • układanie gier na ekspozycji;
      • kontrolowanie tego, co dzieje się na stanowisku;
      • promowanie produktów i aktywne zachęcanie do sprzedaży;
      • obsługa kasy fiskalnej (dodatek finansowy).

      Wymagania

      Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • bardzo dobra znajomość gier planszowych z oferty wydawnictwa Rebel.pl;
      • umiejętność tłumaczenia zasad gier planszowych w łatwy do zrozumienia sposób;
      • umiejętność doboru gry pod oczekiwania klientów;
      • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu rozmowy;
      • samodzielność, punktualność i skrupulatność;
      • dyspozycyjność (eventy najczęściej trwają od czwartku/piątku do niedzieli/poniedziałku);
      • wysoka kultura osobista i schludny wygląd;
      • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.




      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie umożliwiającym wytłumaczenie gry;
      • planszówkowa pasja i znajomość nowości na rynku;
      • dystans do siebie i otoczenia;
      • poczucie humoru;
      • kreatywność.

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa zlecenie – stawka 28,00 PLN brutto / godzinę;
      • dodatek finansowy za obsługę kasy fiskalnej 7,00 PLN brutto / godzinę;
      • zatrudnienie w formie zleceń – to ty zgłaszasz nam, na które wydarzenia chcesz i możesz jechać;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy (uniform – czysta koszulka na każdy dzień imprezy);
      • dostęp do zamkniętej grupy animatorów gier planszowych;
      • posiłek i ciepłe napoje podczas wydarzenia.




      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy zależne jest od konkretnego wydarzenia;
      • jeździmy na różne imprezy na terenie całego kraju (rodzinne, kulturowe, geekowe);
      • poszukujemy osób z różnych zakątków kraju;
      • możesz dołączyć do naszej ekipy animatorów, nawet jeśli planujesz tylko jeden event w roku;
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach.




      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje „planszówkowe CV” – napisz o swojej przygodzie z grami planszowymi, jaki typ gier lubisz i dlaczego chcesz dołączyć do naszej eventowej ekipy.
  • Pracowniczka magazynowa / Pracownik magazynowy

    Rebel Sp. z o.o
    • 4 200-4 300 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki:

      • pakowanie i kompletacja towarów zgodnie z zamówieniem;
      • przyjmowanie i kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym;
      • układanie, rozmieszczanie i zabezpieczanie towarów w magazynie;
      • skanowanie przesyłek urządzeniami mobilnymi;
      • załadunek i rozładunek towarów, sortowanie przesyłek;
      • kontrolowanie zgodności stanów magazynowych;
      • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji magazynowej;
      • realizacja powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej;
      • wydawanie towaru z magazynu;
      • przestrzeganie przepisów i zasad BHP, ppoż. oraz procedur i instrukcji;
      • obsługa operacji magazynowych w systemie informatycznym;
      • dbanie o porządek w magazynie – przestrzeganie norm i standardów jakościowych;
      • wykonywanie pozostałych prac magazynowych;
      • obsługa wózków podnośnikowych (dotyczy osób posiadających uprawnienia UDT).

      Wymagania

      Wobec naszej kandydatki lub kandydata mamy następujące wymagania:

      • otwartość na realizację różnorodnych zadań i gotowość do pracy fizycznej;
      • bardzo dobra sprawność fizyczna i kondycja;
      • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania;
      • dyspozycyjność;
      • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym;
      • uczciwość, sumienność, skrupulatność, odpowiedzialność i punktualność;
      • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
      • biegłość w obsłudze komputera, skanera i drukarki.


      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • aktualne uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym (UDT) oraz praktyka w tym zakresie;
      • doświadczenie w pracy jako magazynier/ka;
      • wyobraźnia przestrzenna;
      • pozytywne nastawienie i dobra energia;
      • dobra znajomość produktów w ofercie sklepu Rebel.pl: gier planszowych, RPG, karcianek kolekcjonerskich, gier figurkowych i bitewnych, komiksów i innych;
      • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV).

      Oferujemy

      To, co oferujemy:

      • umowa o pracę na kwotę 4200 PLN brutto / miesięcznie;
      • dodatek 100 PLN brutto / miesięcznie dla osób obsługujących wózek widłowy;
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata;
      • praca od poniedziałku do piątku;
      • pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • ubezpieczenie na życie;
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu;
      • dofinansowanie karty sportowej;
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy.

