Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

     

Antrans Bis Anna Pacia Sp. J. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Windykator Olkusz.
Kategorie zawodowe: bankowość / finanse.

Oferty pracy Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Opinie o firmie Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

4.1

Na podstawie 108 ocen z Google.

Tomasz Kruk

Tomasz Kruk

"Szybka i profesjonalna obsługa jeśli chodzi o transport i załadunek bo tylko w tej kwestii mogę się wypowiedzieć"

tydzień temu

Filip Pater

Filip Pater

"W sprawie płatności proszę o kontakt pod numerem tel.572 015 626"

8 miesięcy temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.

  • Specjalista ds. Windykacji

    Antrans Bis Anna Pacia Sp. J.
    • Olkusz
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • "ANTRANS BIS" ANNA PACIA SPÓŁKA JAWNA

      Stale rosnące wymagania klientów firmy powodują sukcesywny rozwój firmy dlatego poszukujemy:

      Dział prawny

      Specjalista do spraw windykacji

      Miejsce pracy: Olkusz



      Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

      Zakres obowiązków

      I. WERYFIKACJA KONTRAHENTÓW

      1. Sprawdzenie czy firma istnieje i od kiedy funkcjonuje na rynku;

      • w Krajowym Rejestrze Sądowym

      • w Ewidencja Działalności Gospodarczej

      • na stronie Komisji Europejskiej.

      2. Sprawdzanie kondycji finansowej kontrahenta;

      • w Krajowym Rejestrze Długów

      • w Wywiadowni Gospodarczej – analiza finansowa raportu, bilansu oraz rocznych sprawozdań firmy.

      • Kontrola opinii na giełdzie transportowej Trans.

      • Kontrola jakości firmy na giełdzie transportowej TimoCom

      • Kontrola powiązań własnościowych firmy na stronach komercyjnych (np. mojepanstwo.pl)

      3. Wydawanie zgody na współpracę z kontrahentem lub jej brak.

      4. Bieżąca kontrola kondycji finansowej stałych kontrahentów.

      5. Stała lub czasowa blokada problemowych kontrahentów.

      II. WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

      1. Bezpośrednie nawiązywanie kontaktu z dłużnikiem.

      2. Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności.

      3. Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia.

      4. Przygotowywanie wezwań do zapłaty.

      5. Monitorowanie spłaty należności.

      6. Zgłaszanie przeterminowanych należności do windykacji TransInkasso.

      7. Wystawianie not księgowych z tytułu kosztów windykacyjnych.

      8. Przygotowywanie pełnej dokumentacji i przekazywanie spraw na drogę postępowania sądowego – stała współpraca z Kancelarią Adwokacką.

      9. Przekazywanie spraw na drogę postępowania egzekucyjnego – stała współpraca z Kancelarią Komorniczą.

      10. Zgłaszanie wierzytelności do sądów rejonowych- współpraca w tym zakresie z odpowiednim sędzią-komisarzem.

      11. Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej.

      12. Prowadzenie ewidencji spraw sądowych, komorniczych.

      III. ROZPATRYWANIE REKLAMACJI

      1. Prowadzenie procesu reklamacji w sposób szybki oraz zgodny z procedurami obowiązującymi w transporcie w oparciu o zawarte umowy, Konwencję CMR oraz prawo przewozowe.

      2. Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej oraz generowanie odpowiedzi.

      3. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji kontrolować czy należność za usługę transportową została uregulowana terminowo i bez potrąceń.

      4. Prowadzenie ewidencji reklamacji.

      IV. WSTRZYNANIE REKLAMACJI

      1. wobec zleceniodawcy;

      • Weryfikacja zasadności reklamacji zgłoszonej przez spedytora.

      • Wyliczenie finansowej wartości szkody zgodnie z obowiązującym wzorem biegłych sądowych.

      • Dokumentacja szkody.

      • Wystawianie not obciążeniowych z tytułu anulacji zlecenia lub nie dotrzymania jego warunków.

      • Prowadzenie korespondencji reklamacyjno-wyjaśniającej.

      • Monitorowanie wpłat z tytułu not obciążeniowych.

      2. wobec przewoźnika;

      • Wystawianie not obciążeniowych z tytułu opóźnień w transporcie lub niedotrzymania OWUP przez przewoźnika.

      • Przenoszenie obciążeń od zleceniodawcy za nieprawidłowo wykonaną usługę na przewoźnika lub wstrzymanie płatności do czasu wyjaśnienia sprawy.

      • Kompensata należności noty z wierzytelnością przewoźnika za wykonaną usługę (oświadczenie o potrąceniu)lub monitorowanie wpłaty tej należności.

      3. Prowadzenie ewidencji reklamacji.

      V. REDAGOWANIE ODPOWIEDZI DO KOMORNIKÓW W SPRAWIE ZAJĘĆ WIERZYTALNOŚCI.

      VI. WSPÓŁPRAC Z DZIAŁEM TRANSPORTU I SPEDYCJI.

      Wymagania

      • Szukamy osoby energicznej, skrupulatnej, zaangażowanej z pozytywnym nastawieniem do pracy oraz posiadającej:
      • Mile widziana znajomość przepisów prawa.
      • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych.
      • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się.
      • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.
      • Duża samodzielność, otwartość na zmiany.
      • Dokładność i rzetelność.
      • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

      Oferujemy

      • Pracę w dobrze rozpoznawalnej i stabilnie rozwijającej się firmie
      • Imprezy integracyjne
      • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy i dodatkowe benefity
      • Niezbędne narzędzia do pracy
      • Możliwość rozwoju (kreatywne szkolenia) i awansu

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka