Majorel Polska prezentuje historię, która podkreśla jej unikalną pozycję w branży. Korzenie firmy sięgają działalności centrów telefonicznych, a pasja i zaangażowanie jej zespołu pozycjonują ją jako znaczącego gracza na rynku outsourcingowym. Majorel Polska należy do globalnej grupy Teleperformance, która zatrudnia blisko pół miliona specjalistów w 95 krajach na całym świecie.

Misją firmy jest dostarczanie usług na najwyższym poziomie, dostępnych dla klientów 24 godziny na dobę, przez wszystkie możliwe urządzenia, zgodnie z filozofią reprezentowanych marek. Działania Majorel Polska opierają się na trzech fundamentalnych filarach: kreatywności, doskonałości oraz szacunku. Te wartości kształtują kulturę organizacyjną oraz wyznaczają sposób, w jaki firma podchodzi do klientów i pracowników.

Innowacje są istotnym elementem jej strategii; firma nieustannie dąży do wyprzedzenia oczekiwań rynku oraz swoich klientów. Ciągłe doskonalenie procesów oraz poszukiwanie nowatorskich rozwiązań stanowią fundament sukcesu w dynamicznie zmieniającym się środowisku usług biznesowych.

Jako część międzynarodowej sieci, Majorel Polska zyskuje możliwość wymiany doświadczeń oraz najlepszych praktyk w skali globalnej. Jej usługi są dostosowane do specyfiki lokalnych rynków, równocześnie korzystając z bogactwa wiedzy oraz zasobów międzynarodowej grupy.

Firma zaprasza do współpracy, proponując wspólne tworzenie wyjątkowych rozwiązań, które mogą pomóc przedsiębiorstwom osiągnąć sukces oraz zbudować trwałe relacje z klientami. Z Majorel Polska, firmy mogą mieć pewność, że ich obsługa klienta znajduje się w kompetentnych rękach.

Oferty pracy MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie

Siedziba główna

Praca MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie - oferty archiwalne

  • Młodszy specjalista ds. jakości / junior quality specialist

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      nadzór nad umiejętnościami i wiedzą konsultantów poprzez monitorowanie kontaktów z klientami; ocena jakości rozmów konsultantów z klientami francuskojęzycznymi; wspieranie konsultantów w bieżących kwestiach dotyczących wiedzy o procesach

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: obsługa komputera MS OFFICE
      • Inne wymagania: znajomość programów Swoosh Desk oraz Givex; mile widziana znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 7 200 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta/junior customer support specialist

    MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, Oddział Majorel Szczecin w Szczecinie
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa zgłoszeń i reklamacji, udzielanie informacji o usługach, ofertach i produktach; prowadzenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami i wymaganiami danej instytucji

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
      • Uprawnienia: MS OFFICE
      • Inne wymagania: wiedza na temat funkcjonowania call-center; znajomość programów Swoosh desk

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: brutto
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną