Axendi to dynamiczna firma, która działa w branży obsługi klienta od 2009 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta, co czyni nas liderem w tej dziedzinie. Nasze usługi są skierowane do firm z różnych sektorów, takich jak e-commerce, handel detaliczny, zdrowie, finanse, ubezpieczenia, motoryzacja, energetyka oraz telekomunikacja. W naszej ofercie znajdziesz różnorodne usługi, w tym klasyczne usługi contact center, wsparcie sprzedaży, zarządzanie mediami społecznościowymi, a także doradztwo w zakresie strategii contact center. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, takie jak voiceboty, w tym nasz flagowy produkt – Primebot, inteligentny bot konwersacyjny, który potrafi prowadzić złożone dialogi z klientami. Zespół Axendi łączy doświadczenie z pasją do tworzenia pozytywnego customer experience. Dzięki innowacyjnym narzędziom, takim jak Boromir, zdobyliśmy zaufanie wielu znaczących klientów, w tym renomowanych marek takich jak Allegro, Volvo, czy Rossmann. Nasze usługi cechuje efektywność oraz wysoka jakość, a wyniki osiągane przez nas na przestrzeni lat mówią same za siebie. W ciągu ostatniego roku zrealizowaliśmy 85 projektów, prowadząc 9 milionów rozmów telefonicznych i 3,5 miliona zadań back-office. Dążyliśmy do usprawnienia procesów obsługi klienta, co zaowocowało podwyższeniem satysfakcji klientów naszych partnerów biznesowych. Axendi to firma, która nie tylko dostarcza usługi, ale również angażuje się w rozwój i optymalizację procesów obsługi klienta. Jesteśmy idealnym partnerem dla każdego, kto chce zwiększyć efektywność, jakość obsługi oraz zbudować pozytywne relacje z klientami.

Opinie pracowników o firmie Voice Contact Center (0)

Tylko wiarygodne opinie. Zależy nam na Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom modyfikować treści opinii od pracowników.

Opinia musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Ocena pracodawcy * (oceń wszystkie pozycje)
Atmosfera pracy
Komunikacja i organizacja pracy
Możliwość rozwoju
Wynagrodzenie
Pytanie musi mieć minimum znaków
Przekroczono dozwoloną długość tekstu
Twój status *
*
Tylko litery i cyfry, minimalnie znaki
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane

Zasady dodawania opinii

Podziel się swoją pomocną opinią o potencjalnym pracodawcy, taką, jaką sam chciałbyś przeczytać. Daj innym szansę na poznanie Twoich doświadczeń i przemyśleń.

NIE opublikujemy Twojej wypowiedzi gdy:

  • będzie łamać polskie prawo
  • będzie niezgodna z regulaminem publikacji treści w serwisie Aplikuj.pl
  • będzie niemerytoryczna
  • będzie zawierała wulgaryzmy, dyskryminujące uwagi, obraźliwe komentarze, dane osobowe lub poufne dane, reklamy itp.

Dane osobowe tylko do wglądu redakcji lub w przypadku roszczeń sądowych.
Pod opinią / pytaniem pojawi się Twój nick.

Administrator
Administrator

Nie ma jeszcze opinii o pracy w firmie Voice Contact Center z miejscowości Warszawa. Jeśli jesteś obecnym lub byłym pracownikiem, zachęcamy do podzielenia się swoim doświadczeniem. Twoja opinia pomoże innym lepiej poznać tego pracodawcę.

Opinie o firmie Voice Contact Center (1)

3.2

Na podstawie 32 oceny z Google.

Dawid Gadecki

Dawid Gadecki

Profesjonalizm tej firmy leży przede wszystkim na wieloletnim fundamencie zbudowanym na świetnie zarządzającym zespołem kierowniczym. Również wiedza osób odpowiedzialnych za przygotowanie pracownika do pracy leży na wysokim poziomie. Merytorycznie i zarazem łopatologocznie przygotowują nawet największego laika do pracy w Contact Center .Serdecznie pozdrawiam ,Dawid Gadecki

Dodano: 3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 10.03.2025

Axendi w opinii klientów i współpracowników

Klienci Voice Contact Center cenią sobie przede wszystkim profesjonalizm, który jest rezultatem wieloletniego doświadczenia oraz wypracowanego przez doskonale zarządzający zespół kierowniczy fundamentu. Współpracownicy firmy wskazują, że osoby odpowiedzialne za szkolenia pracowników wykazują się wysokim poziomem wiedzy. Jest to ważny sygnał dla kandydatów do pracy, że będą mogli liczyć na solidne przygotowanie do wykonywania swoich obowiązków, nawet jeśli wcześniej nie mieli doświadczenia w pracy w Contact Center. Merytoryczne i komunikatywne podejście do szkoleń zapewnia, że każdy nowy pracownik będzie mógł efektywnie włączyć się do zespołu i rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym i profesjonalnym środowisku. To środowisko pracy, w którym każdy, bez względu na doświadczenie,kann zbudować solidne podstawy dla swojej kariery w obszarze obsługi klienta.

Opinie Axendi - kandydaci i pracownicy

Na podstawie opinii w internecie, Voice Contact Center jest miejscem pracy, które, mimo niektórych wyzwań, oferuje elastyczne godziny pracy, przydatne dla osób poszukujących dopasowania zawodowego do indywidualnych potrzeb.

Pozytywne aspekty
  • Elastyczność grafiku pracy, która jest ceniona szczególnie przez studentów i osoby pragnące lepiej dostosować życie zawodowe do prywatnych obowiązków.
  • Istnienie kanałów HR, takich jak dedykowany email myvoice@oex-vcc.com, co sugeruje możliwość dialogu i rozwiązywania problemów rzeczonej firmy.
  • Firma umożliwia kontakt poprzez platformę Teams, co może ułatwiać komunikację między pracownikami a działem HR.
Voice Contact Center - podsumowanie opinii

Voice Contact Center, według dostępnych opinii, jest miejscem pracy oferującym pewne elastyczne rozwiązania w zakresie organizacji czasu pracy, co może być atrakcyjne dla wielu potencjalnych aplikantów. Jednakże, w obliczu wyzwań takich jak percepcja wsparcia ze strony zarządu i respektowanie potrzeb pracowniczych, istnieje przestrzeń dla firmy do poprawy wewnętrznej kultury organizacyjnej i procesów wsparcia pracownika. Odpowiednie działania w tych obszarach mogą przynieść korzyści zarówno pracownikom, jak i samemu przedsiębiorstwu poprzez zwiększenie satysfakcji z pracy i efektywności operacyjnej.

Powyższa treść (opis i opinie) zostały wygenerowane przez modele języka naturalnego, który wykorzystują technologię sztucznej inteligencji do podsumowywania tekstów, na podstawie treści dostępnych w Internecie. Nie zostały one zweryfikowane przez redakcję portalu i nie posiadamy informacji o ich autorach. Wydawca portalu Aplikuj.pl nie bierze odpowiedzialności za ich treść. Opisywana firma (tutaj: Voice Contact Center) może wyłączyć dowolną sekcję z opiniami (prosimy o użycie przycisku "Tak, chcę edytować profil").
Data aktualizacji: 28.03.2024

Dane firmowe i kontaktowe - Voice Contact Center

Informacje zostały ukryte przez pracodawcę.