      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku w siedzibie naszej firmy na ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia);
      • tworzymy środowisko pracy przyjazne dla osób o wszelkich preferencjach i poglądach;
      • w naszym magazynie pracuje ponad 20 osób, a firma zatrudnia ponad 100 pracowników.

      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja do nas dotarła;
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku;
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu;
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania;
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy;
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych).

      Nie wierzysz? Sprawdź!

  • Specjalistka/Specjalista ds. logistyki (transport morski)

    Rebel Sp. z o.o
    • 5 000-5 500 zł / mies.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich obowiązków będzie należało:

      • obsługa operacyjna w zakresie organizacji międzynarodowego transportu morskiego
      • zapewnienie, organizacja i nadzór nad środkami i procesem transportu
      • analiza ofert przewozowych i negocjacje z partnerami w celu optymalizacji procesu i kosztów
      • kontrola dokumentacji przewozowej w celu spełnienia wymogów celnych i podatkowych
      • nadzorowanie przebiegu i rozliczanie odpraw celnych i podatkowych
      • inicjowanie rozwiązań optymalizujących obsługę spedycyjną
      • zapewnienie bieżącej obsługi i komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
      • koordynacja procedur logistycznych w celu maksymalizacji jakości i terminowości dostaw
      • prowadzenie bieżącej oceny dostawców i analiza rynku transportowego
      • przygotowywanie pełnej dokumentacji transportowej
      • obsługa systemów operacyjnych
      • współpraca z przewoźnikami i kontrahentami zagranicznymi
      • terminowa obsługa, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji
      • obsługa reklamacji w procesie łańcucha dostaw
      • prowadzenie bieżącej komunikacji i rejestrów w zakresie powierzonych obowiązków
      • okresowa pomoc w organizacji i nadzorze transportów drogowych, kolejowych i lotniczych

      Wymagania

      Szukamy osoby, która spełnia poniższe wymagania:

      • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
      • doświadczenie w obsłudze operacyjnej w zakresie organizacji transportu morskiego
      • bardzo dobra organizacja pracy i odpowiedzialność za powierzone zadania
      • biegłość w obsłudze pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2)
      • doświadczenie z importową odprawą celną
      • znajomość przepisów transportowych
      • skrupulatność i obowiązkowość
      • wysoka kultura komunikacji


      Dodatkowym atutem będzie dla nas:

      • doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej Microsoft Dynamics NAV)
      • doświadczenie w zarządzaniu pracą podwykonawców
      • wyższe wykształcenie kierunkowe (logistyka)
      • umiejętności analityczne
      • samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
      • znajomość gier planszowych ;)

      Oferujemy

      Chcemy Ci zaoferować:

      • umowa o pracę na kwotę 5000,00–5500,00 PLN brutto/miesięcznie
      • stabilne zatrudnienie – szukamy pracownika na lata
      • praca od poniedziałku do piątku, możliwa praca hybrydowa (częściowo zdalna)
      • pakiet prywatnej opieki medycznej
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość rozwoju zawodowego – finansowanie szkoleń
      • specjalny rabat dla pracowników na produkty z naszego sklepu
      • dofinansowanie karty sportowej
      • wszelki niezbędny sprzęt do pracy

      Warto wiedzieć, że:

      • miejsce pracy znajduje się w Gdańsku – w siedzibie naszej firmy, ul. Budowlanych 64c (niedaleko stacji PKM Matarnia)
      • nasze środowisko pracy jest dobre dla ludzi o wszelkich preferencjach i poglądach
      • w naszym dziale logistyki pracują 2–3 osoby, a firma zatrudnia około 100 pracowników

      Podczas rekrutacji:

      • otrzymasz potwierdzenie, że Twoja aplikacja dotarła
      • dowiesz się, jak będzie wyglądał cały proces już na jego początku
      • dostaniesz feedback, jeśli przejdziesz choć jeden etap procesu
      • gwarantujemy partnerską atmosferę – Ty również możesz zadawać pytania
      • nie będziemy nic ukrywać, dowiesz się, jak jest i czego możesz się spodziewać w pracy
      • jeśli chcesz do nas dołączyć, wyślij swoje CV – odpowiemy na nie w 72 godziny (z wyłączeniem dni wolnych)
      • Nie wierzysz? Sprawdź!

Pracodawcy w Gdańsku i okolicy